>I made my own home decorating magazine cover!

>My creation

I found a marvelous web site that you can customize your photographs, you can create jigsaw puzzles from your photos, show a collection of photographs and many other gorgeous things. Please visit this magnificent site and get lost in it!

By the way the above photo was from a part of our living room and this is the real one…


5 Yorum on “>I made my own home decorating magazine cover!”

  1. hayatadair diyor ki:

    >ECE HANIM HOSGELDINIZ IYI KI GELDINIZ,RAMAZAN BAYRAMI TÜRKIYE TATILIMIZ SIRASINDA SIZI KESFETTIM,ATÖLYE BEYAZA GELIP O YAPTIGINIZ MUHTESEM SEYLERI GÖRDÜM,BIRAZ DA HIC ALMANYADA BULAMADIGIM COK GÜZEL SEYLER ALDIM…ANCAK 2 YIL SONRA BASINIZA MUSALLAT OLABILECEGIM :)RICAM BAZI YAPTIKLARINIZI AYRINTIARIYLA ANLATMANIZ,MESELA FLICKR DAKI GAZETELIK,BU KABARTMALARI AHSAPSIZ NASIL YAPABILIRIZ,BURADA BÖYLE BIR SEYI KESTIRME IMKANIM YOK MALESEF,BIR DE BU DEKUPAJ RESIMLERINI NEREDEN TEMIN EDIYORSUNUZ?BIZ NASIL ALABILIRIZ?SIMDIDEN TESEKKÜRLER,BLOG DA HARIKA OLMUS BU ARADA…

  2. ECE AYMER diyor ki:

    >Merhaba Hayatadair, Sizin blogunuzda veya e-mailinizden cevap vermek için bakındım ama bulamadım. Umarım tekrar buraya girip cevabımı görürsünüz. Güzel övgülerinize çok teşekkürler. Ne zaman atölyeye geldiniz? Biz tanıştık mı? Tabi ki her istediğinizi sorabilirsiniz. Zaten burayı onun için yaptım. Şimdiki sorularınıza gelince…bana buradan tekrar okuduğunuza dair mesaj atarsanız size uzun uzun cevaplarını yazarım. Tşkler…

  3. hayatadair diyor ki:

    >Merhaba,atölyenize 2 ay önce geldim,tanismistik,blog actim ama henüz neyin nasil yapilacagini cözme firsatim olmadi,sizin mail adresinizi gördüm ve ekledim,tekrar tesekkürler

  4. ECE AYMER diyor ki:

    >Yine merhaba hayatadair,madem beni buradan takip edebiliyorsunuz, sorularınıza hemen cevap vereyim. Bu arada sizi hatırladım, kendinize iyi bakın…Kabartmaları ahşapsız yapmak için hamur kullanabilirsiniz. Türkiye’de en yaygın Fimo hamuru… Kendiliğinden donan ya da ev fırınında pişirilen hamur bulmanız gerekiyor. Kabarmasını istediğimiz resimi önce kesiyoruz, hamuru açıyoruz, resimi, resim tutkalı ile hamura yapıştırıp sonra da maket bıçağı ile kenarından kesiyoruz. Yine resim yapıştırıcısı ile hamuru objenin üzerine yapıştırıyoruz. Eğer fırınlanacaksa fırınlıyoruz, kendinden donan hamursa kurumaya bırakıyoruz. En son tabi ki vernikleme var… hamur bulunca yine bana danışırsınız…Resimleri tabi ki bizim atölyemizden temin edebilirsiniz. bana posta adresi verirseniz gönderirim.Sorularınızı beklerim…

  5. GeCe diyor ki:

    >what a great idea, i will take a try for my own blog


Bir Cevap Yazın

