>"Evim" dergisi ve "www.atolyebeyaz.com"

>

28 Ağustos sabahı uyandım, önce kahvaltı ettim…Bir gece evvel bloga yeni bir sayfa yüklediğim için “hadi bir bakayım” dedim, “siz sevgili dostlardan birşeyler yazan olmuş mu?” Dikkatinizi çekerim, yazdıklarınıza düzenli cevap veremesem de her zaman yorumlarınızı nasıl merakla bekliyorum, bir bilseniz…O yüzden, ne olursunuz, duygularınızı 2 satır bile olsa benle paylaşın, inanın, siz yazdıkça ben daha güzel şeyler yaratmak istiyorum…Neyse, bir baktım, İstanbul’dan sevgili Meltem şöyle yazmış:
“Gerçekten tam bir showroom, ne güzel:-)Ece Hanım, bu arada Evim dergisini aldım; sizi orada görmek çok gurur verici, sanki sevdiğimiz bir arkadaşımızı görmek gibi.Sizi tekrar tebrik etmek istedim.Yeni bir siteden bahsedilmiş atolyebeyaz.com;hemen girdim siteye acaba satış siteniz mi diye.Henüz bitmemiş de olsa format yine çok cici olmuş ve fikir kesinlikle heyecan verici.Geri sayıma kaç gün kaldı? Sevgiler.”

Neeee???, dedim, Evim dergisi çıkmış mı? Uçarak giyindim ve soluğu Konut 1’deki Kosmos gazete bayiinde aldım…Yıllardır alışveriş ettiğimiz yer…..Senelerce sabah 5 civarı buluşup, gazete içlerine az mı beraber broşür koyduk…Hemen bir kaç tane “Evim“dergisi aldım ve hiç açmadan bu sefer soluğu atölyede aldım….Atölyede hem ağladık, hem hakkımızda yazılanları okuduk…Türkiye’nin en çok satan dekorasyon dergisinde bize tam 3 sayfa verilmesi müthiş……
Ehhh, ne yapalım, artık, o zamandan beri tebrikleri kabul ediyoruz, atölyeyi gezmek, tanımak isteyenleri misafir edip bol bol bilgi veriyoruz…. Şaka bir yana, herkese herşey için binlerce kez teşekkür ediyorum….Eğer bizim hakkımızdaki yazıları ve eski bir fiskos masasına yaptığımız yenileme çalışmasını merak edip, görmek isterseniz buyrun Eylül “Evim” dergisine…Tükenmeden alın….

En nihayet, yarım yamalak da olsa web sitesini bir hale yola galiba yavaş yavaş sokabiliyorum!!!Ne zor işmiş meğerse!!!!

Eveeeeeet!!!! Arkadaşlar, bundan sonra ne yapıyoruz? Hep beraber www.atolyebeyaz.com ‘u sık sık ziyaret ediyoruz, beğenilerinizi, eleştiri veya güzel yorumlarınızı bekliyorum.

Her zaman ilk olmak önemlidir, değil mi, dostlar? Web sayfamızın ilk yorum bırakan ziyaretçisi de, işte bu yüzden, bence çok önemli…Ceyda, sana çok teşekkür ediyorum ...Ne kadar sıcak bir e-mail yollamışsın…Bunu herkesle paylaşmam gerekir diye düşündüm…İşte Ceyda’nın cıvıl cıvıl mektubu: “

İYİ SABAHLAR…..

DÜN HER AY MÜDAVİMİ OLDUĞUM EVİM DERGİSİNİ EYLÜL SAYISI ÇIKAR ÇIKMAZ ALDIM.SİZİN SAYFANIZI GÖRÜNCE O İKİ SAYFAYA TAKILI KALDIM.DERKEN DAYANAMAYIP WEB SİTENİZİ ZİYARET ETTİM.EVET HERZAMAN HAYALİNİ KURDUĞUM OBJELER TARASAN ARASAN BULAMAZSIN SÜSLER MİNCİK GİNCİK (kendi tabirimle olan ifadeleri kullanıyorum :D) HARİKALAR DİYARINDAKİ GİBİ HERBİRİNE AYRI AYRI BAKIP İNCELEDİĞİM BU GÜZEL ŞEYLERE AŞIK OLDUM.BUNUN ÇOKTA ÖTESİNDE DERGİ SAYFASINI AÇTIMDA FARKLILINI ENERJİSİNİ ALDIĞIM SICACIK BİR POZİTİF ENERJİ…WEB SİTENİZİ AÇARKEN NEYLE KARŞILAŞACAĞIMI HİSSETMİŞTİM ASLINDA.BU SABAH HARİKAYIM DOĞRUSU ÇİCEKLİ BİCİBİCİ SEVGİ DOLU POZİTİF BİR WEB SİTESİ…BU TASARIMLAR GERÇEKTEN İNSANA BİR TERAPİ.DHA BİR SÜRÜ BİR SÜRÜ ŞEYLER YAZASIM VAR.ÇOK SEVİNÇLİYİM BEN BU BEYAZ ATÖLYEYİ BULDUĞUM İÇİNNN ÇOK NEŞELİYİM….AMA…Bİ KÜÇÜK SORUN VAR.BEN İSTANBULDAYIM.ZATEN ANKARA OLMUŞ OLSAYDIM GECEDEN KAFAMA KOYDUĞUM GİBİ ŞİMDİ KAPINIZIN ÖNÜNDEYDİM😀
SORUM ŞUKİ;WEB SİTENİZ TAMAMLANDIKTAN SONRA İNTERNET ÜZERİNDEN ÜRÜNLERİNİZİ SİPARİŞ EDEBİLİRMİYİM?
BU KONUYLA İLGİLİ BİLGİLENDİRİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.HAZİRANDA EVLENİP İZMİRE GİDİCEM EVİM İÇİN BİR SÜRÜ ŞEYLER BEĞENDİM KOLEKSİYONUNUZDAN…ONLARDAN BENDEDE OLMASINI ÇOK İSTİYORUM.SİZDEN SABIRSIZLIKLA CEVAP BEKLİYORUM…
MÜTHİŞSİNİZ GERÇEKTEN HAYRAN KALDIM,
İNSAN BÖYLE BİR UĞRAŞ KARŞISINDADA NE YAŞLANIR NEDE STRES BARINDIRIR.
MUTLU NEŞELİ GÜNLERRRRR………….”

Mutluluklar diliyorum,Ceyda…En yakın zamanda tanışmak ümidi ile….

Bugün çok konuştum değil mi, zannederim biraz susma zamanı geldi,
Hepinize kucak dolusu sevgiler….










15 Yorum on “>"Evim" dergisi ve "www.atolyebeyaz.com"”

  1. neduk diyor ki:

    >Tebrik ederim.Her iki haberiniz de çok sevindirici.Heyecanınızın, enerjinizin hiç tükekmemesini dilerim.

  2. Funda diyor ki:

    >Merhaba Ece HanımHayatmda ılk dea bır blog a comment yazıyorum, boylece nasıl yazılacagını da ogrenmıs oldum.Evim dergısınde yaptıgınız harıka calısmalarınız dıkkatımı cektı daha dogrusu sayfayı acınca gozlerım parladı demek daha dogru olacak sanırım ve ıste blog unuzda yolculuga cıktım.Tek kelıme ile harikasınız.Insallah birgün atölyenizi ve tabii sizi ziyaret etme şansım olur.Belki kimbilir İstanbul da workshop yapmaya karar verırsınız bende kosa kosa gelırım :))Sımdılık hoscakalın içimde uyuyan devi uyandırdıgınız için çok teşekkürler.Sevgiler Funda Yucel

  3. Marifetli Peri diyor ki:

    >Tebrik ederim. Size de bize de gerekliydi böyle bir site. Umarım dekupaj kağıtlarının da satışı olur. Kolay gelsin.

  4. şehnaz diyor ki:

    >Ece hanım merhaba,ben evim dergisine aboneyim.Her ay alır okur incelerim.Bu derginin tutkunuyum.Bu ayki dergiyi alıpta incelediğimde gözlerime inanamadım.sizin yaptıklarınız bu dergideydi.acayip heyecanlandım.sizi blogger arkadaşımın bu kadar popüler bir dergide yer alması gerçekten beni çok sevindirdi.sizi kutluyorum.ve dahada ilerleyip bir tv kanalında program yapacağınızı düşünüyorum.sizin sitenizi her açtığımda hem huzur buluyorum hemde imreniyorum.ben adanada yaşıyorum.ama inşallah birgün ankaraya sizinle tanışmak için geleceğim.başarılarınızın devamını diliyorum.sevgiler.kekcafe

  5. >Bana yorum bırakan sevgili FUNDA…Sana nasıl ulaşacağım?

  6. Kitchen Witch diyor ki:

    >Istanbul yada Adanadayim diye uzulmeyin. Ben taa Avustralyalardan derginin siparisini verdim. Siz nekadar sanslisiniz ki bicok seye kolayca ulasma sansiniz var.. Hepinizi cok kiskaniyorum :))) Yeni sayfaniz da hayirli olsun Ece hanim, Mailinizi aldiktan sonra incelemistim zaten sayfayi.. Benim icinde urunleri tam olarak duzenli satisa sundugunuz zaman arkadaslarima siparis vermesi daha kolay olacak.😀

  7. Anonymous diyor ki:

    >gerçektende burdaki güzel sözlerin fazlasını bile hak ediyorsunuz.bende dergiyi aldım,belki yüz kere okudum ama aynı burası gibi tekrar tekrar bakıyorum,buarada tekrar sorayım istediklerimin resimlerini kopyaladım bunları mailinizemi yolluyorduk?zeynep bayram

  8. Funda diyor ki:

    >Merhabaaaa yine ben :))Ben henuz blog unu yapamamıs bır blogger olarak ancak size email adresimi verebilirim.Bana ulaşırsanız çok mutlu olurum.emaıl adresim fugoce@gmail.com.Kimbilir bana Istanbul a geleceğiniz müjdesini vermek istersiniz :)))Sevgilerimle.Funda

  9. hepsusluydum diyor ki:

    >Merhabalar tebrikler Ece hanım,ben de okudum size ayrılan sayfaları,ne güzel :)Blogunuzu kısa bir süre önce Karen hanımın blogunda görüp keşfetmiştim, her şey çok güzel, emeğinize sağlık..Sevgilerimle Zehr@

  10. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım yine ben merhaba satış sitenize ustanızın yaptığı (mavi peçete dekopajlı çerçevenin köşelerine yapıştırdığınız ahşaptanda koyarmısınız.zeynep bayram

  11. hayatadair diyor ki:

    >tebrik ederim Ece Hanim,dergiyi okuyamasam da tahmin edebiliyorum ne kadar harika seyler oldugunu,2 yil sonra kapinizdayim,etaminler birikiyor bu arada :))sevgiler..

  12. mamila diyor ki:

    >Merhaba sizin sitenizi tesadüfen buldum ve çok beğendim çalışmalarınız harika ve değişik. bende bu konularla çok yakından ilgiliyim.Kendi atölyemde çalışmalarım sürüyor.Uzun yıllardır resimle ilgileniyorum kendimi daha bir ressam yetkin bulamıyorum o kadar çok öğrenilecek bilgi varki. Atölyemde benimde kursiyerlerim varfarklı çalışmalar uyguluyoruz. Ahşap boyamada fırça çalışmalarımız daha ağırlıklı gidiyor. Sizi kutluyorum İstanbul da olmamaınıza üzüldüm tanımak istedim.iki bloğum var ziyaret ederseniz çok sevinirim.Sizi sık sık ziyaret edeceğim,çok sevgiler kolaylıklar gelsinn. http://www.mamila.blogcu.com/ http://www.artmamila.blogspot.com/

  13. zeynepmeltem diyor ki:

    >Ece Hanım merhaba,Atölyebeyaz'ı da blog sitesi gibi takip etmeye başladım artık:-)Heyecanla mdf'lerinizi bekliyorum.Bu arada Ankarada serginiz olacak mı bu sene?Evetse, tarihleri ve yeri belli oldu mu? Sevgiler

  14. NERİ diyor ki:

    >Sevgili Ece,Her şeyi zevkle takip ediyorum…Çok güzel gidiyorsunuz,nazar değmesin.Yapmak istediğim çok şey var.Ama bazı objeler zor bulunuyor.Country tarzını çok seviyorum.Örneğin sizin o güzel dekupaj kağıtlarını nereden temin edebilirim…Kolay gelsin,sevgilerneribirinci@yahoo.com

  15. >merhaba bende sizi evim dergisi sayesinde tanıdım.çalışmalarınız mükemmel..ahşap boyamaya getirdiğiniz yorum harika,bende evdeki malzemelerle bir şeyler yaparım diye umuyorum.özellikle dergide yayınlanan çaydanlıklara bayıldım.ellerinize sağlık..


Bir Cevap Yazın

