>One December day in our Workshop"Atölye Beyaz"

>
Dışarıda çok soğuk bir hava vardı. Ders saat 9.30’da başlamıştı. ben her zamanki gibi azıcık geç kaldım.Kapıyı açtığımda herkes gelmişti ve içeride gülüşler, hafif sohbetlerle sımsıcak bir hava vardı. Ne şanslıyım diye düşündüm ve herkese günaydın dedikten sonra güzel boyamalarımıza başladık.

Sevgili Yasemin, iyi ki senelerdir benimle birliktesin… Sevgili Selda…




Sevgili Derin Hanım…Sevgili Defne…
Sevgili Nigar Hanım…
Sevgili İnci Hanım…

Sevgili Hülya…

Sevgili Mehtap, iyiki sen de senelerdir benimle birliktesin…Sevgili kızımız Işınsu…

Vee…sevgili 7 senelik öğrencimiz ve arkadaşımız Şebnem…

Yorumsuz…














Atölyede bir güzel gün daha bitti… Görüşmek ümidiyle…


10 Yorum on “>One December day in our Workshop"Atölye Beyaz"”

  1. hayatadair diyor ki:

    >TEK KELIMEYLE MÜKEMMEL OLMUS,COK KISKANDIM,BAYILDIM,BU PECETEDEN BENDE DE VAR AMA GALVANIZ BURDA YOK MAALESEF,ELLERINIZE SAGLIK,YAPILISINI DA YAZARSINIZ HERHALDE…

  2. ECE AYMER diyor ki:

    >Merhaba hayatadair, ben daha sayfayı yüklerken measj yazmışsınız ne güzel… Yapılışında anlatacak çok şey yok.Yani yapması çok kolay ama tasrım güzel…Bizim atölyede zaten yapımı zor şey az var, her zaman tasarım önemli… Galvanizi krem rengine boyadıktan sonra, peçeteden çektirdiğimiz fotokopileri resimdeki gibi oyarak kestik. Altına Fimo hamuru ile kabartma yaptık ve objenin üzerine yapıştırdık. Galvanizin içi de kiremit kırmızısı boyalı. En son vernik atılıyor tabii…

  3. Sibel Başaçık diyor ki:

    >Ahh ne güzel bir ortam, valla kıskanmadım desem yalan olur🙂 Eğer aynı şehirde olsaydım seneler sonra mutlaka sizin atölyenizde çalışmalara katılmak isterdim doğrusu🙂

  4. Shabbee Chick diyor ki:

    >You are doing a GREAT job on your blog! It looks fabulous! Keep up the good work!

  5. aylin diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanım; Sayfanızı ziyaret ettim, süper olmuş. Müzikler, ürünleriniz ve eviniz, hepsi birbirinden güzel. Sizi tebrik ediyorum. İyi ki sizinleyiz…Sevgiler;Aylin ALTUN

  6. Sinem diyor ki:

    >Merhabalar,Atölyenin en yeni öğrencilerinden biriyim. İnanın fotograflarda gördüğünüzden bile daha eğlenceli bir ortam var.Bize sabırla yardım eden Ece ve Çağla’ya çok teşekkürler.

  7. sinem (boradora) diyor ki:

    >ben de diger sinem:)atolyede ikinci haftam bitti..zaman inanilmaz geciyor,huzur her koseye islemis..ece hocam ve sevgili cagla yogun is tempom, iki cocuklu kosturmacam arasinda boylesine huzurlu bir ortami yasattiginiz icin cok tesekkurler…

  8. Kitchen Witch diyor ki:

    >Hersey cok guzel .. hersey muhtesem ama o masanin uzerindeki Camel paketi hicc yakismadii :(Kitchen Witch

  9. Anonymous diyor ki:

    >mesajlarım neden çıkmıyor

  10. bella diyor ki:

    >sevgili ece hanım merhaba,ben ist ahşap boyama yapıyorum. Kitaplardan okuyarak.hep hata yapıp maf ediyorum yaptıklarımı. acaba cdlernizi çekip, satar mısınız? Ya da bilgi verebilir misiniz?soru: Galvanizi boyamadan önce boyanın tutması için ne yapıyorsunuz? Sirkeli su mu)xxxxx


Bir Cevap Yazın

