>One day in Defne’s House…

>Hi Pretties,

I hope you are all fine and having a wonderful summer…

I continuously check my “Live Traffic Feed and I am sooo happy seeing that, people all around the world follow my blog…..So in this beautiful summer day, I want to post some terrific photos from my amazing country…May be next time you may choose to have an unbelievable and a peaceful vacation in Turkey….















If you want more, simply visit www.flickr.com/photos/archer10/sets/72157603783207840/
Thanks Dennis!

It’s been so long since I did a post. Everyday I promise myself to post something when I return home from the shop, but when I come home , I feel a little bit tired and 1 hour later, I decide to postpone everything to the next day….What can I say? It’s been 18 days since I did my last post…I am so sorry, my lovely friends….Sometimes things aren’t going fine!!….

BUT, I know how to apologize from all of you…I will invite you to a very beautiful house…The owner of this house is DEFNE…She is the mother of three gorgeous children and a daughter of a precious mother, DERIN ..
Now, it is time to slip on your walking shoes and let’s go visit Defne! She is a friend which I am ever thankful for that! We have the best of times when we are all hanging around together in their house. Defne wears SO many hats – a mother, daughter, sister, wife, AND she is a wonderful producer, creator. She is always caring for others. She is a generous, loving spirit.
One of the many reasons why Defne’s home is a favorite of mine is because her love for her home is displayed with the same passion that she has for life. She has lovingly layered every corner with her favorite things – and all handmade! She is the most energetic woman I have ever met!I sometimes think that she hides small slaves all over the house and make them stitch, sew, paint, cook, clean the house, look after the children, have a walk to lovely golden retriever, plant, decorate, etc…Wow, she is really amazing! You will understand what I mean when you have a tour in her house.
Let’s step inside, shall we?


Oh and I promise not to be too chatty and I’ll just let you enjoy.




























































Yes, I (and all children)love love love Defne’s house!!I hope you enjoyed visiting Defne too – I can’t thank her enough for opening her home to all of you!
Thank you Defne!!!

Have you ever had a cat loves to eat melon before????…Okay, I have one!

YUMMY!!!!!!!!!!!!

Oh my God, both of them is getting bigger and bigger!!!

Thank you so much for always being such sweet friends…Bye…


10 Yorum on “>One day in Defne’s House…”

  1. Kitchen Witch diyor ki:

    >Yasasinnn , Yeni konu yeni yeni resimler… Defnenin evi gercekten harikaaaa.. Sehrin icinde modern ama iceri girince harika bir cottage.. Showroom gibi.. hersey ayri guzel.Hepsinin el emegi olmasi da ayrica anlamli tabi..Bayildim bayildim.. Bende boyel bi ev istiyorum..Defnenin de ellerine emegine saglik.. Belli ki herkes cok guzel vakit gecirmis.. Bende egzerken sizin kadar guzel vakit gecirdim inanin.. Yeni resimler gordukce yeni kagitlar begeniyorum.. Yasain yeni bi liste yapmaya baslayacagim demektir.. :)) Bizi sizden cok mahrum birakmayin lutfen.. Sevgiler..

  2. zeynepmeltem diyor ki:

    >Gerçekten tam bir showroom, ne güzel:-)Ece Hanım, bu arada Evim dergisini aldım; sizi orada görmek çok gurur verici, sanki sevdiğimiz bir arkadaşımızı görmek gibi.Sizi tekrar tebrik etmek istedim.Yeni bir siteden bahsedilmiş atolyebeyaz.com;hemen girdim siteye acaba satış siteniz mi diye.Henüz bitmemiş de olsa format yine çok cici olmuş ve fikir kesinlikle heyecan verici.Geri sayıma kaç gün kaldı? Sevgiler

  3. Sibella diyor ki:

    >Her ay aldığım evim dergisinde size ayrılan sayfaları gördüm, gerçi zaten haberim vardı bekliyordum ama yine de çok hoşuma gitti. Ne güzel uzun uzun yer ayırmışlar. Haklı ününüz dalga dalga yayılıyor ve biz de gururlanıyoruz. Tebrik ediyorum ve çok öpüyorum, en kısa zamanda da karşılıklı görüşebilmeyi diliyorum, sevgiler :))

  4. Sibella diyor ki:

    >Bu arada unutmuşum, Defne hanımın evine de bayıldım. Çok zevkli bir hanım olduğu ve sizin öğrenciniz olduğu her köşede belli oluyor🙂

  5. Pınar diyor ki:

    >Ece hanımmmm sizi yeniden aramızda görmek ne güzel :)) Bu arada Defne hanımın evine bayıldım ama hemen sonra aklımdan tek geçen ''aman allahım bu ev nasıl temizlenir acaba'' oldu :)))) Sevgili Kitchen witch ne kadar kaldı geri sayıma :))Çok sevgiler Pınar

  6. Anonymous diyor ki:

    >oh be sonunda kavuştuk,defne hanımın evi süpermiş,yanlış hatırlamıyorsam öncedende görmüştük.(galiba yılbaşı masası filandı)sandalyelere vuruldum,kayınvalidemin eski koltuklarını yenilicem kumaşları persan home den aldım,tamda bu tarz ama primer arıyorum bulamı yorum.sizce onun yrine eniyi ne kullanabilirim? öpüldünüz Zeynep Bayram

  7. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım beğendiğim dekopaj örneklerini listeledim,sonrasında napıyorduk(hemen istiyorumda)zeynep bayram

  8. Kitchen Witch diyor ki:

    >Pinarcim, bebegin gelis tarihi kasim 8 ama bilindigi uzere hiic belli olmaz..Cok bisey kalmadi aslinda.😀 Gunler okadar hizli geciyorki. Bebisin odasi icin bi cekmeceli dolap boyuyorum, bitince bloguma koyacagim. :)) Ece hanimin katkilariyla.. Bu arada Defne hanimin evi icin, boyle bi sitede yasayan birinin mutlaka bir yardimcisi vardir temizlik icin.🙂 Ben asil biryandan uc cocuk bir yandan isler derken bukadar creative olup bunlari hangi arada urettigini dusunuyorum Defne hanimin.🙂

  9. zeynepmeltem diyor ki:

    >Ece Hanım size bir sorum olacak:Yakınımızdaki kırtasiye renkli lazer printer almaya karar verdi sonunda.Böylece ben de renkli A3 fotokopi için uzaklara gitmekten kurtulacağım sonunda:-)Sizin atölyedeki printerın baskı kalitesi çok iyi.Mümkünse markasını ve modelini öğrenebilir miyim? Kırtasiyeye fikir vermesi için önermek istiyorum. Şimdiden çok tşk

  10. Catherine Holman diyor ki:

    >Great photos! Turkey looks like an amazing place to visit!


Bir Cevap Yazın

