>WONDERFUL WORLD IN APRIL

>298-1
Merhaba Arkadaşlar,
Umarım herkes bu muhteşem Nisan ayında iyidir. Ben lafı bugün çok uzatmadan güzel resimlere geçmek istiyorum…









Bugün pazar ve Ankara’da nefis bir gün… Birkaç günün soğuk havasından sonra enfes bir bahar havası var ve ben Pink Martini dinlerken siz,e blogumu takip eden canım arkadaşlarıma en nihayet yazı yazabiliyorum…Benden mutlusu var mı?Resimlere devam…




Sizde deniz, tatil, doğa havasına girmediniz mi arkadaşlar? Atölyede de bana fikir sorulduğunda sadece aklıma çiçekler, deniz, neşeli resimler geliyor…Aşağıdaki çerçeveyi öyle burnuma deniz kokan bir anımda yapıverdim…

Şimdi size haftanın en cici ürününü göstereceğim. Derin Hanım’la birlikte yaptığımız bu demlik var ya, ben bayıldım arkadaşlar….301-2Aşamalarını sizin için fotoğrafladım. Umarım size yardımcı olacaktır.









Bu enfes demlik çalışmasından sonra iki güzel çerçeve ile devam etmek istiyorum…

Biraz da öğrencilerimizin resimleri ile devam edeyim…





Sevgili Münir Ustamız…

Biraz daha güzel objeler???


307


14 Yorum on “>WONDERFUL WORLD IN APRIL”

  1. hayatadair diyor ki:

    >ILK FOTOGRAFI READERDA GÖRDÜGÜM ANDA WOOOOUUUWW DERKEN DONDURMA KASIGI AGZIMDAN DÜSTÜ SIZIN YÜZÜNÜZDEN,HER YER DONDURMA OLDU:)))AYRICA YINE SIZIN YÜZÜNÜZDEN HICBIR BOYAMA YAPAMIYORUM,CÜNKÜ NE YAPARSAM YAPAYIM BUNLARI GÖRDÜKCE GÜZEL OLMAYACAGINI DÜSÜNÜYORUM,HEPSI MUHTESEM OLMUS,ARTIK BISEY SORMUYORUM FARKINDAYSANIZ;ANLADIM BEN SIZI,KISKANCLIKTAN CATLAYAYIM DIYORSUNUZ BURDA GURBET ELLERDE;SEVGILERRRRHICBIRSEYYAPAMAYANBENNNNN

  2. Clausewitz diyor ki:

    >Parabéns pelo excelente blog. Sou o Clausewitz e gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer um pouco sobre o Brasil. Abração

  3. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım merhaba ben zeynep bayram yine muhteşem şeyler yapmışsınız. kur tarihi kesinleşmedimi?

  4. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanimm Gene harika seyler yapmissiniz siz ve arkadaslariniz.. Demlige bayildim gercekten.. Hayatadairin de dedigi gibi siz okadar guzel seyler yapiyorsunuz ki ben yaptiklarima burun kivirip bakiyorum..😦 niye olmuyo yaaa.. Insan sahiden ksikancliktan catliyor.. O ne guzel cerceve oyle yelkenler deniz feneri… Gerci biz kisa giriyoruz aam burda da hava fena degil henuz.. Kendimi kandiriyorum sanki bahar havasiymis gibi.. Ece hanim yatagimin basucunda duran minik lambalara biseyler yapacagim. Kumas boyama ile ilgili nezaman bilgi vereceksiniz.. Cok guzel pecete kestim kafamda da tasarladim sizi bekliyorum.. Minik dot lar yapmak istiyorum uzerine.. Nasil yapabilirim. ?Sonrada bebek odasi icin bisiler istiyorum sizden.. yaptiklarinizi paylasin lutfen.. Biz 11 haftalik olduk bile.. gunler cabucak geciyo.. Guzel biseyler yapayim istiyorum bebisime de. :)Kestane kebap acele cevap. :)))) Kitchen Witch

  5. Prima Rima diyor ki:

    >Ya ama olmazki…yanınıza gelmek istiyorum sizin öğrenciniz olmak istiyorum sizinle birlikde bu şahane şeyleri bende yapabılmek istiyorum.neredesiniz?

  6. Anonymous diyor ki:

    >selamlar,valla ece hanım artık istiyorum bunlardan gözüm kalıyor😦 satış siteniz açılmadı. ben yapamıyorum ve böyle güzelleri bulamıyorum:( yeni evim için anahtarlık , gazetelik oldu olacak birde poşetlik istiyorum:) istiyorum artık ne yapayım:))) mahrummu kalayım , gözlerimi pörtleterek hayran hayran bakmakdan yoruldum. yüzsüzlük yapıyorum ve yeni evime istiyorum reklamda alabilirim dizayn by favoritehome diye:) yani istanbul olsaydı çoktan kapınızı çalıp isterdim:) ama ankaraya elim kolum yetmiyor böyle istiyorum :)))) yeni çeri başkaldırdı susmak için rüşvet istiyor:)))))))))))))))sevgiler öpücüklerkim olabilir tabiki ben yıldız;)

  7. Adriana Ortiz diyor ki:

    >All are beautiful !!You are a teacher so busy.Congratulations !!Hugs,Adriana

  8. viyoleta diyor ki:

    >Ececim, yine harikalar dokturmusunuz…bayildim yeni yaptiklariniza. Munir ustayi gormek beni ayrica memnun etti, selam soyle. Ogrencin Ipek’i de op tarafimdan. Rafet simdi Turkiye’de yarin oburgun sana gelip tepsi falan alacak buraya getirmek icin. Bende Temmuzda gelecem. Siz ne zaman yaz tatili diye kapatiyorsunuz? Hepinizin ellerinize saglik. Ben burada Plaid’in ince tissue decoupage kagitlarindan aldim ama yapistiramadim hep yirtiliyorlar, tutkali altina mi yoksa pecete gibi ustunden mi suruyorsun? Optum hepinizi …sevgiler gorusmek uzere.Zeynep

  9. Anonymous diyor ki:

    >adresimi yazayımmı ece hanım :D:)))))))))))))))))))))))sevgiler yıldız

  10. mehtuş diyor ki:

    >bu bir deneme

  11. belma diyor ki:

    >merhabalar ben belma; bu gün 10 dakikalığına bile olsa atölye beyaza uğrayabildim ve etrafımdaki objelere bakmakdan soracağım soruları sormadan gelmişim.olsun arada bir uğramak isterim oraya.ece hanım çok sıcak sevecen bir insan .zaten insanı hayvanı doğayı sevmeyen bir insan böyle güzel ruh dinlendiren objeleri çıkarabilirmi.bu arada böyle sıcak güzel bir ortamı görüpde gidememek benim canımı çok sıkıyor inanın yol 2 saat sürüyor aynı sehirde olmamıza rağmen.neyse destanlaştı ama yapılanları birde yakından görün kusursuz el işciliği .tekrar görüşmek üzere

  12. Anonymous diyor ki:

    >ece hanımmm nerelerdesiniz? zeynep bayram

  13. Anonymous diyor ki:

    >merhabalar; ben belma ece hanım yeni resim eklicem demişti ,sabırsızlıkla bekliyorum ama şu dersleri baştan bir anlatsa çok sevineceğim.astar zımpara tamam ama astarı ucuz boyalarla yapsak ahşap nasıl olmalı tavsiye etseniz nasıl sevinirim.işi pirinden öğrenmek lazım nede olsa.lütfen cevap bekliyorum.atölyede gördüklerimden sonra bende ahşaplarımı daha güzel boyamak istiyorum.görüşmek üzere.

  14. >Merhabalar;Nasıl da güzel şeyler yapmışsınız böyle hayran kaldım inanın.keşke bende yapabilsem dedim.ahh bir öğrensem de burda memleketimden kmlerce uzaktayken güzel şeyler üretebilsem.hepsi birbirinden harika.bu desenleri nereden buluyorsunuz merak ettim?kuzenim bir ara kursa gitmişti benim o da pek güzel şeyler yapmıştı keşke ben de gidip biraz öğrenseymişim.tam benim sevdiğim gibi objeler ve üzerindeki resimler.ellerinize sağlık.bende denemek istiyorum.böyle bilmeden kursa gitmeden ufak bir obje alıp başlayamaz mıyım acaba?Cezayir de bulamam sanırım ama yine de araştırabilirim.olmadı türkiyeden gelirken bavullarıma bir yenisini eklerim artık:)kocaman sevgiler benden.gerçekten herşey çok güzel tek kelimeyle:)


Bir Cevap Yazın

