>"CEPA ALIŞVERİŞ MERKEZİ "ANILARI

>HAH1510_1B

Her gün acele ile bütün işlerin arasında eve geldiğimde ya da atölyede hanımlarla ders yaparken, iki arada bi derede ne yapıyorum dersiniz? Blogdaki, sizden gelen enfes yorumları ve atolyebeyaz@hotmail.com’a gelen öneri, sipariş ve güzel sözlerinizi okuyorum…Daha sonra ağzım kulaklarımda…, yüzümü bir gülümseme kaplıyor ve çok mutlu bir şekilde günüme devam ediyorum….her gün sizlere cevap yazamasam da, inanın her gün kalbim sizlerde…

Önce yarın sabahki KanalB‘yi hatırlatayım…

Arkadaşlar, bu programın tutulmasını çok istiyorum…Ekim başı programı bitireyim diye düşündüm ama sağolsunlar, Bizbize yapımcıları bir türlü beni bırakmadılar… Ekim itibari ile kurslar başladığı için benim bu proram için bayağı fedakarlık etmem gerekiyor…Mesela program yüzünden, pazartesi sabahları ders isteyenlere maalesef sınıf açamadım…Ayrıca, karşılıksız olarak her hafta sadece yarım saat olan program için tüm atölyece oldukça çok zaman ayırmamız gerekiyor…Her program sonrası Mehtap, Yasemin ve bize yardım eden tüm çok sevdiğimiz arkadaşlarımız yarım kalan objeleri bir sonraki programa hazırlıyor, eğer gerekiyorsa yeni obje tasarlayıp onun alt yapısını boyuyor, fotokopiler çekiliyor, programa götürülecek eşyalar için sepetler hazırlanıyor, neredeyse tüm bir gün bunlarla uğraşılıyor…Ben ise her pazartesi sabahı 6.00 kalkıyorum…Canlı yayın olduğu için KanalB erkenden beni atölyeden alıyor…Programda size gösterebileyim diye, yeni objeleri, boyalı eşyaları yani anlayacağınız her seferinde bir sürü eşyayı sabah o saatte atölyeden KanalB stüdyosuna taşıyorum…Belli bir saat evvelinde orada olmamız gerekiyor, kuaför, makyaj derken program başlıyor…Karşılığında herhangi bir para almıyorum… (çok soran oluyor da!!!) Program bitince de en az yarım saat harcayarak, eşyalarımı toplayıp atölyeye dönüyorum.İşte bu yüzden yaptıklarımıza değsin istiyorum ve programı seyredenlerin artmasını çok arzuluyorum… İstiyorum ki, atölyemize ulaşamayan herkese ahşap ve dekoratif boyama konusunda yardımcı olabileyim, bildiklerimi paylaşabileyim…Sizlerden tek isteğim, ilgilenen herkese, programı bizzat anlatmanız…Böylece bir bakarsınız ileride daha güzel, tek başına programlar yapmaya başlayıp daha çok kişiye ulaşabiliriz….

Her zaman tüm söylediğiniz güzel yorumlar için binlerce teşekkürler….

Öncelikle gelen yorumları hep takip ediyorsanız ve ingilizceniz varsa, yabancı ülkelerden gelen yorumları utlve biraz da hayretle okuyorum… Yaptıklarımızı nasıl beğeniyorlar…Aslında gerçekten realistik düşününce de farkediyorum ki, bizim kadar dekoratif, her evde kullanılabilecek, el emeği ile yapılan bir obje hiçbir yerde yok gibi…Zaten öyle bir şeylere rastladığımda da hemen favori sitelerime ekliyorum ki sizler de haberdar olasınız….Mesela “Mosaic Monday” yorumları muhteşem…Gerçekten bunları öğrencileriniz mi yapıyor diye soruyorlar, bir türlü bu gibi işlerin derste yapılabileceğine inanmıyorlar… Hah, birden aklıma başka şey geldi…Dün Cepa’dayken, stand’da, bendeniz 20.00-22.00 nöbetindeyken şık bir hanım yanaştı -zannederim daha evvelden de etkinliği gezmiş ve bizi incelemiş – bana dedi ki: ” Gerçekten bu ürünler Ankara’da mı yapılıyor, canım doğru söyleyin, bazılarını ithal ediyorsunuz değil mi?” Şaşırdım, gülümsedim. “Gerçekten biz yapıyoruz, hatta bazıları öğrencilerimizin” dedim…Hala pek inanmayarak baktı.. “O zaman siz galiba yurtdışından Ankara’ya yeni taşındınız” dedi…”Hayır ama 20 sene evvel 2 sene İngiltere’de eğitimime devam ettim” dedim ama konuşma hoşuma gitmeye başladı…Bizi çok tebrik etti ama hala inanmayan gözlerle, broşürümüz elinde, yanımdan ayrıldı…
Madem laf döndü dolaştı Cepa’dan açıldı..İşte size Cepa’ya hazırlanış ve Cepa fotoğrafları…

Önce atölyede 2 gün içinde hummalı bir çalışma başladı…
Eksikler hemen tamamlandı….

Gece yarılarına kadar çalışıldı!!!!!
Ve Çarşamba gecesi 23.00 sularında Cepa’ya gidildi…
Sabaha karşı 2.00’ye kadar beklenildi ve yerleşildi…..
Her zamanki gibi en büyük yardımcımız sevgili Münir Ustamız….


Mehtap tutturdu, beni böyle resmedin diye….En nihayet yerleşildi……






En sevgili arkadaşım yine bizimleydi….oğlum CAN…
Galiba broşür dağıtmaktan azıcık sıkılmış!!!!
Atölyemizde yağlı boya resim dersini veren çok sevgili Şükran İstanbullu‘nun enfes bir tablosu….



Sevgili Kurdele Nakışı öğretmenimiz Nihal.
Nihal’in dersinde yapılan muhteşem bir kurdele nakışı tablosu……

Nihal’i boş bulunca atölyede kağıt kestirdiğimizde oluyor tabi…Herşey için teşekkürler sevgili Nihal….
Aaaaa, bende bir aralar kurdele nakışı yapmıştım ve bir sergimizde sergilemiştim….Nerede bakayım o resim?
İşte burada…..
Ve sergide satılmıştı……
Neyse Cepa’ya geri dönelim…

Emeği geçen herkese çok teşekkürler…

Esas tüm Cepa’nın yükünü çeken sevgili Işınsu’ya binlerce kez teşekkürler…Eeeee, böyle güzel bir kız bizi orada temsil etmeliydi değil mi sevgili arkadaşlar…..


18 Yorum on “>"CEPA ALIŞVERİŞ MERKEZİ "ANILARI”

  1. PINAR diyor ki:

    >Ece hanım ellerinize gönlünüze sağlık.. O kadar isterdimki orada olup hem elimden bir gelirse yapmayı hem de size destek olmayı ve biraz da alışveriş yapmayı :)))TV programınıza yeniden hayran oldum biz sadece dışarıdan yarım saat diye düşünüyoruz ama işin mutfak kısmı gerçekten ciddi emek istiyor..ellerinize sağlık..size kocaman kocaman sevgilerimi gönderiyorum..Pınar

  2. >Sevgili Pınar,İnan arkadaşımdan mektup almış gibi heyecanla okuyorum yazdıklarını…Benden de sana kocaman öpücükler…İstanbul'a ne zaman geliyorsun?

  3. neduk diyor ki:

    >Ne mutlu,ne mutlu size.Yalnız biraz süzülmüşsünüz.Aşırı yorgunluk iyi değil.Biraz vitamin takviyesi filân yapsanız.Bol kazançlar dilerim.

  4. NEFİSE diyor ki:

    >Ece'cim yarın sabah seyredeceğim inşallah… çok seviyorum seni ve yaptıklarını.. herkesin ellerine sağlık. Bu işlerin nasıl meşakkatli olduğunu bilirim.Eleştirmeyi severiz milletçe ama iyi ve güzelide takdir etmeli bence.Yolun açık olsun….

  5. mamila diyor ki:

    >Ece hanım sizi izledim harikaydınız. İnşallah dediğiniz gibi bir gün olur çok isterim.Tv programı için nasıl hazırlık yapıldığını çok iyi biliyorum,bir kaç kez bende katıldım.Her hafta olunca nasıl emek verilip en mükemmeli için çalışıldığını en küçük detaylara kadar tekrar tekrar kontrolllerin yapılıp bitap düşüldüğünü biliyorum.Sizi kutlarım,bizim atölyede de derslar başladı hepimize hayırlı olsun. Çok sevgiler kolay gelsin mamila.blogcu.com/ artmamila.blogspot.com/

  6. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Sevgili Ece Hnm, ilk başta yapmış olduğunuz bütün çalışmalar için size tekrardan kutlarım. Tv programınızı yakınımdaki bütün herkese duyurmaya çalışıyorum.Hatta bugün sabahtan kendi bloğumda da bu muhteşem siteyi ve sizleri tanıttım( Elimden geldiğince) http://beyazkkelebek.blogspot.com/2009/10/atolye-beyaz-favoritehometovisit.htmltv programları gerçekten de yorucu oluyor ama bir o kadar da zevkli bizi bu programdan mahrum sakın bırakmayın.Hatta 30 dk çok az bunu 40-45 dk olsa süper olur.Sizi herzaman mutlaka takip eden hayranınız.Sevgiyle kalın bol hobili günler dilerim.

  7. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım 21 Ekim – 2 Kasım tarihleri arasında istanbul'da olacağım.LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFENNNNNNN İstanbul'a gelin :)))) ciddi bir hayran kitleniz var sizi bekleyen biliyorsunuz zaten …Güzel haberlerinizi bekliyor olacağım ..Pınar

  8. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım merhaba program çok güzeldi ama gerçekten az geliyor artık ,haydi arkaadaşlar kanalb ye baskı yapalımda bu süre bize yetmiyor.yazınızı okurken ben yoruldum kendinize dikkat edin nolur.zeynep bayram

  9. lolipu diyor ki:

    >Ece Hanım merhaba,Sizi ve arkadaşlarınızı çok çok tebrik etmek isterim bu kadar güzel işler yaptığınız için. Yaptıklarınıza bakmaya doyamıyorum. Son zamanlarda burada (şu anda iş yerindeyim) ne işim var diye düşünüyorum. Siz ne kadar şanslısınız ki hobinizi meslek edinmişsiniz.Tv programı bence de zaman olarak çok az. Ama bölünmeden size ayrılan kısmın yarım saat de olsa yayınlanması iyi.Bu arada sizden öğrendiğim 1-2 tekniği uyguladım (amatörce). Yeni teknikler öğrenmek için sabırsızlanıyorum.İyi, güzel günler sizinle olsun🙂

  10. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım size bir siteden bahsetmek istiyorum çok güzel stensıl örnekleri var.belki işinize yarar. http://www.hennydonovanmotif.co.uk zeynep bayram

  11. zeynepmeltem diyor ki:

    >Sanki sihirli bir değnek değmiş gibi, elinizi değdirdiğiniz herşey farklı bir güzellik kazanıyor. Yaptığınız kurdele nakışı bile ne kadar kibar olmuş. Aman programı bırakayım demeyin; biz İstanbuldakiler için sizi haftada yarım saat bile olsa izleyebilmek büyük nimet:-) Ben Kanal Byi sürekli taciz durumundayım programınız uzasın diye. Pınarın önerdiği gibi İstanbula gelebilirseniz bizleri çok sevindireceksiniz. Çok sevgiler

  12. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Merhaba, dün usb den programı seyrettim yine süperdiniz fakat 30 dk çok kısa bir süre keşke 40-45 dk olsa hemen bitti.Kanal b 'ye bende birkaç birşey yazdım program için🙂 Benim aklıma takılan bir şey oldu.Bu sır vernik kullanımı hakkında internette pek anlatılmamış.Acaba kullanımı ve uygulanma aşaması nasıl yapıldığına dair bilgisi olan arkadaşlar veya Ece hnm anlatırsa çok sevinecem.Sadece bildiğim çok akışkan olduğu aktığında da o yer donuyormuş (bu şekilde olmaması için bir ip uçu varmı ?)Sevgilerimle, şimdiden teşekkürler

  13. şehnaz diyor ki:

    >ECE HANIM ,SİZİN BLOĞUNUZU HER AÇIŞIMDA YAPILAN BU GÜZELLİKLER KARŞISINDA SASDECE İÇ GEÇİRMEKLE KALIYORUM…GÜZELDE NEDEMEK HARLKULADE….ACABA ANKARA DIŞINDA MESELE ADANADA BİR ŞUBE AÇAMAZMISINIZ…SİZİ ÇOK SEVİYORUM…YÜZÜNÜZDEKİ İŞIKLA HERYERİ AYDINLATIYORSUNUZ….SEVGİLER…

  14. >emeği geçen herkesin ellerine sağlık..programınızı üç haftadır izliyorum buraya yazdığım yorumlar bir türlü ulaşmayınca siliyorum.program ve resimler için çok teşekkürler.ayrıca yukarda soba olduğunu tahmin ettğim şey ne kadar hoş olmuş.süpersiniz.

  15. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanicigim.. Programda anlattiklarinizi dikkatle dinliyorum. Aslinda heyecan da duyuyorum ya benden bahsediyosunuz yada sorularimi cevapliyorsunuz ya.. Ay bende valla ekran karsisina cikmis gibi heyecanlaniyorum.. Beyaz kelebegin bahsettigi gibi sir vernigi biraz daha anlatmanizi bende istiyorum. Ozellikle burdan marka vererek. Cunku programda epoksi dediniz ve epoksinin mimari uygulamasini biliyorum ama kucuk objelerde uygulama icin nasil satildigini bilmiyorum.. Gene ayni markanin urunumu.. Birde pecete tutkalinin adini soyadini vericektiniz.. :))sevgiler..

  16. hayatadair diyor ki:

    >Ece Hanim 2 yil sonra ortak olabilir miyiz ?Angarya isleri yapmakla baslarim,kagit keserim,zimpara yaparim,cay yaparim,corba yaparim….Evim de cayyolunda,yakinim da size…Cok sevgiler,her sey harika olmus yine …

  17. >Sayenizde galvanizde boyadımya gam yemem artık:)) Butiği inceledim ama ne yazıkki kapatıcıyı satın almak istememe rağmen bulamadım ve ayrıca o güzel dekupaj kağıtlarınında bir an önce satışa sunulması rica ediyorum.Müsadenizle ben biraz daha yaptıklarına baka baka iç geçirmeye gidiyorum.Maşallah maşallah diyorum tabiki bu arada:))

  18. neduk diyor ki:

    >Şu hanımların yüzlerindeki mutluluğa bakar mısınız?Herşey müthiş güzel olmuş.Bakmalara doyamadım.Mesajı bile yanlış yere yazıyor olabilirim.Hârikasınız.Benim kediciklerimden biri de 9 gündür yok,aradık taradık, çöpçüler ceset bulmamış.Halâ ümitle bekliyoruz.Sizinkinin döndüğünü duyunca biraz ümitlendim.Sevgiler.


Bir Cevap Yazın

