>To my dearest "Kitchen Witch" and to all precious mothers…

>
Eğer blogumu takip edenler arasındaysanız, büyük olasılıkla Avustralya’daki sıkı takipçim “Kitchen Witch” Şebnem‘in hamile ve bir erkek bebek beklediğini zaten biliyorsunuz demektir..!!!! Hep istememe rağmen bir türlü Şebnem’e tam anlamı ile tebriklerimi sunamadım. Bari , yeni sayfamı, yeni bebek için ve tüm diğer anne adayları için yapayım, dedim…


Eveeeet!! zannederim en iyisi, oda dizaynları ile başlamak…Eeee, önce erkek bebek odalarına bir bakalım.


Bu karyolayı çok sevdim!!



Ne güzeller değil mi? Bebek mavisi veya bebek pembesi aslında ne kadar özel seçilmiş renkler…Her ikisi de ne kadar huzur veriyor…
Bebek odalarında raflar bence hem çok dekoratif hem de çok kullanışlı…


Biliyorum ki şimdilerde Şebnem harıl harıl bebek odalarını araştırıyordur. Bebeklerin cinsiyetleri öğrenilince çok rahatlıyoruz ve kafamızdaki bir sürü soru kendiliğinden çözülmeye başlıyor…Umarım bu örneklerle biraz Şebnem‘e yardımcı olabilmişimdir. Amaaaaa, sevgili Şebnem, diyorsan ki “ben sadece mavi istemiyorum”, bak şimdi sana ne kadar şirin ve renkli bebek odaları göstereceğim.!!!








Kahverengi mobilya ile dekor pek tarzım değil ama bebek odalarında çok hoşuma gitti, belki de çok alışkın olmadığımız içindir!!!



Duvardaki fotoğraflar bir harika..Bence herkes bebeklerinin fotoğrafları ile böyle bir köşe yapmalı…









Amaaaa, hala diyorsan ki daha çılgın, değişik birşeyler istiyorum, bak şimdi, neler buldum sana….






Gördüğünüz üzere her çeşit bebek odası dekoru yapılabilir. İçinde bebek olunca hepsi eminim çok güzelleşiyorlar.
Şebnem’ciğim sana iyi dinlenmeler diliyorum.


İnan bana, bebek gelince bu günleri çok arayacaksın.ha ha ha ha!!!!!!


………….Seni hepimiz çok seviyoruz………..

PS: Biraz evvel öğrendim ki, sevgili Kitchen Witch’de bizim bloggerland‘e katılmış!! Artık onu akitchenwitch.blogspot.com‘dan takip edebilirsiniz.


5 Yorum on “>To my dearest "Kitchen Witch" and to all precious mothers…”

  1. Kitchen Witch diyor ki:

    >Esim gun boyu bilgisayarimi update etmekle gecirdi vaktini, dolayisiyla bende bilgisayarin basinda oturamadim. Sonra sayfalari denemek icin basina gecitigimde ilk acitigim sayfa tabiki gene burasi oldu.🙂 Ve oda ne ..kocamaaann bi surprizzz.. Ay hamile kadina yapilirmi bu yanii.. Askolsun. Aglattiniz beniii…🙂 Ama bu tabiki mutluluk gozyasi. Hemen esimi cagirdim. Onada gosterdim sayfayi.. Bu harika oda tasarimlarini benim icin arastirip sayfaniza eklediginiz icin coook tesekkur ederim. Inanin okadar mutlu oldum ki.. Gercekten insan neler neler yapmak istiyor. Her gordugunu begeniyor. Bebegime beyaz bir yatak ve komidin begendim. Turkiyede olabilmeyi cok isterdim, ozaman cook daha fazla sey yapabilirdim. Cunku burda kiralaik evlere hicc bisey yapamiyorsun. ( Odayi boyamak dahil ) Amaa yinede odanin su anki halini ve bitirdikten sonraki halini mutlaka bende resimleyecegim sizin icin.. Tekrar tesekkur ederim Ece hanim. Beni cok mutlu ettiniz.. XOXOSebnem

  2. >Merhaba Kitchen Witch,Daha sayfayı düzenlemekle meşguldüm ki, yorumunu gördüm. Biliyordum sevineceğinizi…Gerçekten çok araştırdım, yaklaşık 3 gündür bilgisayarın başında devamlı bebek odası arıyoru..Odalar ne güzeller değil mi? Ama her zaman herşeyi yapamayabiliyoruz…Eminim, siz bu iç güzelliğiniz ile o odaya neler yaparsınız şimdi..Aman ne yaparsanız yapın, şimdi yapın, bebek doğunca sadece onunla ilgilenmek gerekiyor, zaten güzel tarafı da o…Görüşmek üzere…

  3. Kitchen Witch diyor ki:

    >Surekli sayfanizda oldugumu biliyorsunuz.. :)) Siz kendi sayfanizi duzenlerken bende hemen tazecik blogumda sizden bahsettim. Izinsiz resimlerinizi yayinlamak istemegidim icin sadece blog adindan bahsedip blog resmini ekledim. Ama musade ederseniz birkac resim daha paylasmak isterim sayfamda.. Benim sizin gibi siki takipcilerim yok ama olan bir iki tanesi de boylece sayfanizi ziyaert ederler, zaten az yogunsunuz birazdaha yorum ve soru yagsin size.. :)))

  4. mycitycottage diyor ki:

    >Ececigim yine cok guzel bir sayfa hazirlamissin ellerine saglik Sebnemide tebrik ediyorum hayirli olsun. Odalarin hepsi cok guzel su roger rabitli merdiven ozellikle bende yapilasi bazi projeleri cagristirdi gorusmek uzere sevgilerimle….

  5. dshandmade diyor ki:

    >sevgili Ece hanım, çalışmalarınızı beğeni ile takip ediyorum. Kitchen Witch'in de ilk takipçisiyim. İkinize de sevgilerimi yolluyorum.


Bir Cevap Yazın

