>Sevgili Boradora(Blog takipçisiyken öğrencim oldu!)

>Yukarıdaki ekmeklik ve aşağıdaki sevimli kapı gazeteliği Sinem Güven’in atölyedeki ilk eserleridir…

Boradora’yla önce 10 marifet.org’da tanıştık. Pardon, Öğrencim Dr.Aygün sayesinde önce ben, 10 marifet.org ile tanıştım, orada çok güzel arkadaşlar edindim. Bunlardan biri de Boradora’ydı. Bendeniz, aniden bayram tatilinde blog yapmaya karar verince 10 marifetteki dostlarıma da bunu bildirdim ve Boradora’ya, ya da artık şöyle hitap edebilirim, Sevgili Sinem Güven, bu sefer bana blogumdan yazmaya başladı. Sonra bir cumartesi günü, baktım annesiyle bizi ziyarete gelmiş, nasıl hoşuma gitti, yani biriyle birbirinizi görmeden yazışıyorsunuz ve güzel iltifatlarını okuyorsunuz, onun sözlerinden çok gururlanıyorsunuz ve bir gün bu güzel, alçakgönüllü bayanla tanışıyorsunuz, çok çok keyifli….veeee Sinem kursa yazıldı(tabi önce anneanne torunlara bakması için kandırıldı, yani burada anneanne faktörü en önemlisi, o olmazsa Sinem kursa gelemezdi…)
Bir baktım, 18 Aralık yorumlarında Sinem var…
“sinem guven said…
cok cok zevkli seyler yaptiklariniz.bir an once katilmak istiyorum araniza:)
boradora:)
December 18, 2008 3:47 PM

26 Aralık’ta da bize yorum yazmış…
sinem guven said…
Yarını iple cekiyorum ilk dersim icin, bir kez daha dogru bisey yapacagimi anladim:)ne muhtesem seyler bunlar ece ortmenim…buyulendim..
sinem guven
December 26, 2008 11:41 AM

Sonra derslere başladıııı…4 Ocak yazıma da yorum girmiş…
sinem (boradora) said…
atolyede ikinci haftam bitti..zaman inanilmaz geciyor,huzur her koseye islemis..ece hocam ve sevgili cagla yogun is tempom, iki cocuklu kosturmacam arasinda boylesine huzurlu bir ortami yasattiginiz icin cok tesekkurler…
January 4, 2009 7:23 PM

Vee artık Sevgili Sinem Güven’de ahşap boyama denen, bizim atölyemize has, tedavisi mümkün olmayan hastalığa yakalandı…Çok tatlısın Sinemciğim, karşındaki insanı bu kadar içten yüceltebildiğin için ben sana çok teşekkür ediyorum…
sinem guven (boradora) said…
kendimi unutuyorum uc saat boyunca…dinleniyorum, keyif aliyorum huzur buluyorum.hele su fimo ile kabartma isine bayiliyorum, baska neleri kabartabilirim diye gozlerim fildir fildir evde..tesaduflere inanirim.iyi ki buldum sizleri tesadufen ece ablama…tesekkurler..
January 19, 2009 2:04 PM

Ah, az daha Aygün’den bahsetmeyi unutuyordum. Herşeyi başlatan o… Blogger’ı ilk keşfeden o…bütün yoğun iş hayatı arasında sıkı bir kursiyer olup perşembe geceleri derslerini hiç kaçırmayan o…Aygüncüğüm, buradan sana da çok teşekkür ediyorum… Aygün’ün blogunu görmek isteyenler hemen

buraya tıklasın… İşte size Aygün’ün yaptıklarından bir ipucu…


8 Yorum on “>Sevgili Boradora(Blog takipçisiyken öğrencim oldu!)”

  1. Sincerely Yours diyor ki:

    >Hi Ece! I am not supposed to be on the computer but I saw you had a new post and I just had to come and look!!!lol Just gorgeous again! I’ve been out looking for new papers to use because I cannot wait to start some projects thanks to you! I love everything! Have fun crafting – Sincerely, Jeannette

  2. Anonymous diyor ki:

    >Selam Ece Hanım,size bir konuda danışmak isterim. benim rustik zigonum var bunları boyayabilirmiyim? ve ne tür bir boya ile boyamamı tavsiye edersiniz?ayrıca çok zevkli olduğunuzu söylemeden geçemiyeceğim. bütün yapılan herşey mükemmel çöp poşet kutularına bayıldım ekmek kutularına? bunları internet üzerinden satış siteniz varmı acaba?çok ahşap boyama gördüm ama bu kadar zevklisini hiç görmedim.yildiz111 hotmail.com mail adresim blogum yok yanıtlarsanız sevinirim.sevgiler

  3. >Merhaba Yıldız111,Güzel sözlerine çok teşekkür ederim.Tabi ki eski zigonlar boyanabilir. Biz önce mobilya primeri diye özel bir boya ile eski eşyaları boyuyoruz. Bu madde özellikle cilalı ve kaygan yüzeyleri tekrar boya tutabilecek hale dönüştürüyor…Sonra da ham objeymiş gibi ne istiyorsak uygulayabiliyoruz.İkinci sorunu ceaplarsam, satış amaçlı web sitemiz kısa zaman sonra oluşturulacak, beni takip etmeye devam edin…

  4. gulgun diyor ki:

    >Hi Aunt Ece! I can’t believe that I didn’t know you had a blog! Happy blogging. I love your pictures and your words. Thanks so much for doing this. I am looking forward to following all of your adventures and keeping up with your creativity this way. Cok opiyorum. I’m so thrilled to see this! Gulgun

  5. Anonymous diyor ki:

    >merhaba ece hanım atölyeniz keşke istanbulda olsaydı çalışmalarınızın hepsi çok muhtesem olmus..benim size bir kaç sorum olucak ben henüz 2-3 parça yapabildim..ilk olarak posta kutusunu boyadım dekopaj tekniğiyle ve ardından bir tepsi yapmaya calıstım süslemelerini falanda yaptım ancak catlatma işlemini yapamadım yani çatlatma medyumu sürdüm catlamadı ayrıca catlatma medyumunu yanlıs kullandıgımı düşünüp başka biyerde step 1 ve step 2 uyguladım ama yine başarılı olamadım bunun için ne gerekir..eskitme işlemini de mumla denedim internetten görerek..mum sürüp daha soora telle kazıdım bunu dogru mu yaptım bilmiyorum =) birde bende bir sürü yaprak varak var onları da nasıl kullanabilceğimi tekniği konusunda yardımcı olursanız sevinirim..umarım ileride bnmde paylaşabilceğim şeyler olur =)

  6. aygün diyor ki:

    >Ececim sevgilimDiyebilirim ki şok oldum hiç beklemediğim bir anda o güzel yazınla karşılaştım. İş yerindeydim arkadaşlarla zevkle okuduk. Birtanesin dediğim gibi çoktan yapmalıydın, ama sonunda bütün yaptıklarına değmiş, çok güzel olmuş ellerine sağlık, tam seni yansıtıyor. Sayfalarda dolaşırken özellikle evinle ilgili olanlarda evinde dolaşıyormuşum gibi hissettim. Atölyede olan çalışmalara imrenerek baktım. Ağlamak istiyorum bende gelmek istiyorum. Evde özel ders verir misin? Seni seviyorum sanada sayfanada 41 kere maşallah Allah nazarlardan saklasın.

  7. selvi diyor ki:

    >bilgiler için teşekkürler


Bir Cevap Yazın

