>Sizlere Çok Çok Teşekkür Ediyorum. Thanks to All my Great Readers!

>
Hi everyone,
Omg, workshop is so busy, could it be because of this beautiful blog?Ha ha ha…I can’t even open my computer for some days, but you keep visiting me… Thank you as always for stopping by , your comments and hellos are so appreciated too…aaaand so many pretty new post’s to go see. I’m looking forward to a relaxing weekend and time to go visit you all!I cannot thank you enough!

Herkese merhaba,
Atölyemiz o kadar kalabalık ki, yapılacak o kadar güzel proje var ki, eve biraz daha geç dönmeye başladım, (zannederim, bu güzel blogun da ziyaretçilerimizin ve öğrencilerimizin artmasında büyük katkısı var, ne mutlu bize!)Bazen günlerce bilgisayarımı açıp bakamadım bile. Her zaman sizlere müteşekkirim. Güzel mesajlarınızı yazmaya devam ediyorsunuz…Rahat bir haftasonu geçirmeyi planlıyorum, geciktirdiğim tüm cevapları yazıp, takip ettiğim bloglarda gezineceğim ve internet sitemizi bitirmeye çalışacağım.

Let’s look at some more great projects…

Wouldn’t you want a sewing box like this?

Bu güzel dikiş kutusunu sevgili Dilek yaptı…

Şimdi size sevgili desen hocamız Demet’ten azıcık bahsedeceğim, azıcık diyorum çünkü daha sonra evinde fotoğraflar çekip yaptığı enfes objeleri sizlere daha detaylı olarak tanıtmak istiyorum…İyi ki varsın Demet, keşke herkes seninle tanışmak şansına sahip olsa…

Now, I’m gonna introduce you a very lovely lady, Demet… She is our decorative painting teacher,she is a great painter. Let’s look at some few objects that she has done with the students…

İşte sevgili Demet…


Biliyorum, bahar geliyor ama ben Demet’in boyadığı bu yılbaşı çorabına hayranım, ne yapayım, yine yayınlamak istedim… Hatta yaz ortası yine yayınlayabilirim…

Bu nefis çerçeve Demet’in dersinda Nuriye Hanım tarafından yapıldı…

İşte sevgili Nuriye Hanım,

Benim ne zorluklarla blogu yazdığımı bir bilseniz, sevgili kedilerim, bilgisayarın başına oturduğum an , ekranın önüne yatıyorlar, kucağıma çıkıyorlar, paçamdan çekiştiriyorlar, meraktan ölecekler, Ece ne yapıyor? Her akşam işte böyleyiz…

Do you know in which difficulties I am trying to work for my blog? I have always 2 curious visitors in my study room. aren’t they so cute? They always want to sleep in front of the monitor.Ha ha ha…What am I gonna do with these lovely curious creatures?


Madem kedilerimden bahsettik. Birkaç güzel resime daha ne dersiniz?

Bari evimden de birkaç fotoğraf ekleyeyim dedim, aslında bu resimleri Beyhan için gönderiyorum, “sevgili Beyhan’cığım, bizim evin koltuk takımlarını soruyordun, şimdilik elimdeki fotoğraflardan ekliyorum ama haftasonu, gündüz ışığında tekrar güzel fotoğraflar çekeceğim ve umarım oğluna ve gelinine bir fikir verebilirim…”

More photos from my sweet home…





Mutfağımdan da yeni resimler görmek isterseniz…

And more photos from my kitchen…

Yumurta tasıma bayılıyorum,(bu eski metal bulaşık tasını birgün atölyeye yürürken çöpte gördüm,atılmıştı, gözüme boyanmış hali ile öyle güzel gözüktü ki, etrafıma bakındım, eğildim ve aldım, eski metal bulaşık tasını Demet ne hale getirdi, görüyor musunuz?) sevgili Demet, tekrar tekrar ellerine sağlık…

Sevgili Sıdıka, bu güzel objeler benim için o kadar önemli ki…(biraz Knorr reklamı gibi oldu!)

Sevgili kedili tepsim, bu tepsi benim uğurum, her sergide çok yüksek fiyatlar telkif edildi, yine de satmadım, onu çok seviyorum…
Normal bakliyat kavanozu boyanarak böyle güzel kurabiye kavanozu haline dönüşebiliyor…Haydi sizde cam boyamayı deneyin…

Vazgeçemeyeceğim renk, BEYAZ…

Sizleri seviyorum…


10 Yorum on “>Sizlere Çok Çok Teşekkür Ediyorum. Thanks to All my Great Readers!”

  1. Adriana Ortiz diyor ki:

    >Your blog is an inspiration for me, thank you for the posts.What a cosy home you have!!My regards to Demet,I use to teach decorative painting too.Have a great weekend!!Regards,Adriana

  2. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim gene harika resimler eklemissiniz.. Resimlere bakinca sicacik bir duygu sariyor icimi (biz burda sicak yaz gunleri yasiyoruz acaba ondan mi ? :)) ) Satis sitenizi sabirsizlikla bekliyorum ama goruyorumki cook yogunsunuz.. Umarim kisa zamanda kavusuruz sitemize :)sevgiler Kitchen Witch

  3. Sincerely Yours diyor ki:

    >Hi Ece! Demet made me miss my painting class I had to leave 7yrs ago!!! Very pretty box with purple/pink flowers. I also love your strawberry bowl with the little bumble bee!!! So pretty. Your cats are beautiful also! Was happy to see you had a new post! Have a great weekend! Sincerely, Jeannette

  4. demet öznur diyor ki:

    >Ececimmm,güzel düşüncelerin için teşekkür ediyorum.Sizlerle ve öğrencilerimle birlikte olmak müthiş bir zevk.Çookk mutluyum.

  5. Karen Hanim diyor ki:

    >Blogunuz harika! Your pictures of your house look like something I would see in the States but it looks like you live in Turkey from the view out your window. I will come back and visit again.

  6. pecete diyor ki:

    >Şimdi, blogu gezdim. Tamam dedim, yarın makinayı ve kurabiyeleri kapıp gidiyorum. Adres ararken Ankara’da olduğunuzu gördüm. Tam bir hayal kırıklığı. Çok keyifli vir mekan ve çalışmalar olduğunu hissediyorum. Ellerinize ve yüreğinize sağlık… Sevgiler…

  7. eda diyor ki:

    >Ece hanım yaptıklarınız müthiş Ankara da olsaydım kursunuzu hiç kaçırmazdım sizin teknikleriniz çok farklı ve güzel size sormak istediğim bir iki soru var yanıtlarsanız çok sevinirim kabartmaları nasıl yapabilim malzemeleri ve yapılışını anlatırmısınız ..metalik şampanya ile tepsi boyarken ala bula bir renk oluyor alt tam kapanmıyor ne yapmak lazım .. birde yat verniği kullandığımızda fırçamızı nasıl temizliyoruz tepsi için yat verniği uygunmudur …kocaman sevgiler

  8. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim Kurabiye kavanozunuzu hangi boya ile boyadiniz.. Bilgi verebilirmisiniz. uzerindeki resimlerde dekopaj sanirim degilmi ?

  9. Shabbee Chick diyor ki:

    >Hi Ece,You projects look great and I love your little cats! They are so sweet!

  10. Anonymous diyor ki:

    >comment manyağı can yine ben anne hahhahaha!!!!!!!!!!


Bir Cevap Yazın

