>IT’S BEEN SUCH A BUSY MONTH!

>Picture_042

Thank you SO much for ALL your sweet comments! I love reading your great words, every one of them is SO precious to me! I really find myself blushing while reading all those great compliments. You are all very very nice and polite!

I am having a very very busy month… My heart is always with you but couldn’t find time to post anything, Tonight I decided to put all the pics together without thinking any similarity or subject.As a fussy and hypercritical person, I am always trying to choose the perfect words, trying to take excellent photos for you. But please forgive me this time. I have just taken the photos and I am gonna write only few words about them. Otherwise you will forget me here in Turkey!!

Have a wonderful and creative weekend!!I hope I could give some bright ideas for your newest projects, or are you just a guest? take a cup of coffee, sit back , relax and be happy… And again, to all of my sweet followers who is entering to my blog, you are so warming my heart, and I am always having cozy and happy days with your great compliments….

Now it is time to sit back and enjoy at our workshop…

Hi Beril, you are such an amazing creative girl…

Look what she has done this week…A gorgeous tray…013


Another gorgeous tray…

Oh my gosh, another one…019

Some clues for you how we draw those amazing checkers!!!



Beautiful plaques from Tülay for her summer house!!!

WOW, Zübeyde, what a nice plaque for your kitchen! 026-1


Dear Münevver and her gorgeous box and plaques…




A new student, Hasret, she is a doctor, look what she has done as a tray…


Oh Işıkcan, you are such a good friend, take care of yourself…

Işıkcan made a very cute kitchen plaque…

Bye to everyone…Thank you again for stopping and enjoying with our workshop..
018-1


29 Yorum on “>IT’S BEEN SUCH A BUSY MONTH!”

  1. hayatadair diyor ki:

    >Aksam aksam depresti boyama azmim yine,ama su satis sitesi acilana kadar kedi-ciger vs durumlari…Lütfen su checkerboard yapimini yazin….Hersey harika…Bu arada elma etamin yapimi nasil gidiyor merak ettim.Hoscakalin…

  2. Sincerely Yours diyor ki:

    >Hi Ece! Such creative and talented ladies! All projects look so different; I love all of them! Don’t worry, we won’t forget you and even if you don’t post anything new I still love looking at all your old photos!!lol Have a fun week – Sincerely, Jeannette

  3. Kitchen Witch diyor ki:

    >Sevgili Ece hanim Bende her gun bilgisayarimi acip eski fotolara bakip ic geciriyorum, ama tabi yeni seyler gormek cok harika. Bu yeni eklediginiz calismalar da digerleri gibi muthis.. Insanin heveslenmemesi icin ruhsuz olmasi lazim. Ve tabi bende bu atesle ( birazda sanirim burdaki havalarin sicakliginin etkisi bu ates, zira biz yaniyoruz burda. Bu hafta 46 dereceyi bulacak burasi ) kendimi dogru craft malzemeler satan buyuk bir shopa attim. Ama 1.5 saatin sonunda hic bisey almadan ciktim. Tamamen confuse olmus durumdayim. Bukadar cok marka, bukadar cok cesitle karsilasacagimi tahmin etmiyordum. Aslinda basic olan birkac sey almakti niyetim. Ama beyazin bile kac tonu mevcut.Kis beyazi, bahar beyazi derken dedim boyle olmayacak. Sanirim ipucuna ihtiyacim var.Su masaustu abajurumun govdesi iyice gozume batmaya basladi.Birkac baslangic bilgisi paylasirsaniz sevinirim.. Tesekkurler.. Iyi calismalar.. Kitchen Witch

  4. Anonymous diyor ki:

    >ahhhh valla bayılarak bakıyorum yaptığınız herşeye , çok pahalı olur diyorum bunlar alamazsın yıldız sen :)))) şu satış sitesi bi açılsa ahh bi açılsa rüya gibi herşey ece hanım siz ve öğrencileriniz ne kadar zevklisiniz anlatamam eğer mahsuru yoksa kurs ücretini öğrenebilirmiyim?ellerinize sağlık, elleriniz dert görmesin yildiz111

  5. Adriana Ortiz diyor ki:

    >Hi Ece,I put a link at my blog,so I don’t loose you.Beautiful works. All of them are perfect!!Thank you for post in English.Regards,Adriana

  6. Catherine Holman diyor ki:

    >Your workshops look like so much fun! Everyone is so creative.Cathie

  7. >Merhaba Kitchen Witch, Ne güzel şeyler yazmışsınız. Çok tşkler…Zaten bütün gün atölyedeyim, ayrıca home office yürüttüğüm bir organizasyon işim daha var, evde 2 köpek , 4 kedi, bir 12 yaş çocuk ,bir koca ve annem var. Düşünebiliyor musunuz, bütün bunların arasına bir de blog işini kattım fakaaat tabi ki çok çok memnunum. Buradaki güzel sözlerle öyle pozitif enerji alıyorum ki, bütün günüm çok güzel geçiyor.Tabi bu atölyeye de yansıyor.Amaaa bu karışıklıkta sizle daha evvel buradan görüştük mü, işte onu hatırlıyamıyorum. Sakın kusuruma bakmayın, siz nerede oturuyorsunuz?Nasıl yardımcı olabilirim? Ne boyayacaksanız bana yazın, ona göre tavsiyelerde bulunayım…Çok güzel bir hafta sonu diliyorum.

  8. >Merhaba Yıldız 111,Siz böyle güzel şeyler yazdıkça yakında hiç uyumadan yaşamaya başlayacağım. Gündüzleri atölyede , geceleri blogda bakalım ne olacak halimiz…Bu yoğunlukta web sitesi biraz gecikti amaaaa geliyor…Satış fiyatlarını şimdiden bilemeyeceğim ama hem blogda hem web sayfasında hedye dağıtmak istiyorum, ne biliyorsunuz belki size çıkar? Kurs ücreti aylık 80 lira… Çok çok öpüyorum….

  9. Kitchen Witch diyor ki:

    >Gunaydin Ece hanim ( yani bize gunaydin ) Ben Avustralyada yasiyorum. Yasamaya basladim daha dogrusu.. Buyuk sehirlerinde degilim. Shapperton adinda kucuk bi kasaba burasi.. Gunlerim okul disinda baya sakin geciyor. Hala dil icin okula gidiyorum. Ama Istanbul gibi yogun bi sehirden cikip boyle sakin bir kasaba hayatina gecince insan bir sure sonra kendini verimsiz hissetmeye basliyor. Bende yaptiklarinizi gorup imrendimde imrendim. Dedim bende yapabilirim neden olmasin.. Oncelikle sanirim cesaretlendirilmeye ihtiyacim var. Sonra da haklisiniz ki her konuya yonelik ipuclari farkli olacagi icin boyamak istedigim malzemeden bahsedeyim. Oldukca eski gozuken bir masa lambamin govdesini boyamak istiyorum. Malzemesi seramik ( boyali ve (mat)vernikli tabiki )simdi bunun uzerine direk boyayi syrmek mumkunmu emin olamadim. SAnirm bi astar atmak lazim once. Ama o astar nedir. Sonra uzerine diger anlattiginiz dekopaj islemlerini yapabilirim. Birde dekopaj icin gereken glue icin tam bi tarif verirmisinz. Bin cesit yapistirici ile karsilastim.Boyayi drek tupten ciktigi gibi mi kullaniyorsunuz. Akrilik olan tum boyalari kullanabilirmiyiz yoksa ozelligi olan bi akrilikmi olmali. ve birde vernik konusu. evet mat yari mat ve parlak vernik var ama bunu alirken dikkat ememiz gereken waterbased olmasindan baska bi ozellik arayacakmiyiz. Mesela buyuk yuzeyleri boyarken o minik tupleri kullanmiyorsunuzdur sanirim . Ana renkleri buyuk boy bisi ( ki ndir bilmiyorum ) almak daha mi mantikli acaba ? Iste boyle yari sacma ve komik gelebilecek sorular var aklimda.. Anlayacaginiz gibi isin ozu baslamaya korkuyorum sanirim basarisiz olma korkusu bu.. yaptiklariniz oyle guzel ki. Ayni cocuklar gibi ya annem gibi guzel yapamazsam korkusu… Bilgilerinizi sabirsizlikla bekliyorum.. sevgiler.. Kitchen Witch

  10. Çiğdem diyor ki:

    >Merhaba Ece hanım,harika çalışmalarınıza baktıkça kıvranıyorum vallahi.Küçük bir şehirde yaşıyorum ve bir kurs bulamamışken ve istediğim her şeyi bulamazken yaptıklarınıza imrenmemek içten bile değil. :)Sizin ve arkadaşlarınızın ellerine sağlık diyorum.

  11. Anonymous diyor ki:

    >inanın iltifat değil beğenimi anlatamıyorum bile.ben bitane anahtar kutusu (hani duvara asılan) , bir çöp poşeti kutusu, ekmeklik, gazelik (dışarıya asılan) bunları yapabilmek için kursa gitmeyi düşünüyorum , bukadar zevkli olabilirmiyim bilmiyorum. elimden gelse masal evine çeviririm evimi :)kurs ücreti çok makul geldi bana keşke istanbulda olsaydınız? çekiliş fikrine bayıldım bayıldım:) ama ben şansızım bana çıkmazki:( bellide olmaz amaürünlerime en bayılan deseniz kesin bana çıkar:))))işiniz zor ne diyim çünkü hergün yeni birşeyler görmek istiyorum günde kaç kez tıklıyorum sayfanızı bilemezsiniz, arkadaşlarıma blog unuzu gönderiyorum her gören bayılıyor. bu arada kızıl saç size daha çok yakışıyor , sarışında çok güzelsiniz ama bence kızıl muhteşem;)sevgiler , öpücükler

  12. >merhaba Kitchen witch, Bakalım sizin için ne yapabilirim?Öncelikle lambanız için bir tasarım bulmak lazım. Blogdan boyanan objelerden hangi renk ve deseni lambanın üzerinde görmek isterseniz ona göre bir çalışma başlatabiliriz…Siz bir resim beğenip bana bildirirsiniz… Eski eşyalarımızı tabi ki vernikli oldukları için tekrar boya tutabilecek hale getirmemiz gerekiyor, bunun için de özel malzemeler var. Ben orada ne bulabilirsiniz bilmiyorum, onun için zaten kağıt yapıştırmak için bir tutkal alacaksınız ya, işte onunla 2 kat tüm lambayı boyayın, böylece tutkal lambayı matlaştıracak ve yeniden boyanabilir hale getirecektir.. Hangi tutkal için “9 Ocak Cynthia’s Cottage design” yazımı okuyunuz, orada decoupage tutkalı için açıklamalar var…Blogdan birşey beğenip yola çıkın dedim ya, o beğendiğiniz objenin renginden satın alarak boyamaya başlayın. Biz Plaid-Folk art kullanıyoruz, zannederim orada bulabilirsiniz. Maalesef çok büyük değiller.Boyama işleminde fırçayı boyaya batırıp aynı yöne doğru akıtmadan, fırça darbelerini çok göstermemeye gayret ederek boyayaın. Obje net olarak yeni renge dönene kadar katları boyayın, her katın iyice kurumasını bekleyin. Fırçanızı bulaşık deterjanı ile pırıl pırıl olana kadar yıkayın. Sonra yine bana yazın, beğendiğiniz objeyi de söylemeyi unutmayın. Çok detaylara takılmayın, boyamak dünyanın en güzel ilerinden biri… Güzel olmasa bile huzurla, müzik dinleyerek, kahve içerek sanatçı ruhuyla sadece boyayın, en güzel terapi…Avustralya’ya kocaman selamlar…

  13. >Merhaba Çiğdem,Bu güzel sözlerinizle beni nasıl mutlu ettiğiniz bir bilseniz…Çok tşk ederim. Neredesiniz, hangi şehirde? Ne yapmak istiyorsunuz? bana yazın, bakalım ne yapabilirim sizin için?

  14. >Merhaba yıldız 111,Ne kadar kocaman, güzel bir yüreğiniz var, iltifatlarınız inanın gözlerimi yaşartıyor, keşke görüşebilsek ellerinizden tutup binlerce tşk etmek isterim…Doğru teşhis, bence de kızıl güzel, zaten kararsızlıktan saçımı boyatamadım, dibinden tüm kahverengi saçım çıkacak neredeyse…Eski yazılarımdan birinde bahsetmiştim, İstanbul’da en iyi arkadaşımın resim atölyesi var ve orada en azından birkaç günlüğüne İst’da beni takip edenlerle buluşmak ve workshop yapmak istiyorum, siz de gelirsiniz o zaman…Lütfen beni yazısız bırakmayın, size nasıl yardımcı olurum, beni yönlendirin, sıcak, yaratıcı, huzurlu bir haftasonu diliyorum…

  15. Kitchen Witch diyor ki:

    >Merhaba Ece hanim, Ne zor bisey istemissiniz benden. En begendiginiz resmi secin. Ben hepsini begendim .. nolcak simdi.. :)Aslinda yazilarinizin hemen hepsini okumustum zaten. Yani yapistirici ile ilgili bilgiyi zaten defterime ( bu arada kucuk bir defter tutmaya baslamistim sizin blogunuzu kesfetmemle birlikte ) not almistim. Acaba baska bir etknik olabilirmi diye sordum size. Youtube dan bazi boyama bilgilerini de video olarak izlemistim. Aslinda dersime iyi calisiyorum. Renklerine bayildigim bir tepsiyi ornek vereyim size.. hani disi yesil cicek desenli ici ise rengarenk canli lale resimleriyle galvaniz sulama kabi olan ( ekoseli tepsinin hemen ustunde ) boyle canli bisiler yapiyim istiyorum. Bu arada Istanbulda olacaginizgunu burdan yayinlarsaniz Istanbuldaki arkadaslarima bilgi verecegim. Ilgilecek olan arkadaslarim var. Sanirim workshopunuza zevkle katilacaklardir. Bilgiler icin tesekkur ederim.. Kitchen Witch

  16. Kitchen Witch diyor ki:

    >Bu arada Kesinlikle kizil sac diyorum bende.. Ayrica dibinden kahverengi sac geliyorsa super valla.. benim bembeyaz saclar geliyor dibinden. :)))

  17. Anonymous diyor ki:

    >günaydın ece hanım,bir an önce online satış sitesi açılması ve onlara bakmak istiyorum. hee birde çekilişi bekliyorum şansımı denicem umarım sorulu olmaz çünkü cevapları bilmiyorum :))) workshop olursa gelmek isterim uygun biryer ve zaman olursa sizinle tanışmak isteriz tabikide öpüyorum sizi yildiz111

  18. nalan saylan diyor ki:

    >ececiğim, nihayet aranızdayım.uzun zamandır vakit bulamıyordum.ama vakti insan kendi yaratırmış. cumartesi sabahları gözüm kapalı o huzurlu ve sakin ortama kendimi atıyor ve terapiye başlıyorum. güler yüzün, tatlı dilin ve sabrınla bana çok şey öğrettin. sana çok teşekkür ederim.derse devam…

  19. Olive Rue diyor ki:

    >Thank you for stopping by my blog. I appreciate the sweet comment. You have some gorgeous photos on your blog.

  20. coffeeSeed diyor ki:

    >hi i wanna give u smile and hope u get all the best in ur life..visit my blog..www.5setia.blogspot.com

  21. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım nerelerdesiniz? umarım online site ile meşgulsunuzdur:)sevgileryildiz111

  22. Betty Jo diyor ki:

    >Oh My! What talented women you all are. Your blog is gorgeous, and so are all these lovely creations. I’m so glad I discovered your blog. ♥ ♥

  23. Kitchen Witch diyor ki:

    >Cik… I-Ihhh.. yok bulamiyorum ben dekopaj kagitlarindan.. cilginlar gibi scrapbook kagitlari var.. hemde binbir cesit.. ama sizinki gibi kagitlar yok. yani tepsiyi mesela kaplayacak buyuklukte degil . hepsi 30×30. ayrica icinden sedenleri de kesmek mumkun degil. yada kendinden stiketli kagitlar.. bi baska adi olmali bunun ? Yada bu kasabada yok.. Ip ucu Ece hanimmmmmmmm.. :((

  24. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim siz cok yogunsunuz ama bende bos durmuyorum.. Internette biraz arastirma yaptim ve dekopaj kagitlari icin buyuk firmalardan birinin aslinda Avustralya markasi oldugunu ogrendim. FINMARK. Guney Avustralya eyaletinde merkezleri. Avrupayada disrubitorluk vermisler. Kagitlarinin internette yayinladiklari tum katologuna baktim . Sizinkiler kadar guzelleri bulamadim. Ama baslamak icin yeterli malzeme var en azindan. Yinede sizin kullandiginiz kagitlarin markasini ogrenmek istiyorum. Belki onlardan da internet uzerinden alma sansim olabilir. Avustralyaya cok kolay shipping yapilmiyor ne yazikki. Her neyse.. bu arada arastirirken gordum ki 3D kagitlarda var. Resimlerinize bakarken bazi resilerde ucboyut hissetmistim. Acaba bunlari olimerclay ile mi yapip yapstirdilar diye dusunuyordum. Simdi aacab bu 3D kagitlar sayesindemi diye de dusunmeye basladim. Yani Zubeyde hanimin yaptigi ortancali tabloda ortancalarin saksisinin kesilmis bir parcasi elinde resmi var .. uzerine birkez daha yapistiracak gibi. O resme anlam verememistim. zaten saksisi varken neden leinde bidaha saksi ile resim var diye. Ay biraz karisik oldu ama sanirim siz anladiniz. 3D kagitlar ayni resmin parcalarini da iceriyor ya.. Onu demek istiyorum Nasil kullanildigina dair bir uygulama ekelrseniz sevinirim. Cok guzel 3D kagitlar var ve kullanmayi istiyorum. Gordugunuz gibi ben dersime calsimaya devam ediyorum. Sevgiler… Kitchen Witch

  25. AskinAy diyor ki:

    >blogunuza ilk kez ugrayip görür görmezde hayran kaldigimi dile getirerek yorumuma baslamak isterim ,calismalariniz tek kelime ile harikalar,cok cok begendim,siz basarili bayanida tebrik ederek yazima son veriyorum,hollanda’dan sevgilerimle:))

  26. Anonymous diyor ki:

    >http://markonzo.edu Excellent site. It was pleasant to me. actual ashley furniture [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536072]actual ashley furniture[/url], vxjxd, watch allegiant air [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536075]watch allegiant air[/url], poahvr, best pressure washers [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536078]best pressure washers[/url], pslpakh, follow dishnetwork [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536080]follow dishnetwork[/url], npbtx, fresh adt security [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536076]fresh adt security[/url], ciaxpyb,

  27. Anonymous diyor ki:

    >http://lumerkoz.edu Where it is possible to buy the atrovent rendon lineage nolvadex assassinated biaxin side effects leakline fitzsimon accutane danforth metronidazole roadsafe abney


Bir Cevap Yazın

