>FROM MY HEART TO YOURS!!

>Ah, biliyorum ki, artık benim için endişelenmeye başlamıştınız… İnanın, aklım hep sizde olmasına rağmen iş açısından çok yoğun bir ay geçirdim, duygusal olarakta biraz üzgündüm…. çünkü…bizim hani meşhur Pamuk kedimiz var ya, aniden İstanbul dönüşü kayboldu…Oğlumla ben çok üzüldük…Geceleri sokak sokak aradık, hiçbir haber çıkmayınca pes ettik…İnanın canım, onsuz bilgisayarın önüne oturmak istemedi…Neyse ki sonu mutlu bitti. 15-20 gün sonra kendi kendine bağıra bağıra bize bir şeyler anlatarak geldi, üstü başı pislik içinde…Bütün gün susmadan bize birşeyler anlattı…Anladığımız kadarı ile ya bir yerde kapalı kalmış, ya bir yere düşmüş çıkamamış…-Kendisi, şimdi, yine her zamanki gibi karşımda, monitör ile klavyenin arasında yatıyor-… bir de üstüne oğlumun ilk sınavları başlayınca tümden iptal oldum…Ha bu arada da ufak bir kaza atlatıp araba lastiklerini patlatınca zaten son 3 gün iş çıkışı saatlerim, lastikçide!!! geçti…

En nihayet bu pazar oğlumun tenis ve dersane trafiğini annem üstlendi de, ben de sizlere birşeyler yazabiliyorum…

KİM BU ŞİRİN BEBEK?

ÖNCELİKLE SEVGİLİ ŞEBNEM’İ ÇOK ÇOK KUTLUYORUM…DUYMAYANLARA DUYURULUR, AVUSTRALYA’DAKİ KITCHEN WITCH 29 EKİM’DE ANNE OLDU..

A Baby
MAKES LOVE STONGER
DAYS SHORTER,
NIGHTS LONGER,
BANKROLL SMALLER,
HOME HAPPIER,
CLOTHES SHABBIER,
PAST FORGOTTEN,
AND THE FUTURE,
WORTH LIVING FOR…

Ailece nice nice mutlu günlere….

Gelelim İstanbul seyahatime….Çok fazla resim çekememişiz ama yine de gelecekte bir gün , elimizdeki bu resimlere bile bakıp torunlarıma sizleri tek tek anlatmak çok keyifli olacak…


Herkese sonsuz teşekkürler…
























Tabi bu gezinin başmimarları var…Öncelikle ATOLYEBEYAZ’a çok teşekkür ediyorum. Ben yokken bile dersler devam etti. Sevgili Yasemin ve Mehtap sizler Bİ TANESİNİZ…Tabi gizli bir takım kuvvetler de var atölye çatısı altında, onlara da çok çok teşekkür ediyorum…

Sevgili Kübra Hanım, bana hiç düşünmeden atölyesini açtı…Çok teşekkür ediyorum, en yakın zamanda tekrar görüşmek üzere…

Sevgili AHU, seni unuttum sanma…Asıl kahraman işte burda…



Hani derler ya, sehayatte arkadaşını tanırmışsın diye…Valla arkadaşlar, Ahu’nun ne düşündüğünü bilemeyeceğim ama ben, Ahu arkadaşımdan pek bi memnun kaldım…Çok güzel seyahat ettik…Yolda, Sapanca’da gözlemeleri götürdük.

Çoğunlukla arabayı Ahu kullandı…
Yaşasın İSTANBUL!!!

Sonunda Yeniköy’deyiz…Ahu’ların evinden, sitenin manzarası…
Kapıdan girdiğimiz an…

Üstümüzü değişip soluğu İstinye Park’ta aldık…



Akşam “Masa”da arkadaşlarımızla nefis bir gece geçirdik…

Ertesi sabah kahvaltı için caddebostan “Atölye”ye yakın olsun diye Bağdat caddesi Mado’daydık…Köy kahvaltısı süperdi arkadaşlar…Tabi Ahu olduğu için bir kat daha lezzetliydi kahvaltım…Kurs gününü hatırlamıyorum, o kadar güzeldi ki…o kadar dolu doluydu ki, zamanın nasıl geçtiğini, ne zaman akşam olduğunu inanın hatırlamıyorum…

Kurs çıkışı sevgili Meltem’i de…. yanımıza aldık ve akşam yemeğine gittik…Meltem bizi “Godongo” restorant’a götürdü…Yine nefis bir yemek yedik…Tabi neden yemeğim pek bir nefisti? Çünkü bu sefer de Ahu ve Meltem yanımdaydı…

Ertesi sabah hava yağmurlu ve poyraz esmesine rağmen, Yeniköy’de deniz kenarında Ahu ile yine çok güzel bir yerde kahvaltı ettik.
ve Meltem’le buluşup bir gün içinde İstanbul’da ne yapılabilirse yapmaya çalıştık…Son akşamımızı evde geçirmeye karar verip (kararımız çok iyi oldu çünkü Var mısın, Yok musun’da Bruce Willis vardı, çok beğenirim kendisini…) Ahu ile kendimize nefis bir yemek hazırladık ve kırmızı şarap içerek gezimizi kutladık…

2 tane güzel hanımı sizlere tanıtarak İstanbul hikayemi bitirmek istiyorum…

Bir tanesi Saadet hanım ve dükkanı “Düğme” …0 212 2335833’den erişebilirsiniz.Bez bebek yapıyor, esas dükkanı teşvikiye’de..İstinyepark’ta ve Hilton’un içinde de cornershop’ları var…Hayran kaldım…Ellerinize sağlık Saadet hanım…Bir tane bebek, bir tane de abajur aldım. Bebek eve gelebildi ve resmini çekebildim ama abajur KanalB’de dekor olduğu için henüz eve gelemedi, eve getirince onun da resmini mutlaka size göstereceğim…


Öbür atölyeyi, yani Şermin hanım’ın boyama atölyesini bir sonraki yazımda tanıtacağım çünkü kendisi ile bir kere daha görüşmek istiyorum ama kendi gibi atölyesi de harikaydı…Ders vermiyor sadece kendi boyayıp dükkanında satıyor…Nasıl huzur duydum anlatamam.

İşte böyle arkadaşlar……..
Peki, bakalım sizler bizim atölyeyi özlemiş misiniz?



































































Bu arada sıkı bir şekilde yılbaşı hazırlıklarına başladık…








Ne kadar can alıcılar değil mi? Sizde hediye çalışmalarına bir an evvel başlarsanız iyi olur…

Sizlere sevgili eski desen hocamız ELA CİN’in bir yılbaşı kutusu ile veda ediyorum…Tümüyle el boyaması, ne kadar dayanılmaz boyamış değil mi?


42 Yorum on “>FROM MY HEART TO YOURS!!”

  1. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanımmm..resimlere bakarken gözlerim doldu. çok güzel bir gündü allahım neden ist da değilsiniz yada ben ankarada değilim neden… neden ,sizi çok özledik. şu 2010 kapı süsü süper(hepsi harika ama fikire bayıldım).kedinizede çok üzüldüm ama neyseki dönmüş,bide bişeyler anlatıyormuş ay çok güldüm.kim bilir ne maceralar yaşadı.şimdi yayılır yine klavyuenize,ay unutuyordum biliyorum çok yoğunsunuz ama benim siparişlerimi unutmadınız diymi? çok öptüm herkese selam…

  2. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanımcım size kavuşmak ne kadar güzel..Çok özledik siziiiii..Zeynep'in pozitif isyanına katılıyorum ve o kadar isterdim ki atölye beyaza gelebilmeyi ve en azından orada bir süre geçirebilmeyi ..Yaptıklarınıza bayıldım her zamanki gibi harika şeyler çıkmış ortaya..Yarın Tv de görüşmek üzere sizi yanaklarınızdan kocaman öpüyorum. Ahu'cum seni de öpüyoruuummmmm…Pınar

  3. Gokce diyor ki:

    >Gerçekyen endişelenmeye başlamıştık🙂 Neyse her şey çözülmüş :)Ece hanım resimleri görünce daha da içim gitti. ah ben nasıl bir sonraki gelişinizi bekleyeceğim, ya da nasıl bir bahane ayarlasam da Ankara'ya gelsem bilmiyorum ki. Güler yüzünüz ve yardımseverliğinizle insanın içini ısıtıyorsunuz gerçekten. Bu arada yeni yaptıklarınıza bayıldım, hatta bayıldım demek az kalır, gene resimlere bakarken içim pır pır edip durdu. Sonunda ben de birşeyler yapmaya başladım, bakalım bir becerip tamamlarsam sizinle de paylaşmayı fikrinizi almayı çok isterim. Bu arada İstinye parka kadar gelmişsiniz, benim iş yerimde İstinye'de keşke bilseydim de sizinle 2 dk. olsa tanışabilseydim.🙂 Neyse bir dahakine inşallah, sevgiler, öpüyorum sizi.Bir de ben Kanal B'deki programı işim nedeniyle izleyemiyorum ama bütün bölümleri bilgisayarıma kaydettim, iş aralarında gizli gizli seyrediyorum🙂

  4. >Sevgili Zeynep Bayram,Siparişin olduğunu biliyorum ama yazdığım nedenlerden kafam pek bir karışıktı…Unuttum desem, kızmazsın değil mi, aslında bana buradan yaz diyecektim ama yarın seni program sonrası arayayım, hem de sesini duymuş olurum. Öptüm.

  5. >Sevgili Pınar, Duygularım hepinizle karşılıklı…İyi ki geldim de, senin gibi sıcacık dostlarla tanışma fırsatım oldu…Evet, yarın görüşmek üzere…Ben de kocaman kocaman öpüyorum…

  6. >Seni de çok seviyorum Gökçe,İstinye Parka bayıldım…Hep aklım orada…Neyse sana bir sır vereyim, sömestr tatilinde de İstanbul'da olacağım…Bol bol görüşürüz…

  7. zeynepmeltem diyor ki:

    >Sonunda, şükür kavuştuk:-) Bloga girip de bu uzuuuun yazıyı görünce nasıl sevindim..Vallahi cuma, cumartesi benim için de o kadar güzeldi ki, tadı damağımda kaldı. Bir aksilik olmazsa bu cuma Ankaraya geleceğim. Görümcem doktor kontrolü için gelecek Ankaraya eşimle, ben de çocukları anneme bırakabilirsem peşlerine takılmayı planlıyorum. Kesinleşince arayacağım. Cuma oradasındır umarım:-)

  8. NERİ diyor ki:

    >Hoşgeldin Ece Hanım'cım,herşeyin yolunda gitmesi ne güzel…Bir şey sormak istiyorum cevaplarsan çok memenun olurum.Kabartma hamurunu nasıl hazırlıyoruz acaba…Teşekkür ederim ,sevgiler

  9. Kitchen Witch diyor ki:

    >Oh sukur kavusturana.. Istanbul resimleri bir harika. bende orda olmayi cok isterdim ama ayni saatlerde baska sevincler icindeydim.. :))) Ayrica atolyede yapilan son calismalarada bayyildim. Simdilik sadece izliyorum bisey yapacak vaktim yok. ASlinda okumak kolay ama yazacak vakit bile bulamiyorum.. :)) Hepinizi coook optum..

  10. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Ece hnm,işe gelir gelmez hemen bloğunuzu açtım dedim bu hafta Ece hnm birşey ler yazmıştır nitekimde öyle oldu.yazılarınızı ve resimlerinize bakarken sevineyim mi üzüleyim mi değişik bir duyguya kapıldım.üzülmemdeki neden sizi göremediğim, sevimmemde çok güzel resimler hemen bilgisayarıma kaydedecem🙂 Epey macrelalı bir ay geçirmişsiniz ne diyelim geçmiş olsun (mutlu sonla bitmesi en güzeli) Bayram da kısmetse Ankara dayım ve birkaç gühden beri düşünüyorum inşallah Ece hnm arife günü Atölyesi açıktır ne olur.Bu sevindirici haberi çok almak istiyorum 1 saat bile açık olsa bana yeter.Gözümden dekupaj kağıtları geçiyor.Çok güzeller:) yaptıklarınız gerçektende çok güzel bende bir kaç şey esinlendim ve yapmaya başladım.Linklerini veriyorum inşallah beğenirsiniz.Kocaman öptüm, iyi haberlerinizi bekliyorum.http://beyazkkelebek.blogspot.com/2009/11/o-pasta-kab-artk-o-pasta-kab-degil.htmlhttp://beyazkkelebek.blogspot.com/2009/11/galvaniz-sakslarm.htmlhttp://beyazkkelebek.blogspot.com/2009/11/cam-fanus-simdi-ne-hale-geldi.htmlhttp://beyazkkelebek.blogspot.com/2009/11/eski-caydanlgn-geri-donusu.htmlSevgilerimle Beyaz Kkelebek

  11. elif ada diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanim, Once kaza icin gecmis olsun diyorum. Umarim ciddi birsey degildir. Kedinizin kayboldugunu duyunca da cok uzuldum ama sonra geri dondugunu ogrenince de cok mutlu oldum. İnsan, bu guzelliklere ne kadar baglaniyor degil mi? Benim de iki kopegim var ve en buyuk kabusum kaybolmalari. Kopekler, kediler gibi geri de donemiyorlar. Ece Hanim, az once profilinize bakarken Ankara'da oldugunuzu ogrendim. Atolyenizi ziyaret etme olasiligimiz var mi acaba? Ben tum sevdiklerime gelip sizden yeni yil icin armagğan almak istiyorum. Adresi isteyebilir miyim? Yaptiginiz herseye hayranim…

  12. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Hem sizi, hem atölyenizi, hem de yaptıklarınızı özledim. Hafta sonu bakamamıştım. Yeni yazı eklediğinizi görünce oturduğum yere şöyle bir yerleştim. Fotoğraflara sindire sindire baktım. Yazdıklarınızı okudum. Sizden haber almak iyi geldi. Güzel şeyler çıkmaya devam ediyor. Biz de bekliyoruz. Yarı yıl tatilinde geldiğinizde, atölye çalışması yapacak mısınız? Kolay gelsin. Sevgiler.

  13. Ahu diyor ki:

    >En son ne zaman bir kız arkadaşımla birlikte seyahat ettiğimi hatırlayamadığım gibi, Ece ile geçirdiğim anların hepsi o kadar güzeldi ki tüm zamanların 1 numarası ilan ediyorum İstanbul seyahatini. Atölyede geçirdiğimiz zaman o kadar güzeldi ki, hepinizle tanışmak ve birşeyler üretmek, sohbet etmek bir yandan. Hepinize bayıldım. Pınar'cım ben de seni çok öpüyorum. Kızım meşhur domuz gribi virüsü kapmış, ailecek 3 gün evdeyiz. Karantina durumu. Herkes sağlığına dikkat etsin lütfen. Tekrar görüşmek üzere.

  14. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanım mailinizi aldım.bu gün halletmeye çalışçam diyorum çünkü bizdede malum gribin virüsünden görüldü. dün sizle yaptığımız telefon konuşmasından sonra doktora gittik ve haberi aldık.ahucum sizede artık bizede geçmiş olsun.

  15. Gokce diyor ki:

    >Sevgili Ahu ve Zeynep çok çok geçmiş olsun, bizimde yiğenimizde aynı virüs dün itibari ile kendini gösterdi, şimdi benim bebişi koruma çabasındayım, umarım hepiniz bir an evvel iyileşirsiniz. Bu arada sevgili Zeynep benim blogda yorumlardan birinde nerde oturduğumu sormuşsun dekupaj kağıtları için, inan hiç görmedim özür dilerim. Ben Bahçelievler'de oturuyorum. E5 yolu üzerinde. Umarım bir gün tanışma fırsatımız olur, bu arada iş yerimde İstinye'de hani belki o daha yakındır sana :)Ece hanım verdiğiniz güzel habere bayıldım, 4 gözle bekliyorum şimdi… kaç ay var? 2,5 ay değil mi? Yaşasıııın🙂 :)Sevgiler

  16. zeynepmeltem diyor ki:

    >Gripli herkese geçmiş olsun.Benim kızım da haftasonu ateşlendi,doğumgünü yapacaktık pazar günü,ertelemek zorunda kaldık.Dün doktor kontrolü vardı,ucuz atlatmışsınız dedi.Ben 2 haftadır çocuklara akşamları nar ve portakal sıkıyorum. Belki de hafif geçirmesini bunlar sağladı, nar için doğal antibiyotik diyorlar.Herkese acil şifalar diliyorum:-)

  17. behnur diyor ki:

    >merhaba ece hnm öncelikle yaşadığınız sıkıntılardan ötürü geçmiş olsun Allah başka sıkıntı vermesin inşallah sizi çok özlemiştik çok iyi oldu dönmeniz…ben yeni hayranlarınızdanım🙂 geçen de atölyeyi de arayıp mehtap hnmdan kafama takılan bilgileri öğrendim saolsun çok yardımcı oldu teşekürler burdan da…ben de başladım bakalım boyamaya bişeyler…ama malzeme sıkıtısı var tabi trabzonda yaşadığım için malesef😦 neyse artık bişekilde temin edeceğim…bu arada benim için en büyük sorun dekupaj dekupaj dekupaj…sizin aldığınız bir site falan var mı ?? indirebilenilecek ??? çünkü çok önemli resim olayı🙂 herşey için teşekkürler tekrar görüşmek üzere …behnuryavuz61@hotmail.com

  18. zeynepmeltem diyor ki:

    >Geçtiğimiz cuma Ankaraya gelecektim ama oğlum ateşlendi, hem ona, hem gidemeyeceğime üzülmüştüm ki bu çarşamba yine Ankara yolculuğu varmış görümcemle eşimin. İnşallah bu sefer onlara katılacağım. Çarşamba atölye müsaittir umarım:-)

  19. behnur diyor ki:

    >merhaba ece hanım stencil yapıştırmak için bir malzeme kullandınız acaba onun markasını öğrenebilir miyim ??? çok acil teşekkürler…

  20. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanım merhaba programda döktürdünüz yine hepsi çok güzeldi.eldivenli panoda harikaydı,şu tasarımlarıda çok merak ediyorum doğrusu. ece hanım mum la eskitme yaptıktan somra özerinr çatlatma nasıl yapılıyor. onuda bize gösterir misiniz öğretmenim(öyle söylemek geldi içimden)öptüm

  21. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanım ben çağla hanıma mail attım. havaleyi yolladım diye acaba ulaştımı?

  22. zeynepmeltem diyor ki:

    >Şaka gibi ama yine gelemiyorum Ankaraya:-( Çocuklardan sonra bu sefer de ben hastalandım. Burnum musluk, başım kazan gibi..Bir başka bahara kaldı Ankara artık:-)

  23. zeynep bayram diyor ki:

    >meltem çok geçmiş olsun.ben daha yeni iyleştim ama hala öksürüyorum.eve girdimi bu mikrop herkesi hasta ediyormuş aman ilaçlarını ihmal etme.kendine iyi bak.

  24. behnur diyor ki:

    >merhaba yeniden ece hanım🙂 yine ben🙂 umarım en kısa zamanda yorumlara bakarsınız ??ben bu işe giriştim ama malzemeden mi neden bilmem çookk tıkanıyorum çokk…camları boyadım ok,dekupaj buldum çok güzel olmasa da ok çektirdim geldim ok,plaid in dekupaj tutkalını da buldum ok.bir tanede keraplast marka yeşil paket seramik hamuru aldım fakat rengi beyaz diye aldım kemik gibi neyse hadi o da önemli değil yoğurdum açtım resmi yapıştırdım falan ince maket bıçağımla kestim yok çıkmıyo pıt diye resimden ayrılmıyo hamur yapış yapış oldu böyle😦 masadan da ayrılmadı😦 enteresan biraz daha mı yoğurcaktım??markası mı ofsayttı??resim fotokopisi bölündü hep böyle yapıştırırken kaliteli mi olmadı ay ne biliyim işte istediğim gibi olmadı sonuçta…….bana yardımcı olursanız sevinirim çok hangi marka hamur kullanıyosunuz siz ??normal bir yerde renkli fotokopide bu tarz sorunlar çıkar mı ??çok teşekkürler….cevabınızı bekliyorum olmadı arıcam rahatsız edicem mehtap hnmı artık :)olmadı artık benim şu çocuk doğduktan sonra ders almam ankara gelip farz olacak :)öpüyorum sizleri iyi bakın kendinize görüşmek üzere…rumuz çaresiz behnur :)))

  25. behnur diyor ki:

    >ece hanımcım şimdi yine hatim etmeye başladım arşivinizi hamur markanızı gördüm onu belirtiyim :))

  26. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanım merhaba siparişlerim geldi.tamda valiz hazırlarken(akşam sekiz gibi)inşallah yarına bırakmazlar kolimi derken ,zil çaldı bukadar olur.size nasıl teşekkür etsem bilemiyorum,oğluşum kağıtlar elinde evde tıvtıv tıvtıv diye geziniyor.sizi çok seviyorum şimdiden bayramınızı kutluyorum.öptüm

  27. behnur diyor ki:

    >ece hanımcım yine ben :)valla aradım taradım bugün sizin kullandığınız markayı bulamadım…en son gittiğim yerdeki kadında jovinin plastina diye bi hamurunu verdi gayet güzel çalıştım ama galiba bu oyun hamuruymuş🙂 bişey olur mu ki ??? bu arada fimo da almıştım ama dedim onun fırınlanması falan onun da ayrıca beyaz rengini bulamadım tabi😦 neyse yaptım harıl harıl kolay oldu bu sefer yırtılma falan olmadı ama bakalım ne zaman kurucak ??vernik atılınca bişey olur acaba oyun hamuruna ??bakalım görücez🙂 hoşçakalın görüşmek üzere

  28. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ah behnurcum.. kolay gelsin. valla bende senin gibi yanlis hamurla baslamistim once.. ayni marka ama light olmasi gerkiyormus. yani bende burda bulamadim light olanini getirmiyorlarmis. Sonra Ece hanimlardan siparis ettim arkadasim yolladi sagolsun. Ama inan Ece hanimin soyledigi dogru hamuru kullaninca gercekten coookkk farkediyor. faberin hamuru olucak ama light, sen iyisimi Ece hanimlaradn siparis et. :)) Azmine hayranim./Bu arada hastalikla bogusan herkese gecmis olsun diyorum.. Bende bebisin gaz problemiyle bogusuyorum.. herkese sevgiler..

  29. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım ve çok sevgili blog takipçileri sizlere çokkkkkkkkk güzel sağlık dolu, huzur dolu bir bayram diliyorum. SevgilerimlePınar

  30. ALACATI diyor ki:

    >Iyi Bayramlar ve bol dekorasyonlu guzel gunler diliyorum…

  31. Kitchen Witch diyor ki:

    >Aaaaabayram dolayisiyla bu hafta ders yokmuydu hocammm.. :))Arsivi actim baktim turkuler ve bayram sohbeti..gerci gerisini seyretmedim ama..:S ..bi hafta dahami beklicez yani simdi…:((

  32. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım bizi artık sevmiyorsunuz galba :(((( Nerdesinizzzz???

  33. Dolunay diyor ki:

    >İyilik melekleri hep yanınızda olsun.Evinizden kahkaha sesleri eksilmesin.Torunlarınız dizlerinizde masal dinlesin.Mutlu yıllar Ece Öğretmenim.İyi ki varsınız.Sizi doğurduğu için annenizin ellerinden öpüyorum.

  34. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım size nice nice mutlu seneler diliyorum..Sağlıklı, huzurlu, paralı, sevdiklerinizle beraber daha güzel yaşlara inşallahhhhhhhh..Kocaman öpüyorum.Pınar

  35. >Herkese merhaba,Yaşgünümü blogdan, telefonla, hotmailimden kutlayan herkese çok teşekkür ederim…Ah, beni iyice mahçup ediyorsunuz….Size söz veriyorum, blogumla, 45 yaşıma henüz yeni basmışken daha çok ilgileneceğim..Yarın pazar… en nihayet yeni bir şeyler yüklemeye vaktim olacak, yarın öğlen gibi görüşmek üzere…Herkesi yanaklarından öpüyorum…Ece

  36. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ece Hanım, yeni yaşınız size bütün dileklerinizi getirsin. 45 olduğunuza da inanmak mümkün değil. Nice mutlu sağlıklı yıllara…Bu kadar ara verdikten sonra, yarın yayınlayacaklarınız ilaç gibi gelecek. Sevgiler.

  37. behnur diyor ki:

    >ece hnmcım yeni yaşınız kutlu olsun bayram ist.derken ihmal ettiniz valla bizi🙂 çok özledik çok…ben yanlış hamurla yaptım bütün herşeyi şimdi düşünüyorum ne yapcam diye acaba oyun hamurunun üzeri verniklenince olmaz mı ya ??sır vernik falan olacak ne biliyim bir daha sökeyim mi ?? ne dersin kitchen witch ?? teşekkürler herkese sevgiler saygılar trabzon dan…behnuryavuz61@hotmail.com

  38. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanım nice mutlu senelere,gerçekten hiç göstermiyorsunuz.hatta enerjinizle onsekizlik çıtırlara taş çıkarırsınız.

  39. Rimma diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım,blogunuzu açıp sizin doğum gününüz olduğunu öğrendim,sizi bütün kalbimden kutlamak istiyorum!Size bol sağlık,mutluluk diliyorum.Şimdiki gibi her zaman böyle genç,güzel,mutlu kalın!Sevgilerle Rimma

  40. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim; DOGUM GUNUNUZ KUTLU OLSUNNNNNNN.. Uzun saglikli huzur dolu bol parali nice nice yillar diliyorum.. Kimseyede soylemeyin oyle 45 falan diye.. Fistik gibisiniz valla masallah.. kimse inanmaz.. Nazar deger sonra haaa.. :)) Yeni ekleyeceginiz resimler ve yazilar icin sabirsizlaniyorum.. Bu arada gecen hafta p.tesi bayram dolayisiyla kanaB yokmuydu ? Bi onerim de kanalb deki derslerden birinde yazi yazmayi da gosterebilirsiniz bence.. Ay ben keyifle izliyorum valla .. Ama malum bebekden dolayi hiic bisi yapamiyorum.. Behnurcum, valla benim tecrubem yok. Ne ogrendiysem Ece hanimdan ogrendim burdan okuyarak. Ama oyun hamuru ile ben yapmis olsaydim sokerdim ve yeniden yapardim. Sonradan bozulacagina simdiden kendin sokup yeniden yap bence.. Kolay gelsin.. :))

  41. behnur diyor ki:

    >tamam cnm çok teşekkürler kitchen witch bebişinle kolaylıklar diliyorum seni öpüyorum ece hnmı da sabırsızlıkla bekliyoruz🙂


Bir Cevap Yazın

