>İTALYA’DAKİ EN TUTKULU HAYRANIM’A , PINAR’A…

>Merhaba Pınarcığım,

Ben hiç dayanabilirmiyim öyle kıskanmalara… Mesajını görünce, “gece işim bitince uykum gelse de, Pınar için birşeyler yazacağım” diye kendi kendime söz vermiştim…Kısa da olsa, seni de düşündüğümü göstermek istedim ve evimde en sevdiğim 2 japon gülü çiçeğimi sana blogumdan yollamaya karar verdim…
046
Her ikisinin de evimizde geçirdikleri ilk yılları. Bu resmi geçen hafta çekmiştim, yani, aslında, bütün kış durmadan pencerenin önünde açtılar. Ben,şimdilik, resim çekmek için onları bu köşeye taşıdım, ama,asıl yerleri, bahçe camının önü…
037
Geçen yaz Bayramoğlu’ndan , ta evimize, Ankara’ya kadar, arabamın içinde, tıkış tıkış taşıdığım çiçeklerden yalnızca ikisi…Bu arada ileriki zamanlarda da (yaz geldikçe) göreceğiniz üzere tam bir bahçe çiçeği tutkunuyum ve çok güzel bahçıvanlık ta yaparım…Bu çiçekleri , beni en baştan beri hiç takipten vazgeçmeyen, İtalya’daki sevgili blog arkadaşım, Pınar için sergiliyorum…Çok teşekkür ederim Pınarcığım…İyi ki varsın…

Bu arada, umarım bahar yavaş yavaş gelir, öbür bahçe çiçeklerim de açarlar…
Ah, az daha unutuyordum, kışın karda bile açan küpe çiçeğimi size göstermezsem, çiçeğim sonra çok üzülür…046-1

Ben, hiç ahşap boyama resmi koymadan blog yazısı yazar mıyım? Sevgili Demet’imizin boyadığı bir çiçek sehpa ile herkesi selamlıyorum… Desen öğretmenimiz Demet’i hatırladınız değil mi?
085

…………………………………….BYE BYE………………………………

117-1780_IMG


16 Yorum on “>İTALYA’DAKİ EN TUTKULU HAYRANIM’A , PINAR’A…”

  1. Kitchen Witch diyor ki:

    >Merhaba, Bahce cicekleriniz harika Ece hanim.. Hele kupe cicegine hayran oldum. Nasilda acmis kar kiyamet dinlemeden. Kisin en sevdigim cicekler ‘cuha’ lardi ben turkiyedeyken. Kucucuk balkonumda onlari yetistirirdim. Yazin ise balkonuma dallarini uzattigim begonvilim cicek acsin diye gozunun icine bakardim. Ne kadar cok ortak yonumuz var .. SAnirim o yuzden blogunuzu bukadar sevdim baglandim.. Kendimden cok sey buluyorum burada.SevgilerKitchen Witch

  2. PINAR diyor ki:

    >Ay Ece Hanım siz ne şeker bir insansınız, valla buralarda gözlerim doldu😦 Sanki çok uzun yıllardır haber alamadığım bir arkadaşımdan bir haber almışım gibi sevindirdiniz beni. Asıl SİZ iyiki varsınız. Çiçekleriniz de en az sizin kadar muhteşemler. Benim de Bayramoğlunda Kastel sitesinde küçük bir evim var, kim bilir belki bir araya gelip bir kahve içme şansına sahip oluruz bu yaz🙂 Elinize, kolunuza, yüreğinize sağlık. Sizi yanaklarınızdan kocaman öpüyorum. Pınar

  3. hayatadair diyor ki:

    >Askolsun valla kiskandim,bana da bir post yazmazsaniz küserim…Hersey harika olmus,elerinize saglik..Siteyi bekliyoruz…

  4. Anonymous diyor ki:

    >valla bende küstüm:( ece hanım şaka şakaama sizin sitenizi sizin yaptıklarınızı görmek ve size hayran olmamak elde değil ortak düşüncemiz sanırım.ben okadar ahşap boyama gördüm ama böyle yaratıcı olanları böyle benim zevkime birebir hitap edeni görmedim vallahialın size bide yemin ettim.ahhh şu satış sitesi bi açılsa çokda pahalı olmasa sizin emeğinize fiyat biçmek hiç kolay olmaz ama , yani alabileceğim tutarlarda olsa :)))) ne bileyim belki bazı bloglar gibi yarışma yapar bize hediye dağıtırsınız hayallere bakın:))))öpüyorum sizi sevgiler ece hanımyıldız111

  5. PINAR diyor ki:

    >Ece hanımcım, Size süperrrrr güzel bir hafta sonu diliyorum :)) Ay bugün benim yaşgünüm ve günlerdir yağan yağmura inat bugün bana yaşgünü hediyesi olsun diye bahar gelmiş gibi harika bir hava var. İçim sevinç ile dolu gerçekten. ve hemennnn aklıma siz geldiniz.🙂 hem size bir günaydın demek istedim hemde atölyenizin adresini sizden rica ediyorum. İtalyadaki tutkulu hayran🙂

  6. Karen Hanim diyor ki:

    >I love the design with the houses. Looks like something from my home in the States.

  7. Kitchen Witch diyor ki:

    >Yeni yasiniz kutlu olsun Pinat hanim.. :)Kitchen Witch

  8. PINAR diyor ki:

    >Sevgili Kitchen Witch çokkkk teşekkür ederim🙂

  9. >merhaba Pınar,gecikmeli yaşgünü tebriğimi, acaba kabul eder misin?Bloguma ancak dün gece bakabildim, zaten haftasonu Antalya’da bir iş geliştirme seminerindeydim…Dönünce de malum ev işleri…ancak bilgisayarımı gece yarısı açtım ve gördüm ki sevgili Pınar’ın doğum günüymüş, gecikmeli olsa da nice nice güzel yaşlar diliyorum, bu arada yaş kaç?Neyse zaten yaşımızın çok önemi yok, değil mi? Bizim gibi yaratıcı, ahşap severler nasıl olsa hiç yaşlanmazlar…Bayramoğlu’ndasınız demek ki…Geçen sene eşim İstanbul’da çalışıyordu, bizde oğlumla Bayramoğlu’nda ev tuttuk ve 3 ay kaldık, Bayramoğlu’na hayran kaldım, haber verirseniz seve seve ziyarete gelirim…Atölye’nin adresi: Mutluköy Sitesi, 8.sok, No.10,Ümitköy, tel: 236 40 02 cep tel:532 396 3032…Görüşmek üzere…

  10. >Sevgili Yıldız 111,Seni nasıl unuturum fakat iş yoğunluğu dolayısıyla blogumla çok ilgilenemiyorum…İlk fırsatta Yıldız 111’e hitaben bir blog sayfası görürsen şaşırma…Sizleri çok seviyorum…

  11. PINAR diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım, iyi dilekleriniz için çok ama çokkkkkkk teşekkür ederim. Çok tatlısınız gerçekten🙂 Benim yaş bu arada 36 oldu. Adresiniz için çok teşekkür ederim. Ben bir gün bir araya geleceğimiz konusunda çok ümitliyim. İstanbul’da vereceğiniz workshop ne oldu ? Tarih belli olursa lütfen bildirin, mutlaka buralardan atlayıp geleceğim. Çok sevgiler, Kocaman öpüyorum yanaklarınızdan ..

  12. PrimaRima diyor ki:

    >Çiçeklerinize hayram oldum.ÇOK GÜZELLER.

  13. demet öznur diyor ki:

    >Eceeeee çiçeklerine bayıldım,süper.

  14. Kitchen witch diyor ki:

    >Ne guzel yeni mesajlar yeni cevaplar.. kendimi sohbet ediyormus gibi hissediyorum mesajlari okudukca.. :)Kitchen Witch

  15. zeynepmeltem diyor ki:

    >Ece Hanım,geçen gün kanal b’deki programınızı arşivden seyretmek istedim ancak o günkü program kayıtlı değilmiş.Kanala eklemeleri için yazı yazdım ama henüz cevap gelmedi:-( Sizde kayıtlı program varsa websitenize eklemeniz mümkün mü? Çok sevgiler

  16. DÜN-BUGÜN diyor ki:

    >merhaba,benimde balkonda küpe ve sardunyalarım var,dondurucu soğukta bile çiçek vermeye çalışıyor.onları çok seviyorum,yaptıklarınızıda çok beğendim.oradaki herkes çok güzel görünüyor.


Bir Cevap Yazın

