>A WEEK İN YEAR 2009- 2009’UN İLK GÜNLERİNDE ATÖLYEMİZ

>Wow! It’s 2009! I am so looking forward to spending lots of time with you in the days, months, and year ahead. Let’s look at what we have been doing in year 2009…

İnanamıyorum! 2009’dayız… sizlerle birlikte geçireceğim günleri, ayları hatta koca bir yılı sabırsızlıkla bekliyorum. Eminim sizler de yeni yılda daha çok çalışacaksınız, aynı atölyemiz gibi….Herşey için herkese müteşekkirim…İşte yeni yılın ilk günlerinde yapılanlar…
006-1

I think we started missing the spring, sun and sunflowers….

Zannederim baharı özledim, çünkü artık canım çiçeklerle çalışmak istiyor. Herkes benden ürünlerin nasıl yapıldığını anlatmamı bekliyor…Blog yazısı hazırlamak, resimlerini düzenlemek oldukça zor bir işmiş…Zaten nasıl boyanır diye bir köşe açacağım ama bayağı zaman ayırmam gerekiyor, uygun zamanı bekliyorum, biraz daha bekleyin arkadaşlar…
Atölye’ye gelemeyenler için çok yararlı olacağını biliyorum amaaaa aslında benim tüm yaptığım yaratmak…Teknikleri anlatırım ama parçaları biraraya getirmek ancak bir kurs sırasında karşılıklı olabiliyor.
Mesela bu çerçeve…Burada da çerçevenin içinde arı peteklerinin olduğu bir resim var, o resmi hep çok seviyordum, aklıma birden çerçevenin dışında kullandığım peçete deseni geliverdi (boya yapanlar bu deseni çok iyi tanırlar), ikisinin çok yakışacağını düşündüm ve bir de hamurla kabartınca çok neşeli bir çerçeve ortaya çıktı. Burada zor olan hiçbir şey yok, sadece yapıştırma yaptım ama uyum herşeyi güzel gösteriyor….Sizce nasıl olmuş?

Atölyeden hummalı çalışmalar…

Bugün Dilek atölyede çok güzel bir sandık bitirdi.Mumla eskitme yapıldı, üzerinde yağlı boya eskitme var, tüm üstünü resim kapladık, yanlarına uygun şerit şeklinde resim yapıştırdık, ön kısmına da pano üzerinde resim yapıştırdık…

Ya bu güzel kurabiye tabağına ne dersiniz? Çağla’nın yeni evi için….Sadece beyaz boyandı ve bir sürü resim yapıştırıldı…014

Bu arada kendi aramızda Salı grubuyla küçük bir yılbaşı partisi de yaptık

my pictues

Sevgili Işılcığımız, 31 Aralık günü doğum yaptı( 2009’u bekleyemedi..), bir oğlu daha oldu ama son güne kadar boya yaptı hem de ne güzel şeyler yaptı, kaç gündür gözlerim seni arıyor Işıl…
İşte Işıl’ın maharetlerinden 2 tanesi…031

Türesin Hanım’ın yılbaşı ağaçları nasıl ama? Bu nefis tatlıyı bir türlü yemeğe kıyamadık, seyretmekten bıkmadık…Tarif isteyenler olursa ne yapayım Türesin hanım?

Bu güzel cam tabağı Meltem Hanım evde yapmış, bayıldım, ellerinize sağlık…

Duvar panolarımız bir harika oldu, hepsi hamurla kabartıldı….

Sevgili Hatice hanım, Nazan hanım ve Zehra hanım’la birlikte bir ders daha geçti…

Ülkü Hanım’ın güzeller güzeli kızı Gökçe’ye yaptığı kutu…

Sevgili Selin, çöp torbalığını amma süslemişiz, ne kadar da güzel olmuş, ellerine sağlık…

Sevgili Nuriye Hanım

Sevgili Aylin Hanım

Aman, bu güzel öğrenciler de kim? Reyhan ve Sema’mı yoksa?

Güzeller devam ediyor…Sevgili Seda,

Sevgili Sonay,

Sevgili canım arkadaşım Sema,

Ama hocalar olarak Yasemin’le ikimiz de güzel poz vermişiz….
002-2


10 Yorum on “>A WEEK İN YEAR 2009- 2009’UN İLK GÜNLERİNDE ATÖLYEMİZ”

  1. betül diyor ki:

    >ECE HANIM YAPTIKLARINIZA RESMEN HAYRAN KALDIM BENDE BİR ARA AHŞAP BOYAMAYA GİTMİŞTİM FAKAT SİZİN YAPTIKLARINIZI GÖRDÜKTEN SONRA YAPTIĞIM HİÇBİRŞEYİ BEĞENMEZ OLDUM BİLGİLERİNİZİ PAYLAŞMANIZI MERAKLA BEKLİYORUM.SEVGİLER BETÜL

  2. GeCe diyor ki:

    >bloga girince bir masal alemine girmiş gibi oluyorum teşekkür ederiz böyle hissettirdiğiniz için

  3. sinem (bora dora) diyor ki:

    >cumartesi grubu olarak alternatif bir yilbasi kutlamasi yapmaliyiz bu hafta, cok kiskandim hem de cok.

  4. ECE AYMER diyor ki:

    >betül hanım, ne güzel şeyler yazmışsınız, çok teşekkür ediyorum, mümkün olduğunca bilgilerimi paylaşıyorum, sorularınızı beklerim…

  5. Fatı, diyor ki:

    >Merhaba,Böylesine güzel objeri yapan arkadaşların ellerine sağlık..:)herbiri ayrı güzellik bende ank da kursa giden bayanım bende ahşab boyama yapıyorum ..:) sizin işleri bence eser denecek kadar güzel objeleri görünce benimkiler hiç bişey…:)ziyaretinize sıksık gelirim artık ..:) size ve arkadaşlarınıza kolay gelsin ve sevgilerimi gönderiyorum..:)

  6. >Oh my word! your pieces look fabulous! and HI to all the girls in your class too! all of you have done such beautiful work, you should be so proud!!I am totally in love with all your designs, the Trays look incredible and if they were on a website now, I’d snatch them up! ;)I made an attempt this weekend to create a tray of my own, but I am very new to decoupaging. Mine had too many air bubbles. Can you share your secrets on how you get your finished product so smooth and glossy looking? If you’d like to see my tray, you can take a peek at my new post, maybe you can offer me some tips🙂 I am rusty🙂 but I did like some of the aspects of it when it was done, I just have a lot to learn :)All of your work is simply stunning, I enjoy every piece!Hope you have a wonderful weekend! Hugs, Cynthia

  7. >I am soooo amazed at the art work of all of your students! You are a wonderful teacher! Wish I could attend your classes!Hugs,Maryjane

  8. Paşa diyor ki:

    >yaptığınız dekorlar ve tasarımlar ne kadar da güsel ama anlatım tarzınız ve resimleriniz büyüleyici sizi tebrik ediyorum…

  9. >selam kısa bir süredir bloğunuzu takip ediyorum tek kelimeyle mükemmel bu kadar güzel eserlere imza atmak çok güzel bir duygudur herhalde… keşke istanbulda olsaydınız diye hep hayıflanıyorum.çok zevklisiniz.zevkle takip ediyorum.başarılar diliyorum…

  10. Anonymous diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım;Yaptıklarınız rüyalarımın gerçekleşmiş hali sanki.Yıllardır yabancı sitelerden görüp, beğenip; birgün yapabilir miyim umuduyla resimlerini topladığım herşey karşımda duruyor. Üstelik Ankara'da🙂 Ben bu tarz resimleri sadece yağlı boya ile çalışabiliyordum. Atölyenizi ziyarete gelmeyi ve sizlerle çalışmayı çok çok isterim. Bloğunuzu hayranlıkla takip edeceğim. Sevgilerimle, Ebru Özdemir.


Bir Cevap Yazın

