>ANKARA MÜZİK VE SANAT BULUŞMASI

>

Merhaba arkadaşlar,
Size Ankara’daki güzel bir etkinliği haber vermek üzere yine karşınızdayım.


“Ankara Müzik ve Güzel Sanatlar Eğitim Kurumları Buluşması”….

Cepa Alışveriş Merkezi’nde bu Perşembe başlıyor, Pazar akşamına kadar devam ediyor…Biz de Atölye Beyaz olarak katılıyoruz…Yerimiz çok güzel…Tam Gloria Jeans cafenin karşısı…Her akşam bir sürü müzik ve dans etkinliği var…

Aşağıdaki etkinlik programını daha rahat okumak için üzerine tıklayabilirsiniz.


Bana göre oldukça eğlenceli ve hareketli geçecek…Biliyorsunuz 1 Ekim tarihi ile atölyede de yeni dönem dersler başladı, onun için ben ancak akşamüstünden itibaren akşamları orada olacağım…Zannederim bol bol müzik dinleyeceğim….Cepa’da görüşmek üzere….


14 Yorum on “>ANKARA MÜZİK VE SANAT BULUŞMASI”

  1. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Merhaba Ece Hnm, Keşke Ankara'da olsamda bu güzel etkinliğe katılabilsem ne güzel olurdu😦 Size bol eğlenceli ve müzik dolu bir hafta dilerim.Sevgilerimle.

  2. >kanalB nin frekanslarını ayarlıyamadık ama ben netten takibe başladım program çok güzel kutlarım.

  3. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay ne guzel.. Bende gelmisim meselaa Gloria Jeans de kahve icmisiz.. Hayal kurayim bari..

  4. Anonymous diyor ki:

    >şimdi Ankaraya ışınlansam ne güzel olurdu.zeynep bayram

  5. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım ben sorumu tekrarlıyım,sizinkiler gibi kavonoz alıp boyamıştım(bir ay kadar oluyor)fırınlamama gerek var mı? zeynep bayram

  6. hayatadair diyor ki:

    >Bol bol fotograf bekliyoruz,güzel günler diliyorum…

  7. PINAR diyor ki:

    >Ben ancak seyredebildim arşivden yine ne güzel şeyler yaptınız Ece hanım. Özellikle garvaniz kovalara bayıldıımmmmm :)) Şebnem'cim beni de hayaline ortak etsene..mesela beraber gitmişiz etkinliğe Ece hanım ile beraber kahve içiyoruz falan diye :))))

  8. >SEvgili Zeynep Bayram,Blogda kavanoz boyamayı çok anlattığım için ve şimdi de kanal B 'de kavanoz boyamayı detaylı gösterdiğim için öğrenmişsindir diye düşündüm, geciktiğim çok özür dilerim…..Kavanozlar eğer bir ay beklemişse artık fırınlamana gerek yok…Eğer ki enamels boya ile boyamışsan ya fırınlıyorsun 100 derecede 40 dakika, ya da en az 21 gün kullanmadan bekliyorsun…Öpüyorum…Ece

  9. Kitchen Witch diyor ki:

    >Tamamdir Pinarcim.. Hadi Istanbulda bulusuruz sen Italyadan ben Avustralyadan gelmisim. Hooop atlayip Ankara yapiyoruz sonra.. Sirf kahve icmeye gidilmez tabii amac Ece hanimi ziyaret etmek.. ;)Amma sasirir ama bizi kolkola karsisinda gorse.. hahaha:D

  10. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım vaktinizi çalıyorum ben özür dilerim.kavanozları boyadım ama dekopaj kağıdı için elleri mağkum bekliyrlar.enamels beyaz boya ile boyadım,evet arkasında yazıyor ama emin olmak istedim. (fırınlamaktanda korktum doğrusu patlaya bilir diye)boyama çok yaptım ama ilk kez cam boyadım cevap için teşekkürler.iyi çalışmalar.

  11. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Merhaba,Anonymous bende h.sonu enamel boya ile cam boyamak istiyorum fakat fırınlama işi benide biraz düşündürdu çünkü her tip cam eşya fırınlanabiliyor mu ? Birde fırında patlamasın.Bilgileri olan arkadaşların bilgi verirlerse sevinirim.Teşekkürler

  12. Anonymous diyor ki:

    >merhaba beyaz kelebek ismimi yazmayı unutmuşum ben zeynep bayram,ece hanım dan öğrendiğim kadarıyla enamels boyalar (cam için kullanılanlar)yukardaki yazısındada dediği gibi 100 derecede 40 dk pişebiliyormuş ama ben objeye güvenmediğim için (kötü bir anım olduğu içinde) 21 gün beklemeyi seçtim,sana kolay gelsin. zeynep bayram

  13. Kaymaklı Kadayıf diyor ki:

    >Kıskandırmak gibi olmasın ama,öğlen uğradım Cepa'ya.Huzuru metrelerce öteden hissedeceğiniz bir stand olmuş,herşey muhteşem bir uyumla dizilmiş,el değmeden çıkmış titizliğinde tüm objeler.Muhteşemdi başka kelimeye gerek yok.:))(boradora)sinem

  14. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Teşekkür ederim Zeynep Bayram.Sanada kolay gelsin.


Bir Cevap Yazın

