>Yarın sabah KanalB’deyim…

>Belki unutmuşsunuzdur diye hatırlatma yapmak istedim…Artık her Pazartesi 9.00-9.35 arası KanalB’de “Bizbize” programındayım…Canlı yayında size boyama öğretiyorum. Geçen hafta yeni sezona başladık ve ben en başından, en basit haliyle “cam, metal, kumaş veya ahşap nasıl boyanır” anlatmaya başladım. Her hafta kaldığım yerden devam ederek başladığım objeleri diğer hafta bitirmeye çalışacağım…Seyretmek istediklerinizi, sorularınızı bekliyorum. İnternet canlı yayın adresi www.kanalb.com.tr/canli.php


Arılı kapı asacağımızı sevdiniz mi? Ne kadar şirin değil mi? Peki kim yaptı dersiniz bu güzel çilekli, arılı kapı süsünü?Sevgili Mehtap‘ımızın biricik kızı Işınsu…..Ellerine sağlık Işınsu….


8 Yorum on “>Yarın sabah KanalB’deyim…”

  1. Kitchen Witch diyor ki:

    >Nasil unuturuz pazartesilerini Ece hanim.. siz bizi unutuyormusunuz ki.. Gecen haftaki programda bahsetmissiniz gene benden.. Ama ben sizi canli yayindan sonra seyretmeyi tercih ediyorum cunku boylece download yapabiliyorum ve takrar tekrar izliyorum..😀 bu haftaninda biran once arsive eklenmesini sabirsizlikla bekleyecegim.. sevgiler..

  2. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Şu anda hayranlıkla sizi izliyorum. Harikasınız Ece Hanım.Sevgiler.

  3. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Merhaba Ece Hnm, yine süper seyler yapıyorsunuz.Kova çok güzel oldu heleki peçeteye bittim.Bir sorun olmazsa sizden mağazanın adını alabilirmiyim. Bir mağazadan aldığınızı söylediniz de.Sizi izlemeye devam edeceğim.Teşekkürler Sevgilerimle…

  4. >Merhaba Beyaz Kelebek,Güzel sözlerine çok teşekkürler…Peçete Paşabahçe mağazalarında satılıyor..İyi haftalar diliyorum….ECe

  5. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Teşekkürler🙂 Sizede iyi haftalar güzel hobili günler dilerim

  6. Kitchen Witch diyor ki:

    >Aman Ece hanimcimm.. Bu light olan hamur gercekten calismasi ne kolaymissss.. Ay ben ne bosuna ugrasiyomusum megerrr.. bide kendime diyorum ammaa beceriksizsin Sebnem.. Bende degilmis hata megerse.. Bebisin dolabini bu hafta sonunda buyuk ihtimal bloguma ekleyecegim.Umarim benimle gurur duyarsiniz.. Bu arada programla ilgili olarak yaptiginiz kalpli panonun eskitme kismini lutfen atolyede tamamlamayin. Yayinda bitirebilirmisiniz acaba.. Simdi boya yapacak cok vaktim olmuyor ama pecete tutkalinin tam adini soyadini verirmisiniz.. Biliyorsunuz zaten malzeme bulamiyorum bu kasabada ama gittigim de hic degilse su iki vraft magazaya bakarim ellerinde varmi diye. Tesekkurler sevgiler…

  7. lolipu diyor ki:

    >Ece hanım Merhaba,Atölyenize gelmiş bizzat sizinle tanışmıştım. Bir öğle tatilimde gelip apartopar gitmiştim. Kurslarınıza katılmayı çok istiyorum. Ancak oğlumu bırakacak yer sorunum devam ettiği için sanırım 1-2 ay daha başlayamayacağım. Ama Kanal B deki programınızı 2-3 gündür (overdose şeklinde) internetten indirdim dinliyorum. Görseniz, bi yandan çalışıyorum (çalışmaya çalışıyorum), bir yandan sizi izliyorum, bir yandan da notlar alıyorum. Biran evvel eve gidip anlattıklarınızı uygulamak için sabırsızlanıyorum. Valla süpersiniz. Çok güzel şeyler yapıyorsunuz ve bunları paylaşıyorsunuz. Umarım sizle birebir çalışma fırsatım günün birinde olur. İyi günler. Sevgiler


Bir Cevap Yazın

