>A SIMPLE GESTURE…

>11

Aslında bugün sıradan bir Perşembe sabahı idi. Her zamanki gibi atölyede Perşembe grubunu bekliyorduk ve yine her zamanki gibi, öğrenciler saat 11 sularında, elleri kolları malzeme dolu olarak geldiler…Derse başladık…Atölyede zaman uçarak geçiyor…Öğle vakti geldi, her an rejim halinde olduğum için tabağıma ufak tefek birşeyler hazırladım ve güneşin tadını çıkarmak üzere bahçeye çıktım. Biraz sonra, sokak kapımızdaki çan şıngırdadı ve bahçeden görebildiğim kadarıyla, elinde kocaman bir papatya buketi ile bir genç hanım girdi. Meraklandım, tabağımı bıraktım ve içeri girdim. Genç hanım beni fark etti ve gülümseyerek bana yöneldi…Sıcacık bir gülümseme ile çiçeği bana uzattı ve heyecanla “Ece hanım, istanbul’dan sadece sizinle tanışmak için Ankara’ya geldim,sizinle en nihayet tanışabildiğime çok çok memnun oldum, bu çiçekler sizin ” dedi……………..

Arkadaşlar, başka size ne söyleyebilirim? Bugün benden mutlusu yok…Günümü böylesine özel bir güne çeviren “Özden’e” minnetarım, duygularımı kelimelerle ifade etmekte zorlanıyorum…Onu sadece dersime davet edebildim, günü birlikte bitirdik… ve böylece onun için de birşeyler yapmış olmanın keyfini çıkardım..Sevgili Özden, mutfak panondaki kıpkırmızı elmalara her baktığında lütfen seni çok sevdiğimi ve senin çok özel olduğunu hatırlar mısın?Çok teşekkür ederim…

This morning, it was just an ordinary day….Actually, I realized later that it was a beautiful day full of sunshine….We were waiting our usual Thursday students at the workshop…They arrived towards 11 am as usual ..As usual we started to discuss some new creations by having a cup of morning tea…
It was our lunch time, I prepared some little snacks for myself and went to the garden to sunbathe while eating my lunch…First I heard the door bell…I saw from the corridor, someone entered to the workshop with a big bunch of daisy flowers…Of course, my eyes got bigger,flowers were gorgeous, so I was curious about her… I left my plate onto the garden table and went inside……At the same time she saw me and approched to me…She was obviously very excited…with a big smile on her face, she said “You are Mrs. Ece, right?”I said “yes?” with a big smile on my face…I got excited as well…She handed the flowers to me and said ” I know you very well from your blog, I came all the way from Istanbul just to meet you, your heart is as beautiful as these daisies..” I was speechless, I blushed from head to toe, I was so honoured, somehow I thought of hugging her…She said again “I really just came to meet you only, I am a great fun of you, my friends in Istanbul and me are reading your blog everyday, we appreciate you everyday and I am so happy by visiting your workshop and breathing the same air with you right now…”….I would never have imagined this adventurous path my blog has taken me on when I first starting blogging just 7 short months ago…

When I first started my blog, I thought it would be merely an extension of my workshop that I could use it only to update my customers about new painted objects and let them know about some of the painting techniques.

But my blog turned into so much more!!! Now, here I am today with many many posts and almost a 17.000 visitors! I never saw that coming when I first started this!
I’ve met the most amazing creative ladies all around the world whom I now call dear friends.

I am sure that most bloggers will understand this! My blog friends are located all around the world and through email, we are as close as friends….

I really love blogging. I love it more than I ever expected to!I’ve met so many wonderful people in bloggerland. All those lovely friends are just in a finger’s reach. Everyone is as close as a post and we stay in touch often through heart felt comments. There is so much beauty out there! It is the same for me… I am followers of a huge amount of bloggers and I love to leave a comment and let them know that I was thinking of them today. Sometimes that’s all a person really needs to hear.In bloggerland, everyone is so positive and kind… I love that it has opened up a new world for me. I love the fact that I can get lost and escape to a beautiful world, even if it is just for a while I love that I can share my life with people who appreciate what I have to give, whether it is a new item we have created that day or a beautiful photo or… just myself.

I love getting to know you through your comments, emails and even meeting some of you in person! I know there are many lurkers out there and I think of you often. Before I was a blogger, I was a lurker. I was reading all the blogs but I was never feeling comfortable leaving a comment. It seemed to me that it was nonsense, who would care my words? But, then I realized the most important vital part is the comments!!because it just wouldn’t be the same without you
So, I just want to say to all my lurkers…PLEASE join in! Leave a comment! I know you are out there! Just say hi!


I love that you came and read all the way through. I love the time we shared together. I love seeing you. I love meeting those of you for the first time today. But most of all, I love wishing that you’ll be back for another visit soon. I’ll be here!No where else in the world do you find a community of people who leave amazing encouraging words on a daily basis for one another. People write from their heart, create from their heart and touch my heart.


Dear Özden,
Thank you visiting me and thank you again for those gorgeous flowers…You were my guest all day at the workshop with open arms and we had a great time together…Of course the best part being together, was creating the beautiful kitchen plaque…I hope it will always bring you “good luck”…Please remember me everytime you look at those fresh red apples!!( you all know, red apples are always my favorite crafty things)…I love you, Özden…


24 Yorum on “>A SIMPLE GESTURE…”

  1. Sincerely Yours diyor ki:

    >Hi Ece! Your post touched my heart and brought a tear to my eye! Isn’t it amazing how creativity makes us all feel like sisters!!! Most creative people are warm and welcoming and that is what your posts tell us about you! Why else would a complete stranger feel comfortable enough to bring you flowers!!! I used to feel blogging was silly nonsense too until I received my first comment; now I cannot seem to stop blogging!lol Thank you for bringing me your pretty pictures; they are just like flowers!!! Sincerely, Jeannette

  2. Kitchen Witch diyor ki:

    >Duygularinizi ne guzel anlatmissiniz Ece hanim, Okurken hem siz oldum hem Ozden hn. oldum. Sanki ben gelmisim gibi heyecanlandim , sanki o cicekler bana gelmis gibi sevindim.. Inanin bizim yorumlarimizi almaniz sizi nasil sevindiriyorsa sizin bize ( herhangi birimize ) yazdiginiz cevaplarad bizi okadar mutlu ediyor.. Sevgiler.. Kitchen Witch

  3. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım ilerleyen vakitlerde bu başınıza sıkça gelebilir.artık siz istanbula gelmezseniz,kapıda kuyruklar oluşacak.(vallahi özden hanımı kıskandım şimdi.bu siteyede giren kıskançlık hastalığına yakalanıyor.) zeynep bayram

  4. Carolyn diyor ki:

    >I agree blogging does open doors to make friends all over the world. I see you are a very talented artist. Thank you for visiting me and leaving a nice comment. Take care, Carolyn

  5. çağla diyor ki:

    >merhaba ece seninle beraber olmanın ne kadar özel olduğunu anlamak,belkide hatırlamak için yorumlardan birini okumak yeterlidir sanırım.takipçilerini biraz!!!kıskandıracağım ama(ben olsam çoooook kıskanırdım) o güzel şeyleri yaratırken yannda olmak,senin heyecanını paylaşmak,gözlerindeki parıltıyı görmek,oturup oradan buradan konuşmak,kıkırdamak benim için çok güzel.umarım bunu çevrendeki herkes farkeder.seninle gurur duyuyorum.sana çoook teşekkür ediyorum,bana kattığın herşey için.(en çokta beni gurur duyulacak biri yaptığın için)sıcacık dostluğun,(hiç sahip olamadığım)kızkardeşliğin,sırdaşlığın ve sayamadığım birçok şey için çooooooooooooooook TEŞEKKÜRLER.seni çok seviyorum kocccccaman öpüyorum

  6. >Canımın içi Çağlacığım,Gözlerimde yaş var…Burada oturmuş, yazını defalarca okuyorum…Asıl ben seninle tanıştığım güne müteşekkirim…Biliyor musun, söylediğin bir kelime, taaa kalbime dokundu… kızkardeş olmak…Kendime kızıyorum, hiç aklıma gelmemişti,arkadaşlığımızı ne kadar güzel tanımlamışsın…Tek üzüldüğüm, sana, güzeller güzeli küçük kızkardeşime, istediğim kadar zamanı ayıramamak…Aslında seninle neler neler paylaşmak isterdim…Bende seni çooooooooook seviyorum ve kocccccaman öpüyorum…

  7. >Canımın içi Çağlacığım,Gözlerimde yaş var…Burada oturmuş, yazını defalarca okuyorum…Asıl ben seninle tanıştığım güne müteşekkirim…Biliyor musun, söylediğin bir kelime, taaa kalbime dokundu… kızkardeş olmak…Kendime kızıyorum, hiç aklıma gelmemişti,arkadaşlığımızı ne kadar güzel tanımlamışsın…Tek üzüldüğüm, sana, güzeller güzeli küçük kızkardeşime, istediğim kadar zamanı ayıramamak…Aslında seninle neler neler paylaşmak isterdim…Bende seni çooooooooook seviyorum ve kocccccaman öpüyorum…

  8. Anonymous diyor ki:

    >merhabalar ben belma . 10 dakikalığına bile olsa gidip atölye beyazı ve ortamı gördüğüm için çok mutlu olanlardanım.nasıl yapsamda oraya gitsem diye düşünüyorum .evim çok uzak ama orada sizinle birşeyler yapmazsam bir yanım hep eksik kalacak.ece hanım bir gün bende sizinle çalışmayı çok isterim.bu yaşadıklarınıza hiç şaşırmayın çünkü; beni küçük kız çocuklarının ilk hikaye kitabını tekrar tekrar okuduğu gibi resimleri seyrediyorum ve serinin devamını bekliyorum güzel duygularınız ve resimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim…

  9. >Sevgili Pınar,Umarım bloga bakmak aklına gelir…Hotmaildeki isteklerini hazırlarken yanlışlıkla maili sildim…Telefonum 0532 396 3032..Eğer Türkiye’ye geldiysen resimleri tekrar mail atıp beni arar mısın? Çok çok öpüyürum…

  10. >Sevgili Pınar,Umarım bloga bakmak aklına gelir…Hotmaildeki isteklerini hazırlarken yanlışlıkla maili sildim…Telefonum 0532 396 3032..Eğer Türkiye’ye geldiysen resimleri tekrar mail atıp beni arar mısın? Çok çok öpüyürum…

  11. Anonymous diyor ki:

    >merhaba ece hanım sizin kavonozlara özenirken tesadüfen bir mağazada buldum aynılarından tabi kaçırırmıyım hemen dört tane aldım.ama bende öyle güzel dekopaj kağıdı yok,siz nezaman istanbula geliceksiniz.bana neden cevap yok?

  12. Anonymous diyor ki:

    >ay pardon ismimi yazmamışım zeynep bayram

  13. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanimm Yureklendirilmeye ihtiyacim var.. Butun tariflerinizi okuyorum.. butun resimlerinizi inceliyorum.. hatta kopyaliyorum calisma kitabi yapiyorum.. Ozendim aldim bi pano.. once beyaz boyadim sonra zimpara. ( mdf ya, kanser riski icin ) sonra boyadim bi guzel..2 kat sari. ama firca izleri varrrr:( hadi dedim neyse.. zimpara .. ama gecmedi.. sonra acele edicem ya.. resimleri yapistirdim.. kurudu.. bu arada air dry camurumuda aldim. onada 3D parcalari yapistirdim.. Aaa.. macundan kesemiyorum. okadar yumusakki.. kenarlari tirtik tirtik oldu. uzerine kagidi yapistiricam derken parmagim icine gomuluyoo kabarcik kaliyo. offf yaaa.. yani yaptim bitti ama hic de guzel olmadii. bi eksik var.. bi cig kaldi, bisiler.. ay bilmiyorum .. olmuyo yaaaa… Kitchen Witch

  14. Anonymous diyor ki:

    >Merhaba;Ben Özden.Hani Ece Hanım’ın 7 Mayıs tarihli yazısında bahsettiği Özden.Ben yaklaşık dört yıldır Ece Hanım’ın hayranı ve sıkı takipçisiyim.Önceleri televizyondan sonrasında da blogundan.İstanbul’a gelmesini dört gözle bekliyordum.Ama baktım olmayacak, sırf tanışmak ve Atölye Beyaz’da birkaç saat olsa da geçirmek için kalktım İstanbul’dan Ankara’ya gittim.(Darısı tüm hayranlarının başına)İyi ki de gittim.Öyle güzel,öyle sıcak karşıladı Ece Hanım beni anlatamam.Sevgisiyle sardı sarmaladı, sıcaklığıyla büyüledi.Ona olan hayranlığım iki katına çıktı.Zaten bunca güzel şeyi yapan ve yaptıran birisi için aksini düşünmek imkansız.Atölye Beyaz’da geçirdiğim saatler benim için unutulmaz saatler.Bana küçük bir pano boyattı.(Elmalı pano, hepsini ben yaptım dersem çok ayıp olur valla)Çok tatlı ve yaratıcı bir hanımefendi kendisi.Bu blogu takip eden ve Ece Hanım’la aynı şehri paylaşamayan herkes sanıyorum ki beni çok kıskanmıştır.Ama şunu söylemeden geçemeyeceğim ben de Ece Hanım’ın öğrencilerini çok kıskanyorum.Ece Hanım ve Atölye Beyaz’daki herkese çok teşekkür ederim.Sevgiler.Özden

  15. Anonymous diyor ki:

    >kıskançlıkdan çatladım:))) valla en iyisini yapmışsınız yoksa ece hanımın istanbula geleceği yok. baskın yapmak lazım:) içindeki güzelliği herşeye yansıtmış ece hanım bütün objelere ortama yerin adına bakarmısınız atölye beyaz süper masallar diyarı gibi herşey kapıdaki çan dedi gözümün önüne getiriyorum karşılaşmanızı günü çatlıyorum ikiye, haset oluyorum kuduruyorum.sevgiler yıldız

  16. Catherine Holman diyor ki:

    >What a touching post! You deserve beautiful flowers for being so inspiring to all of us! I look forward to seeing each and every post!Hugs,Cathie

  17. eda diyor ki:

    >Ece hanım günaydın artık sitenizin müptelası oldum Ankara da olsam kesinlikle kursunuza katılırdım inşallah bi 5 sene sonra oradayım şimdilik buradan idare ediyorum size sormak istediğim konu Eberhard faber efa plast classic 500 gr. aldım beyaz renkte birde ana renklerde küçük fimo hamurları ama büyük olanın üzerinde pişirilecek diye bir ibare yok tek başını veya küçük renklilerle karıştırıp kullanabilirmiyim …kocaman sevgiler

  18. eda diyor ki:

    >merhaba bir şeyi sormayı unuttum 3 boyutlu çalışırken ilk önce fotokopilerden birini zemine yapıştırıyoruz kabartma yapacagımız yerleride 2. fotokopiile kabartarak uyguluyoruz 3. fotokobi kağıdı gerekli mi yanıtlarsanız çok sevinirim sevgiler

  19. Prima Rima diyor ki:

    >Ece hanım sizi takip etmezsem rahat edemiyorum bilesiniz daha öncede söylemişdin sizden bir tanede İstanbula lazım…olmuyor böyle haksızlık.Ben size bir şey danısıcam fimo hamuru ile ilgileniyorum ben onlarla bişeyler yapıyorum.Mesela kolye ucu yapacagım diyelimki;bir yerden resim kesip dekopaj tutkalı ile fimoya yapıstırsam olurmu?BU resımler nerden bulunuyor?Bir akıl verırmısınız?

  20. ozgur diyor ki:

    >Blogunuzu birkaç ay önce tesadüfen gördüm. Şimdi arasıra girip bakıyorum. Son yazınız inanın beni de çok etkiledi.Sessiz kalmak istemedim. Bu kadar çok seveniniz olması çok hoş. Yeteneğinize ve zevkinize hayran olmamak elde değil. Bu tür işlerle hiç ilgilenmedim şimdiye kadar. Açıkçası hiç meraklı değilimdir bu tür el işleri yapmaya ancak herkes gibi güzellikleri seyretmeyi seviyorum. Sizi çok zevkli buluyorum. Bunları bu şekilde paylaşmanız, bilgilerinizi aktarmanız, ve de bunu enternasyonel olarak yapmanız çok ama çok hoşuma gidiyor. Sizi tebrik ederim. Şahanesiniz Ece.

  21. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım hergün bakıyorum nerdesiniz.yine güzellikler yaptınız meraktan ölüyorum.arayı çok uzatmayın nolur. zeynep bayram

  22. nur diyor ki:

    >Selamlar ece hanım ..hangi cümleyi kurup hangi kelimeyi sıralamalıyım bilmiyorum…sizin gibi seçilmiş özel bir insanı tesadüf eseride olsa karşıma çıkarttiği için allahın şanslı kullarından biriyim…siz gerçek bir öğretmensiniz hangi güzel kelimeyi kullansam okunduğunda abartı sizi bilenlerin anlaya bileceği gibi az kalır…yüreğinizin güzelliklerini bizden esirgemeyip paylaştığınız için çok teşekkürler siz harikasınız …bakın oturduğunuz yerden bile km’lerce ötedeki insanlarla bilgilerinizi paylaşıyorsunuz öğretiyorsunuz…ne söyleye bilirim ki perfect:)))sevgi ve saygılarımla …hoşçakalın

  23. Anonymous diyor ki:

    >Merhabalar;ben belma ece hanım nerelerdesiniz uzun zaman geçince sizden haber alamayınca meraklanıyorum artık. hem ben yaşayamasamda ordaki ortamı gördükce seviniyorum.resimler iç açıcı yazılarınızla gülen yüzünüzü görebiliyorum.kendinize iyi bakın bizi habersiz bırakmayın lütfen byee

  24. Kitchen Witch diyor ki:

    >Knock knock knock.. Ece hanimmmmm…Kitchen Witch


Bir Cevap Yazın

