>Yeni Yıla doğru…..

>
Yeni bir Yıl Geliyor…. Ben de oturdum, bu aralar yeni yıl için yapılan boyalı objelerin resimlerini toparlamaya çalıştım. işte sizler için bulduklarım…. Ne güzel şeyler yapmışız… Atölyemizle gurur duyuyorum… Bu arada 31 Aralık’a kadar yılbaşı resimlerine devam edeceğim, izlemeye devam edin.




Daha bitmedi ama dayanamadım Selda’nın kızağını da koydum… Bitmişini de yayınlayacağım, hiç merak etmeyin…





Bir dahaki görüşmemize kadar bye, bye…

30 Aralık’ta size nefis bir yılbaşı evi tanıtacağım. Sevgili craft çılgını becerikli, çalışkan öğrencim Defne Karaca’nın Ankara İncek’teki evi… Ankara’da böylesine kendine özgü, zevkli, şirin bir ev olduğuna inanamayacaksınız.Bu kadar tiyo verebilirim, sizi daha da meraklandırmak için Defne’nin evindeki yılbaşı sofrasından 1-2 fotoğraf…


6 Yorum on “>Yeni Yıla doğru…..”

  1. hayatadair diyor ki:

    >Cok cok harika hepsi de,buralarda da her yer kirmizi yesil ve beyaz…Blogumu actim,bekliyorum sizi de…Mutlu yillar…

  2. sinem guven diyor ki:

    >Yarını iple cekiyorum ilk dersim icin, bir kez daha dogru bisey yapacagimi anladim:)ne muhtesem seyler bunlar ece ortmenim…buyulendim..sinem guven

  3. sonay diyor ki:

    >Sevgili Ece,sizinle birlikte yeni yıla girmek çok güzel.İyi ki varsın,iyi ki varsınız.Ürettiğiniz herşey çok güzel.Beyaz Atölye’de olmaktan mutluluk duyuyorum.Mutlu yıllar…

  4. The blog of MBW diyor ki:

    >I’ve been visiting your blog and I wish I can paint like you do. I’m trying to translate it in English but google is not acting right.😦

  5. fusuna diyor ki:

    >ece hepsi harika yapanların ellerine saglık füsun

  6. >I am so glad you are doing a website, Your Creations are simply gorgeous! I am so taken with that “freindship” box, if you had a website, it would be my first purchase! is that one for sale? I love the tray too! Oh you are so lucky to be so talented! what a fabulous sense of design you have! Hugs, Cynthia


Bir Cevap Yazın

