>Perşembe Dersi de böyle Geçti

>Sevgili Zübeyde Hanım

Sevgili Berka Hanım,


Sevgili Beyhan,

Sevgili kızımız Işınsu,


Sevgili Ayşe Hanım,

Sevgili Dilek,

veeee yapılan objeler….



Başka bir derste buluşmak ümidiyle….


10 Yorum on “>Perşembe Dersi de böyle Geçti”

  1. >evet…ece hn.la bugun yuz yuze tanistik…burada resimlerini gordugunuz seylere bir bir dokundum.ayrilmak istemedim:) ama haftaya caliskan bir ogrenci olarak orada olacagim..

  2. beril balantekin diyor ki:

    >Canım,47 yaşındayım. İşim gereği dünyanın pekçok yerinde pekçok insanla tanıştım. Hayatımızı güzelleştirmek adına bu kadar yeteneklisi ile tanışmadım. Evlerimizi çalıştığımız mekanları güzelleştirerek ve bunu yapabilmeyi öğreterek hayatımızı güzelleştiriyorsun. Aynı zamanda da yaratıcılığınla bu işin sonlu olmadığını da gösteriyorsun. Senden çok şey öğrendim, daha da öğreneceğim. Bu işi öğrenmeye ne kadar doğru bir adreste başlamışım! İyiki varsın. Herşey için teşekkürler.Beril Balantekin

  3. Julie diyor ki:

    >Just wanted to say that I enjoyed visiting your blog. Merry Christmas!

  4. Anonymous diyor ki:

    >merhaba ece

  5. Beyhan PEKER diyor ki:

    >sevgili ececim öncelikle böyle bir site yaptığın için seni tebrik ediyorum yeniyılın sana sağlık mutluluk ve başarı getirmesini istiyorum.Ayrıca seninle tanışmak hayatımda kendimdeki bilemediğim özellikleri keşfetmeme neden oldu iyiki seni tanıdım.ahşapla ilk tanışmam seninle oldu.Seninle birlikte objeye ne yapacağımıza karar verip onu bitirdiğimde obje madde olmaktan çıkarak manevi bir güzelliğe dönüşüyor onun içindirki benim için özelsin öylede kalacaksın.Herşey için teşekkürler .İYİKİ VARSIN SEVGİLER

  6. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım size 2 şey sormak istiyorum. 1- Kabartmaları nasıl yapıyorsunuz anlatırsanız çok sevinirim. 2- Resimleri mdf’ye boyadan önce mi sonra mı yapıştıtıyorsunuz. Çünkü resimleri beyaz rengin üzerine yapıştırmak lazım ama bazı yaptıklarınızı görüyorum koyu renklerin üzerlerine yapıştırmışsınız. Bunu nasıl yapıyorsunuz ? Teşekkürler, çok sevgilerKolay gelsin

  7. ECE AYMER diyor ki:

    >Merhaba Pınar, Öncelikle beni takip ettiğin için teşekkür ederim.1. Kabartmaları 2 türlü kullanıyorum. Atölyede dekopaj makinemiz var bazen tahtadan resimdeki şekli olduğu gibi kesiyoruz, bazen de fimo hamuru kullanarak kabartıları yapıyoruz. Bu blogu takip etmeye devam ederseniz bazı merak edilen teknikleri teferruatlı ve resimli bir şekilde anlatacağım. 2-Kağıt yapıştırmada alt renk önemli değil.Her rengin üzerine dekopaj yapabilirsiniz.Acaba siz transfer tekniğini mi sormak istemiştiniz? Tesadüfen bugünkü yazımda da dekopaj nasıl yapılır onu anlattım, isterseniz oradan bilgi alın.

  8. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım gerçekten çok teşekkür ederim. Bu yoğunluğunuzda hemen bana cevap verebilmişsiniz. Ben İtalya’da yaşıyorum ve Nurdan Tuç’un arkadaşıyım, onun sayesinde sizden haberim oldu ve sitenizi takip etmeye başladım. Şubat başında 2 haftalığına İstanbul’da olacağım şayet siz de İstanbul’da o tarihlerde kurs verirseniz mutlaka katılmak isterim. Hatta çok isterim🙂 Nurdan’a diyordum acaba Ankara’ya senin yanına 1 haftalığına gelsem ve Ece hanımdan hergün kurs mu alsam diye .. Detaylı yapım anlatımlarınızı dört gözle bekliyorum. Ellerinize sağlık.Çok sevgiler

  9. beyhan diyor ki:

    >Canım ecem çok teşekkür ediyorum beni önemsediğin ve verdiğin fikirler için .Koltuklar çok güzel ve rahat görünüyor .Bugün atölyede benimle ilgilenmen ,sohbetin hayata pozitif bakman ,sanatçı ruhlu olduğuna bir kez daha inandırdı.Gerçekten atölye terabi kurumu gibi oldu diyebilirim.Herkes bu düşüncemi onaylıyor .İstekle geliyoruz ve mutlu olarak evlerimize dönüyoruz.Herkese tavsiye ederim.Her yapılan objeler mükemmel iyiki seni tanımışım.Hayatıma çok güzel şeyler katmama neden olduğun için ayrıca teşekkür ederim

  10. Latife diyor ki:

    >Allahım ne kader guzel! Ben Rusyadan,Ankara da 3 sene yasıyorum,ikıtane minik kızlar var. ben de sizinle dersler almak ısteyorum. Olur mu? Nasıl? Sız neredesınız? Cok cok cok memnun oldum!


Bir Cevap Yazın

