>SEVGİLİ TAKİPÇİM KİTCHEN WITCH!

>066-2
Günaydın,

Bu sabah ilk defa evdeyim… bari fırsattan yararlanıp hemen sana cevap yazayım dedim.
1. Cam kavanoz boyarken, önce iyice yıkıyoruz. Sonra Plaid marka Enamel cam boyası ile boyuyoruz. Bu boya fırınlanabilir bir boya…Üzerinde kullanma talimatı yazıyor, ya da fırınlamak istemiyorsak en az 21 gün kullanmıyoruz, yani dekoratif amaçlı sergiliyoruz. Daha sonradan hemen kurulamak koşulu ile objenizi yıkayabilirsiniz bile…Enamel boyalar, objeyi yıkanabilir hale getiriyor… Benim kurabiye kavanozum, Paşabahçe’nin cam bakliyat kavanozu… Önce enamel boya ile boyadım, rsimlerimi yapıştırdım, üzerine en az 5 kat su bazlı vernik sürdükten sonra en son kat olarak sır vernik sürdüm. Piyasada en iyisi Cadence marka sır vernik fakat kullanımı oldukça zor. Eğer alıp ta denemek isterseniz bana mutlaka danışın. Sevgili Kitchen witch, senin için ise orada bulabilirsen Enviro-tex light diye bir 100 kat vernik var, aslında en güzel sürülebilen 100 kat, o marka ama maalesef Türkiye’de satılmıyor…
2. Yıldız hanım’ın laminat dolabına gelince…Tabi ki boyanır, bizim atölyemizde çok özel bir kapatıcı var. İlk kat onu sürdüğümüzde eski olan herşeyi boya tutan hale dönüştürüyoruz ve ham eşyaymış gibi tekrar tasarım yapıyoruz. İnternet sitesi açılınca “kapatıcı” olarak satılacak, o zaman tekrar bu konuya dönerim.
3.Fimo ile yapılan dekopaj kağıtlarına fırında hiçbir şey olmuyor, tabi ki talimatlara uygun pişirirseniz, 100 derecede 30 dakika…Fırından evvel objeye hiçbir şey sürmüyoruz, önce fırınlıyoruz, ondan sonra kağıtları vernikten korumak için 2 kat “Royal Coat Decoupage Finish”, sonra da en az 5 kat su bazlı vernik ya da en az 5 kat sprey vernik uyguluyoruz.
4. Kumaş üzerine çok güzel çalışmalarımız vardı, iyi ki hatırlattın, ben tamamen unutmuştum. Kumaşa peçete yapıştırabilirsiniz, ya da kumaşa resim transfer edebilirsiniz, kumaşa kağıt yapıştırılır belki ama ne derece sağlıklı olur, o yüzden transfer yapmak şart…Ben önce bizim çalışmalarımızı toparlayıp resim çekeyim, nasıl olsa kumaş konusunda bir sürü soru gelir, o zaman tekrar görüşürüz.

İyi ki varsın…En güzel, yaratıcı günler senin olsun…
115-1549_IMG


14 Yorum on “>SEVGİLİ TAKİPÇİM KİTCHEN WITCH!”

  1. Anonymous diyor ki:

    >ne zaman açılacak bu site:))) hergün en az birkez tıklıyorum bu sayfayı bilgiler için tşk.lerece hanım bi tanesinizmutfağınız masal evi gibi çok güzel, çok tatlı, çok şirin çok çok :)sevgileryıldız

  2. PINAR diyor ki:

    >Ay Ece Hanım valla kıskanıyorum kitchen witch ile aranızdaki ilişkiyi🙂 Ben de İtalya’daki en tutkulu hayranınızım.. Siz olmadan bir tek günüm geçmiyor bunu bilesiniz. Size şu karelerin nasıl yapıldığını sormuştum sağolun detaylı anlatmışsınız hemen en kısa zamanda deneyeceğim bakalım nasıl olacak ..Kendinize çok iyi bakın. Çokkk sevgiler. Pınar

  3. Kitchen Witch diyor ki:

    >Cok simardim coooookkkkk .. Ay nasil mutlu oldum yazinizi gorunce.. Kapali bir havayla uyandim bugun ve hemen blogunuzu tiklayip neseli sarkilarla kendime geliyim istedim.. Amann oda ne .. Direk bana yazilmis bir konu..Tum detaylari iyice ogrendim Ece hanim merak etmeyin.Cok tesekkur ederim. Sanirim bahsettiginiz vernigi burda bulabilirim. Plaid boyalari ve tutkalida bulmustum. Hatta birkac kagit bile. Burda paket yapmak icin kullanilan ‘Tissue paper’ paket kagitlari var. Cok inceler, pecete gibi. belki onu kumasa yapstirmak mumkun olabilir. Pecete tekniginde sanirim tutkali ustten surmek gerekiyormus. Baska bir farki yok sanirim normal dekopajdan. Ilk firsatta deneyecegim ve super bir masa lambasi yapacagim. Bu arada demokraside careler tukenmez. Sizin shop acilanakadar ben arkadasimi yolladim sizin atolyeye ve ordan kendime birkac kagit aldirdim. Sagolsun eski dostlar.Kagitlarimin yolunu gozluyorum su sira. :)Sevgiler Kitchen Witch

  4. zeynepmeltem diyor ki:

    >Ece Hanım Günaydın,Satış sitenizde Lang takvimlerden ya da bu takvimlerin fotokopi sayfalarından da satılacak mı? Ben de resimleri çok beğeniyorum, kitchen witch gibi arayış içindeyim:-)Bize bir tarih verebiliyor musunuz satış sitenizin açlışıyla ilgili? Çok selamlar

  5. >merhaba zeynep,ne güzel size günlük cevap yazabilmek, bu ara akşamları biraz vakit buluyorum, nasılsa…Lang takvimlerin 2004 yılından beri hemen hemen çoğu atölyede var ama bilmiyorum yasalar ne derece onları satmamıza müsaade ediyor, belki satış yapıyoruz demeyiz, ama siz benim blogda beğendiğiniz objeleri söylerseniz, yine ben resim gönderebilirim, dediğim gibi bu konuyu araştırmam lazım…İnternet sitesinin tasarımını yaptım ama uygulamayı yine US’deki Shabby Chic design diye bir yer yapıyor. Fakat tüm sayfa yüklemelerini ben yapacağım ve şu an bu kadar yeni bilgiyi öğrenmeye çalışmaktan şaşkın vaziyetteyim, umarım en kısa zamanda web hosting’i çözer ve sayfa yüklemelerini yapabilirim.İlginize her zaman yüreğimden tşk ediyorum…

  6. zeynepmeltem diyor ki:

    >Ben de mesajlarınızı gün içinde görünce çok seviniyorum. Ece hanım yaptığınız herşey o kadar zevkli ki mümkün olsa hepsi diyeceğim:-)Teklifiniz için tekrar çok teşekkürler.Objelerin numaralarını karıştırıyorum, e-mail adresinize resimlerini göndersem yine olur mu acaba?

  7. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ohh Cok haklisiniz Ece hanim.. Cunku o resimler aslinda internette var, cogaltilmasi engellenmesi icin ya muhurlenmis yada cozunurlugu dusuk olarak yayinlanmis. Konu Lang company den cok sanatcilarla ilgili ve sizin takvimlerdeki sanatcilarin sayisi 5- 10 arasinda.. Cogu Susan Winget. Konuyu arastirmaniz uzun surecektir gercekten. Internet uzerinden satis yapma konusu da ayri bi dal ayrica ve mesakkatlidir biliyorum. Konu ile ilgili destek almayi dusunurseniz Ece hanim, lutfen bildirin. En yakin arkadasim Turkiyede internet uzerinden satis yapan bi sitenin genel mudurlugunu yapiyor ve sizin icin disardan bu isle de ugrasabilir belki. Basta belki cok yogun olmayacak siteniz ama zaman icerisinde ( ki ozellikle yurt disi da var konu icinde ) sizin icin siparislerin alinmasi ve sevkiyatiyla ilgili ayri bir birim olusturmaniz gerekebilir. Ben konunun cok kisa cozumlu olmadigini bildigim icin ( tecrubeyle sabit ) size arkadasimi yollamayi tercih ettim. :))Benim durumum vahim tabi.. Cok uzaktayim ve buraya paket yollamak ciddi masraf. Ama kagit olunca is kolay dostlardan rica mumkun.. ( simdilikkk ) Sevgiler Kitchen Witch

  8. >Merhaba Zeynep, Tabi ki olur, kusura bakmayın, bazen, diğer blogu takip edenleri ilgilendiren soruları hotmail’den cevaplamamaya çalışıp sizi buraya yönlendiriyorum ama resimleri tabi ki yollayın, öyle çok kolay anlıyorum. İyi geceler….

  9. >Merhaba Kitchen witch,Öğlenden beri nasılsın, seni sevindirebildiğime daha da sevindim…İlgine çok tşk ederim, ihtiyacımız olursa mutlaka sana bildireceğim, şimdilik ABC öğrenir gibi ciddi bir şekilde İnternet’e nasıl konu ve resimlerimizi yükleyeceğim konusunda çalışıyorum, bakalım ne olacak, şimdiden size azıcık tiyo vermiş olayım, bomba gibi güzel bir tasarımla sayfamız açılacak, ben bile çok heyecanlanıyorum… İyi geceler…

  10. PrimaRima diyor ki:

    >siteyi açdığım anda aman allahım burası cenetmi dedim kendi kendime.Yeni keşfimsiniz:)ve iki üç yazı okudum henüz ama karar verdim çok tatlısınız:)bu siteyi hatim etmek istiyorum okumak görmek bakmak yorum yazmak için deli oluyorum.Bu gün vakdim yok ama …izlemeye aldım.Sizi tanımak için sabırsızlanıyorum:)Kocaman sevgiler/Ebru

  11. Anonymous diyor ki:

    >Ece Hanım öncelikle merhaba ve hemen ardından tebrikler.Bu blogu ve sizin çalışmalarınızı kesfettiğim için kendimi çok şanslı sayıyorum.Siteniz ile tanıştıktan sonra duzenli olarak çalışmalarınız takip eder oldum. Ben de ahşap boyamayı cok severek yapıyorum ama sizinkiler bir başka.. Ayrıca yaptığınız objelerin yapılış aşamalarını ve tekniklerini sitede paylaşmanız ayrıca çok sevindirici, bunun için de ayrıca teşekkürler. Benim size birkaç sorum olucak; dekopaj kagıtlarını yurtdışındaki sitelerden aldıgınızı belirtmiştiniz, mumkunse sayfa adreslerini ve kaynagını paylasmanız mumkun mu? Bir de fimo hamuru ile yaptıgınız kabartmalara hayran kaldım, hazır satın aldıgımız fimo hamurunun kullanımıyla ilgili bilgi verebilir misiniz? Şimdiden çok teşekkürler. Objelere kattıgınız güzelliklerin devamı dileğiyle..Gülşah

  12. >Merhaba Gülşah,Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. sorularınıza gelince:Dekopaj kağıtlarını İngiltere’den istiyoruz, yalnız toptan gönderilen yerler olduğu için tek başına alabileceğinizi zannetmiyorum. Ama çoğunlukla takvim resimlerinden yararlanıyoruz. Lang company diye bir şirket ama o da bireysel istediğinizde size pahalı gelebilir. Her biri 19$… O yüzden web sitesi açılınca belki oradan kağıtlarımızdan isteyebilirsiniz…Fimo hamurunun kullanışı ile de eski yazılarımda detaylı biligi verdim, inceleyin, yeterli gelmezse yine bana yazın…

  13. Anonymous diyor ki:

    >Ece Hanım tekrara merhabalar,Fimo hamuru ile önceki yazılarınızı okudum, teşekkürler. Sormak istediğim iki çeşit fimo hamurunun adı geciyor; kendiliğinden donan ve ev fırınında pişirilebilen hamur. Bunlardan hangisini önerirsiniz, ilk kez deneyeceğim için hangidi daha kolay kullanımlıdır ve eğer varsa marka verebilir misiniz?Bu arada siteye eklediğiniz yeni çalışmalarınızın hepsi birbirinden güzel, baktıkça içim açılıyor. Ama atölyenizin Ankara’da oluşuna üzüldüm, İstanbul’da oldugum için gelme şansım yok maalesef. Güzel çalışmalarınızın devamı dileğiyle…

  14. 123? diyor ki:

    >Welcome to join China Service Mall Adsense UnionEarn money for your own websiteChina Service Mall http://www.at0086.com ,the biggest China Service Reservation Center in the world. Provided 2 0, 00 0,000 registered members with the best reservation service.1, Easy to join If your website is up to the standard of our Union, we will pass your apply in 24 hours. Then you can join our Adsense Union. 2, Big payback We can give you big payback if you join us, we give more money than the present Adsense Unions.3, Easy to earn money People come to our site and give a reservation by click the advertisement on your site; we will give you much money. For every 100 effective reservations we will pay you 60 US dollars. When the total reservations reach 500, we will pay you extra 100 US dollars as rewards. More and more preferential policy expects your participation.4, Convenient management BackgroundYou can see the proceeds of each time and it is clearly visible in your convenient management background. We can ensure your benefits.5, Good reputation We have high reputation of our union; any of you can be relieved to join.If you are interested in our Adsense Union, please click http://adsense.at0086.com to register your account.Any other questions please contactMiss Wu YingyingMarketing Department China Service Mall http://www.at0086.com MSN:ciwufeibiwu@hotmail.comEmail: ying@chinaservicemall.com


Bir Cevap Yazın

