>İlk 8 Günde Olanlar…

>Herşey sayenizde harika….Evim dergisi, www.atolyebeyaz.com, hepsi hepsi harika gidiyor…Gelen güzel mektuplara bakar mısınız?

İYİ SABAHLAR…..
DÜN HER AY MÜDAVİMİ OLDUĞUM EVİM DERGİSİNİ EYLÜL SAYISI ÇIKAR ÇIKMAZ ALDIM.SİZİN SAYFANIZI GÖRÜNCE O İKİ SAYFAYA TAKILI KALDIM.DERKEN DAYANAMAYIP WEB SİTENİZİ ZİYARET ETTİM.EVET HERZAMAN HAYALİNİ KURDUĞUM OBJELER TARASAN ARASAN BULAMAZSIN SÜSLER MİNCİK GİNCİK (kendi tabirimle olan ifadeleri kullanıyorum :D) HARİKALAR DİYARINDAKİ GİBİ HERBİRİNE AYRI AYRI BAKIP İNCELEDİĞİM BU GÜZEL ŞEYLERE AŞIK OLDUM.BUNUN ÇOKTA ÖTESİNDE DERGİ SAYFASINI AÇTIMDA FARKLILINI ENERJİSİNİ ALDIĞIM SICACIK BİR POZİTİF ENERJİ…WEB SİTENİZİ AÇARKEN NEYLE KARŞILAŞACAĞIMI HİSSETMİŞTİM ASLINDA.BU SABAH HARİKAYIM DOĞRUSU ÇİCEKLİ BİCİBİCİ SEVGİ DOLU POZİTİF BİR WEB SİTESİ…BU TASARIMLAR GERÇEKTEN İNSANA BİR TERAPİ.DHA BİR SÜRÜ BİR SÜRÜ ŞEYLER YAZASIM VAR.ÇOK SEVİNÇLİYİM BEN BU BEYAZ ATÖLYEYİ BULDUĞUM İÇİNNN ÇOK NEŞELİYİM….AMA…Bİ KÜÇÜK SORUN VAR.BEN İSTANBULDAYIM.ZATEN ANKARA OLMUŞ OLSAYDIM GECEDEN KAFAMA KOYDUĞUM GİBİ ŞİMDİ KAPINIZIN ÖNÜNDEYDİM😀
SORUM ŞUKİ;WEB SİTENİZ TAMAMLANDIKTAN SONRA İNTERNET ÜZERİNDEN ÜRÜNLERİNİZİ SİPARİŞ EDEBİLİRMİYİM?
BU KONUYLA İLGİLİ BİLGİLENDİRİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.HAZİRANDA EVLENİP İZMİRE GİDİCEM EVİM İÇİN BİR SÜRÜ ŞEYLER BEĞENDİM KOLEKSİYONUNUZDAN…ONLARDAN BENDEDE OLMASINI ÇOK İSTİYORUM.SİZDEN SABIRSIZLIKLA CEVAP BEKLİYORUM…
MÜTHİŞSİNİZ GERÇEKTEN HAYRAN KALDIM,
İNSAN BÖYLE BİR UĞRAŞ KARŞISINDADA NE YAŞLANIR NEDE STRES BARINDIRIR.
MUTLU NEŞELİ GÜNLERRRRR………….
Ceyda Çınar

Ece Hanım Merhaba,

Sizi ve yaptıklarınızı Evim Dergisi’nin Eylül sayısında gördüm. Hemen web sayfanıza ve bloğunuza baktım. Bloğu hemen izlemeye aldım (lolipu olarak). Mekanınıza ve yapılan işlere bayıldım. Sizinle en kısa zamanda atölyenize gelip tanışmak ve yaptıklarınıza yakından bakmak isterim. Ben de evde peçete tekniği ile ilgili amatörce bir şeyler yapıyorum. Sanırım kurslarınız da oluyor. Gün ve saatlerini, bir de ücretini öğrenebilir miyim? Uygun olursa katılmayı çok isterim.

Görüşmek ve tanışmak dileğilye iyi günler, güzel günler…

Simin ÖZGÜMÜŞ

Merhaba,
Her şey ne güzel.. Ne kadar naif ve ne hoş…İstanbul ‘da olmamanız ne üzücü.. Belki bir gün.. Kim bilir?**
Sitenizi gezdim.. Yeni yapım aşamasında anladığım kadarıyla.. Alışveriş yapmak istesem nasıl yapacağım.?. Ham eşyalardan değil de bitmiş, boyanmış o güzel şeylerden.. Sanırım beceremedim internet sitenizden yapmayı.. Yardımcı olabilir misiniz?
Güzel dileklerimle, Mürüvvet

Sayın Ece Aymer ;
Öncelikle bu biribirinden güzel çalışmaları Evim Dergisi aracılığı ile okurlarla paylaştığınız için size teşekkür etmek isterim.
Sitenizde iletisini yayınladığınız hanımefendi gibi, ben de dergiyi 1 Eylülde aldım.
Ben de web sayfanızı ziyaret ettim. O kadar çok defalarca baktım ki, ara verme gereği duydum.
Akşam ise Kanal B’ de katıldığınız bir kaç programı izledim (internetten).
İşte bu sebebledir ki, size yazan ilk ben olamadım…
Ürettiklerizi gördükten sonra ilgisiz kalmak söz konusu olamazdı.
Ben de kendi kendime el sanatları ile uğraşıyorum. Bu nedenledir ki verilen emeği görmek, beni gerçekten çok mutlu etti.
Sizlerin varlığından haberdar olmak beni ne kadar sevindirdi ise, neden daha önce haberim olmamış diye üzüldüm de…
Tekrar ince zevkiniz, emeğiniz için sizi kutluyor, yolunuz açık olsun diyorum. Arkadaşlarınızla birlikte…
Epey yoğun olduğunuzu tahmin ediyorum ama, sormak istediğim bir iki şey var.
Kendi kendine kuruyan hamurdan, sonra üzerine yapıştırdığınız sonsuz sayıdaki desenlerden nasıl edinebilirim?
Acaba sizden satın almak söz konusu olabilir mi veya bana yol gösterebilir misiniz ?
İstanbul’ dayım.
Bu çalışmalardan denemeyi çok isterim.
Sizi internetten ve televizyondan sürekli takip edeceğim…
Teşekkür ederim.
Saygılarımla
Filiz Türkocağı

ece hocam merhabalar:)
ahşap kursuyla ilgili nette araştırma yaparken sizi buldum çok şükür, çünkü zaten kursa gitmeyi istiyorum bir de böyle kaliteli, güzel çalışma yapan ve zevklerimin örtüştüğü birini görünce inanın çok mutlu oldum
hocam kursuna katılmak istiyorum, gerçi ulaşım biraz problem olucak benim için ama olsun değer, bana kurs günleri ve ücret hakkında bilgi verirseniz sevinirim:)
funda
Mutluluk, paylaşılmak için yaratılmıştır

Sayın Aymer
Çalışmalarınızdan dolayı sizi yürekten kutluyorum.
El sanatları ile çok çalışmalar gördüm ama sizinkiler bir harika.
Gerçekten çok farklı şeyler.Ne güzel…
En kısa sürede atölyenizi ziyarete geleceğim.
Ama gelmeden size bir iki küçük sorum olacak.
Objelerin üzerindeki resimler fotokopi ile çekilmiş resimler mi?
Bunu çok merak ediyorum.Eğer fotokopi ise ben de nakışlarımın fotokopileri ile çalışmalar yapsam diyorum
İkincisi üzeri kumaşla kaplı abajur şapkalarıma kırk yama tekniğiyle tekrar kumaşlar yapıştırdım.
Dekopaj tutkalı ile. Kirden korumak için üzerine koruyucu olarak sürebileceğim bir ürün var mı, ne önerebilirsiniz ?
Eğer bana birer cümle ile zaman ayırabilirseniz çok sevinirim…
Kolay gelsin
Lale

saygıdeğer ve marifetli hanımefendi..sitenizin uzun süredir takipçisiyim..bende country style fanı olduğumdan beğenmeyip iç geçirmediğim ürününüz yok..kocaman tebrikler..ankara dışında yaşıyorum..herşey rüya tadında adeta..ancak beni mazur görün..ne yazık ki fiyatlarınız benim gibi memur olanlar için oldukça yüksek,sanırım biraz daha kalburüstü olmak için beklemem gerekecek..şimdilik sadece ürünleri alabildiğimi hayal etmekle yetineceğim..başarılarınızın devamını diliyorum…
Şeyda Nazlı
merhabalar ,
ürünlerinizi evim dergisinde gördüm ve hayran oldum…
henüz yeni ev dekore ederken tam da aradığımı buldum🙂
internet sitesinde henüz çok fazla ürün yok😦 ne zaman eklenir ?
sabırsızlıkla bekliyorum…
iyi çalşmalar,
çiğdem kaya

Böylece devam edip gidiyor………………………..Ne kadar hoş değil mi? İnanın, geceleri keyif ve mutluluktan uyuyamıyorum…Herkese binlerce kez teşekkürler…

Şimdi gelelim blogumun sadık takipçilerine ve onların sorularına….

Sevgili Kitchen Witch,
Sensiz benim blogum, maalesef artık olmaz, ona göre güzel yazılarına devam….Kendine ve bebişe iyi bak…
Sevgili Zeynepbayram
Binlerce kez güzel sözlerine çok teşekkürler…Evet, resimleri seçip atolyebeyaz@hotmail.com‘a mesaj atarsan hemen siparişini hazırlarız…Diğer soruna gelince, ham MDF resimlerini de en kısa zamanda web sayfasına yükleyeceğim.Bir bilseniz web sayfası yapmak, -bir de onca bu işin arasında-, ne zor bir işmiş…Ama sizlere hizmet vermek çok zevkli olduğu için, tabi ki büyük keyifle yapıyorum.Siz beni nasıl takipteyseniz, bende sizlerden bir mesaj geldi mi diye takipteyim, sizlere minnetarım…
Sevgili Funda,
Kendimi yeni bir arkadaş edindim gibi hissediyorum, aramıza hoşgeldin Funda…Benim de tek isteğim İstanbul’daki siz sevgili arkadaşlarım ile bir yerde toplanmak, sohbet etmek, sorularınız yanıtlamak…Ama her dakika yeni bir işe giriştiğimiz için bir türlü zaman ayıramıyorum, bir de yer meselesi var…Gerçi Sevgili ZeynepMeltem, bizde toplanırız dedi ama ya çok kalabalık olursak, kıza yazık değil mi? Neyse, herşeyin zamanı gelince kendiliğinden oluşuveriyor…Dur bakalım, onun da zamanı gelecek inşallah…Kendine çok iyi bak…
Sevgili “hepsüslüydüm”, Zehra, Ne güzel bir isim bu böyle…Yorumuna çok çok teşekkür ediyorum…

Sevgili Hayatadair,
Şimdi çok şaşırdım, Almanya’da Evim dergisi yok mu? Sanki herşeyimizi taşıdığımız gibi dergilerimizinde orada olacağını düşünmüştüm…Olsun, gelince hep beraber bir kere daha bakarız…Sizi ve o muhteşem etaminlerinizi heyecanla bekliyorum…Aynı Kitchen Witch’e dediğim gibi sizsiz blogum olmaz, ona göre…
Sevgili Mamila,
Aramıza Hoşgeldin…Yukarıda dediğim gibi bu aralar en çok istediğim İstanbul’da beni seven sevgili dostalrımla bulabilmek…Ne dersiniz, madem atölyeniz var, belki siz birşeyler ayarlayabilirsiniz…Beni haberdar edin…Kendinize çok iyi bakın…
Sevgili ZeynepMeltem,
Nasılsın, hala senin siparişlerini düzeltemedik, biraz malzeme eksiğimiz var da…Ama arkadaşlarım ilgileniyor, malzemeler geldiği ana senle yazışacaklar…Evet, sergi telaşı içindeyiz..Büyük alışveriş merkezleri ile yazışıyoruz, henüz belli olmadı ama olunca mutlaka yerini ve zamanını hem buradan hem web sayfamızdan yayınlayacağım..Kimbilir, belki tekrar görüşürüz..Güzel yüzünü tekrar görmek hepimiz çok sevindirir…Bol yaratıcılı günler diliyorum.


16 Yorum on “>İlk 8 Günde Olanlar…”

  1. gamze diyor ki:

    >Merhaba ECE hanım sayfanıza yaptığınız şeylere bayılıyorum Ankarada yaşamadığım içinde kıskançlık duyuyorum. Çok güzel şeyler üretiyorsunuz tebrik ediyorum sizleri. Sevgiler Gamze

  2. dollystar diyor ki:

    >Hello, maravilhosos seus trabalhos; mãos abençoadas!abraços

  3. neduk diyor ki:

    >Ben de dergiyi aldığımdan beri sadece sizin sayfaları inceliyorum.Diğer sayfalara hiç bakmak gelmiyor içimden.Kendimi sizin yerinize koyuyorum ve aynen sizin aldığınız hazzı alıyorum.Sevgiler

  4. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ah Ece hanim bu sabahda gune keyifli basladim sayenizde.. Bi baktim yeni konu yeni resimler.. Butun yazilan mektuplara katiliyorum. Butun o iltifatlari hakediyorsunuz.. Ben hala bildiginiz gibi bebegin dolabini boyamakla ugrasiyorum. En son aldigim airdry clay i geri verdim. ne yaizkki bulundugum kasabada light olani yokmus.🙂 yakinda telefonunuz calar ve arkadasim sizden siparis edecek.. Ah bu dostlar olamsa ben napardim burda… Ayrica soylediginiz gibi yazi ekledim 3. cekmeceye.. Esim bir sablon yapti bana stencil ve onunla yazdim yaziyi..Programda dedidiginiz gibi korkusuzca boyadim iste.. Ama boya stencilin altina kaciyordu ve 5 kere silip islak bezle yeniden denedim. Sonunda oldukca kuru boya haliyle yapmayi becerdim ama cok basarili olmadi.. Bir kez daha silip yazacak enerjim kalmamisti inanin, bir yandan bebisin kiyafetlerini yikayip utuluyorum bi yandan dolabi bi yandan perde dikiyorum ona cok yogunum cooookk..😀 Yinede hersabah sayfanizi kontrol etmek zevkinden hic bir yogunluk beni alikoyamaz..😀 Cok uzaklardan kocaman sevgiler…

  5. Anonymous diyor ki:

    >sevgili ece hanım sizede merhaba çocuklar gibi sevindim yazınızı görünce biraz üzüntülü geçen günüm aydınlandı.silivrideki akrabalarım için çok endişelendik canları sağya çok şükür napalım gelen mala gelsin,tanrım herkesi bu tür afetlerden korusun.işte bunları düşünürken bilgisayrın önünde buldum kendimi tabiki sık kullanılanlardan hemen sizin sayfa çıktıve yeni yazılar,evet çok yoğunsunuz tahmin edebiliyorum ama siz nasıl güzel mesajlardan uyuyamıyorsanız bizde sayfanızda yenilikler görünce heycanlanıyouz(ben tekrar tekrar eski resimlere bakıyoru)size bol enerjiler,kolay gelsin öpüldünüz.Zeynep Bayram

  6. PINAR diyor ki:

    >Ece hanım maalesef bizim de burada Evim dergisi yok😦 ama eminim yine harikalar yaratmışsınızdır. En son sizin öğrettiğiniz şekilde kavanoz boyadım ..ve bütün arkadaşlarım çokkkkkk beğendiler ve bize de yap lütfen diye siparişler verdiler🙂 ah ah bir gün istanbul'da buluşabilecek miyiz acaba :)) Çok sevgilerPınar

  7. >Sevgili Kitchen Witch,Kendini bu kadar yorma…Eminim her şey bebek doğunca yerine oturacak. Eminim boyadıklarınla odası da çok güzel olmuştur. Resim çekebilirseniz, ben de başka fikirler verebilirim belki. Çok çok öpüyorum.

  8. >Sevgili ZeynepBayram,Silivri'deki akrabaların için çok geçmiş olsun…Umarım önemli hiç bir şey yoktur.Keşke daha bol vaktim olsa da, her gün yeni sayfa yükleyebilsem…Kendinize çok iyi bakın…

  9. >Evet, Evim dergisi her açıdan çok iyi oldu…Her ay bir sayfamız olacak, bakalım tüm bu işlere nasıl yetişebileceğiz. Kavanozlarına çok sevindim, resim gönderirsen ben de burda yayınlarım, merak ettim doğrusu…İstanbul'da buluşmayı o kadar istiyotum ki, bir türlü ayarlayamadım, ne ayıp değil mi? Neyse, sonbahar'da herkes İstanbul'a yazlıklardan dönünce zannederim bir şeyler ayarlarım. Seni çok çok öpüyorum.

  10. evcilik diyor ki:

    >Merhaba Ece hanım.Tüm dekorasyon dergilerini toplayıp içinden beğendiklerimi seçsem belki sayfanızı gezerken hissettiğim hazzı alabilirim.Harika işler çıkartmışsınız,bende 7-8 yıl önce ahşap boyama kursuna gitmiştim pek birşey yapamasamda(eşe dosta yaptığım tepsiler hariç)büyük bir keyif almıştım.Yaptığınız işlere hayran olmamak elde değil bence ahşap boyamaya farklı bir bakış kazandırmışsınız,alışılanın tersine daha orjinal ve daha modern.Başarılarınızın devamını dilerim.Ha bide atölyenizin girişine mavi bir boncuk taksanız iyi olacak çünkü kıskanmamak elde değil.Selamlar,sevgiler..

  11. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ah Ece hanim Pinarin yaptigi kavanozlari bende merak ettim dogrusu.. evet size yollasin paylasin lutfen.. Ben neden yaptiklarimi begenmiyorum yaa… Yani soyle marstan bakarsam guzel gozukuyo.. ama yakindan bakinca bin tane hata var.. Yani benim sucum tabi henuz pismeden bukadar buyuk objelere ve ciddi bi ise girisirsen sonu bu olur.. Bitirir bitirmez size resim yollayacagim merak etmeyin. Ama en son sizden gelecek olan airdry clay leri bekliyorum.:) sanirim 12 gunde elime gecerki bende kabartmali bazi objelerimi uygulayabileyim. boyamasi ve dekopaji olmayan cekmecelere cila attim bile. satin cila uygulamistim belki biraz daha parlak bisey mi yapmaliydim emin degilim. Istedigim havayi yakalaymadim tabi atolyede airbrush la biyanmis gibi olmuyor el boyamasi. Neyse.. simdi asil mesele bugun kullanilmis bi bebek karyolasi aldik ve kahverengi🙂 Evett tahmin edildigi uzere onda beyaza boyamak durumundayim. Esim zimpara yapacagini soyledi ama onun keyfine nekadar guvenebilirim bilmiyorum. Acaba hangisi daha basarili sonuc veriri.. Zimpara uzeri boyami yoksa primer uzeri boya mi ? Ne tavsiye edersiniz ?

  12. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanımcım kitchen witch'in enerjisine hayran kalmamak mümkün değil.. değil mi ? :)) ben eminim yaptıkların çok güzeldir ama sen fazla mükemmelliyetçisin sanırım🙂 Kavanozlarımı hediye verdiğimden dolayı şimdilik onların resimlerini gönderme şansım yok maalesef ama bir sonrakileri mutlaka göndereceğim. Bir tane de Ece hanımcım sizden kopya çekerek mutfak merdiveni boyadım o da sizinkiler kadar olmada da fena olmadı ..Ablam geçen hafta yanımdaydı taşıyabilse uçakta valla yanına alıp gidecekti az daha ..neyse bir dahaki istanbul seyahatimde ona da yapacağıma söz vererek vaz geçirebildim kendisini :)) Ay neyse ki kış geldi Ece hanım artık yeniden sizden ufkumuzu açacak yeni çalışma resimleri bekliyoruz. Çokkk sevgilerPınar

  13. Kitchen Witch diyor ki:

    >Aa sizi okuyanda sahiden bisiler yapiyorum sanacak.. Aman ne yapiyorum. iki firca boya surup on saat yan gelip yatiyorum vallaa.. Gobus buyudu, bebek de annesi gibi salsa yapiyo valla icimde..😀 Bende yaptiklarimi blogumda paylasicam ama hersey yarim bekliyor o yuzden hic birinin resmini koyamadim. Ve Ece hanim evet ozellikle son programlarda yaptiginiz urunlerin resimlerini koyun lutfennn.. Yani cok sukur program da cikmaniz cok guzel seyrediyoruz ama kameramanin kafasini kirasim geliyor bazen. Cunku sagolsun kendisi siz neden bahsediyosaniz ya onu cekmiyo ya soyle bi uzaktan goruntu veriyo ay valla sinir oluyorum. Son programdaki stencil yaptiginiz objeyi, ondan onceki bebek kutularini, merhaba bebeginin diger versiyonunu vs lutfen ekleyin resim olarak..Ozellikle stencil uygulamasindan hic bisey anlamadim, kat kat kesilmis stencil sablonlarla nasil uc boyut yapiliyo. naptiniz noldu ne bitti o sira yarim yamalak oldu yayin. Bence bir ornek daha lazim. Hmm tabi atolyebeyaz.comda video olarak eklemek daha hos olabilir..😛 Siz kisa girerken ben burda harika bahar havasindan sarhos su bebisin islerini bitirebilirsemm oturdugum yerde keyifle biseyler yapacagim. Hepinize sevgilerrr

  14. Kaymaklı Kadayıf diyor ki:

    >Ece Ablaaaaaaa…..O kadar güzel ki herşey aklım sizde.Evim dergisi elimde işte benim atölyem diye dolaştım durdum.Şu çocukları bir ayarlasam tekrar devam etmek istiyorum derslere.Ben de kendime bir blog açtım,sonunda yazıp çizerim diye birşeyler,sizden de sıkça bahsediyorum.Malzemeleri alsam da oranın havası ayrı, orası terapi kliniği gibi,evde boyadığımla bir olmuyor atölyede yapılanlar.Hayal ettiğiniz herşeyi birlikte alkışlamak dileğimle,sinem

  15. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim normalde yarin program gunu ama bayram sebebiyle acaba gene program olacakmi ? Bu arada herkesin bayramini kutlarim.. Biz bayram sabahini yasamaya basladik bile siz misil misil uyurken..🙂

  16. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım yine özlettiniz kendinizi🙂 bayram sebebi ile TV'de de göremedik. Umarım en kısa zamanda buralarda yeni resimler görürüz. Bu arada size mail ile son yaptığım bir kaç boyamanın resimlerini gönderdim , yorumlarınızı heycan ile bekliyorum :)) çok sevgilert


Bir Cevap Yazın

