>DOSTLARIMA PAZAR HEDİYESİ

>

Merhaba benim canımmmmm blog arkadaşlarım,


Dünkü derste Nilüfer bana çok nefis bir CD hazırlamış. İçinde internetten çektiği çözünürlükleri yüksek bir sürü enfes resim vardı…Ondan dün bazı bilgileri öğrenince tabi bendeniz bugün internetin başından ayrılamadım ve daha bir çok resim buldum…Ve tüm bu resimleri sizlere armağan etmek istedim…Sizler için yapabildiğim ancak bu kadar…

(BU YAZIMDA YER ALAN TÜM RESİMLERİN ÇÖZÜNÜRLÜKLERİ ÇOK YÜKSEK OLDUĞU İÇİN FOTOKOPİCİNİZDE BASKI ALIP DEKOPAJ KAĞIDI OLARAK KULLANABİLİRSİNİZ.RESİMLERİ BÜYÜTMEK İÇİN ÜZERİNE TIKLAYINIZ.)

Çok yoğun günler geçirmekteyim…Aslında hangimiz, ne zaman yoğun değiliz ki???Aman tatlı yoğunluklar olsun da…Atölyede bütün dersler başladı…Atölye cici hanımlar sayesinde bir cıvıltılı, bir neşeli sormayın…Günün nasıl geçtiğini anlamıyoruz…Hem atölyedeki öğrencilerim, hem eski dostlarım, hem ailem, hem de siz blogumdan bana yorumlar yazan sıcacık kalpler sayesinde ne kadar mutluyum, kelimelerle anlatamam… Buradan herkese yine binlerce kez teşekkür etmek istiyorum.Ne güzel şeyler yazıyorsunuz bana öyle…….

İstedim ki onları biraz tanıtayım…Ama bana yazdıkları muhteşem sözlerle tanıtayım…Yaniiii, hem yazdıklarını okuyun hem de lütfen isimlerin üzerlerine gelip tıklayın, bakın bloggerland’de hangi diyarlara gideceksiniz? Neler neler öğreneceksiniz?……

Zeynepmeltem:Sanki sihirli bir değnek değmiş gibi, elinizi değdirdiğiniz herşey farklı bir güzellik kazanıyor.

Nefise:Ece’cim yarın sabah seyredeceğim seni inşallah… çok seviyorum seni ve yaptıklarını…

lolipu:Ece Hanımmmmmm,Benim durumum ne olacak böyle. Gecem gündüzüm siz oldunuz. Bütün gün bloğunuza tekrar tekrar bakıyorum. Yapılanlara bakmaya doyamıyorum.Yaptıklarınıza bakmaya doyamıyorum. Son zamanlarda burada (şu anda iş yerindeyim) ne işim var diye düşünüyorum.

neri:Sizi izlemekten ,takip etmekten çok büyük zevk alıyorum.Müthiş paylaşımcı bir insansınız,atölye çalışmaları,blog yazıları ve resimleri,TV ve hepsine yatişmek kolay mı…sizi tebrik ediyorum ve o güzel yanaklarınızdan öpüyorum.

şehnaz:ECE HANIM ,SİZİN BLOĞUNUZU HER AÇIŞIMDA YAPILAN BU GÜZELLİKLER KARŞISINDA SADECE İÇ GEÇİRMEKLE KALIYORUM…GÜZELDE NE DEMEK HARiKULADE….ACABA ANKARA DIŞINDA MESELE ADANADA BİR ŞUBE AÇAMAZMISINIZ…SİZİ ÇOK SEVİYORUM…YÜZÜNÜZDEKİ İŞIKLA HERYERİ AYDINLATIYORSUNUZ…

İstanbul Özden:Kanal B’de yayınlanan programınızdan beri çok hayranım size.O zamandan beri hep hayranlığımın nedeni düşünürdüm.Bugün bolgunuza girince nedenini daha iyi anladım.İnsanları, hayvanları, bitkileri kısacası dünyadaki herşeyi bu kadar çok seven, bu sevgiyi paylaşan ve onlara bu kadar emek veren bir insansınız. Bu nedenle de bu dünyada sevgiyi ve ilgiyi en çok hakkeden insanlardansınız.

sevça girmen:Ece hanım merhaba, Sanırım sizin elleriniz sihirli..🙂 Çok ama çok beğenerek blogunuzu takip ediyorum.

Pınar:Ece Hanım 21 Ekim – 2 Kasım tarihleri arasında istanbul’da olacağım.LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFENNNNNNN İstanbul’a gelin :)))) ciddi bir hayran kitleniz var sizi bekleyen biliyorsunuz zaten …Şebnem’cim beni de hayaline ortak etsene..mesela beraber gitmişiz etkinliğe Ece hanım ile beraber kahve içiyoruz falan diye :))))
kitchenwitch:Tamamdir Pinarcim.. Hadi Istanbulda bulusuruz sen Italyadan ben Avustralyadan gelmisim. Hooop atlayip Ankara yapiyoruz sonra.. Sirf kahve icmeye gidilmez tabii amac Ece hanimi ziyaret etmek..😉
Amma sasirir ama bizi kolkola karsisinda gorse.. hahaha:D


marifetli peri:Şu anda hayranlıkla sizi izliyorum. Harikasınız Ece Hanım.
neduk:Ne mutlu, ne mutlu size…


kaymaklı kadayıf:Kıskandırmak gibi olmasın ama,öğlen uğradım Cepa’ya.Huzuru metrelerce öteden hissedeceğiniz bir stand olmuş,herşey muhteşem

nazardeymesin:Her zaman takipçinizim, sevgiyle kalınız

herşeydenazıcık:Müsadenizle ben biraz daha yaptıklarına baka baka iç geçirmeye gidiyorum.

zeynepbayram:rekler harika görünüyor şimdi arkadaşlarıma gösterdim yaptıklarınızı(gururla) herkes bayıldı ,bence nazar boncuğuda ekleyin oraya korkuyorum valla size nazar deyer diye öpüldünüz.

hepsüslüydüm:Yok yok bu böyle olmayacak, Ankara’ya mı taşınsam acaba? Her şey harika ama gerçekten harika🙂


Beyazkelebek:Süper süper süper, ya ne güzel işler ne güzel bir hobi bu… İnanın işten çıkınca direk ahşaplarıma koşuyorum
Muammer Peker:Akıl başta ,bilgi gözlerde,emek ellerde işlenir.Akıl,bilgi ve emeği birleştirerek marifetlerin ellerden fışkırmasına vesile olduğunuz için sizi kutlarım .Ayrıca eşim Beyhan’ın gizli kalmış marifetlerini açığa çıkartmasına yardımcı olduğunuz için teşekkürlerimi sunar başarılar dilerim.

hayatadair:Ece Hanim 2 yil sonra ortak olabilir miyiz ?Angarya isleri yapmakla baslarim,kagit keserim,zimpara yaparim,cay yaparim,corba yaparim..


Ah…, diğer tüm sevgili hiç tanışamadığım ama hep aklımda ve yüreğimde olan tüm değerli blog okuyucularım.. Bana zaman ayırıp, yazdıklarınızla, duygularınızı dile getirdiğiniz için ellerinizden, yanaklarınızdan kocaman kocaman öpüyorum.

İki mesajın üstünde durmam gerekiyor.

Birincisi,
hayatadair‘in mesajı…Okuyunca gülmekten az daha sandalyemden düşüyordum. Çok tatlısınız yaaaa, ne yapayım ben sizi?

İkincisi, Sevgili Beyhan’cığımızın eşi Muammer Peker Bey‘in blogdan bana yazdıkları…. Muammer Bey, hatırlar mısınız, seneler evvel ilk sergimize geldiğinizde de “Atölye Anı Defteri”mize öyle güzel şeyler yazmıştınız ki, beni ağlatmıştınız..Seneler sonra -maalesef daha teknolojik bir araç aracılığı ile- bloguma bıraktığınız mesajı görünce yine gözlerim doldu, bir süre oturup sizleri, seneler içinde öğrencilerle, Beyhan’la paylaştıklarımızı düşündüm,hem gülümsedim, hem gözlerimi sildim.. İşte böyle zamanlarda kendimle çok gurur duyuyorum, iyi ki sizler de varsınız…Hayatımı devam ettirirken, örnek aldığım nadide çiftlerden birisiniz. Hoşgörü üzerine verdiğiniz konuşmayı hiç unutmayacağım. Sizleri çok seviyorum, yanaklarınızdan öperim.


17 Yorum on “>DOSTLARIMA PAZAR HEDİYESİ”

  1. Anonymous diyor ki:

    >YAŞASINNNNNN bunlar çok güzel inekli ve singerli için proje buldum bile çokkk teşekkürler.zeynep bayram

  2. zeynepmeltem diyor ki:

    >Güzel sözleriniz ve bu güzel resimler için çok teşekkürler. Teknoloji konusunda da sizden yardım alsak diyorum. Internetten yüksek çözünürlükte resim indirmenin püf noktalarını bizimle de paylaşabilirseniz ne güzel olur:-)

  3. hayatadair diyor ki:

    >Bu yazdiklarinizdan sonra sorumun cevabini evet olarak mi almaliyim :))2 yil sonra oradayim,netlestirelim biz bu isi…Cok sevgiler,resimler harika…

  4. >Kanal b yi tvden seyredemiyorum ayarları yapmama rağmen bir türlü çıkartamadım bilgisayardan gözlerimi pöretle pörtlete takip ediyorum:)) Bu arada kapatıcıyı satışa ne zaman sunacaksınız merakla bekliyorum.

  5. lolipu diyor ki:

    >Ece hanım resimler harikaaaa. Ne kadar paylaşımcı bir insansınız. Sizden öğrendiklerimi zaman kaybetmeden uygulamaya başlıyorum. Yaptıklarımı beğenenlere sizden bahsediyorum. Ama bu bana yetmiyor. Atölyenizde bire bir sizlerle çalışmam lazım benim. 1-2 ay sonra inşallah kurslarınıza katılıcam. Görüşmek üzere, sevgiler:)

  6. >Beautiful paintings…love them all! The one of the kitties in front of the fire stole my heart! :-)Susan

  7. >Just adorable!!!m ^..^

  8. Kitchen Witch diyor ki:

    >Henuz doguma gitmedim.. hala burdayim.. Belki merak etmisinizdir neden yorumum yok diyee.. :)) Harika resimler bulmussunuz, hemen birkac tanesini kopyaladim bile .. Artik bilgisayarin basinda cok vakit geciremiyorum.. Ama sizi takipten asla vazgecmem biliyorsunuz.. sevgiler

  9. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Resimler için çok teşekkür ederiz. Güzel resimler var. Atölye beyazda bir kaç link yapım aşamasında diyiyor acaba ne zaman açılacak sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada sır vernikle ilgilide bilgi bekliyoruz.Ece hnm bu hafta içi yazı koydu mu diye kim bilir kaç kere baktım. Sizden yazılar ve bilgilerde bekliyoruz.Şimdiden güzel haftalar bol hobili günler dilerim.Sevgilerimle Beyaz Kkelebek

  10. >sabah sizi keyifle izledim yine..resimlerden üç tanesini aldım ayrıc..yapmak istediğim o kadar çok şey var ki.ellerinize gönlünüze sağlık..

  11. ebru diyor ki:

    >Merhaba Ece hanım, her zaman olduğu gibi sayfanız bir harika! Küçük bir sorum var, metal bir ağaç aldım eskiciden(hayatımda ilk defa eskiciden birşey aldım, ne zevkli birşeymiş:)) Sanırım üzerini primer boya ile kapatmam gerekiyor istediğim renge boyamak için. Nereden alınır bu boya, bir markası var mıdır? Bir de İstanbul'a ne zaman geliyorsunuz? :)) Sevgiler.

  12. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim, gene program saati yetmedi valla.. Kostur kostur yapiyosunuz iki elden ama yetismiyor calismalar. Aa bi bakiyorum bitivermis sure .. Diyorumki varak kaplama cok guzel hos ama acaba bi programda da simli boya ile boyama mi gosterseniz. Sizin bi yazinizdami yoksa programda mi soylemistiniz hatirlamiyorum simleri kendim ekleyerek rengi yapiyorum gibi bisey demistiniz.. Belki oyle bi calismada gosterebilirsiniz. bide sir vernik detayi lutfen… :)Sevgiler..

  13. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Çok güzel resimler. Paylaşmınız için teşekkürler.

  14. Gokce diyor ki:

    >modeller için teşekkür ederiz :)Ellerinize sağlık her yaptığınızla bizi daha da etkiliyorsunuz, sizi hayranlıkla izliyorum, Ankara'ya yolum düşer düşmez ilk şim sizi ziyaret etmek olacak:)Sevgiler

  15. NERİ diyor ki:

    >Bu resimlere çok sevindim,bayıldım…seni seviyorum,çok sağol…yüreğine sağlık,sevgiler

  16. behnur yavuz diyor ki:

    >merhaba ece hanım süper süper süper siniz gerçekten…başarılarınız daim olsun…evet en önemli farklılık bence 3 boyutlu çalışmalarınız ve epoksi denen olayınız ya da sir vernik miydi??lütfen açıklama verir misiniz lütfen ?? bende trabzon da yaşıyorum malesef hiç bir ürün doğru dürüst yok ama internetten almaya çalışıyorum.onun için şu 3 boyutlu olayını markalarla ve epoksi durumunu açıklarsanız çok çok çok sevineceeğim…epoksi koçtaş da bauhaus da var mıdır mesela??nasıl bi malzeme hobi için küçük boyutu mu var ???hiç anlayamadım ben çok teşekkürler görüşmek üzere…behnur yavuz trabzon

  17. selma inan diyor ki:

    >BU SABAH KANAL B DE İZLEDİM. HARİKA ŞEYLER YAPMIŞSINIZ. ELLERİNİZE SAĞLIK. YILBAŞI İÇİN HEDİYE EDECEĞİNİZ KAVANOZ DA SÜPER DOĞRUSU İNŞALLAH KURADAN BEN ÇIKARIM. GÜZEL ÇALIŞMALARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.


Bir Cevap Yazın

