>LITTLE INSPIRATIONS…LITTLE THINGS…

>My creation

Anita from Cottage Affairs found a small metal sign saying that, “A garden is a friend you can visit anytime”. I loved it..Isn’t that so meaningful?


So just for you, I decided to decorate my garden with some favorite staff and take some photos today and, I was busy to taking some items out and in from home to garden all day.Cause we are having some heavy rainy days in Ankara…
I enjoyed the time in my garden very much… Do you ever do that? I mean it’s so amazing what can be pulled together to change a look completely.


I like white,no doubt… what is your favorite colour? Actually, there can’t be any wrong color, if you love red, go for it, if you love purple so much ( like one of my student, Türesin)embrace it! More than anything, I want you to have fun with your homes, gardens, your wardrobe, and your life.

You know how much I LOVE white

and red

and blue.

Our world is filled with gorgeous colors – it really is SO fun to add some of it to our homes, don’t you think?

Now then, what is YOUR favorite color? And will you let it come out and play?

Okay, this time while enjoying in the garden, we decided to take some photos of me as well. I am so sure, if I have to do another job in this life later, I would be a photographer…I wasn’t aware of its magical beauty before bloggerland but when I started to take photos, I found myself in another world…I have been learning…You all know I am so open-minded to learning new things…I don’t have a very professional camera yet but will be soon… It is not just taking photos which makes me excited, it is the creation stage before taking photos and it is the playing time with the photo after taking…
Here are some gorgeous sites that you can use to edit your photos: http://www.picturetrail.com, http://www.bighugelabs.com, http://www.flickr.com and of course Picasa…It is a software download from Google that helps you organize, edit, and share your photos. It’s free, and easy to use.Please enjoy with these great sites…

Believe me, they were just normal photos but after I edit them by the help of the above sites now I look better…

http://flash.picturetrail.com/pflicks/3/spflick.swf

Most of these photos have been taken by MY SON. I would like to introduce him to you…He is the SUNSHINE OF MY LİFE…He is 12 years old, very talented, a great latin dancer, handsome, sensitive, quick-eyed, he has a great sense of humor, how can a 12 years old guy make you fall down from your seat by his incrediable jokes?…he is so smart!! Halfway to 24, how can it be? Such a mix of big kid/little kid. I tease him sometimes he is like big man that thinks he’s still a puppy. Each afternoon when I meet him at the school, he charges me! Running with open arms, he collides into me as I brace myself. Someday he will KNOCK me over, but I can take it.Tears are in my eyes….

SWEETHEARTS, where in the world are YOU?
Please share the name of your town, or your city, or your state, or your country where you live…. I know that some of you are far, far away from me, some of you very close to me but WE know that in Blogland, it really is a small world after all..

Nooooow, I told you today is my LITTLE INSPIRATIONS day… so you will be surprised because I want to share a DELICIOUS recipe with you before I wander into the kitchen in a little bit and actually make it for lunch today. Feel free to jot down the recipe while you sip on a glass of fresh apple juice which is my favorite…!

021
SHORTBREADS RECIPE:

2 cups (260 grams) all-purpose flour

1/4 teaspoon (2 grams) salt

1 cup (2 sticks) (226 grams) unsalted butter, room temperature

1/2 cup (60 grams) powdered (confectioners

or icing) sugar

1 teaspoon (4 grams) pure vanilla extract

In a separate bowl whisk the flour with the salt. Set aside.
In the bowl of your electric mixer (or with a hand mixer), cream the butter until smooth (about 1 minute). Add the sugar and beat until smooth (about 2 minutes). Beat in the vanilla extract. Gently stir in the flour mixture just until incorporated. Flatten the dough into a disk shape, wrap in plastic wrap, and chill the dough for at least an hour.
Preheat oven to 350 degrees F (177 degrees C) with the rack in the middle of the oven. Line two baking sheets
with parchment paper.
On a lightly floured surface roll out the dough to 1/4 inch (.5 cm) thick. Cut into rounds or whatever shapes you wish using lightly floured cookie cutter. Place the cookies on the prepared baking sheet and place in the refrigerator for about 15 minutes. This will firm up the dough so the cookies will maintain their shape when baked. Bake for 8 – 10 minutes, or until cookies are lightly brown. Cool on rack.
Shortbread with keep in an airtight container for about a week or frozen for several months.
Makes about 20 shortbread cookies.
Read more: http://www.joyofbaking.com/shortbreads/shortbreadcookies.html#ixzz0Duj5uEL5&B

IŞINSU KURABİYESİ

Sevgili Işınsu, kurabiyeni hep yapıyorum, hele Can ve annem bayılıyorlar…Neredesin, seni çok özledik….Neyse kurabiye tarifine yine çok teşekkür ederim…

Malzemeler:
220 gr margarin
1 su bardağı pudra şekeri
2 çay kaşığı kabartma tozu
2 çorba kaşığı buğday nişastası
1 yumurta
2-3 damla limon
350 gr un
Tüm malzemeleri iyice yoğurun. Unu tam ölçmeye çalıştım ama sizin yumurta biraz büyükse, ya da buğday nişastasını koyarken biraz kaçırırsanız gibi sebepler dolayısı ile tam ölçü tutmayabilir. 300 gr unu tam koyun, gerisini hep yoğurduktan sonra eklemeye devam edin…Kulak memesi kıvamından biraz daha yumuşak olacak…Yoksa pişerken hep çatlar…Hamuru unlanmış tezgah üzerinde yaklaşık 3mm kalınlığında açın ve çeşitli hamur kalıpları ile şekillendirin, fırın kağıdı serilmiş fırın tepsisine bitişik olarak dizin. 180 derece fırında 15 dakika pişirin.Yine bu arada hep kontrol etmeniz gerekebilir. Eğer siz biraz ince açmışsanız daha çabuk pişecektir, ya da biraz daha gevrek istiyorsanız, az daha fazla pişirebilirsiniz. Arzuya göre pudra şekeri ile süsleyip servis edin. Afiyet olsun…

Thank you EVERYONE for each of your comments and for your amazing and loving support. Thank you for being YOU! You sure know how to make a girl feel good. Love you ! – thank you SO much for telling me where YOU are… I LOVE knowing that you are “out there” – many of you living in far away places that I’ve only dreamed about and have never seen. Maybe one day I WILL visit your beautiful corners of our world. I am so touched to know that you stop by – and EACH of you are THE SWEETEST souls on earth. You know that you are ALWAYS welcome here ANY time.
Thank you again for being the SWEETHEARTS that you are!!!!

Night Night! See ‘ya in the morning!

Uppps!! I was just gonna leave without showing you my fushia’s new blooms and my cat’s new poses…Here they are…


28 Yorum on “>LITTLE INSPIRATIONS…LITTLE THINGS…”

  1. Kitchen Witch diyor ki:

    >Heyooo Yeni resimler yeni paylasimlar… :)))Kitchen Witch

  2. >Merhaba Kitchen Witch, Sabah atölyeye gelipte ilk mesajı senden görmek harika…Bu sefer kendime çok sıkı söz verdim, ne olursa olsun tüm yorumlara ve sorularınıza hemen cevap yazacağım…Haydi, sorularınıza başlayın… Bu hafta sizinleyim…Sevgili, kitchen witch, çok güzel, mutluluklarla geçen bir haftasonu diliyorum…

  3. Sincerely Yours diyor ki:

    >Good Morning Ece! You are so pretty!!! I think it is sooo sweet that your son still runs to you and hugs you at 12! He is adorable!! I have to beg my daughter for a hug now 19 and wish she were young again! So ENJOY! Love all your pics. I have been collecting white pottery and am getting almost too much; is that possible??lol Red is my favorite color color but I love black too! Well I am sending you happy wishes from West Virginia, USA!!! Take care and enjoy your garden more! – Sincerely, Jeannette

  4. >Hi Jeannete,I know you are always with me, I always read your comments and feel so relax…I am so sorry that I can’t write answers immediately, life is so busy here…Of course you can paint those white potteries and I will be very glad to answer your questions about them.I have just read your post, you are living in great places…I wish I could be with you in that flower fair…Take care and have very creative week….

  5. Anonymous diyor ki:

    >merhaba ece hanım,ben bi öncekinde derdimi anlatmıştım, yüzsüzce yeni evime hediye istemiştim:(((( ama cevap yazmamışsınız tabiki bu kadar güzel şeyler verilirmi deli kız, yüzsüz demiş olabilirsiniz ben ne yapayım artık çaresizlik beni yüzsüz yaptı.bu arada kediniz muhteşem benimde bir kedim var , kedilerinizi bahçeye çıkartıyormusunuz:)))ne kadar garip bi soru dimi:)herşey muhteşem blog, objeler, siz , öğrencileriniz her şey ama herşey mükemmel olunca banada haset olmak , kıskançlık yapmak, yüzsüzlüğü arsızlığa çevirmek kalıyor:(sevglieryıldız111

  6. Anonymous diyor ki:

    >merhaba ece hanım , ben belma bu arada kaç mesaj yazdım artık hatırlamıyorum.umarım eski mesajlarımıda okumuşsunuzdur. bu arada atölyenizi çok beğendim. sorularımı o gün soramadım şimdi bi kaç soruma cevap yazarsanız sevinirim.eğer uzak olmasam hemen kursunuza gelicem .umarım yakın biryerlere taşındığımda.birde arada bir atölyeye uğraya bilirmiyim. 1-ahşap alırken neye dikkat etmeliyiz tavsiye edeceğiniz yer varmı. 2-astar için ucuz boya kullanabilirmiyiz. 3-zımparada dikkat etmemiz gereken ip uçları nelerdir. şimdilik bu kadar yeter sıkmayayım sizi. görüşmek üzere bye

  7. >Merhaba Yıldız 111,Yoğunluktan çoğu mesajı bugüne kadar okuyamadım. Ama bugün söz verdiğim gibi herkese cevap yazmaya çalışıyorum. Hediye vermeyi çok isterim. İstanbul’da buluşursak bu hediye konusunu düşünebilirim…Sizlerle olmak çok güzel…Çok çok öpüyorum….

  8. >Merhaba Belma, Tekrar görüşmek ne güzel…Çok özür dileyerek daha evvelki mesajları okuyamadığımı söylemem lazım…Sorularını her zaman rahatlıkla sorabilirsin, bu hafta çok rahatım ve sizlere buradan zaman ayıracağım…Sorularına gelince…1-Ahşap konusu…zor bir soru..aslında MDF maalesef sağlığımıza zararlı, çünkü Türkiye’de MDf yapımı sırasında çoğu yerde kanserojen içeren tutkal kullanılıyor, o yüzden çoğu ülke Türkiye’den MDF almıyor…Hangisinin daha iyi olduğunu ayırt etmeniz başta zor olabilir…Mümkün olduğunca koyu renkli olmasına dikkat edin…Maalesef piyasada daha ucuz maliyeti olduğu için MDF artıklarınında tekrar tutkalla sıkıştırılmış hali olan malzeme ile çok obje satılıyor..Ayırt etmeniz daha da zor ama sağlık için çok tehlikeli…Bizim senelerdir çalıştığımız kendi ustamız olduğu için dışarıdaki malzemeleri hemen hemen hiç bilmiyorum…Modellerimizi de kendimiz çizdiğimiz için pek piyasa ile ilgim kalmadı, tabi modellerim artık tüm Türkiye’de kullanılıyor, bunun önüne geçmenin imkanı yok, olsun, gurur duyuyorum…Malzeme alırken sağlam mı diye sıkı sıkı kontrol edin, tutkal artıklarının kenarlardan taşmamış olmasına dikkat edin, simetrik çalışılmış mı kontrol edin…İngilizlerin meşhur lafı MDF alımı için çok geçerli…”ucuz mal satın alacak kadar zengin değilim”2.Ben 10 senedir atölyede hiç astar boya kullanmadım. Hangi renk ile çalışıyorsanız ilk kat dahil o renk ile boyaya başlayabilirsiniz. Yalnız bazı renkler pigmentleri dolayısı ile kapatıcı değillerdir. Kırmızı ve yumurta sarısı gibi..Eğer bu renklerle bir çalışma yapacaksak önce bu renkleri beyaz boya ile karıştırtıp önce bu açık renk ile boyatıyorum. Ondan sonra esas renge geçtirtiyorum. Böylece kapatıcılık kazandırabiliyoruz.3. Zımpara benim için çok çok önemli. Objenizi önce bir kat boya ile boyayın, ondan sonra zımpara yapın. Tüm MDF’nin göbeğine denk gelen yerleri, tüm kenarları sıkı sıkı zımparalayın. eğer objenizin çok profesyonel olmasını istiyorsanız, her kat boyadan sonra hafif bir zımpara atın. Böylece fırçadan veya boyadan gelen kalıntıları, boya fazlalıklarını hep temizleyeceğiniz için pırıl pırıl bir objeniz olacaktır. Aslında yabancı kitaplar vernik aralarında bile zımpara yapılmasını tavsiye ediyorlar fakat ben de dahil vernikte pek zımpara kullanmıyoruz. Zaten herkesin en sevmediği kısım olduğu için neredeyse silah zoru ile zımpara yaptırtıyorum. Kolay gelsin…

  9. belma diyor ki:

    >sevgili ece hanım; teşekkür ederim cevaplarınız için .bu sağlık konusu dahil bu bilgileri hiç bilmiyordum.benim için en önemlisi sağlık çünkü kızımda alerjik astım var.onun yanında yapmıyorum balkonu kullanıyorum.bilgileriniz bizim için çok değerli.işin pirinden öğrenmek lazım demiştim zaten.bilgilerinizi ve resimlerinizi sabırsızlıkla bekliyor olucam.şimdi boyayıp bol zımparaladıkdan sonra diğer sorularıma geçerim.kendinize iyi bakın.görüşmek üzere

  10. >İyi geceler Belma, bende de ve oğlumda da alerjik astım var…Buna rağmen, bahçeli bir evde, kediler, köpekler ve boyayla geçen çok zevkli bir hayatımız var…Herşey beynimizde bitiyor,hiçbir zaman bütün bunların bize dokunacağına inanmadım, çok vahim bir durum olmadıkça sizde hayatın tadını birlikte çıkarın…ama kanser maalesef yüzyılımız sorunu…Tekrar iyi geceler…

  11. >bu arada çok komik birşey oldu, yorumlarımın yanında, hep sarışın resmim çıkıyordu, aniden kızıl saçlı resmimi görünce bende şaşırdım, siz de benim gibi şaşırmayın, o benim, ben biraz evvel değiştirdim…

  12. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanimmm bu harikaa; yorumlar cevaplar arka arkaya.. Ben tabi en once bloga girme sansina sahibim zamani sizden ayri yasadigim icin. Siz blogunuzu gece evdeyken duzenliyorsunuz ve herkes uykuda oluyor.Benim icin se hayat yeni basliyor o saatte.🙂 Daha once neler sormustum unuttum ama aklima gelen birkacini hemen sorayim firsattan istifade. 1. Bahce urunlerini ( galveniz olanlar ) boyarken ic kisimlerinida boyamis gorunuyor. Dibine ulasmak zor ,eliniz girmeyecek kadar dar , ve sprey boya ile yapsaniz homojen olmaz diye dusunuyorum. yariya kadar mi boyuyorsunuz ? 2.Kumas uzerine pecete teknigi uygulayacagim fakat ayni zamanda boya ilede desteklemek istiyorum .. Bir kismina Dot lar yapacagim. Bizim klasik su bazli boyalar ile mi yapmaliyim? Tutkal vernik vs uygulamasi nasil ? Genel bir bilgiye ihtiyacim var anlayacaginiz. 3.Sevgili Atolye arkadaslarinizdan birinin evi icin masa boyamistiniz. Orda masayi beyaz boyarken goruyoruz ama sonuc ahsap rengi. Teknikten bahsedermisiniz. ay ben cok genel seyler soruyorum yaaa… Bunlarin hepsi birer konu .. Ece hanim siz caniniz istedigi kadarina cevap verin en iyisi.. Sizi hemen bunaltmayalim.. Bende soracak soru coookkkk.. :))))sevgiler Kitchen Witch

  13. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanımmmmmmm , kavuşacağımız günü ip ile çekiyorum :)) Tünelin ucunda bir ışık var mı İstanbul’a geliyor musunuz ??. 10-26 Mayıs tarihlerinde ben İstanbul’da olacağım da :)) Şayet gelemiyecekseniz sizden bazı dekopaj kağıtları almak istiyorum acaba nasıl sipariş verebilirim ?HATTA MDF ŞİPARİŞİ VERMEK İSTESEM ABARTMIŞ MI OLURUM NE DERSİNİZ ? ödemesini nasıl yapabilirim size ? sizi kocaman öpüyorum ve ağzımın suyu aka akaaa hayran hayran baka bakaaaa geçiyor günlerim …En tutkulu hayran :)PINAR

  14. >Merhaba Kitchen Witch, Şimdi eve geldim ve hemen sizlere cevap yazıyorum…1.Galvanizlerin içlerini eğer boyayabileceğimiz açıklıktaysa boyuyoruz…Çünkü saksı amaçlı kullanılmayacaksa içininde güzel gözükmesi gerekiyor…Evet, eğer elimiz sığmayacak gibiyse boyayabildiğimiz yere kadar boyuyoruz…Onu da bantlayarak düzgün bir şekilde şekillendiriyoruz…2.Kumaş üzerine peçeteki “fabric mod podge” yapıştırıcıları ile yapmalısın ki daha sonra çamaşır makinesinde yıkanabilsin…30 Mart tarihli yazımda kumaşa peçete yapıştırdığım resimler var, orada da göreceğin üzere ben “Plaid fabric Mod podge” kullanıyorum ve çok memnunum…Yapılışı ile kısa bilgi: Kumaşı mutlaka önceden yıkayın, ütüleyin, peçeteleri şekillerine göre kestikten sonra kumaşa yapıştıracağınız yere tek kat olarak koyun, “fabric mod podge”u ortadan dışa doğru, kalın olmayan ve yumuşak bir fırça yardımı ile sürün.hep aynı yere konsantre olun, o bölgenin yapıştığından emein olunca başka bölgeye geçin, peçetenin üzerinde kalın bir tabaka tutkal olmalı…72 saat kuruduktan sonra arkadan ütüleyin ve 30 derecede yıkayın…Her zaman ütü ters tarafından yapılacaktır…Kumaşa direk akrilik kullanırsanız her yıkamada boya deforme olur. Ya kumaş boyası tercih edeceksiniz ya da akrilik boyaya “textile medium” yarı yarıya karıştırarak onunla kumaş boyaması yapacaksınız…3.Evet, Sezin arkadaşımın yemek masasını boyadık. Tüm masa önce beyaza boyandı, daha sonra “Plaid Antiquing-917″ile eskitme yaptım. Çok kalın bir fırça yardımı ile Antik boyayı bolca beyaz boyanmış yüzeye sürdüm ve bakış tarzıma göre eskitme boya, güzel bir tahta görünümü verene kadar üstünde bir köşeden öbür köşeye defalarca fırçalayarak eskittim. 1 gün kuruduktan sonra sentetik vernik atıldı.Görüşmek üzere…

  15. >Merhaba Pınar,Her seferinde İstanbul için bir gün tayin ediyorum sonra Ankara’da olmamı gerektiren başka şeyler oluyor. Senin İstanbul tarihlerini öğrendiğim çok iyi oldu…Bir şeyler ayarlayacağım. Aslında yavaş yavaş hesap yapsam ve atölye arkadaşımla konuşsam iyi olabilir…Am haklısın, görüşemesek te ne istiyorsan ben İstanbul’a gönderirim…Bende seni kocaman kocaman öpüyorum…

  16. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ayy Ece hanim cok tesekkur ederim.. Super aydinlatici oldu yazdiklariniz.. Ben aslinda yikanacak bisey boyamayacagim icin daha rahat hareket edebilirim demekki. cunku boyayacagim sey bi masa lambasinin sapkasi ( yani pecete uygulayip boyayacagim sey ) O ersimleri gormustum ve hatta dergi icin cekildigini yazdiginizda hemen butun dergilerimi kontrol ettim o seneye ait olani varmi diye.. iyi bir arsivim var sayilir.yani cok super degil ama birkac senelik dekorasyon dergilerim duruyor.. Atmaya bi turlu kiyamam. Ben biriktirici tiplerdenim. Ama o seneye ait yokmus. Soylediginiz gibi uygulayacagim . Eskitme konusu baya derin bi konu sanirim bi sure buna girismemekte fayda var. Henuz boyadigim kucuk objeleri bile begenmiyorum ben. Sizinkiler gibi olmuyor. Diger arkaaslarin dedigi gibide ancak kiskancliktan catliyorum.🙂 Ah ben sizi niye daha once kesfetmedimki. Gecen yaz 4 ay Turkiyedeydim. Ne guzel degerlendirirdim o zamanimi. Simdi bebekde yolda.Ancak seneye gelebilirim Turkiyeye.. Ozamanda bebek olucak . of yaaa.. Kitchen Witch

  17. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım Merhabalar,Neler istediğime zorda olsa karar verebildim, çok oldu çünkü neredeyse hepsinden istiyorum :)1- Slide 29 daki dekopaj kağıdı2- Kareler yapabilmek için stencil kağıdı3- slide 051 deki dekopaj kağıdı4- slide 034-1 deki dekopaj kağıdı ve tepsi5- slide 034 deki KIZIMIN ODASI nı bitmiş hali ile almayı çok istiyorum. 7 aylık dünya tatlısı yiğenimin odası için :))6- Derin hanımın yaptığı demlikteki dekopaj kağıdı7- after two weeks sayfanızdaki küçük merdivenin üzerindeki kedili dekopaj kağıtları8- Daisy Farm Dairy dekopaj kağıdı9- It’s been such a busy month sayfanızdaki sevgili beril hanımın yaptığı tepsi ve dekopaj kağıdışimdilik bu kadar🙂 bana kargo dahil ne kadar borcum olduğunu ve nereye gönderebileceğimi iletirseniz çok sevinirim. Benim adresimPINAR AYTAÇ SACCHETTIBAGDAT CAD. ULUS SOK. GUNEYSU APT. 3-19 SUADİYE – İSTANBULKocaman sevgiler gönderiyorumPınar

  18. >merhaba pınar, tabi ki istediklerini hazırlamaya çalışacağım..Yalnız bana objelerin resimlerini kopyalayıp yollarsan daha çabuk arşivden resimleri bulup fotokopi çekebilirim.Senin yolladığın maili yazdırıp elimde o kağıt ile resimleri buluveriyorum. Slide tarayıp numaralarından bulmak, sonra onları arşivden bulmak ve fotokopi çekmek çok zaman alıyor. Mailime bekliyorum…ece_aymer@hotmail.comBye bye…

  19. boradora diyor ki:

    >ece ablaaaaa,cok ozledim sizleri…hafta sonu cocuklari birakamiyorum, annem anneanneme gitmek zorunda henuz bir cozum bulamadim:(.cumartesi grubuna cok cok sevgiler..caglayi ve sizi cok operim..sinem guven (boradora)

  20. >Nerelerdesin Sinem? Seni çok çok özledik, daha bugün uzun uzun kulaklarını çınlattık… Her zaman seninleyiz…Öpüyorum….

  21. Anonymous diyor ki:

    >merhaba ece hanım ben zeynep bayram (hani size face book tan ulaşan artık mesaj bölümünü becere biliyorum.)aslında aklımda biryıhın soru var.ilki beyaz sehpada ve sizin büfenizin kapak kısmındaki kabartma dikkatimi çekti nasıl yapılıyor.ikincisi kullandığınız dekopaj kağıtlarından istiyorum nasıl elde ede bilirim,istanbuldaki kursta neler yapmayı planlıyorsunuz,bide kızıl saçlarınız çok havalı olmuş byyyyy görüşmek üzere

  22. Prima Rima diyor ki:

    >Sizden bir tane kopyalamak lazım,buralara İstanbula lütfen…

  23. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanımcım Hotmailinize gönderdiğim mail elinize ulaştı mı acaba ? çok sevgilerPınar

  24. hayatadair diyor ki:

    >temmuzda Ankaradayim,cekeceginiz var benden,heyooo biletimi de aldim,yer acinnnnn…

  25. Catherine Holman diyor ki:

    >You look beautiful and you have such an adorable son! I’m always so inspired by your posts and your shop. Most of our decorative painting shops have closed over the years in the US and I dearly miss travel teaching and sharing my love of painting. I hope that decorative painting makes a strong comeback in the US some day. I can see from your photos how much joy you share with your students and their love of learning new ideas. Thanks for sharing all of your beautiful creations with us!Hugs,Catherine

  26. ipek diyor ki:

    >merhaba ece ablaben hala bodrumdayım sanırım hafta sonu döneceğim ama çarşamba tekrar gitmem gerekiyor.burda kendime çoook uzun bir liste yaptım gelince hepsinden yapmak istiyorum.sizleri çook özledim.yeni yapılanlar harika herkesin ellerine sağlık herkesi öpüyorum ipek

  27. JOANNAD.ARTE diyor ki:

    >OLA GOSTARIA DE SER SUA AMIGA PARA TROCARMOS IDEIAS, SEUS TRABALHOS SAO LINDOS.PARABENS.SOU VALERIA MORO NO BRASIL,CIDADE SAO PAULO,TAMBEM FAÇO ARTES,ARTESANATOS DIVERSOS,PODERIAMOS TROCAR MUITAS IDEIAS.BEIJOS.TCHAL.MEU EMAIL-VALERIATOTAL123@HOTMAIL.COM.

  28. JOANNAD.ARTE diyor ki:

    >ola amiga,meu email e;valeriatotal123@hotmail.com sou brasileira,e adoro fazer artes ,artesanato em geral.faço aulas de pintura country,e bauermalerei.tambem faço cabaças,e biscuit.e varias tecnicas de pinturas em madeira ,decoupagem.vi seu album e amei,gostaria muito de aprender a fazer suas decoupagem com massas de biscuit.achei bem interessante.beijos.


Bir Cevap Yazın

