>hi again

>



















13 Yorum on “>hi again”

  1. meugenia diyor ki:

    >Hola soy Maria Eugenia ¡¡Tienes unos trabajos maravillosos, eres una artista ¡¡ admiro todos tus trabajos.Saludos.

  2. mayri diyor ki:

    >hepsi ayrı güzelellerinize sağlık<:))

  3. Anonymous diyor ki:

    >merhaba ece hanim..calışmalarınız çok hoş sizi zevkle rotterdamdan hem televizyondan hemde blogunuzdantakip ediyorum yalnız kapatıcı olarak kullandıgınız maddeden yurtdışına gönderme imkanınız olurmu bilemiyorum, yada burda nerde bulabilirm. kiymetli vaktinizi calmak istemem ama yardımcı olabilirseniz sevinirim.denemelerimide kendi blogumda ( http://www.baharkonagı.blogcu.com)görebilirsiniz.

  4. umur diyor ki:

    >Merhaba,Ben bu sonuncu urunu (uzerinde kitaplar olan lacivert kutuyu) cok begendim. Bir de hemen onun uzerindeki mavi ve pembe kutulari. Acaba satis yapiyor musunuz/ Rica etsem bana fiyat ve diger ayrintilar konusunda bilgilendirir misiniz? SevgilerimleUmur & Ada http://elifada.blogspot.com/

  5. Kitchen Witch diyor ki:

    >Amanda amannn sizede Hiiiii😀 Ay yasasinn .. kac zamandir programlarda yapilan urunler.. Ay o kutular ne cici olmus bitince.. Internetten izledigimizde cozunurluk dusuk oldugu icin urunler tam olarak net guzel gozukmuyor ama bunada sukur diyerek izliyorum. hatta kaydedip arsiv yapyorum. Basliklarida kendicme degistiriyorum.. Eskitme – pecete teknigi vs .. gibi Gene cok cici urunlerin resimlerini paylasmissiniz Ece hanim.. Elimi suremedigim su karyola boyama isine bakin simdi zevkle geri donucem. Ayrica airdry claylerim de geldi cekmeceli dolabida bitirebilirim..Kocaman opucuklerrrr

  6. zeynepmeltem diyor ki:

    >heyoooo yeni resimler:-)Ece Hanım, MDF satışları ne zaman başlayacak?valla bir umut hergün kontrol ediyorum atolyebeyaz.com'u

  7. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Offf offf yine süper şeyler yapmışsınız ne kadar güzel bunlar. İstanbul da hiç bunlardan görmedim yapanda satanda. Ellerinize sağlık Asude

  8. nazardeymesin07 diyor ki:

    >harika eserler yapmışsınız ellerinize sağlık tebrikler

  9. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım selam ben kavonozları boyıyalı çok oldu.şimdi fırınlasam olurmu?pon pon fırçayla çok güzel boyanıyormuş gerçekten ben fırçayla çok zorlanmıştım.sizden yine bir bilgi daha edindik çok yücesiniz, genelde insanlar beğenilen şeyleri pek paylaşmak istemezler buda sizin farkınız.koltuklu panoyuda çok beğendim listeme ekliyorum . kolay gelsin kendinize iyi bakın zeynep bayram

  10. zeynepmeltem diyor ki:

    >Ay Ece Hanım,bugün heyecanla Ekim sayısının Evim dergisini aldım sizi yine göreceğim diye ve hüsran oldum:-( Nedense benim aklımda oradaki çalışmanız her ay tekrarlanacak diye kalmış. Ne güzel olurdu sizi oradan da takip edebilseydik her ay:-))

  11. nazardeymesin07 diyor ki:

    >Yürekten teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için.Her zaman takipçinizim, sevgiyle kalınız..

  12. evcilik diyor ki:

    >merhaba Ece hanım,yine harika işler çıkartmışsınız..Özellikle mavi desenli porselen tabakları merak ettim.peçete baskısımı yoksa dekupaj'mı? selamlar,sevgiler…

  13. derya diyor ki:

    >Bu yaptıklarınız gördüğüm bu tarz işlerden çok farklı, hepsine bayıldım. Ve bu atölyeyi çok merak ettim.


Bir Cevap Yazın

