>Another Monday morning on TV!!

>


İşte yine Pazartesi günü geldi!
Umarım, yarın sabah çok işiniz olmaz da, beni Kanal B‘de seyretmeye vakit bulabilirsiniz… http://www.kanalb.com.tr/canli.php ..Bu adresten internet aracılığı ile de canlı olarak “Bizbize” programını seyredebilirsiniz. Sabah 9’dan 10.30’a kadar sizlerleyim…… Belki aşağıdaki şık mavi masa örtüsü, beni seyretmeniz için sizi teşvik edebilir…

Eveeeet, sakın şaşırmayın, televizyonda, yıkanabilir şekilde peçete yapıştırarak nasıl kendimize masa örtüleri yapabiliriz, sizlere bu konuyu aktarmaya çalışacağım..Örtümüzün henüz ütüsü yapılmadan resmi çekildi. Çünkü peçete yapıştırıldıktan sonra en az 72 saat kuruması gerekiyor da!! Artık kusuruna bakmayacaksınız!!

.
Bu arada, “Evim” dergisi eylül sayısında atölyemize KOCAMAN KOCAMAN iki sayfa ayırmış, çok bi güzel olmuş, birazdan sayfa yazısını yazmam ve sevgili Sevda Barandır Hanım‘a 12’sinden evvel de bu yazıyı ulaştırmam lazım. Yani çok çalışmamız lazım, çoook…

………………………….Sizleri seviyorum…………..


28 Yorum on “>Another Monday morning on TV!!”

  1. NERİ diyor ki:

    >Bizde seni çok seviyoruz.Muhakkak izliycem,yine çok güzel şeyler göstereceksin,kolay gelsin,sevgiler

  2. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay harika , sabirsizlikla bekliyorum yarini.. Masa ortusu harika olmus. Citir citir desenli. Kumasa dekopaj da merak ettigim konulardan biriydi zaten.. hemen ogreneyim de oglusuma bisiler yaparim belkide.. :)))

  3. Sibella diyor ki:

    >Bütün faaliyetlerinizi dört gözle bekliyorum her zaman, tebrikler, sevgiler :))

  4. Anonymous diyor ki:

    >BURDA YENİ OBCELER GÖRÜNCE ÇOK SEVİNİYORUM BANA İLHAM VERİYORSUNUZ SİZİ ÇOK SEVİYORUM SABIRSIZLIKLA İZLİCE ZEYNEP BAYRAM

  5. zeynepmeltem diyor ki:

    >Ece Hanım Merhaba,Uzunca bir zamandır İstanbul dışındaydım ve internet erişimim yoktu:-(Kaç gündür iple çekiyordum dönüp blogunuza bakmayı.Okumadığım bir dolu yazı görünce havalara uçtum:-)Kanal B arşivden de son programınızı izledim,yarın da yenisini izleyeceğim inşallah.Herşey çok çok çok güzel.Her zamanki gibi yine bir sorum var:eskitme yaptığınız panoda kullandığınız mavi ve yeşil boya folkart sanırım. Mümkünse renk adını ve numarasını öğrenebilir miyim? Bu arada Özdenin yorumlarına tamamen katılıyorum,gerçekten çok özelsiniz.Benim hayatıma gerçek anlamda renk getirdiniz, sizi çooooook seviyorum.

  6. >Merhaba Zeynep Bayram, Eveeeeet, hiç ortalıklarda yoktun, senin mesajını görünce çok sevindim…Sizlere ilham verebiliyorsam ne mutlu bana…Yarın televizyonda görüşmek üzere…

  7. >Merhaba Zeynep Meltem,seni de gördüğüme çok sevindim.Yarın televizyon var diye erken yatmaya hazırlanırken (çünkü beni ecden 7.30'da alıyorlar, hazırlanmak için 6.30'da kalkıyorum)yine yatamadım, öyle güzel şeyler yazmışsınız ki, nasıl bunları umursamazdan gelip cevap yazmadan yatabilirim diye düşündüm…Bazı sözleriniz var, ertesi gün hiç aklımdan çıkmıyor.. Senin de söylediğin "Bu arada Özdenin yorumlarına tamamen katılıyorum,gerçekten çok özelsiniz.Benim hayatıma gerçek anlamda renk getirdiniz, sizi çooooook seviyorum" cümlesinin önemini kelimelerle anlatmam mümkün değil, umarım gerçekten sizleri hak ediyorumdur.Sizleri gerçekten bir sürü çevremde olan tanıdığım insandan daha değerli buluyorum…Mutlu bir hafta diliyorum…

  8. >Zeynep Meltem,Bir türlü eskitme yaptığım mavi yeşil pano hangisi çözemedim, daha detaylı biligi verirsen yardımcı olacağım.Bye…

  9. zeynepmeltem diyor ki:

    >İkinci mesajınızı görmemişim, ben de herkese tekrar olmasın diye e-mail atmıştım size:-)Kanal Bde en son (27 temmuzda) yaptığınız eskitme konulu programda kullandığınız renkli panoyu demiştim, hani kahve, beyaz, yeşil ve mavi boyalı olan..Şu anda blogunuzda çalan şarkıya da bayıldım, aldı beni başka bir yerlere götürdü:-))Şarkı seçimleriniz de muhteşem

  10. Anonymous diyor ki:

    >program bitti süperdi yine,budak tekniğini hep koyu renklerde görmüştüm.siz yine farkınızı gösterdiniz.kutular harika oldu. ben dekopaj kağıtlarından istiyorum.henüz listem bitmedi.tamamlayınca size mail atıcam.bol enerjiler diliyorum,zor iş valla. zeynep bayram

  11. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay bende mavi kutu yapsam oglusumaa.. hem yatak korumalarida ayicikli.. Elimde guzel tedy dekopaj kagidi var. Burda indirimde bulup almistim oylece duruyordu. Sizin yaptiginiz gibi degerlendirebilirim. :))Kumasa peceteyi yapistirdiginiz ozel tutkal pecete tutkalimi yoksa tekstil icin baska bisey mi var kafam karisti.Marka belirtmeden konusmak zorunda oldugunuz icin bizimde bazen kafamiz karisabiliyo.🙂 Kutularin resimlerini bekliyoruz blogda..

  12. Anonymous diyor ki:

    >birde şunu belirtiyim,annemin ani ameliyatı bizi biraz üzdü neyse şimdi çok iyi mesaj yazmasamda her gün mutlaka açıp baktım(yemek yemek gibi bir ihtiyaç oldu benim için)sizsiz olmaz keşke İSTANBULda olsanız.öptüm ZEYNEP BAYRAM

  13. NERİ diyor ki:

    >Sizd iyi ki varsınız,yorumunuz beni sevindirdi…Sabah izledim ve çok mutlu oldum.Bir çok şey öğrendim.Keşke buralarada gelseniz.Aslında bu kadar kısa sürede program yetmiyor size tek başınıza bir program yaptırmaları lazım.Haftanın 2 günü örneğin .Ne güzel olurdu.Rahat rahat bizi aydınlatırdınız…Belkide olur.Sevgiler.

  14. >mesaj bırakılmadığını söylediler, denemek için yazıyorum…

  15. hayatadair diyor ki:

    >cok harika olmuslar,ellerinize saglik,ne yapsam bu kadar güzel olmayacagini bildigim icin artik ahsap boyama yapamaz oldum (:Dicimiz aciliyor sayenizde…

  16. hayatadair diyor ki:

    >yorumumuz icin tesekkür ederim,etaminlerimin hepsi sizi bekliyorlar merak etmeyin,burada bu kadar zevkli isler yok maalesef,bir gün bunlarin hepsini toplayip size gelecegim,umarim cerceveleri beraber yapabiliriz,bugüm yeni bir etamin daha ekledim bloga umarim begenirsiniz,hoscakalin…

  17. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim, yeni program icin planlariniz nedir.. Gecen hafta yaptiklarinizi da eklemediniz su sirim kutulari.:) Ozledik , yeni resimler gormek istiyoruz.. Masa ortusune peceteleri pecete tutkali ilemi yapistiriyosunuz diye sormustum, Normal dekopaj tutkalida olurmu ? Eminim yogun bi sekilde programa ve dergiye hazirlik devam ediyor, kolay gelsin diyorum..Sevgilerrrrrrr

  18. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanimm imdattttt Bebisin dolabini boyamaya basladim.. Bu koca gobekle baya zor oluyor aslinda.. Yapi marketten iyi kalite beyaz su bazli boya aldim. ve en iyisinden akrilik rulosu aldim. Buraya kadar hersey tamam.. Yeni yapilmis hic boyanmamis ham dolabimida bi guzel ince zimpara yapip nemli bezle sildim.. Ve boyamaya basladim. Ama rulo ile boyarken pitirpitir bi doku olusuyoooo :(( Ben boyle texture yuzey istemiyorum. dumduz temiz bi yuzey olmasini istiyorum. Nerde hata yapiyorum acaba..

  19. >Merhaba Şebnem,Evet, rulo yaparken bazı sebepler dolayısı ile yüzeyde doku oluyor.1. Rulo fırçan püsküllü, iplikli kumaş gibi birşey mimi? Bizim iş için en iyi rulolar, kadife gibi sünger kaplı olanlar ya da hiç olmadı normal sünger olanlar…İplik, iplik olanlar maalesef her dönüşlerinde bazı yerlerde fazla boya bıraktıkları için doku oluşturuyor.2. Sünger fırça ya da kadife fırça bile kullanırken boyayı çok alırsan ve objenin yüzeyine yedirmeden bırakırsan yine doku oluşturur. O yüzden fırçayı boyaya batırıp ya fırçanın özel kabında ya da dümdüz bir tabakta ruloyu yeni alınmış boya ile birlikte birkaç defa yuvarladıktan sonra objeyi boyamaya başlamak lazım ki ruloda az boya kalsın ve doku oluşturmasın..3. Rulo ile boyarken, boyaya az su katman lazım, ya da rulo yaparken hiç katmayabilirsin…Suyu fazla katılmış boyalar da sürülürken doku oluşturur.Boyaya başlamadan sünger fırçanı ıslatmış olman lazım, onun da iyice suyunu sıkmış olman lazım…Aklıma gelenler bunlar…Ama dediğim gibi, rulo yaparken boyayı iyice yedirene , hiç boyada doku kalmayana kadar üstünden gidip gelmen en önemlisi… Bakalım, yaptığını düzeltebilecek misin? Bana yine bildir olur mu? Çok kolay gelsin, bebişe çok kocaman öpücükler….

  20. Kitchen Witch diyor ki:

    >himm evet sanirim benim rulom kadife gibi olanlardan degil. o yuzden olmus olabilir.. Boyamin icine azcik su katmistim, aslindak ivami fazla degil. simdi iki kat boyadigim dolabin uzerinden hafif bi zimpara gecersem duzeltebilirmiyim. Yoksa oturup aglarim😦 Bende acaba son bi kati firca ile mi gecsem diyordum emin olamadim. Cunku sadece dolabin govdesini boyadim henuz. cekmeceler duruyor. boyle bi sonuc alinca tum dolabi mahfetmek istemedim ama genede cekmecelerden kucuk olan bir tanesini tek kat firca ile boyadim fena olmadi. Yarin zimpara ve diger katlari deneyecegim. Siz bildiririm. Cok tesekkur ederim verdiginiz bilgiler icin..

  21. NEFİSE diyor ki:

    >Sevgili Ece sana bir ödülüm var .. zahmet olmazsa sayfama uğrayıp alır mısın? sevgiler…

  22. Pelin Yazıcı diyor ki:

    >Ece hanım program gerçekten harikaydı. Ben boyama işinden hiç anlamam ama masa örtüsüne gelince hemen denerim. Sizden öğrenmek istediğim peçeteyi yapıştırmak için kumaşta kullandığınız yapıştırıcının bilgisi. Bildiğiniz gibi değil çok lazım🙂

  23. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim Insallah duzeltebilicem dolabi. Dolabin govde kismini esim zimparalayacak. Sanirim boylece azda olsa kurtarmis oluruz dolabi. Boyanin tamamini kaziyacak kadar zimpara yapmicak. Ama uzerindeki dokuyu duzeltene kadar gecicek zimpara. Sonra nemli bi bezle silip ben tekrar boyayacagim. Size sormak istedigim cila kismi. Dolabin sadece ust cekmecesine kabartmali dekopaj yapmayi dusunuyorum. Once kesip bi soyle uzaktan bakicam. Begenirsem yapacagim.. Oldukca sade bir mobilya istiyorum cunku. Ve sonra cilasini yapacagim. Cila icinde Satin su bazli vanish almistim yapimarketten. Gene ayni rulodan mi kullanayim yoksa firca ilemi yapayim . Sentetik olanlar gibi beyaz boyayi sarartmaz degilmi? Aman bide beyaz mobilyam sararirsa yandim ben.. Baslamadan size sorayim istedim. Kestane kebap acele cevap..😀

  24. wisteriagirl diyor ki:

    >Oh…wow! I love your Blog! Where do you find the decoupage papers or do you sell them? I wish I could hop over and take some classes! Cindy

  25. Anonymous diyor ki:

    >ayyyyy yine benim krizim tuttu nerdesiniz? neler yapıyorsunuz.bari burdan bilgi verin biliyorum yoğunsunuz,bu arada eylülü sabırsızlıkla bekliyorum.(döktürmüşsünüzdür yine) ZEYNEP BAYRAM

  26. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim Huhuuuuuu Nerelerdesiniz ?.. Gene kayiplara karistiniz..🙂

  27. zeynepmeltem diyor ki:

    >Ece Hanım 2 haftada 1 TVde seyretmek de yetmiyor artık bize;Kanal B hergün sizin atölyeye yarım saat canlı bağlanabilse ne güzel olurdu:-)Neredeyse saat başı blogunuzu kontrol ediyor oldum acaba yeni birşeyler yazmışmısınızdır diye.1-2 satır da olsa bizi unutmayın,vallahi pek bir boşluk oluyor bende sizden bir haber olmayınca.Sevgiler

  28. Anonymous diyor ki:

    >Ece hanım kanalbyi açtım yoksunuz, neler oluyor allah aşkına çok özledim.ayrıca adaşım zeynepmeltem in dediği gibi atölyeden canlı yayın yapsanız süper olurdu.veya blogdan canlı yayın yapsanızda biz sizden mahrum kalmasak.görüşürüz…ZEYNEP BAYRAM


Bir Cevap Yazın

