>Would you like to watch me on TV?

>Hi everyone,
I will be on TV on 27th July, on monday morning…It is in Channel B , it is a live morning show, which starts at 9.00am till 10.30am…
You can watch it from internet as well, so here is the web address to watch the programme, live…
http://www.kanalb.com.tr/canli.phpI am gonna teach how to make antiquing with oil painting…I will show it on some painted wooden plates so you will easily see how the basecoat colour effects the final colour of the object….
Finally, I will have some beautiful and excited news for you as well but I am sorry!!!!!…you have to wait till next week…Bye…see you on monday on TV…..
I hope you all enjoy a wonderfully delicious weekend!

Hugs and loves always,


Merhaba çok sevgili dostlarım,
Unutmayın diye hatırlatma yapıyorum…Hani 15 günde bir kanalb’de “Bizbize” programında olacaktım ya…İşte,yine bir 15 gün geçti ve ben yine, 27 Temmuz pazartesi günü saat 9.00’da KanalB’deyim, mutlaka seyredersiniz değil mi?.. İnternetten seyretmek isteyenler için ise, web adres: www.kanalb.com.tr/canli.php…Gördüğünüz üzere harıl harıl televizyon programı için çalışıyorum, kağıt kesiyorum!!!!
Herkese sağlıklı, güneşli, huzurlu, bol paralı, , yaratıcılık dolu bir haftasonu diliyorum….


16 Yorum on “>Would you like to watch me on TV?”

  1. Marifetli Peri diyor ki:

    >Ece Hanım, sizi önce 10 marifette keşfettim. Sonra da blogunuzu takibe aldım. Televizyondan da izlemeye çalışacağım. Beni bekleyen bir ekmek kutum var. Eşim sürekli soruyor, yapmıyor musun diye. Sizin yaptığınız kırmızı ekmekliği görünce, kaldım öyle nasıl yapsam diye. Yorumları okudum, hep soruyorlar size, dekupaj kağıtlarını nereden bulacaklarını. Ben de sorsam ayıp olur mu acaba? Bir de yorumların arasında oğlunuzun size mesajları var, çok şeker. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum. İyi hafta sonları…

  2. >Ben söyleyeyim sana canım İstanbulda semih yener yada ebayden getirt, bende bir sürü vardı attım valla sana verirdim bilseydim

  3. Kitchen Witch diyor ki:

    >Pazartesi programini tabikiii kacirmayacagim…🙂 Yasasin internett, yasasin teknolojiiiiii.. :)))

  4. meugenia diyor ki:

    >Hola, soy admiradora de tu blog, adoro todos tus trabajos, me parecen maravillosos.Saludos

  5. Marifetli Peri diyor ki:

    >Stil Direktörü, nerden bilecektin:) Çok teşekkür ederim düşüncen için. Semih Yener'in sitesine baktım aslında ama buradaki gibi kağıtlar göremedim. Bakarım yine. Sevgiler.

  6. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim, biliyorsunuz yakinda gelecek oglusum icin oda hazirliklari icindeyim. Yatagini bir arkadasimizdan alacagiz ve cekmeceli bir dolap icinde ham bir dolap alip boyamayi dusunuyorum.. Bunun icin yapi marketleri gezdim ve enamel boya baktim. Dolabi ve yatagi bununla boyamayi dusunuyorum, sizin kullandiginiz gibi hoby marketlerde enamel boya bulamadim neyazikki. Bu yapi marketlerdeki de isimi gorurmu acaba? Nasil baslayip boyayacagim bilmiyorum, Cilasi boyasi derken biraz gozumde buyudu.. Bilgi verebilirseniz cok sevinirim.. Sevgilerrr…

  7. >Merhaba Kitchen Witch, Çok haklısın, 3 gündür atölyede hummalı bir çalışma var..Hem televizyon için bir şeyler hazırlıyoruz, hemde daha da hoş bir gelişme oldu-daha sonra blogda anlatacağim- o yüzden atölyeyi boyuyoruz, topluyoruz, duvar kağıdı döşüyoruz, vs…Şimdi atölyeden geldim, mesajlarıma bakıyordum ki, seni gördüm…Gelelim sorularına…En başta enamel boya ile bebek odası takımının boyanmaması gerektiğini söylemem lazım, çünkü boyacı enamel boyası, benim blogda anlattığım enamelden çok farklı…. Boyacı enameli sentetik bazlı, kokusu ve buharı çok zararlı, hava geçirmeyen ama yapışması ve uzun süre dayanması dolayısı ile tercih edilen bir boya..İyi bebek odası mobilyacıları üstüne basa basa mobilyalarında akrilik boya kullandıklarını söylerler ki, buna dikkat eden alıcılar bilsinler diye…Yani bana göre, bebekle ilgili her yerde su bazlı boya kullanmanız gerekir…O yüzden enamel ile ilgili sorularını atlıyorum…Su bazlı boya hakkında bilgi vereyim…Su bazlı boya, boyadıktan sonra 6-7 kat su bazlı vernik atman gerekir. Dekopaj yapsan da yapmasan da vernik şart…Her vernik arası bir gün beklersen çok sağlıklı bir boya yapmış olursun…Başka dikkat edilecek bir şey yok, çok kolaydır, su bazlı kokusuzdur, sağlığa zararı yoktur, boyaları su ile inceltilir, verniğe su katılmaz ama her seferinde karıştırıp kullanmalısın, fırçalar su ile yıkanabilir ve çabuk kurur….İyi pazarlarEce

  8. >Merhaba Marifetli Peri,İsmin ne güzelmiş!Dekopaj kağıtlarını çeşitli kaynaklardan kullanıyorum, maalesef kendim hep seçtiğim için dışarda bulmanız imkansız…büyük çoğunluğu Amerika'dan direkt bize geliyor…Hangi resimleri istersen postayla gönderiyoruz…Benim blog takipçilerim, mail'de resimleri Kopyala/yapıştır yaparak hangilerini istediklerini anlatıyorlar, ben de postalıyorum ..Görüşmek üzere…Ece Aymer

  9. Marifetli Peri diyor ki:

    >Ece Hanım, Sizin yanınızda benim ismim biraz komik kaçıyor, ama ne var ki eşimin gözünde öyleyim galiba. Kendisi layık gördü bu ismi bana… Teşşekkür ederim yanıtınız için. Sanırım hepsinden istiyorum:)Seçebildiğim taktirde size mail atacağım.İyi çalışmalar. Mutlu bir hafta diliyorum.

  10. >Sevgili Pınar, Gönderdiğimiz resimler kapıdan hep dönüyormuş, yurtiçi kargo acil ne yapmamız gerektiğini soruyor…

  11. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanm hep sorucam unutuyorum, TV programlarini download etmistim ara ara acip izliyorum onlarida.. Hem bazi fotograflarda gordum hemnde programda kullanirken gordum boyalari baska kutu icinden kullaniyorsunuz. Yani tavsiye ettiginiz boya folkart plastk sise icinde ama siz kapakli bir kutu kullaniyorsunuz bazi renklerde. Dikkat ettim bazi fotograflarda ogrencilerin onunde de o kutulardan var. Hatta raflarda..Bu baska bir boyami acaba ? Ben FolkArtin boyalarinin bir kismini buldum. Cok renk cesidi yok.( Ve inanmayacaksiniz Turkiyedeki satis fiyatindan 1$ pahalli burda. ) Enamel hiic yok.😦 Sevgili arkadasima bir daha ki sefere kagit yerine enamel boya siparisi vercegim sanirim :))

  12. >Merhaba Kitchen Witch,Evet haklısın, bazı renklerde büyük galonla boya alıyoruz ve kapaklı şişelere döküp satıyoruz..Hem daha ucuz hem de kapatıcılıkları daha fazla…Yine yabancı boya ama çok kaliteli duvar boyası ve küçük boyutta satılmıyor.Mutlaka büyük almanız lazım, yani sizin için pahalıya mal olur.Ama beyaz gibi zor kapanan renklerden arkadaşınıza verebilirim.Bye…

  13. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ah Ece hanimm , Cok tesekkur ederim, Gelecek seneyi iple cekiyorum valla.. cok kisa bir sure icin bile olsa kursiyeriniz olacagim. Butun yazi Ankarada gecirmem mumkun degil tabi ama 10 gun icin bile olsa gelip o havayi koklamak benim icin cok faydali okacak. Arkadasima daha fazla yuk olmak istemiyorum ama bir sonraki sefere enamel boya isteyecegim . Planlarimizi uygulayabilirsek bebekden sonra beni ziyarete gelicek ve gelirken getirmesi icin yeni bir liste yapacagim. Paket henuz yola cikmadi ve sagolsun surekli soruyor baska istedigin varsa pakete ekliyim gondermeden diye:))Simdi yeni kagitlarimin hayaliyle paketimi bekliyorum..Sevgiler…

  14. >İadeye geldim tekrar🙂 Ben Pink Princess'ın yakın arkadaşıyım aynı zamanda🙂 Güzellikleriniz içimi açıyor. Sevgiler

  15. Anonymous diyor ki:

    >ben geldim:) epeydir yorum yazmadım:) bir sürü obje daha eklenmiş. satış sitesi ne zaman açılıyor ece hanım yaa:) öpüldünüz yıldız111

  16. Anonymous diyor ki:

    >merhaba ece hanım, sizi evim dergisi sayesinde tanıdım ve size hayran kaldım. Ben de el emeği şeylerden ve eşyaları dönüştürmekten çok hoşlanıyorum . Atölyenizi gördüğümde keşke istanbulda olsaydı dedim. marifetinizi ve sevdiğiniz işi yapmanızı çok beğendim. ben üniversitedeyim, şuan çok fazla vaktim olmuyor ama fırsat bulduğumda bu tarz şeylerle uğraşmayı seviyorum. sizinde elinize sağlık, ileride çok iyi yerlere ulaşmanız dileğiyle.. iyi akşamlar


Bir Cevap Yazın

