>HELLO LADİES 1

>DSC_0188

Tanrım ne kadar şanslıyım…Dün nereye baksam sizlerden bana gönderilmiş doğum günü mesajlarınızı gördüm. Blogdan, hotmailden, facebooktan, hatta playlist.com’dan bana ulaşıp mesaj bırakan herkese SONSUZ TEŞEKKÜRLER…Dün telefonuma cevap vermekten ders yapamadım..Umarım cumartesi grubu öğrencilerimizi ihmal etmemişimdir çünkü habire telefondaydım…Sevgili DOLUNAY
(sen nasıl dolu dolu bir kadınsın, yakın arkadaşlarını kıskanıyorum!) kocaman bir kakaolu pasta yapmış…Sabah 6’da kalkmış yapmış..Bir de bu yetmemiş, ben erkenden bakarım diye bloga da doğum günü mesajı bırakmış…Tabi ben gözümü ancak sabah atölyede açtığım için, Dolunay beni dürtünce bloga girdim ve herkesin mesajlarını görmeye başladım. Bir hayli bilgisayarın önünde oturdum ve sizleri düşündüm…Belki çoğunuzun yüzlerini bilemesem de gözümün önüne bir sürü ışıldayan gözlerle bana bakan güzel hanımlar geldi…Yok, yok, valla burası, sizlerle olan blog dünyam, bambaşka bir boyut…Bunu yaşamayanın anlayacağını pek zannetmiyorum…Hepinizi yanaklarınızdan kocaman kocaman öpüyorum….



Yukarıdaki yılbaşı evi nasıl güzel ama…. Ellerine sağlık Gamze…Aslında bu önü pencere ve kapı ile set edilmiş “ekmeklik” diye satılan objeyi hiç sevmiyorum…Gamze’de atölyeye gelip “buna ne yapalım Ece” deyince, bir an kalbim sıkıştı…”Hay Allahım, yine mi bu zor obje karşıma geldi ” dedim…Amaaaaa, sonra…lütfen bir daha bakar mısınız? Nasıl dayanılmaz bir şey oldu….Bazı yerlerini peçete olarak yapıştırdık, bazı yerlerine peçeteden fotokopiler çektik, hamurladık, kar efekti yaptık, işte sonuç dayanılmaz….


Eeee bari hazır atölyede bulaşık yıkarken!!! bende size bir sürpriz……… yapayım………. dedim……… ve yılbaşına doğru yaklaşırken?…………………., bana mesaj yazanlardan?………………… birisine?…………………….. güzel bir “Atölye Beyaz yapımı eşya “?……………………hediye edeyim dedim…

Biliyorsunuz yarın KanalB’deyim. Program esnasında yaptığım objeleri genelde orada bırakıyorum..Yarın gidince…………………. bir gözden geçireyim………………, bakayım…………………….., sizlere layık…………………………………., hediye edilebilecek…………………….. neler var?

E artık, sürprizin detaylarını hafta içi sizlere bildiriririm…
Yukarıdaki resmime baktım da, nedense hep mutfakta çekilen resimlerimi çok beğeniyorum…Allah Allah, ama bakın bir tane daha yayınlayayım, sizde bana hak vereceksiniz…


Nasıl? Haksız mıyım? Yok, bundan sonra resimleri mutfakta çektiriyorum…..

Bir kaç güzel resimle sizlere veda ediyorum,veeee yarın görüşmek üzere diyorum...

( İnanmayacaksınız ama , bu hafta kendimi sizlere adadım, hergün az da olsa bloguma yazacağım…Sürprizin detayları bu hafta burada….)






21 Yorum on “>HELLO LADİES 1”

  1. hepsusluydum diyor ki:

    >Fincanlara bayıldım,çok güzel olmuşlar,ellerinize sağlık.Ömrünüz uzun,huzurlu ve bereketli olsun, nice yaşlara sevdiklerinizle ve bizimle birlikte..Sevgilerimle Zehr@

  2. Gokce diyor ki:

    >Ben kaçırmışım bu arada doğum gününüzü🙂 Geç de olsa ben de kutlamak isterim, tüm sevdiklerinizle hep mutlu, hep güzel bir yeni yaşınız olsun :)Bu arada kutu gerçekten süper olmuş. boyut verme konusunda da fotoğrafları incelediğim kadarıyla ciddi bir 3. boyut olmuş sanki, yanılıyormuyum, koltuklu kutuda koltuğun kenarı falan sanki daha bir öne çıkmış gibi, yoksa resmin kalitesinden bana mı öyle geldi anlamadım, hepinizin ellerine sağlık. Bu arada size bir mail gönderdim, bakabildiniz mi?

  3. ELÇİN diyor ki:

    >sağlıkla huzurla nice yıllar diliyorum :)yaptıklarınız harika…sessiz takipçiniz olarak her seferinde yaptıklarınız karşısında keşke ankara da olsam diyorum :)sevgiler

  4. MAYRI diyor ki:

    >Yapanların ellerine sağlık hepsi ayrı bir güzel….

  5. Catherine Holman diyor ki:

    >I love all the Christmas projects! You can tell by the smiles on these ladies faces that your classes and your shop brings so much joy into their lives!Hugs,Cathie

  6. NERİ diyor ki:

    >Ece'ciğim,bende doğum gününü kutluyorum,iyi ki varsın..mutfak resimleri çok hoş orayada çok yakışıyorsun,sevgiler

  7. nazardeymesin07 diyor ki:

    >Çok sık yorum yazamasamda her an takipçinizim habariniz olsun.Geç te olsa nice sağlıklı uzun yaşlar diliyorum.Mutfaktada çok başarılı olduğunuz belli, çok yakışmışsınız maşallah başarılarınızın devamını diliyorum sevgiler…

  8. lolipu diyor ki:

    >Yine çok güzel işler yapılmış, bayıldımmmmmm, Her gün merakla bakıyorum bloğunuza yeni bir şeyler var mı diye. Doğumgününüz de kutlu olsun, nice mutlu, sağlıklı yıllara:))

  9. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanım gülmek size çok yakışıyor.şarkı sözü gibi oldu ama(hep gülün inşallah).yine harika işler çıkmış bende yapmak istiyorum.biraz daha çalışmalıyım,bize daha çok vakit ayıracakmışsınız yaşasınnnnnnnnnnn.

  10. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ne güzel bir haber bu. Her gün yenilenmiş bir sayfa görmek. Gerçi siz yenilemeseniz de ben arada bir gelip geziyorum, gözüm gönlüm açılsın diye. Sevgiler.

  11. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Ece Hnm, neden başlasamki ama ilk önce arife günü bana kapılarınızı açtığınız için çok teşekkür ederim. Ta istanbul dan gelip arife günü sabahın erkenden kapınıza damladım.Sizi göremedim ama Çağla hnm ve Meltem hnm ile tanıştım onlarada beni kırmadıkları için çok teşekkür ederim. Ürünlerinize bakmaktan,(ay buda harika, buda süper diye diye) kendimi alıkoyamadım.Hepsi o kadar güzelki zaman nasıl çabuk geçti anlamadım.Doğum gününüzü kutlarım nice mutlu seneler dilerim.Sağlık, mutluluk ve huzur eksik olmasın hayatınızdan …Fincanlar çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Sevgilerimle Beyaz KKelebek

  12. Pekmez diyor ki:

    >Günaydın Ece Hanım!Bu sabah Kanal B'de izledim sizi ve sayfanızı ziyaret edince de yaptıklarınıza bayıldım. Masal gibi! Yeni yaşınızı kutlarım. Sevgiler…

  13. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanımmmmmmm çok güzelsiniz gerçektennnn..o gülen gözler harikaaaaa…..bu arada ne zaman hadi geliyorsunuz buraya ???? Meltem ile söz verdiniz unutmayın..muckk

  14. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay bardaklar harika olmus sahiden.. Cok begendim.. Simdi normalde cam boyadiktan sonra bi cok urunu kullanabiliyoruz da acaba bu bardaklarda cay kahve icmek mumkun olurmu acaba yoksa sadece dekoratifmi? Yani sicak su zarar verirmi dekopaja veya boyaya ? Bugun ku programi henuz izleyemedim ancak persembe yda cuma yukleniyo arsive.. Ama cok merak ediyorum. Gecen programlarda baska seylerde yapacaginizi soylemistiniz, canta gibi. Bilmem kesfetmismiydiniz ama bu isde cok basarili bir blog sahibi var.. http://leyya-craftmania.blogspot.com/tavsiye ederim sayfasini bir ziyaret edin.. Bu arada surpriz hediye cekilisi umarim bana cikmaz buraya yollamak cok masrafli olur :))[istemem yan cebime koy.. bana ciksin bana ciksin… :)]

  15. Fatı, diyor ki:

    >Harikalar yaratan Bayana Merhaba:)önce doğum günün sana uğur ve başarı getirsin sağlıklı seneler dilerim canım:)objelerini ayırt edemiyorum, aaaa bu da çok güzel olmuş diyemiyorum çünki herbiri muhteşem:) ellerine sağlık canım…bu arada yeni yıldada başarı diliyorum:)sevgiler iyi çalışmalar

  16. PINAR diyor ki:

    >Canım Kitchenım Witchim benim..sen üzülme sana çıksın bir şekilde ulaştırırız biz sana hediyeni :))) ben sana ellerimle getiririm ..heheheh

  17. zeynepmeltem diyor ki:

    >Varlığıyla arkadaşlarının ve blog takipçilerinin hayatına renk katan bu özel insana çok çok güzel bir yeni yaş diliyorum:-) İyi ki doğmuşsun, iyi ki seninle tanışmışız. Ailenle ve blogdan da olsa tabi ki bizlerle:-) nice yeni yaşlara..Doğum günün kutlu olsun sevgili Ece..

  18. gamze diyor ki:

    >Ece hanım doğum gününüz kutlu olsun.Sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu yeni yaşlar diliyorum.

  19. behnur diyor ki:

    >fincanlar ve diğer yaptıklarınız süper olmuşlar ece hnm tebrikler…o boş fincanları nereden aldınız acaba ??? bu arada hediye bana çıksa tam süper olur incelerim dururum nasıl yapmışsınız diye ve sonra inş.devamını yapabilirim🙂 görüşmek üzere herkese sevgiler…

  20. banuca diyor ki:

    >Aslında sizleri, ellerinizden çıkan ve benim için inanılmaz güzellikleri, içim gide gide, gözlerimi aça aça, hemen hergün izliyorum. Artık bir yorum yazayım dedim, ama ne yazacağım bilemedim. Hepinizin ellerine, fikrine sağlık, bu güzel ellerin hepsini öpüyorum…

  21. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay ben burdaki kupalari normal boyutta sandim ya resme bakinca.. Programda gordum megerse kocamanlarmis… Ay pek sekerler valla.. Yeni versiyonlarin resimlerini bekliyorum..


Bir Cevap Yazın

