>SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİM-MISSED YOU A LOT !

> By the above picture, I think, I actually address to myself “Welcome back to your blogger, Ece!”Thanks Beril, for this gorgeous “Welcome” sign…

Yukarıdaki resim ile galiba ben kendime “Bloguna hoşgeldin Ece” diyorum. Bu arada, bu güzel kapı süsünü Beril yaptı. ellerine sağlık…

My days are so busy, don’t understand what happened? Can’t organize anything…No time for my blog…I apologize from all of you waiting for new images and writings from me…BUT, I have some good news for you…
I will be on TV on a live morning programme tomorrow morning, if you want to watch me it will be at 9 am (Ankara’s time) on a local Turkish channel. You can watch it from internet. Just, go to this web pageand choose media player or flash player to watch it. I used to have a one year programme on the same channel 3 years ago. I was on every thursday morning and taught one technique to the audiences, it was great fun… I am really excited again as it will be a live programme.

AMAAAA size güzel bir haberim var, yarın sabah saat 9’da kanal B televizyonunda konuk konuşmacı olacağım.Eğer burada gördüğünüz güzel objeleri bir kere daha görmek isterseniz ve bir objenin de yapımını görmek isterseniz sizi kanal B’de bekliyorum. Dijitürk 32. kanaldayım. Ya da internet sayfasına girip setradebilirsiniz. Sadece burayı tıklayın . Yaklaşık 3 sene evvel, yine aynı kanalda her perşembe sabahı kısa bir programım vardı. Gerçekten çok güzeldi. Ama bugün biraz heyecanlıyım, belki de canlı yayın olacağı için…Şimdiden
ilginize teşekkür ederim.

Now it is time to show more beautiful objects which we have been created last week in our workshop…Bye bye..ccc-1


27 Yorum on “>SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİM-MISSED YOU A LOT !”

  1. zeynepmeltem diyor ki:

    >Ne güzel bir sürpriz, yarın kesin seyredeceğim sizi:-)Geçen gün bir mesaj bırakmıştım blogunuza bol sorulu, ama mesajların içinde göremedim sonra,belki de tam gönderemedim:-)O yüzden kısaca tekrar yazayım istedim:-peçete dekupajında hangi tutkalı kullanıyorsunuz?-kağıt dekupajdaki gibi birkaç kat sürüyor musunuz, yoksa peçeteyi sadece yapıştırmak yeterli mi?-son olarak da kırmızılı ekmek kutunuzdaki puantiye ve checker desenleri dekupaj mı yoksa stencil mi?Çok teşekkürler:-)m.

  2. Sincerely Yours diyor ki:

    >Hi Ece! Good Luck Monday morning! How exciting!!! Love the newest projects you are showing!!! I have you on my blog roll and clicked the minute I saw you had something new posted!!!lol You must think I am a stalker!!lol I wish someone here in my town offered workshops like yours!!! Have a great week – Sincerely, Jeannette

  3. Kitchen Witch diyor ki:

    >Gercekten cok heyecan verici.. Buranin saatiyle aksam saat 18.00 da olacak. internetten yakalamaya calisacagim.. :)P.S : Ama bizide ihmal etmeyin bu arada please :)Basarilar dilerim. Kitchen Witch

  4. Çiğdem diyor ki:

    >Gerçekten çok hoş bir duyguydu sizi orada görmek.Belki hiç karşılaşamıyacağız ama sizi biliyorum artık,mimikleriniz ,konuşma stiliniz,sevecen tarzınız , çok güzel oldu…Aynı zamanda çok da faydalı oldu benim için , çok teşekkürler,ellerinize sağlık diyorum.Sevgilerimle.

  5. nalan saylan diyor ki:

    >ececiğim, seni izledim. program çok güzeldi. çok zarif ve güzeldin. kızıl tonlu bu saç rengi çok yakışmış.bu iş bağımlılık yapıyo. birini bitirmeden öbürüne başlıyorum. soranlara, psikolojik terapi diyorum. beni çok rahatlatıyor. senin yanında olmak ayrıca çok huzur verici. senin gibi bir arkadaşım olduğu için çok mutluyum.öpüyorum seni..

  6. Kitchen Witch diyor ki:

    >En uzaktan izleyen bendim sanirim. Ayrica verdikleri mail adresine soru bile yolladim ama programda ne yazikki sorulari size yoneltmediler.Sizi izlemek cok keyiflydi, canli olarak birebir yaptiginiz uygulama cok faydali oldu benim icinde. Artik biliyorum ki 3D goruntuleri nasil veriyorsunuz. :)Ayrica yayin sirasinda bir seyi durup yuksek ses yaptiginizdaki an yuzunuzdeki muzip ifadeye de bayildim :)).. Tekrar tebrik ederim.. Kitchen Witch

  7. Anonymous diyor ki:

    >yaa ben çalışıyorum seyredemedim :(kızılamı döndünüz tebrikler resimlerden gördüğüm kadarıyla kızıl size daha güzel bir hava veriyor.artık dayanamıyorum ece hanım yaptıklarınıza kıskançlıkdan çat diye çatlıycan benim ne zaman böyle güzel objelerim olacak:(sizi seviyorum iyiki bulmuşum bu sayfayı sevgiler yildiz111

  8. Anonymous diyor ki:

    >bi sorum olacak ece hanım,benim banyo için aldığım kapağı laminat diğer tarafları pvc gibi ufak bir dolabım var sizce pvc olan yerleri boya tutarmı? tutarsa hangi boyayı kullanmam lazım belki o dolabımda burda yazılanlardan birşeyler yapmaya çalışırım. peçete tekniği detaylı anlatırmısınız resimleri kesip yapıştırmayı ayrıntılı linkler olsa bizim gibi yapmak isteyen ama kursa gidemeyen arkadaşlara yardımcı olursunuz?olabilirmi:)sevgileryildiz111

  9. zeynepmeltem diyor ki:

    >Ece Hanım bugün sizi TVde izlemek çok keyifliydi.Keşke düzenli bir şekilde programınız olsa.Kesin sizi gösteren kanalın rating’i artar:)Bu arada kızıl saç çok yakışmış, devam edin:-)Sevgiler..

  10. hayatadair diyor ki:

    >Tek kelimeyle süperdi,ama neydi o öyle meme muhabbetlerinin arasinda,sinir oldum…Özel kanal istiyoruz,doktor sohbetleri egitimimizi engelliyor…Tek basiniza bir program yapin Ece Hanim…Allah nesenizi artirsin,Almanyadan kiskananlar catlasin…(Bu arada bugün kullandiginiz stencilden sizin atölyeden almistim zaten,ben o tepsinin üzerindekini hala coook merak ediyorum…)

  11. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım,tekrar merhaba , dün dolabıma baktım her yeri laminat bir üstü birde birleştirme yerleri pvc gibi boyanırmı ? neyle boyanır . birde üste sorduklarımı tekrar sormiyim zaten vakit bulduğunuzda cevaplarsınız:)sevglieryildiz111

  12. Kitchen Witch diyor ki:

    >Sevgili Anonymous , bahsettiginiz sayfada ne guzel kagitlar var oyle.. Cok begendim bende. Sizde benim gibi hergun blogu kontrol edenlerdensiniz sanirim. Sizin sordugunuz sorularin cevaplarini bende bekliyorum sabirsizlikla. Sormaya devam edin lutfen. Bende boylece ogrenme firsati buluyorum. Tesekkurler.. bu arada finmark.com sayfasina da bir bakin. orda da guzel kagit ornekleri var. Ama sanirim fotokopi ile cogaltmak saglikli sonuc vermeyecek. Bir care bulunca lutfen paylasin. :)Kitchen Witch

  13. Anonymous diyor ki:

    >benim yazdığım niye çıkmamış:) kitchen witch ben o sayfayı bu blogdan bulmuştum . sorularıma cevap bekliyorum ama ece hanım sanıyorum çok yoğun. sanırım sanal mağazasını kuruyor. evde boyayacağım bir sürü obje var ama bilgi olmadan onları bozmak istemiyorum:)çiçekcilerden gelen sandık, çay kutusu olmayı bekleyen kravat kutusu (tahta ve içi kadife üzerindeki markayı kapatmak için transfer yapmak lazım🙂 ama nasıl:)))sevgileryildiz111

  14. hayatadair diyor ki:

    >Selam,bu sefer bisey istemeye degil bisey vermek icin geldim,blogumu ziyaret ederseniz sevinirim…

  15. Kitchen Witch diyor ki:

    >Sevgili AnonymousKravat kutusu super fikir gercekten cok kiskandim.. Burda ne yaikki cok cesit urun yok. Yaptirmak deseniz oyle bizdeki gibi adim basi marangoz falan da yok. El isciligi pahalli bisi. Ne bulursam onu boyamak istiyorum bende.. Aten simdiden evdeki bircok seyi boyamak icin sabirsizim.Ve su laminati boyama konusu gercekten onemli.. Mumkunse bende bisuru sey boyayacagim.. :)) Ama en cok Ece hanimin kagitlarini nerden buldugunu merak ediyorum .Ece hanimmmm.. bizi ihmal ediyorsunuz.. bakin sinif kendi arasinda konusmaya basladii.. :))))Kitchen Witch

  16. Anonymous diyor ki:

    >günaydın,kravat kutusu yapmıcam🙂 bi kravat eşime bu şekilde gelmişti tahta kutunun içinde onu belki çay kutusu yada mutfakda kullanabileceğim bir kutu şekline dönüştürmek istiyorum:)sevgileryildiz

  17. Kitchen Witch diyor ki:

    >Gunaydinn size sevgili Anonymous Bizde gun bitti.. Aksam yemegimizi yedik..🙂 Kravat kutusu fikrinizi anlamistim ama ben ifade edemedim sanirim. yani onu cay kutusu yapma fikriniz super.. ben daha cok gozu olan bi kutu dusunmustum aslinda. Hani hazir surgu dolaplarla bilrikte corap fular yada kemer gozleri olur ya.. oyle bisi.. boylece cesitli gozlere degisik caylar koyabilirdiniz. Ama sanirim sizin kutuda cok hos olucak. Bende biraz once mutfagimda duran bilmem hangi yildan kalma eski bir meyve tabagini boyamayi dusundum.Ahsap ve eski bisi.. sanirim kirmizi yapicam. ama daha bir projeye bile baslayamadim.😀 Sevgiler.. Kitchen Witch

  18. Anonymous diyor ki:

    >slm kitchen witchaslında kafamda bişey daha var:))) hani olurya sandıklı çatal kaşık bıçak takımları çekmeceli öyle bir kutum var 3 çekmeceli üst çekmece camdan ama güzel bir renk değil onu boyayıp değerlendirebilirim belki takılarımı koyarım , yeni bir eve taşınıcam daha büyük olacak herşey derli toplu ve güzel olsun istiyorum onun için gözüm hep bu tür objelerde en çok istediğimde dediğim gibi çöp poşet kutusu, anahtarlık ve girişe gazetelik hoşgeldiniz tabelasıda süper olur onuda sayfanın başında gördüm bayıldım. ece hanım biraz daha buraya uğramaz ise sanırım biz bütün objeleri boyamaya başlıcaz:)iki üç ipucu istiyoruz çokdeğil:)sevgileryıldız

  19. Kitchen Witch diyor ki:

    >*Hmm kesinlikle iyi fikir sevgili yildiz.. Bu arada gule gule oturun yeni evinizde.. neseli saglikli gunlerde insallah.. Cami boyamakla ilgili bilgileri bende alsam iyi olur. Boyamak istedigim kavanozlarim var.. uzerlerine mercimek sker pirin yazicam :)mumkunse dekopaj da yapicam.. A bu arada guzel bi sayfa buldum dekopaj kagitlari ile ilgili sizile paylasayim hemen.. http://www.gilescraftkits.co.uk/home.htmher markanin altinda bisuru resim var .. Gerci ben su laleli tepsideki resmi istiyorum. hani Beril hanimin yaptigi.. :)) o kagidi istiyorummmmmmmmmm :,(*Ece hanim , Valentine day icin yeni calismalar ekleyecekmisiniz? *Sinif kendi aranda konusmaya devammm..😛 Kitchen Witch

  20. FrenchGardenHouse diyor ki:

    >I’m so glad I visited your blog. I love your work, it’s just beautiful! Happy Valentines Day, and hope you have a lovely weekend,xo Lidy

  21. Karen Hanim diyor ki:

    >I just came across your blog and it looks so interesting! I will try to find you on TV tomorrow am. I plan to add you to my list of ‘blogs I follow’. Good luck on the TV show and stay calm!!

  22. >Ece hanım blogunuza ödül verdim. Benimkine bir bakın bi ara… Sevgiler…

  23. şehnaz diyor ki:

    >ECE HANIM MERHABA,BLOĞUNUZA TESADÜFEN RASTLADIM.HAYRAN KALDIM.MÜKEMMEL BİR BLOG HAZIRLAMIŞSINIZ.SİZİ TEBRİK EDİYORUM.SİDEN BİRŞEY RİCA ETMEK İSTİYORUM.BAZI RESİMLERİNİZİ BLOĞUMDA KULLANMAK ÜZERE KOPYALAYABİLİRMİYİM.BU RESİMLER BULMA KONUSUNDA SIKINTI ÇEKİYORUM.ARTIK SİZİN TAKİPÇİNİZ OLACAĞIM.SEVGİLER.kekcafe.blogcu.com

  24. serrose diyor ki:

    >Ben cok gec kalmisim sizi bulmak icin :(Kurslar hangi sehirde oluyor?

  25. Esra diyor ki:

    >ece hanım merhaba, yaptıklarınız harika şeyler, ben italyada yaşıordum yazın türkiyeye dönceğim, sizinle tanışmayı çok isterim. burda iç mimarlik okudum aynı zamanda biraz decoupage la ilgileniyorum. Size nasıl ulaşabilirim???sevgilerEsra BERK

  26. fidoş diyor ki:

    >sevgili ece hanımcım,sırf size beğenimi anlatmak için blog açtım.hergün sitenize bakıyorum.bir insan bu kadar zevkli mi olabilir,muhteşemsiniz.ben istanbuldayım ve kullandığınız dekupaj resimlerinize nasıl ulaşabilirim?yardımcı olursanız çok sevinirim.bu sayede açtığım bloğumda sayenizde yaptıklarımı resimleme şanşım olsun isterim.mutlu kalın


Bir Cevap Yazın

