>İSTANBUL’LU ARKADAŞLARIM, MÜJDEMİ İSTERİM….

>

Merhaba Arkadaşlar,

Blogumu takip edenler bilir…Uzun zamandır, çok sağolsunlar, İstanbul’dan beni takip edenler, hep beni İstanbul’a çağırıyorlar…NİHAYET zamanımı ayarlayabileceğim ve İstanbul’a gelebileceğim….Benim için önemli olan malzemelerin de satıldığı kaliteli bir atölye bulmaktı…İstanbul Kuantum firmasından Atilla bey( Plaid ürünlerini aldığımız firma) bana “Atölye” diye bir yerin telefonunu verdi…Dün telefon açtım, çok harika bir ses tonu olan (bu güzel konuşan hanımı merak ediyorum) Kübra hanım’la görüştüm….Bizim blogu ve beni zaten tanıdıklarını söylediler ve Cuma günleri atölye müsait olduğu için herhangi bir cuma böyle bir etkinlik yapabileceklerini söylediler….Çok güzel bir jest yaparak, benden ve sizlerden bir ücret talep etmeyeceklerini söylediler…Ben de sevgili İtalya’daki arkadaşımız Pınar’ı da kaçırmamak için ( şu an İstanbul’da zannederim kendileri) 30 Ekim Cuma gününü seçtim….Şimdi iş size kalıyor…

30 Ekim Cuma günü İstanbul “Atölye” de( adres için üzerine tıklayın) benimle birlikte ücretsiz bir günlük etkinliğe katılmak isteyenler lütfen bana cep telefonum aracılığı ile ulaşsın ve isimlerini kaydettirsinler…..Cep tel: 0532 396 3032...Yer dolayısı ile kişi sayısı çok önemli, belli bir sayıyı maalesef geçemeyeceğiz…Ayrıca etkinlikte neler yapmamızı arzuluyorsanız blogdan yorumlarınızla beni yönlendirirseniz çok sevinirim..Ben ve Kübra hanım ona göre kendimizi hazırlayalım…

En kısa zamanda görüşmek üzere….


47 Yorum on “>İSTANBUL’LU ARKADAŞLARIM, MÜJDEMİ İSTERİM….”

  1. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Yaaaaaaaaaa :(((((((((ağlamak istiyorum.Ben o tarihte gelemem çalışıyorum…. Of ya çok kötü oldu, yazınızı okuyunca o kadar heveslendim ki anlatamam ama aşağıları okuyunca o hevesim gitti.Ne yapalım kısmet değilmiş.Mutlaka bol bol fotoğraf bekliyorum sizden bloga koyun, video koyun.Ayrıcada dün sitenize girdim arada bir gidip bakıyorum yeni birşey varmı diye:) süper şeyler koymuşsunuz. HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL ELLERİNİZE SAĞLIK VE BOL SATIŞLI OLSUN.Yine bayramda Ankara da olma ihtimalim yüksek.(Allah dan Ankara'lı bir eşim olmuş ki sizi tanıdım:) Ankara'ya geldiğimde tekrardan buluşmak dileğiyle.Sevgiyle kalın…

  2. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım valla ancak bu kadar güzel bir haber alabilirdim bugün :)) çokkkkkk teşekkür ederim. Adrese baktım o yönden de çok şanslıyım çünkü kurs yeri bana 10 dakika uzaklıkta mesafede. yani gelişimde çok kolay olacak :))) Benim sizden ricam gelirken yanınızda biraz fotokopi çekebileceğimiz güzel dekopaj kağıtlarından getirmeniz olacak. Benim özellikle öğrenmek istediğim o muhteşem duvar panolarının nasıl yapıldığı..kocaman kocaman öperimPınar

  3. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >Kesinlikle süper bir haber ama maalesef taşındığım tarihlere denk geliyor😦 üstelik Atölye'ye çok yakın bir mesafeye taşınıyorum… Ne yapalım artık inşallah bir dahaki sefere. Keyifle takipçiniz😉

  4. Yelda diyor ki:

    >Şu an ağlamak istiyorumSessiz takipçinizdim boyamaya pek kabiliyeti yok ama katılmak çok isterdim, sizlerle birlikte olmak, sizlerden birşeyler öğrenmek.Ama çalıştığım için katılamayacağım. Bu yüzden çok üzüldüm.Ama fotoğraflarla bizimle paylaşırsanım çok mutlu olurumSevgiler

  5. hepsusluydum diyor ki:

    >:((( Ne yazık daha önceden doldurulmuş bir güne rastladı:( Tatil olarak açıklandı 30 Ekim ya, ben de hemen planlarımı yapmıştım, gerçekten üzüldüm.Ama bir dahaki buluşmayı heyecanla bekleyeceğim.Sevgilerimle Zehr@

  6. zeynepmeltem diyor ki:

    >Dünkü mesajınıza mesaj atmıştım ama bloga da yazayım istedim. Cumaya Atölyedeyim inşallah; 1 günlüğüne de olsa sizinle beraber olabilmek çok güzel olacak. Bu yoğun temponuzda bize vakit ayırdığınız için ayrıca çok çok teşekkürler. Ben de yeni başladığınız country dekoratif boyamalardan yapmayı arzuluyorum (ismini yanlış da hatırlıyor olabilirim, hani şu merhaba kızı gibi olanlar). Bir de birkaç obje ve boya isteğim olacak, onları da size söyleyebilir miyim? Haftaya görüşmek üzere:-)

  7. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ah ahh .. aldim haberi Pinardan.. Bende gelmek isterdim ama ucakta yer yok..😛 hihihi.. saka bi yana manen orda olacagim biliyorsunuz.. Keyifli calismalarr bol fotograflar.. Tam techizatli fotografciniz oglunuzda sizinle gidecek mi? Birgece oncesinden gidip 29 ekim bagdat caddesi yuruyusune de katilabilseniz keske.. Yani her sene cok keyifli olur bilmem bu sene herhangi bi aksama varmi .. Ben gelemesemde bi arkaadasimi yonlendirdim size, e zaten Pinarcim da orda.. Tamamdir.. Yarim + yarim =1.. Bende ordayim demektir.

  8. Gokce diyor ki:

    >Biraz önceki konuşmamızda yer olduğunu öğrendim ve çok sevindim, iş yerinden iznimi ayarladım🙂 hemen kzıı bırakmak için annemi ayarladım :)sabırsızlıkla cumayı bekliyorum. Ben de Zeynep Meltem gibi şu merhaba kızını merak ediyorum. Bir de 3 boyutlu transferleri hepsine zaman kalır mı bilmiyorum ama, he bir de şu kumaşa transfer yapmayı🙂 çok şey istiyorum galiba🙂 Ama ane olursa olsun sizlerle tanışmak çok keyifli olacak. Görüşmek üzere Sevgiler.

  9. NERİ diyor ki:

    >EEE biz ne olucez tatlım,bizede birgün uğrasan ne iyi olur…İstanbul'un dibindeyiz,İzmit'teyiz…LÜTFEEENNN!!!!!!!!SEVGİLER

  10. hayatadair diyor ki:

    >SEVGILI ORTAGIM,ISTANBULA GITMISKEN BOGAZDA RAKI-BALIK YAPMADAN OLMAZ,BIZIM ICIN DE SÖYLE BIR BOGAZA KARSI BAKARSINIZ ARTIK…MÜNSTER ´DEN SEVGILER SELAMLAR…

  11. >Sevgili Neri, İzmit-Caddebostan 1 saat…Haydi , siz kalkıp geliverin…Ece Aymer

  12. Rimma diyor ki:

    >Merhaba sevimli Ece Hanım! Benim adım Rimma. Yaklaşık üç ay önce internetten dekupaj için bilgi ararken sizin blogunuzu buldum ve o zamandan beri çok mutluyum, her gün blogunuzu açıyorum okuyorum, sizi takip ediyorum, kanal B'de de sizin programınızı seyrediyorum. Hep okudum blogunuzu ama yazmaya karar veremedimÇünkü hemen size bir şey söylemek istiyorum ben Türk değilim,yabancıyım,Ukraynalıyım ve Türkçe o kadar iyi bilmiyorum,sadece öğreniyorum. Türkiye'de, İstanbul'da 2.5 sene yaşıyorum,evliyim,eşim Türk,oğlumuz var, 1 yaşında))O yüzden yazdıklarımda çok hata labilir, kusura bakmayın,inşallah yazdığımı anlayabileceksinizFakat size yazmak çok istedim,sizinle tanışmak,size teşekkür etmek istedim. Siz gerçekten çok yeteneklisiniz,profesyonelsiniz!O kadar güzel şeyler yaratıyorsunuz.Elleriniz altın!Size çok güzel şeyler yazmak isterdim,ama…keşke siz Rusça anlardınız yada Türkçem mükemmel olurdu)))Ama her şeye rağmen size ve blogunuza sayesinde Türkçe daha çabuk ve daha iyi öğreniyorum artık,çünkü blogunuzu okurken sözlük her zaman yanımda, yazdıklarınızı tercüme ediyorum,anlamaya çalışıyorum.Size onun için ayrı teşkkürler.Dün sizin İstanbul'a geldiğinizi okudum. Cuma günü ben de size katılmak isterdim,tabi ki mümkün olursa. Sizinle tanışmak,sizin güzel eserlerinizi canlı görmek,sizden bir şey öğrenmek çok isterdim. Küçük bebeğim var,o yüzden pek çok zamanım herhalde olmayacak,ama o ana bir iki saat izin verirse sizinle olacağım.Bir de onu bırakmam kimse yok,ben o zaman onunla geleceğim,siz karşı olmayacak mısınız?Yoksa böyle mümkün olmaz?Bir de sizden o güzel resimler dekupaj için almak istiyorum.Özellikle o tatlı ayıcıklı resimleri (ben bebek odasına dolabı boyamak ve dekupaj yapmak istiyorum),mutfak ve denizci desenleri. Sizden onları alabilsem çok çok mutlu olacağım.Çok umarım Türkçemi anladınız)Sizinle tanışmak çok memnum olacağım.Fırsatınız olursa bana mail'e yazabilir misiniz?Sabırsızlıkla cevabınızı beklerim.Güzel,keyifli günler size dilerim!Hayranınız Rimma)

  13. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Benim hayalim gerçekleşiyor ama ben katılıp katılamayacağımı henüz bilmiyorum. 30 Ekimi de tatil yapmışlar. Yani çocuklar evde:( Annem gelirse sorun kalmaz ama ben ayarlayana kadar kontenjan dolar herhalde. Dekupaj kağıtlarından örnekler isteyecektim ben de eğer gelebilirsem. Hatta bir cd hazırlayıp onu satabilirsiiz diyedüşünüyorum. Beyaz butikte de görmeyi umuyorum. Ekmekliğim hala duruyor. Sizinkileri gördükten sonra almadım elime. Onu da getirirdim ne güzel olurdu of off…Şimdi sizi izlemek için gidiyorum. İyi haftalar diliyorum.

  14. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım ekranda gördüğüm apple pay yazan panodan yapalımmı?bu arada oğlunuzada çok geçmiş olsun. zeynep bayram

  15. KelveFodul diyor ki:

    >Merhabalar Ece Hanım,Orada olmak için neler vermezdim.😦 Zaten, sizin yüzünüzden Ankara'da oturmadığıma hayıflanıp duruyorum. Acaba bu etkinliği, 30 Ekim Cuma değilde, 29 Ekim Perşembe yapamaz mısınız? (Çok yüzsüzüm değil mi?) O gün tatil ya, koşa koşa gelirim🙂

  16. Anonymous diyor ki:

    >niye c.tesi değil😦 çalışıyorum eminim c.tesi olsaydı etkinliğe yer bulunamazdı talep çok olurdu onun içinmi?çok üzüldüm , en azından tanışmak isterdimlütfen videoya alıp yayınlayın ne olursevgiler yıldız111

  17. ebru diyor ki:

    >Hayıııır:( İzin almam imkansız olan bir gün ay sonu olduğu için. Umarım harika geçer ve çok kısa sürede yinelenir, bu arada ben bu Kanal B'yi internetten bir türlü izleyemiyorum, videolarınız filan var mı başka yerden izleyebileceğimiz? Sevgiler, Ebru

  18. nazardeymesin07 diyor ki:

    >harika bir etkinlik, keyifli geçeceğinden eminim başarılar sevgiler…

  19. Gokce diyor ki:

    >Malesef iş yerinden iznimi bile alıp her şeyi ayarlamışken annemin rahatsızlanması nedeniyle kızımı bırakacak bir yer bulamayınca kursa gelemedim. Bütün gün aklım sizde kaldı😦 Sabah annemle konuşunca içim öyle buruldu ki anlatamam, kaç gündür sabırsızlıkla bekliyordum. Kim bilir ne güzel şeyler yapmışsınızdır. En kısa sürede resimleri bekliyorum. Ellerinize sağlık. Sevgiler

  20. PINAR diyor ki:

    >Dünya Şekeri Ece Hanım ve sevgili Atölye Beyaz ailesi..hala cuma gününün tadı damağımda..hala herkes ne şekerdi ne kadar içtendi diye düşünmeden edemiyorum. Hele Ece Hanım sizler hiçbir ücret almadan sadece gönlünüzün güzelliği ile kalktınız bizi kırmadınız geldiniz..ne iyi ettiniz..sizleri yakından da tanımak çok güzeldi..Umarım en kısa zamanda yeniden bir araya geliriz..Ece hanım özellikle size ama ayrıca cuma günü orada tanıştığım herkese sevgilerimi gönderiyorum. Bol kabartmalı günler diliyorum :))Pınar

  21. Anonymous diyor ki:

    >merhaba arkadaşlar bende pınar gibi hala o günün büyüsündeyim, arasıra gidip dekopaj kağıtlarıma bakıyorum,ece hanım bide programdan bize teşekkür ediyorsunuz asıl biz size ne kadar teşekkür etsek azdır.sizinla bu yaptıklarınızı bu zamanda kimse yapmıyor.herşey için çooooookkkk teşekkürler. size sıcacık sevgiler yolluyorum ,bu arada cuma günü gelemeseydim heralde kahrolurdum.gelemeyenlere biraz nispet oluyor ama napıyım. ZEYNEP BAYRAM

  22. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Nasıl üzgünüm anlatamam. Böyle bir fırsatı istemeden kaçırdım. Malesef hastalandım. İnsan gribi oldum:)Kimseye de bulaştırmamak için gelemedim. Nispet yapmayın ama ayıp oluyor aaa…:) Umarım bir daha tekrarlanır ve ben de katılabilirim. Sevgiler.

  23. PINAR diyor ki:

    >Ece hanimi ve blogunu yakindan takip edenler Kitchen Witch Sebnem'i de yakindan tanirlar. Sevgili Sebnem 29 ekimde dogum yapti ve oglusuna kavustu :))) resimleri sanirim kendisi en yakin zamanda gonderecektir :)) Ece hanim yani bir sure sebnemi merak etmeyin :))

  24. zeynep bayram diyor ki:

    >pınar çok güzel bir haber verdin, cuma günü konşmuştuk hatta şebnemi doğumu yaklaşmıştır heralde demiştim.çok mutlu bir bebek olsun.annesini hiç üzmesin inşallah

  25. NERİ diyor ki:

    >Canım Ecem,ahhh ayak bağlarım olmasa gelmezmiydim,ama yinede bekleriz ,sevgiler

  26. Gokce diyor ki:

    >Öncelikle Şebnem'e hayırlı olsun diyeyim, bebeğini sağlıkla,mutlulukla büyütür inşallah. Cuma günü için nispetler hakikaten hoş olmuyor, zaten içim gitti, nasıl aklım kaldı anlatamama, hani yaşımdan utanmasam ağlayacaktım. neyseki annem iyi şimdi, bir dahakine umarım engelim olmaz, tabi bir daha ki kim bilir ne zaman olur :)Neyse arkadaşlar biraz da resim koysanızda biz de biraz daha içimiz giderek o şahane eserlerinizi seyretsek ne olur, bekliyorum dört gözle..Sevgiler

  27. Beyazkkelebek diyor ki:

    >Sebnem'e bende hayirli olsun dileklerimi iletiyorum.Gokce seninde annene geçmis olsun.Saglik herseyden daha önemli.Bende o kadar uzuldumki anlatamam gidemedigime.Kismet diyelim.Bu arada hergun girip Ece hnm birseyler yuklemismi diye bakiyorum tabi kendiside yogun bir tempoda ama bizide unutmayin Ece hnm.Sevgilerimle

  28. Kaymaklı Kadayıf diyor ki:

    >KASIM AYI EVİM DERGİSİ yine ne güzel şeyler gördüm ben orada,Ece Hocam'in elinin değdiği, almadıysanız alın,görmediyseniz görün.:))

  29. ~ ~ Ahrisha ~ ~ diyor ki:

    >Oh, I wish I could come to one of your workshops! I love your little table with the Cafe and Welcome to my Home on the front. I want to learn how to do this. Your work is amazing.~ ~Ahrisha~ ~

  30. Gokce diyor ki:

    >Beyaz Kelebek teşekkür ederim. Sevgili Zeynep de bu arada bana mesaj yollamış, Zeynep'cim sanırım yazdıklarım yanlış anlaşıldı. Ben nispet hoş olmuyor derken gerçekten hoşlanmadığımdan söylemedim inan, tabii ki orada beraber çok güzel şeyler yaptığınıza eminim ve sizinle olmayı, tanışmayı çok isterdim inan. Ben sadece sizden resimleri bekliyorum heyecanla, bunu kasdetmek istemiştim. Yanlış anlama için çok özür dilerim, kesinlikle sitem veya üzülme, alınma söz konusu değil arkadaşlar :)Sevgiler.

  31. behnur diyor ki:

    >merhaba ece hanım,sizin çok yeni bir hayranınızım gerçekten başarınız farklılığınız takdire şayan :)ben trabzonda oturuyorum ve bir hobi manyağıyım denebilir her türlüsünün…sizin yaptıklarınızda bende inanılmaz bir çığır açtı 6.5 aylık hamileğim ve bir dolu şey yapmak istiyorum aynı anda nasıl olacak bilmiyorum ama🙂 malzemeleri toparlamaya çalışıyorum ama malesef burda bulabildiklerim az😦 size siparişlerimi nasıl bildireceğim bilemedim de arasam mı diye düşündüm rahatsızlık da vermek istemedim en iyisi burdan bi anlatayım dedim umarım en kısa zamanda geri yorum yazarsınız…benim sorularım şöyle 1)plaid ürünlerini almaya çalışıyorum ama burda tex-co nun enamel boyasını buldum iş görürmü ??2)cadence sır vernk aldım epoksi dediğiniz maddeyi bulamadım olur mu ??kullanımı nasıldır??3)enamel boyayla cam boyarken hemen 1 kattan sonra fırına koyup çıktıktan sonra mı 2.katını süreceğiz orayı anlamadım??katlar arasında kuruma süresi nedir ?? bu çok kafama takılıyor :(4)peçete yapıştırdıktan sonra fırına sokuluyormu obje ??5)boyamadan sonra mutlaka fırına koymak şartmı ??21 gün mü beklenirse katlar arası süre ne olacak ??aşağı yukarı sıkıntılarımı anlatabildim herhalde inşallah en kısa zamanda dönmenizi bekliyorum çok sevineceğim trabzon da yalnız hamile ve hobi hobi diye tutuşan bu hanımı çok mutlu edeceksiniz ne olur :)) kendinize iyi bakın…pozitifliğiniz güler yüzünüz eksik olmasın sevgilerBEHNUR YAVUZ behnuryavuz61@hotmail.com

  32. >Sevgili arkadaşlar,Maalesef başka sitelerden comment bırakanlar olmuş, konumuzla çok alakasız yorumlar ve teklifler bırakılmış, silemediğim için yorum yazarak "recent comments" kısmını çoğaltmaya çalışıyorum…

  33. >deneme yazısıdır…

  34. >Deneme yazısıdır…

  35. >deneme yazısıdır…

  36. >deneme yazısıdır…

  37. Kitchen Witch diyor ki:

    >Herkese merhabaa.. Bebegimle 10 gunumuzu doldurduk. Benim icin iyi dileklerini yollayan herkese cokk cok tesekkur ederim.. Gordugunuz gibi nekadar mesgul olsamda buradan kopamiyorum. Ama eskisi kadar da yakindan takip etmem bir sure zor.. Kanal B nin arsiv sayfasina girip izleyemedigim boumlere baktim ama 26 ekim tarihli bolum arsivde yok. Mail biraktim. Takip edenlerde birakirsa dikkate alirlar sanirim. Bu arada bebisin resmini bloguma ekledim, hepinize opcukler gonderdik ordan.. Sevgili benhur , senide allah kurtarsin canim, ilk bebegin mi acaba? Simdi en guzel zamanlarin tadini cikar ileriki aylarda hic bisey yapamayacaksin. ozellikle son ay. :)Istedigin malzemeleri Ece hanimdan siparis edebilirsin, Atolye beyaza telefon acmani oneririm cunku henuz internet sayfasinda malzeme bolumu tam islemiyor. Kocaman opucuklerr….

  38. behnur diyor ki:

    >merhaba şebnemdi değil mi tanıştığıma çok memnun oldum blog sayfanızı da sevgiyle izliyorum.hayır benim 2.kızım olacak inşallah Allah sağlık verirse,ama trabzonda çok yalnızım buraya gelin geldim diyebiliriz.onun için böyle hobilerle zamanımı çok güzel değerlendiriyorum bir de malzeme olsa😦 çok teşekkürler mesajın için artık atolye beyaz ararım peki şebnem sorularımın cevaplarını da sorsam ayıp olur mu acaba telefon da🙂 ??çook teşekürler bu arada ece hanıımmmmmmmmmm nerelerdesin yaw umarım en kısa zamanda görüşürüz yorumlarda..sevgiyle kalın…

  39. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanım saçınız ve önlüğünüzle çok ciciydiniz.masa örtüsü ve sandalye harika oldu. zaten sizin elinizin deyipde kötü olma ihtimali yokyerde duran şandanlar nasıl işlem gördü hiç bahsedilmedi.size kolay gelsin öpüldünüzzzzz.

  40. PINAR diyor ki:

    >Ece hanım hatırlıyor musunuz İstanbul'da şamdan almıştım ve beraber nasıl yapmacağıma karar vermiştik. Ay bir güzel oldu bir güzel şamdanım bakmaya doyamıyorum :))))öpücükler

  41. zeynepmeltem diyor ki:

    >Çoook özlediiiik:-)Bu arada sevgili Şebnem, oğluşuna kocaman bir hoşgeldin; Allah analı babalı büyütsün. İlk bebişin tadı başka oluyor:-) Pınarcım, kavanozlarını şamdanlarını nasıl göreceğiz? İstanbulda e-mailini almayı unutmuşum. Benimkini yazayım, görüşelim. meltem@ozeker.com

  42. PINAR diyor ki:

    >Meltemcim gönderdim sana mail..ve sanat eserlerimin resimlerini :)) Ece hanımmmmm valla özledik nerelerdesiniz ?????

  43. Kitchen Witch diyor ki:

    >Aaa ben dogurdum ama Ece hanim blogtan koptu.. Bakin ben bile arada ugruyorum buraya.. Siz nerdesiniz Ece hanimm… ???:)))

  44. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Ece hnmmmmmm, valla özledik sizi yaptıklarınızı hergün giriyorum ama malesef aynı yazı:( Yeni yazılarınızı ve resimlerinizi bekliyoruz Bizi unutmayın buralarda.Sevgilerimle

  45. PINAR diyor ki:

    >Meltem'e, Şebnem'e ve Beyaz Kelebeğe katılıyorum nerdesiniz Ece Hanımmmmmmm ????..

  46. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanım biz endişeleniyoruz ama bir ses verin bari

  47. behnur diyor ki:

    >evet valla ece hnm iyisiniz inşallah gerçi ben geçen gün atölye beyaz ı aradım bi iki bişey sordum yoğunlarmış,mehtap hanım yardımcı oldu saolsun başladım bakalım cam boyamaya hadi hayırlısı…tex-co nun enamels ını aldım bakalım fırınladım ama yine böyle el değdiğinde bi yapışkan his var yapışmıyor da normal mi acaba ?? bilgisi olan varsa yardımcı olursanız çok sevineceğim…ece hanım en kısa zamanda görüşmek ümidiyle…


Bir Cevap Yazın

