>15 HAziran Pazartesi saat 9.00’da Kanal B’de tekrar görüşmek üzere….

>adsız
Sevgili Blog takipçilerim, Sizlere çok güzel haberlerim var.Bundan böyle 15 günde bir Pazartesi sabahları Kanal B’de canlı olarak sunulan, “Bizbize” programının devamlı konuğu oluyorum… Bir bakmışsınız, yeni sezona tüm bir programı bana ayırıyorlar, ne güzel olur değil mi? Eğer canlı yayında Kanal B’yi arayıp bu isteğinizi onlara bildirirseniz zannederim etkisi olur…İnternetten de canlı olarak seyredebilirsiniz… http://www.kanalb.com.tr/canli.php
Gerçi, yarın ki programda boyayacağım objeyi hazırladım ama bundan sonraki programlarda özellikle öğrenmek istediğiniz bir konu varsa bana önceden bildirin, eğer uygulanacak birşey ise ekranda, o konu ile ilgili de boyama yaparım.

Sizleri çok seviyorum.Yarın sabah görüşmek üzere…Kanal B’yi aramayı unutmayın….


12 Yorum on “>15 HAziran Pazartesi saat 9.00’da Kanal B’de tekrar görüşmek üzere….”

  1. PINAR diyor ki:

    >Heyoooooooo bu sefer kesin seyredeceğim :)) Ve Ece hanım sizi buralardan kesin arayamaya çalışacağım. Ay çok sevindim bu habere ..çok kolay gelsin. Pınar

  2. >Günaydın Pınar,NAsılsın, şimdiden teşekkür ederim.Yarın görüşmek üzere…

  3. meugenia diyor ki:

    >Me encanta todos tus trabajos, de verdad que son maravillosos, a mi tambien me gustan las manualidades, te invito a pasar por mi blog.Besos

  4. Kitchen Witch diyor ki:

    >Heyoo tam zamaninda yakaladim haberi.. bende seyredebilecegim burdan.. Saat 4 gibi yayinda olacak bize gore.. Bu arada diger bolumde boyadiginiz dolabin resmini istiyoruz. Kedili olan hani.. Ve size benimde bir haberim var.. Daha dogrusu duzeltme diyelim. Bundan once bebisimin bir kiz oldugunu yazmistim ama bugun amniosentez sonuclari ile tam kromozom bilgisine ulastik. Vee bir erkek yoldaymis onu ogrendik.. Tamamiyle soktayim. :)Simdiye kadar hep cicekli kelebekli pembe kiz seyleri duslemistim. Erkek bebek icin fikir istiyorum herkesten.. Ama en guzel haber tabii bebegin herhangi bir probleminin olmayisi, cok sukur… Herkese saglikli gunler ve sevgiler dilerim Kitchen Witch

  5. Kitchen Witch diyor ki:

    >Su an yayin devam ediyor.. Ama ben seyredemiyorum..😦 goruntu parca parca ve up side down cikiyor. Baglantim cok zayif sanirim..Sinir oldum yaaaaaaaaa.Kitchen Witch

  6. zeynepmeltem diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım, sizi tekrar görmek ne güzeldi:-)Program biter bitmez kanala tüm programı size ayırmaları için mesaj attım bile.Bu arada çatlatma için hangi markayı kullanıyorsunuz?Ben neredeyse tüm markaları denedim (plaid,rich,texco,ponart,stamperia vs) ama içime sinen bir tane bulamadım.Antik çatlatmada plaid crackle medium üzerine su bazlı vernik kullanıyorum ama onun görüntüsü daha farklı.Sizinkinde çatlakların şekli çok düzgün gözüküyordu.Sevgili kitchen witch,ben de ilk hamileliğimde cinsiyet öğrenmek istememiştim ve bebek odasını bej tonlarında ayıcıklı hazırlamıştım, ultrason esnasında doktor erkek olduğunu ağzından kaçırmıştı:-)Daha sonra kuşlar, denizfenerleri olan bir temaya geçtim, hatta bir duvarını da boydan boya böyle bir duvar kağıdıyla kaplattım. Umarım biraz fikir vermiştir:-)

  7. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım yine çok güzel çalışmalar yaptınız ve sizi programda izlemek çok keyifliydi. Herkse harika bir hafta diliyorum :)) Çok sevgilerPınarPS : Kitchen witch oğlun olacağı için tebrik ederim🙂

  8. Kitchen Witch diyor ki:

    >Kizlar tebrikleriniz icin tesekkur ederim.. Kendimi kiz fikrine nasilda hemen hazirlamisim meger.. cok zor oldu gecis :)) Bencede deniz temasi cok guzel erkek bebek icin. Ben Avustralyada yasiyorum ve kendi evimiz degil.Eger kirada oturuyorsan da duvara civi cakmak bile yasak.. Hani biz turkler cakarizda sonra sivarizda ama kocam tam bir Avustralyali. Begendigim perdeyi asmak icin cift tarafli bant kullandi okadar soyliyim.. Ama krem kahve ve mavi uyumunu cok severim.. Ece hanimm.. deniz temali resimler ve calismalar lutfennnn.. Oglumun odasinaa.. :)Kitchen Witch

  9. Çiğdem diyor ki:

    >malesef geç haberdar oldum ama bundan sonrakilerini kaçırmam ve bizlerde çok faydalı olacağından eminim.Sizi tebrik ederim,umarım tam zamanlı bir proğramlada tv de olursunuz.Sevgiler.

  10. Anonymous diyor ki:

    >selamlar ece hanım öyle güzelsinizki …hep takipteyim …ışığınız daim olsun …sevgiler nur

  11. Anonymous diyor ki:

    >merhaba ece hanım programı izliyememiştim bazı sağlık sorunlarım oldu neyseki sonuçlarım iyiçıktı.bugün arşiv bölümünden izledim. boyama tekniklerini o yumuşak ses tonunuzdan duymak ne güzel.programda cam kavonoz boyama hakkında bilgi verirmisiniz?şimdiden teşekkürler. zeynep bayram

  12. Kitchen Witch diyor ki:

    >Aa ama hala ayni konu ayni resim.. Hepiniz baska bi sayfaya gittinizde benim mi haberim yok acaba.. :SKitchen Witch


Bir Cevap Yazın

