>SOMETHİNG FOR YOU…SİZLER İÇİN UFAK ŞEYLER…

>
Of course you know that I love red.

Love, love, love RED.

My creation
And of course you know that I love you.

Love, love, love YOU.

So in the spirit of the season, I want to share all these little red things with you…

I am having more and more great friends from my terrific blog…One of them is Serap…She came to visit us from all the way, the other side of Ankara…

Her gün biraz daha blog arkadaşlarım artıyor.Blog takipçim Serap, geçen hafta atölyemizdeydi…İş arası kaçıp taaa Ankara’nın öbür köşesinden bizi ziyarete gelmiş…

The other one is Pınar from Italy…You should know her… Cause almost everyday, she sends so many lovely letters to me…I am never fed up reading her lovely words…
She was in Istanbul last week and look what she has sent to me…She has sent a gorgeous big mug as a present from Istanbul…She is a smart, lovely girl, she knows very well what I love… It has big “red cats” on it!!

Size tanıtmak istediğim diğer sevgili blog takipçim, İtalya’dan Pınar…Hemen hemen hergün bana o güzel yazıları gönderen Pınar geçen hafta İstanbul’daydı ve bana çok güzel bir sürpriz yaparak üstünde kırmızı kediler olan bir fincan gönderdi…Sevgili Pınar, güzel hediyenin ne kadar değerli olduğunu biliyor musun? Çok çok teşekkür ederim, güzel yüzün gibi çok nazik, zarif ve incesin…
So here is my lovely mug…
My creation
YOU are my heart – my precious friends.
Whether you quietly visit my blog and leave without a trace; whether you leave a lovely comment behind or email me personally; however it may be – you are ALL so special to me and I appreciate you VERY much. Thank you!

İster bloguma girip sessizce benim yazılarımı takip ediyor olun, ister bana mesaj atıp kendinizi tanıtmış olun, hepinizi kalpten çoooook seviyorum….Bilmenizi isterim ki hepiniz benim için çooooook özelsiniz…

Pekiiii, görüşmeyeli daha bakalım neler yaptık….Ah….eskiden çok sık yaptığımız ama bu aralar pek fırsat bulamadığımız birşey yaptık…Bir eve dekorasyona gittik….Mehtap, Yasemin ve ben geçen hafta Özlem Hanım’ın mobilyalarını rötuşlamakla meşguldük…Resimler maalesef çok güzel çekilemedi ama yine de sizle paylaşmak istedim…

Let’s see, what else we have done last week…Uppsss, I was gonna forget!!We were on a decoration job which we used to do it very frequently in the last years…Sorry about the quality of the pictures…Even they were not very clear, I wanted to share them with you….







Now, I remembered the house in Çankaya that we decorated 3 years ago… Unfortunately, I have only some few photos from that house…Would you like to see them?







Aslında daha bir sürü güzel dekorasyon işleri yaptık ama maalesef resim çekmemişim…Neyse tekrar atölyemize dönelim…Bakalım bu hafta neler neler yarattık?












We are really having fun at the workshop, we are all together, a very biiiiiggg family…

We are together even at night times!!

Some students are killing themselves…smoking break in the garden, under the heavy rain!!

Şebnem, you are the best of everyone!!

My sweethearts…Yasemin, Mehtap and Beyhan…Are we going to be together forever?

That’s it for today…By the way, at the end!!I have my new main door…I am happy because finally another project according to my home, has been finished successfully…

Bu aralar en favori objem, Beyhan’ın eseri…
Below object is my favorite one, nowadays..Bye everyone…
024


7 Yorum on “>SOMETHİNG FOR YOU…SİZLER İÇİN UFAK ŞEYLER…”

  1. Catherine Holman diyor ki:

    >What a cute mug and a great friend! I love each and every post. Your blog is always such a joy to read with my morning coffee!Hugs,Catherine

  2. PINK PRINCESS diyor ki:

    >Ece abla merhaba,ne güzel şeyler onlar,o beyaz çiçekli mobilyaları siz mi boyanıdız?inanılmaz güzeller..Ankarada olsam kursunuza katılmayı çok isterdim!

  3. Pınar diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanımcım,Ne kadar şekersiniz:)).. fincanınızı beğendiğinize çokkkk ama çookkkkk sevindim. En sevdikleriniz ile keyifli kahveler içmenizi dilerim :)) sizi kocaman öpüyorum. Pınar

  4. Sincerely Yours diyor ki:

    >Hi Ece! So much fun as always! I love love that blue chair with the floral fabric! And I always love your deco projects!!! Hope you are well and enjoying your week! I am working full time away from home now so I am far behind on posting and visits!!lol Have Fun – Sincerely, Jeannette

  5. DÜN BUGÜN diyor ki:

    >çok hoş ve paylaşımcısınız,blogunuzu çok sevdim,takip ediyorum,hem Türkçe hem İngilizce yazmanızda harika..sevgiler

  6. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim gene harika seyler paylasmissiniz..Pinar hanimda ne seker, blogunuzu takip ederken yazilan diger yorumlarida okuyorum haliyle.. Pinar hanimi bizde tanidik blog sayesinde. Yani sadece siz yeni arkadaslar edinmiyorsunuz bide yeni arkadaslar ediniyoruz sayenizde. :)Hepsi hepsi cok guzel.. Hevesim tekrar canlandi. Yaptigim panoda hayal kirikligina ugramistim ama tekrar tektar tekrar yaparak bende basariya ulasabilirim sanirim. :)sevgiler.. Kitchen Witch

  7. sevça diyor ki:

    >Merhabalar…Sitenizi dün keşfettim ve tüm gün boyunca bütün sayfalarınızı tek tek inceledim. Dokunduğunuz her şeyi sanki ışıl ışıl yapıyorsunuz. Size bir sorum olacak zaman ayırıp detaylı bir bilgi verirseniz çok da sevinirim. Elimde cam kapaklı Tv sehpası tarzında bir mobilya var. O mobilyayı fotoğraflarını koyduğunuz beyaz yatak odası takımı gibi boyamak istiyorum sanki eskitme yapılmış gibi. üstüne herhangi bir desen çalışmıycam. istediğim tek şey renginin öyle olması. merak ettiğimde kendi rengini çıkartmadan nasıl o işlemi gerçekleştiricem? size zahmet olmazsa bu konuda beni bilgilendirirseniz çok ama çok sevinirim. mail adresimi de yazıcam arzu ederseniz orayada yazabilirsiniz. svcgrmn@gmail.com şimdiden çok teşekkürler… sevgilerimle..


Bir Cevap Yazın

