>ENJOY your week!!!

>016

Uzun süre sizlerle yazışmayınca bir sürü aktarmak istediğim olay birikiyor ve ben nereden başlayacağımı şaşırıyorum…Hangi güzel olaydan başlasam acaba?

Önce sevgili Meltem Özeker‘den başlayayım…

Sevgili Meltem, beni İstanbul’dan takip eden, benden hep güzel güzel resimler sipariş eden blog takipçim…Taaa İstanbul’lardan bizi ziyarete geldi…Keşke Ankara’da olsaydı, herhalde çok iyi arkadaş olurduk..Eminim, artık İstanbul’da -diğer dostlarım gibi- çok iyi bir dostum daha oldu…

Bizi ziyarete gelirken Beymen’den nefis bir çikolata getirmiş..Portakal kurusu dilimleri çikolataya batırılmış ve çok şık bir şekilde paketlenmiş!!…Meltem’ciğim hala tadı damağımda, çok çok teşekkür ediyorum, tabi ki, her gelişinde, artık bu çikolata ile gelmeni sabırsızlıkla bekliyorum!!.. Meltem yaklaşık 300 adet!!! dekopaj resmini fotokopi çektirdikten sonra en nihayet birşeyler boyamaya başladı veeee… bu güzel 3 boyutlu panoyu, eşi onu almaya gelmeden yaklaşık 2 saat içinde bitirmeyi başardı..Eli çok yatkın, çok becerikli, çok güzel boyuyor, işin püf noktalarını çok güzel biliyor…Meltem’e çok rahatlıkla internet üzerinden ders verebilirim….

İşte Meltem’in nefis duvar panosu….En iyi günlerde, huzurla kullanman dileği ile…Seni çok çok öpüyorum sevgili Meltem…

Arkadaşlar, biliyor musunuz, her ayın ilk Pazar günü, Ankara Ayrancı Pazarı’nda, “Antika Pazarı” kuruluyor…Bu güzel haberi bana, bazılarınızın zaten tanıdığı, eski “My Badem” blogunun sahibi, öğrencim Aygün verdi. Aygün’den biraz sonra uzun uzun bahsedeceğim…Dönelim pazara… Çağla, Mehtap ve ben bir heves pazar günü erkenden buluştuk ve soluğu Ayrancı’da aldık. arabadan inince gördüğümüz manzara süperdi.Yaşasın dedim, sonunda nefis bir pazar bulduk, eski eşyaları alıp değerlendirebiliriz…Kocaman gözlerle pazara daldık. Hiçbir objeyi atlamayalım diye pazarın nasıl gezileceğine dair çeşitli versiyonlar ürettik.Sonunda koridor, koridor sağdan sola doğru gidilmesi gereken bir plan üzerinde anlaşmaya vardık ve Mehtap, Çağla ve ben profesyonelce her santimetre kareye düşen objeyi gözden kaçırmamaya çalışarak gezmeye başladık… Herşey güzel gidiyordu,birşeyler beğenmeye başladık ve tabi ki fiyatları sormaya başladık…Fiyatlar sebebini anlayamadığım şekilde yüksekti…Bu görüşümü her fırsatta pazarda satış yapanlara da dile getirdim…Etrafımı bir süre gözlemledim, gerçekten herkes herşeye bakıyordu ama alışveriş eden yoktu…Nasıl alsınlar, o kadar uçuk fiyatlar istiyorlardı ki…Sonunda 2 eski çaydanlık, bir gümüş şekerlik ve (belki de yaptığımız en güzel alışveriş) Mehtap’ın aldığı tahta baskılarla Antika Pazarı gezmemizi kapattık…


Bu arada organik pazardaki çilekler muhteşemdi…

Görüşmeyeli başka neler yaptık? Ah, az daha unutuyordum…
349-2
Sevgili Duru‘muzun sene sonu bale gösterisi vardı, aynı bir peri kızı gibiydi…Ben de ona aşağıdaki “slide gösterisi”ni hediye ediyorum….

http://flash.picturetrail.com/pflicks/3/spflick.swf

Gelelim Kanal B’ye…Blogdan bildiğiniz üzere 2 seferdir Kanal B’ye çeğırılıyorum ve ve canlı yayında beni hiç yalnız bırakmıyorsunuz, telefonla taaa İtalya’lardan bile bağlanıp benle sohbet ediyorsunuz…Öncelikle İtalya’daki Pınar’a ve herkese nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum, inanın duygularımı ifade etmeye kelimeler yetmiyor….Buradan ancak sizler için yapabileceğim şey, programı yayınlamak…Bu arada Kanal B’nin tüm eski programlarını http://www.kanalb.com.tr adresinden girip arşivden takip edebilirsiniz… Size daha da güzel haberlerim var!! Bundan sonra yaz döneminde her 15 günde bir Pazartesi sabahı Kanal B’de Bizbize programındayım. ..Program yapımcımız Mesude Hanım,
bana çok güzel bir jest yaparak, boyamalar hakkında yaptığım açıklamalar bölünmesin diye programın ilk yarım saatini tümüyle bana ayırdı… Böylece kesintisiz ben boyamamı yapacağım, daha sonra program diğer ilginç konuklar ve konular ile devam edecek…
Oğlum Can, son çekimde benimle birlikteydi, kameramanlar gibi resim çektirmek istedi!!
Her zaman olduğu gibi çekim sırasında, reklam aralarında, en büyük yardımcım yine Can’dı…
15’te bir KanalB’de buluşmak üzere…29 Haziran Pazartesi sabahı saat 9.00’da yine sizleri KanalB’de “Bizbize” programına bekliyorum… http://www.kanalb.com.tr/canli.php

Biraz da boyamalarımıza bakalım mı?



















Biraz da bizim resimlerimizden ister misiniz?



















Sıra geldi sevgili Aygün’e….
Eminim eski “My Badem” Aygün’ü hepiniz tanıyorsunuzdur… Bir de ben size onu anlatayım istedim. Yıllar evvel atölyeden içeri çıtıpıtı bir hanım girdi. Hiç tahmin etmezdim…Ufak tefek, romantik mi romantik, konuşkan mı konuşkan,akıllı mı akıllı, tam benim tarzıma göre giyinen, yüzünden gülücük hiç eksik olmayan bu cici kız, meğerse doktormuş…Atölyeye giriş o giriş…Herkes gibi o da bir daha bizden ayrılamadı…Bana zorla blog yaptıran, bu özellikleri ile de hayatım da önemli yerleri olan 2 kişiden birisi Aygün…Çok teşekkür ediyorum Aygün’cüğüm…Sayende kendimi hiç tahmin etmediğim, o kadar güzel bir dünyanın içinde buldum ki…Bu arada sevgili Ahu, Özlem, Aygün ve ben (Cumartesi grubunun bazı öğrencileri), kızlar grubu olarak, arada bir kaçamak yapıp, atölye dışında da buluşup, felekten bir gece çalmaya çalışıyoruz…Bu sefer hamam sefası yapmaya karar verdik…Sabırsızlıkla hamam sefamızı bekliyorum kızlar…
Şimdiiiii,
sevgili Aygün, kendine yeni bir blog yaptı…

http://mycitycottage.blogspot.com/

Herkesi, sevgili Aygün’ü ziyaret etmeye davet ediyorum…Yaşasın artık benim de Çayyolu’nda oturan bir blog arkadaşım var…Bloglarını takip ettiğimiz, Amerika’da oturan 5-6 komşunun sokak arkadaşı olup, beraber çarşı pazar gezip, sonra da bloglarında birbirlerini yüceltmelerine hep imreniyordum…Şimdi ben de Aygün’le bu beraberliği Ankara Çayyolu’nda gerçekleştirebileceğim….Hatta başka arkadaşları da blog yapmaya her zaman davet ediyorum.İsteyen bu konuda da bana danışabilir.! Temmuz itibari ile atölye 2 ay tatilde olacağı için her konuda bana rahatlıkla danışabilirsiniz…

Sevgili Aygün’cüğüm, seni, güzel yanaklarından öpüyorum…Her işi çok güzel ve mükemmel başardığın gibi, blogda da çok başarılı olacağını biliyorum….

Sizlere geçen pazar Mesa Koru’daki panayırda, benim baş asistan Can’ın çektiği fotoğraflarım ile veda ediyorum.En kısa zamanda görüşmek üzere…

My creation


21 Yorum on “>ENJOY your week!!!”

  1. Catherine Holman diyor ki:

    >I can tell by the smiling faces on all your students that they are having a wonderful time in your classes! Were you on television? All the pieces are beautiful!Cathie

  2. mycitycottage diyor ki:

    >Sevgili Ece beni oyle sasirttin ki once okurken cok duygulandim agladim sonra ne yazacagimi sasirdim. Butun guzel sozlerine cok tesekkur ederim. Sen benim hayatimda ki donum noktamsin, sayende cevremde ki guzellikleri daha fark eder oldum bambaska bir dunyaya acildim. Seni seviyorum iyi ki varsin iyi ki dostumsun sevgilerimle

  3. Kitchen Witch diyor ki:

    >Her sabah oldugu gibi, bilgisayarimi acar acmaz actigim ilk sayfalardan biri bu blog sayfasi. Ve bu sabah yeni bir konu ile beni karsiladigini gorunce, hemen sevincle sayfayi acilmaya terkedip, kendime bir cay ve peynirli tost yapip, keyifle oturdum ekranin karsisina.. :))Bir yandan cayimi yudumlayip bir yandan resimlere bakip bir yandan da yazilari okudum. Ece hanim sizi kiskanmamiz icin zaten yeterince sebep varken, bide boyle blog kardesligi falan ilan etmeniz oldumu yani simdi.. Ben burda dunyaninn taa bir ucunda yapayalniz, valla cok kiskaniyorummm.. :)) Saka bi yana, gercekten sizin ve atolyedeki tum arkadaslarin ( ki buna gunu birlik ziyarete gelip de birseyler ureten arkadaslar dahil ) yaptigi calismalar harikaaa.. Bende burda bakip bakip, Ankaradaki canim arkadasima kagit siparisi verirken cok zorlaniyorum. Benim icin sagolsun her ay bikere ugrayip kagit aliyor. Ama secim yapmak cok zor tabi .. Resimlere bakinca bundan da istiyorum, bundan da istiyorum hepsini istiyorummmm seklinde heyecana kapiliyorum.. Iyiki bu blogu hazirladiniz Ece hanim. Sayenizde, hem kendimi memleketimde hissediyorum ,hemde burda birseyler uretip gunumu degerlendiriyorum. Umarim 29 hazirana kadar internet hizimiz duzelir. Burda cok garip ve ilkel bir yontemle, internete sinirli baglantiniz oluyor ve kotaniz dolunca hizinizi dusuruyorlar. Dusununki bugun, resimlerin bir kismini hala goremedim cunku acilmiyor guclu baglantim olmadigi icin.Ama yinede en kotu ihtimalle arsivden daha sonra indirip mutlaka izleyecagim programi. SevgilerKitchen Witch

  4. Efsun diyor ki:

    >Ece Abla!!!Her sabah işe gelir gelmez ilk önce bloğa bakıyorum yeni bişeyler eklemişmisin diye, bu sabah bizim resimleri de görünce nasıl sevindim anlatamam! Hemen Hande'ye de haber verdim ve sevincimi senle paylaşmadan rahat edemedim:)))Atölyede göremediğimiz, diğer öğrencilerin yaptığı bisürü objenin de resmini eklemişsin, hepsi çok güzeller, herkesin ellerine sağlık…Seni kocaman öpüyorum, araya tatil girse de görüşürüz:)Sevgiler…

  5. zeynepmeltem diyor ki:

    >Hem Ankarada geçirdiğim çok güzel ve özel bir günü tekrar hatırlamak, hem de dört gözle beklediğim uzuuun bir blog yazısı ve resimler beni çok sevindirdi bu sabah.Ece Hanım,ne kadar güzel yazmışsınız,inanın mutluluğumu yazıya dökmekte çok zorlanıyorum.Size de Ankarada söyledim ya, kağıtları aldığımda sanki sizlerle berabermişim ve o güzel çalışmaları ben de yapıyormuşum gibi hissediyorum.Internet sitenizi ve dersleri sabırsızlıkla bekliyorum.İyi ki varsınız, herşey için çok teşekkürler

  6. >Sevgili Efsun ve Hande, Şimdi sizlere teşekkür mektubu yazmaya hazırlanıyordum ki, telfonum çaldı ve Efsun'cuğum sen çıktın karşıma…Yine de yazımı tamamlamak istedim…Ben de sizler gibi tatlı öğrencilerle olmaktan o kadar keyif alıyorum ki, iyi ki varsınız…Ben de sizleri kocaman kocaman öpüyorum….

  7. Melissa diyor ki:

    >Love all your pieces! Your studio looks great and so organized. I wish mine was that organized! I wish I could read your language, I'd love to see what you said about all your wonderful pictures. Thanks for stopping by my blog for a visit!Smiles-Melissa

  8. Anonymous diyor ki:

    >sevgili ece hanım …ben istanbuldan nurcan ama herkez nur der …canım sıkıldığını hissettiğim anda sayfanızı açıyorum huzur doluyorum…ekranda gördüklerim ,samimi yazılarınız ,içtenliğiniz öyle güzel ki.. artık inanın ezberledim her bir resmi ve ayrıntısını..hepsi ayrı ayrı güzellikte harikalar…yıllık iznimde atölyeye gelmek istiyordum ..ama 2ay kapalıymış…temmuz da düşünüyordum…artık baharda ikinci iznimde gelebileceğim..sizi atölyenizi şöyle canlı canlı görmek o havayı solumak istiyorum…birde yalnız hafta içimi açık atölye bunuda öğrenmek istiyorum…hafta sonu varsa uçarak dayanamayıp bir günlüğünede olsa gelirim:))…orada olan herkes öyle şanslı ki …herzaman mutlulukla kalın sevgilerimle nur

  9. PINAR diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım çok özlemiştik sizi ve en sonunda yeni sayfanız ve eklemeleriniz ile aramıza döndüğünüz için çok mutluyum :)) Yine harika çalışmalar yapmışsınız.. Hepsine tekrar tekrar bakıyorum🙂 Pazartesi Kanal B'de görüşmek dileği ile ..Çok sevgilerPınar

  10. Anonymous diyor ki:

    >çok sevindim programınıza artık rahat rahat takip edebileceğiz sizi..umarım (özellikle kışın )hergün sizi ekranda görürüz.sevgilerle belma berk

  11. Karen Hanim diyor ki:

    >Whenever I look at your blog I just come away saying 'How does she do these lovely pieces of art?' You are really an inspiration!

  12. Kitchen Witch diyor ki:

    >Program harikaydi Ece hanim.. Birsey ogrenmek istiyorum.. O caydanliklari boyamadan once altina herhangi bir kapatici surdunuzmu. Sanirim biraz boyasi dokulmus ve pasliydilar.Acaba koruyucu bisey surmek gerekirmi yoksa direk bizim plaid boyalar ile boyamaya mi geciyoruz.??Bu arada email ile sorduklarimi da ordan yada burdan yanitlarsaniz sevinirim. Ben her iki tarafida yakindan takip ediyorum nasilsa :))sevgiyleKitchen Witch

  13. Fatı, diyor ki:

    >Sevgili Ece, yaptığın objelere hayranım bir gün mutlaka gelmek istiyorum:)ben kendimce bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama sayfama iletme becerim olmadığı için oğlum askerden gelince artık canım size ve ekibinize sevgiler :)ekranda bugün izledim anlatımınız çok güzeldi başarılarınızın daimi olmasını dilerim.:)

  14. PINAR diyor ki:

    >Programı kaçırmıştım ama bugün Kanal B arşivinden izledim..Atölye Beyaz'ı seyrederken içimden tek geçen ''keşke ben de orada bir gün için bile olsa öğrenci olabilsem'' oldu.. Ece Hanım bir istek yapmak istiyorum :)) bir dahaki programınızda acaba crackle nasıl yapılıyor öğretir misiniz ? Çok ama çok sevgilerimi gönderiyorum..İtalyadan en tutkulu hayranınız Pınar

  15. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım isteğimi yanlış dile yazmışım şimdi farkına vardım..checker olacak isteğim..:))Şimdiden Teşekkürler

  16. ardaumut diyor ki:

    >Merhaba Ece hanım, ben Nazan.Bir kamu kuruluşunda mühendis olarak çalışıyorum.İlk bloğunuz dahil bütün çalışmalarınızı sürekli izliyorum.Boyamayı çok seviyorum, aslında örgü dahil pek çok hobi ile uğraşmak çok hoşuma gidiyor.Renklere bayılıyorum, sizin çalışmalarınız da o kadar naif ve güzelki.Ankarada oturuyoum ve yaz tatilinden sonra atölyenize uğramak istiyorum.Hangi dönemde ders vermeye başlıyorsunuz acaba?Çalıştığım için ne yazıkki televizyondan izleyemiyorum sizi…Dostlukla kalın…

  17. ardaumut diyor ki:

    >Bu arada Arda Umut oğlumun ismi…

  18. DİLEK diyor ki:

    >herşey çok müthiş yine ece abla…. bayıldım …. uzun zamandır bloğuna gelememştim . ama unuttum sanma face de sibel diye bir bayan seninle iletişim kuracağım bir adres isteyinde aklıma geldi eyvah dedim iş güç arasında ece ablamı unuttum. kedili dolaba bittim mutfak saatine hayarn kaldım:))) mutfakta kiraz yaparken gördüğüm fotoda penceredeki perdeyi neden yaptığınızı çıkaramadım sanırım yoyo . gözümden kaçtı sanma sakın:)))) keşke orda olabilsem de bu harika atmosferden yaralanabilsem…. yine harikasınız hepiniz:)))

  19. stugce diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanım,Ben de atölyenize gelmek istiyorum yeri nerdedir acaba, bilgi verebilir misiniz?Mail adresim:stugce@gmail.comTeşekkürler

  20. ds handmade diyor ki:

    >merhaba.blogunuzu yeni keşfettim( ki bu benim ayıbım)ve çok beğndim. ben ahşap boyama çalışmaları seven ama birbirinin aynı işleri görmekten sıkılan biriyim. ama sizinkiler hem farklı, hem çok şık. ellerinize, yüreğinize sağlık.


Bir Cevap Yazın

