>A Workshop Tour- Atölye Beyaz

>029-1
Merhaba sevgili arkadaşlarım,

Yeni “MERHABA” yazımız ve kızımız nasıl? Ben onu o kadar sevdim ki, hala bakmaya doyamıyorum…Ama bizi az uğraştırmadı, yanlışlıkla düştü, kafası koptu, bacakları çıktı, dekupe ettiğimiz resimler kirlendi, bir daha yapıştırdık…Amma, en nihayetinde biz galip geldik ve bitirdik….
Şimdi, derste öğrenciler yapmak isterlerse ne yapacağım, kara kara onu düşünüyorum!

GELELİM BÜYÜK SÜRPRİZE!!
Eminim hepiniz aylık çıkan “evim” dergisini tanıyorsunuz…

Benim de çok sevdiğim ve çıktığından beri atölyece takip ettiğimiz bir ev,dekorasyon ve kendin-yap dergisi…Hem çok ekonomik, hem verdiği bilgiler çok yararlı, resimler güzel, kaliteli, her bütçeye uyabilecek dekorasyon haberleri var….
Arkadaşlar, çok çok mutluyum…Atölyemizin resimleri ve atölyede yapılan objelerden bazı resimler eylül sayısı “Evim” dergisinde yayınlanacak…Havalarda uçuyorum…Düşünsenize en sevdiğiniz favori dergilerinizden birinde sizin atölyenize sayfa ayrılıyor….Evim dergisi ile ilgili güzel haberlerin daha devamı da var amaaa onlar da tam netleşince yine sizlerle burada görüşeceğiz…Sevgili yayın danışmanı Sevda Barandır’a huzurlarınızda çok teşekkür ediyorum…
Bu arada, yine ne zorluklarla blog yazmaya çalıştığımı sizlere göstermem lazım… Bakar mısınız arkadaşlar, böyle bir şey var mı? Bu nasıl yatmak, allahaşkına…

ve ben de kedi kol ve bacakları arasında sizlere birşeyler yazmaya çalışıyorum… Ne yapayım, artık katlanacağız…
Ahh, az daha unutuyordum…Bir de size, evimizin yeni üyesini tanıtmam lazım…

Ne kadar “artık başka kedi istemiyorum” desem de, bu sefer de annem, eşim ve oğlum bir olup beni kandırdılar ve sokakta bakmaya çalıştığımız bu sevimli yavruyu yine eve aldılar…Tabiii, ne oldu, şimdi ben de çok bağlandım…Batman aşağı, Batman yukarı….Bu arada ismi Batman oldu çünkü ilk eve geldiğinde gerçekten gözlerinin çevresinde Batman’ninki gibi siyah bir şerit vardı, maske gibi…Gerçi büyüyünce ifadesi çok biraz değişti ama ismi BAtman kaldı!….Ben zaten erkek olmasına rağmen ve oğlumun kızmasına rağmen ona ya “Bat” ya da “Betty” diyorum. Ama ne yapayım hiç erkek gibi durmuyor…Evde yaptıklarını anlatmaya kalksam burada sayfalar yetmez.Yaramaz mı yaramaz, oyuncu mu oyuncu, bir o kadar da akıllı. Sadece şunu söyleyeyim, bir ev buldum diye o kadar sevindirik oldu ki, bu yaz sıcağında evimizin bahçe ve sokak kapısı hep açık olmasına rağmen hayatta dışarı adımını atmıyor. Belki kendi kendine diyor ki “Neme lazım, beni yine atarlar sokağa, en iyisi ben hiç dışarı çıkmayayım”… Öylece, içeride oturup keyifle bahçeyi seyrediyor…
Bir kedi sever olarak, her eve lazım diyorum başka birşey demiyorum….

Söz hayvanlardan açılmışken…Yaklaşık 2 ay evvel öğrencilerimden Dilek Karakuş’un
evindeki Cooker köpeği “Lara” doğurdu ve 5 tane yavrusu oldu.Biz de oğlumla onları sevmeye gittik…Çok mutlu ve eğlenceli bir andı…Düşünebiliyor musunuz, 5 tane yavru köpek, ya sizi yalıyor, ya terliğinizi kapıp kaçıyor, ya pantalon paçanıza yapışıyor, inanın zor ayrıldık…Ertesi gün atölyede herkes, ben o evden nasıl oldu da kucağımda bir köpek yavrusu ile çıkmadım hayret etti…İyi, demekki bende de gelişmelere var.Artık hayvan konusunda biraz daha planlı düşünebiliyorum!..





Biliyorum, hevesle obje resimleri bekliyorsunuz ama asıl güzel resim şimdi geliyor…..Şimdi de size son bomba resimlerimi göstereceğim…Tatlı mı tatlı, şirin mi şirin yeni bir bebek……Blogu takip edenler biliyorlardır…Sevgili öğrencim Işıl

geçen sene bir bebek bekliyordu…Birgün atölyedeki dersten çıktı, ertesi gün de bizi aradı, “ben doğuma gidiyorum” diye…Bir oğlu daha oldu…Nasıl sevimli, nasıl sevecen anlatamam size…Biraz gecikmeli de olsa, sizlere küçük Erdem’i takdim etmek istiyorum

Böyle bir şey var mı ya, arkadaşlar?Nasıl yemeden durulur bu şirin şey?

Şimdi bu tatlişkoyu ne yapmalı bilmem ki..

Neyse, silkelenip, kendimize gelelim ve asıl konumuza dönelim…Yazdan istifade ederek atölyemizde bir takım değişiklikler yaptık…
Haydi bakalım, şimdi buyrun ATÖLYE BEYAZ’a…



















Atölyede yaz dolayısı ile çok bir hareketlilik yok….Biz de hızlı bir şekilde sergi hazırlıklarına başladık. Bu arada web sayfası en nihayetinde, kısa zaman sonra hizmete girecek…Ay ne zor şeymiş web sayfası hazırlamak arkadaşlar….


Sizlere mutlu, huzurlu, boyama dolu güzel bir hafta diliyorum….Kalın sağlıcakla…
042

Dip Not: Dikkatinizi çekerim, tabaktaki “cookie”ler de MDF’den yapılmıştır ve sonra boyanmıştır…


14 Yorum on “>A Workshop Tour- Atölye Beyaz”

  1. >Recent comment maalesef çalışmıyordu.Test etmek amacı ile yazıyorum.

  2. neduk diyor ki:

    >Fevkalâde.Herşey mükemmel olmuş.Zevkle izliyorum.Başarılarınızın devamını cân-ı gönülden diliyorum.Gençken sevdiği işi yapabilmek gibisi var mı?

  3. NEFİSE diyor ki:

    >Ne desem az gelir..çok zevkli..atölyenize de bayıldım..Allah nazardan sakınsın..Dergiyi alıp bakacağım …

  4. Kitchen Witch diyor ki:

    >Atolyenin yeni hali harika olmus.. Tabi herzaman ki gibi KIRMIZI ekose🙂.. Civil civil.. Bu arada erkek bebek bekleyen biri olarak da Erdeme bayildimmmm.. Masallahh nasil bisi o .Yer insan bunu yer yer… Derginin size simdi bir sayfa ayirmasi demek bundan sonra her ay dergide yer alicaksiniz demek sayilabilir. Bunu TV programiyla gorduk. Once bi program derken onbes gunde bir. hoop programin yarisi sizee.. :))) Ee dergi olayina sasirmadim acikcasi.. Beklenen bir basari.. Cok cok sevindim sizin adiniza.. Benim tabi dergiyi alip bakma sansim yok. Orda olsam kesinn takipteydim. :)Web sayfasi yurt disindaki takipcilerinize de hizmet vericekmi acaba.?Gelecek haftaki programi sabirsizlikla bekliyorum.. Sevgiler..

  5. Anonymous diyor ki:

    >Çok güzel bir atölye, ben de orada olmak isterdim doğrusu.Evim dergisi için sizin adınıza çok sevindim ve umarım pek yakında hergün görürüz sizi televizyonda…İyi çalışmalar.Söylemeden geçmeyeyim kedinize bayıldım çok komik uyuyor:)

  6. PINAR diyor ki:

    >Süper ..süper ve de süperrrrrr..duvarlara bayıldım harika olmuş ..ellerinize sağlık..kedi harika ..cooker yavruları da süper şirinler…Erdem ise tapılası bir bebek..allah onu nazarlardan korusun..Şebnem'cim senşn de bebeğin eminim çokkkkk tatlı olacak :))) Ece Hanım öpüyorum sizi çok, fotokopiler için yeniden teşekkür ederim. Pınar

  7. Anonymous diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım;Blogunuza pek fazla yazmasam da inanın en eski ve en sıkı takipçilerinizdenim.Üç dört yıl önce Kanal B'de yayınlanan programınızdan beri çok hayranım size.O zamandan beri hep hayranlığımın nedeni düşünürdüm.Bugün bolgunuza girince nedenini daha iyi anladım.İnsanları, hayvanları, bitkileri kısacası dünyadaki herşeyi bu kadar çok seven, bu sevgiyi paylaşan ve onlara bu kadar emek veren bir insansınız. Bu nedenle de bu dünyada sevgiyi ve ilgiyi en çok hakkeden insanlardansınız. Zaten size ve blogunuza gösterilen ilgi bunun en büyük kanıtı.Güzel yüreğinize sağlık.Elleriniz ve yüreğiniz dert görmesin.Sevgiler.Özden (Hani atölyenize İstanbul'dan gelip elmalı pano boyattığınız Özden)

  8. >Sevgili Özden, Yazdıklarını birkaç kere okudum, gözlerim dolarak okudum. Bu güzel sözler karşılığı söyleyecek kelime bulamıyorum..Bu işi yaptığım için, blogu yarattığım ve sizlerle tanışabildiğim için ne kadar şanslı bir insan olduğumu düşünüyorum ve hep şükrediyorum… Umarım ileri de seninle bol bol görüşmek fırsatımız olacaktır… Söylediğin tüm güzelliklerin sende de olduğunu biliyorum ve çok çok öpüyorum Özden'ciğim…

  9. neduk diyor ki:

    >Bloguma gösterdiğiniz ilgiye, güzel sözlerinize teşekkür ederim.Yakın zamanda Ankara'ya geleceğiz Allah'ın izniyle.Ziyaretinize gelebilmek en büyük arzum.Sevgiler.

  10. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ah Pinarcim hele bi dunyaya gelsin bu minnosss hemen paylasicam resimlerinii.. Ultrasona bakarak babaya benziyo diyorum ben ama tabi hiic belli olmaz.. Simdilik tatli oyunumuz bu🙂

  11. NERİ diyor ki:

    >Sizi izlemekten ,takip etmekten çok büyük zevk alıyorum.Müthiş paylaşımcı bir insansınız,atölye çalışmaları,blog yazıları ve resimleri,TV ve hepsine yatişmek kolay mı…sizi tebrik ediyorum ve o güzel yanaklarınızdan öpüyorum…sevgiyle kalın.Acaba hobi malzemeleri sizden alınabilir mi?

  12. Karen Hanim diyor ki:

    >What an absolutely beautiful place you have. I loved your blog as well!! Great writing. You cat is a real scream laying on the keyboard like that. I am so happy for you being in the Evim magazine. I will have to buy that! May you continue to have great success.

  13. evcilik diyor ki:

    >herşey okadar güzelki insanın içine dalıp kaybolası geliyor.sizi kıskanmıyor değilim tam da benim yapmak istediğim işi yapıyorsunuz amann nazar değmesin.MAAŞALLAH..selamlar,sevgiler..

  14. lolipu diyor ki:

    >Ece Hanımmmmmm,Benim durumum ne olacak böyle. Gecem gündüzüm siz oldunuz. Bütün gün bloğunuza tekrar tekrar bakıyorum. Yapılanlara bakmaya doyamıyorum. Maddi durumumu ayarlayıp, oğlanı da bırakabilecek bir yer ayarlarsam gelicem kursa. Valla böyle blogla, TVle olacak şey değil. Her şeyi öğrenip yapmak istiyorum. Özellikle dekupaj ve şu hamurla kabartma olayını.Sevgilerrrr. Aklım hep sizde


Bir Cevap Yazın

