>HELLO LADIES 2

>DSC_0178

Merhaba arkadaşlar,

Bu geceki yazımda bir objenin yapımından bahsedeyim, hem de bu arada, neredeyse 1 aydır biriken sorularınıza azar azar cevap vermeye başlayayım.

Haydi gelin birlikte bir yılbaşı çelengi yapalım.

Bize gerekli olan malzemeler: Yılbaşı çelengi, çeşitli dekopaj kağıtları, kendinden kuruyan model hamuru(eberhard faber-light), dekopaj tutkalı(royal coat decoupage finish)kretuar, ince çiçek teli, tahta 2010 rakamları, peçete, peçete tutkalı(Art potch), sıcak silikon tabancası, çeşitli kumaş ya da kurdeleler…

Rakamları akrilik beyaz boya ile boyayın. Boya kuruduktan sonra üzerine istediğiniz bir peçeteyi peçete tutkalını peçetenin üzerinden sürerek yapıştırın. Yapıştırıcı kuruyunca artan kenarlarını rakamlara göre kesin ve tekrar rakamların ve peçetelerin üzerine koruyucu amaçlı peçete tutkalından sürün.

Beyaz model hamurunun rengini krem rengine çevirmek için, 1 paket hamurun içine 1 çay kaşığı kadar hardal sarısı rengi akrilik boya katın. Homojen bir renk elde edene kadar elinizde yoğurun ve bir merdane yardımı ile 3 mm kalınlığında açın.

Daha evvelden kesip hazırladığınız dekopaj resimlerini arkalarına dekopaj tutkalı sürerek hamura yapıştırın.

İyi bir kretuar( profesyonel kesme aleti) yardımı ile resimlerin tam kenarlarından dönerek hamuru kesin.
Hamurların dönerek düz şekillerinin bozulmaması için üzerine bir gece boyunca hafif bir ağırlık koyun. (Ör. Hamurları masaya dizip üzerine bir tepsi ile bastırabilirsiniz.)Ertesi gün keskin bir delici ile (tığ, ince yıldız tornavida, şiş, vs.)yılbaşı süslerimizin tam üstünden delin ve çiçek teli geçirip düğümleyin.
Tekrar bir gece daha, hamurların kıvrılıp şeklinin bozulmaması için ağırlık altında kurumaya bırakın. Ertesi gün tüm süslere en az 2 kat dekopaj tutkalı sürerek korumaya alın.
Artık yılbaşı çelenginizi süslemeye başlayabilirsiniz…Sıcak silikon ile rakamları yapıştırın, çiçek teli takılmış süslerini rastgele istediğiniz yere asın, sevdiğiniz kumaşlardan kesip kurdeleler hazırlayın ve sıcak silikonla yapıştırın. Tüm çelenge sprey vernik sıkın.


Tabi ki söylememe gerek yok ama yine de hatırlatayım, bu metod ile kocaman çam ağacını bile süsleyebilirsiniz.
Aaaaa, çok iyi fikir, atölyeye bir çam ağacı süsleyecektik, en iyisi yarından itibaren resimleri kesmeye başlayalım.

Sorularınıza gelinceeee….

Sevgili Kitchen Witch: Artık hediye atölyeden, yol parası sizden…Bu arada, şimdi önerdiğin bloga girdim, gerçekten çok güzel, çok teşekkür ederim.
Sevgili Pınar: Gerçekten İtalya’ya Meltem ile gelebilir miyiz? Hemen bir bahar planı yapabiliriz, ona göre….
Sevgili Gökçe: Acaba mailini nereye gönderdin? Benim hotmailimde ya da atolyebeyaz hotmailinde göremedim…Bir daha mı göndersen acaba?

Peki sevgili dostlarım, yarın daha evvelki sorularınıza ve yeni gelecek olanlara cevap vermeye devam edeceğim.


Dünkü sürprizimi umarım beğendiniz…Bugün KanalB’de de söylediğim gibi bana mesaj atanlar arasından çekeceğim kura sonucu çok sevdiğim kırmızı kurdeleli kavanozumu yılbaşı hediyesi olarak göndereceğim. Detaylar daha sonra yavaş yavaş geliyor…..

Yarın görüşmek üzere…


13 Yorum on “>HELLO LADIES 2”

  1. ebru diyor ki:

    >Merhaba Ece hanım, gerçi yorum bırakmak için hediyeye ihtiyacımız yok ama çok ince bir düşünce teşekkür ederiz:) Yeni yılda tüm sevdiklerinizle beraber harika bir yıl geçirmenizi diliyorum. Yeni yılda internet satışınıza ağırlık verin lütfen:) Sizden bu harika resimlerden de dekupaj kağıtları satışı rica ediyoruz🙂 Bu sene Türkiye'nin Donna Dewberry'si olun olur mu? :))) Mutlu yıllar! Sevgiler, Ebru Yücetin

  2. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Yine süper şeyler, yupi her gün sitede yeni birşeyler görüyorum diye gerçektende çok seviniyorum.

  3. meugenia diyor ki:

    >Preciosos tus trabajos¡¡ entro en tu blog a ver las maravillas que haces.Besitos desde España.

  4. Leyya-craftmania diyor ki:

    >merhaba sevgili ece hanım, ben de sizi tanıdıgıma çok sevindim.üstelik tam da kendi alanımda gerçekleştirmek istediğim projeyi hayata geçmiş haliyle gördüm sizde sanki ve bu beni daha çok sabırsızlandırdı:))tıpkı sizinki gibi bir atölye hayal ediyorum ,şirin,pitikareli,puantiyeli,beyazlı,dallı güllü kumaşlarla ve dikiş malzemeleriyle dopdolu:))38 yaşımda da olsa yarım bıraktıgım eğitimimi tamamlama çabası beni hayalimden bir kaç yıllıgına alıkoydu ama okulum biter bitmez hayalimdeki atölyeye kavuşacağım inşllh:))blogunuzda alanınızla ilgili bilgileri ve teknikleri paylaşmanız büyük incelik doğrusu.bunun için teşekkür etmek istiyorum.sizi ilgiyle izleyeceğim bundan böyle.selam ankara'ya:)

  5. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanımmmmm aşkolsun hemen planlıyorsunuz ve geliyorsunuz buraya lütfeennnnn..sizleri büyük bir keyifle ağırlarım burada..Meltem ve Ahu hadi Ece hanımı da alın ve gelin bekliyorum…Bu arada nereye mesaj atılması gerekiyor muhteşem kavanoz için ???? Kocaman kocaman öpüyorum

  6. NEFİSE diyor ki:

    >Ece'cim merhaba nasılsın?.. Yoğun olduğun belli .Hepsi çok güzel olmuş,Çilekli tabağın üstünde ki panonun başka bir versiyonunu yapmıştık.. ama o gün çok dikkat etmeme rağmen biraz aşağı kaymış. Acaba kaldırıp yeniden yapıştırmayı denesem mi? Zarar da vermek istemiyorum ne dersin.. öyle kalsın mı?Hoşçakal..

  7. Anonymous diyor ki:

    >Seus trabalhos são maravilhosos,gosto muito de tudo o que vejo.Parabéns! Ana Amélia,Niterói,Brasil.

  8. neduk diyor ki:

    >Durup durup yazıları patlatıyorsunuz.Hangi işinizi inceleyeceğimi şaşırıyorum.Teker teker verin lütfen.Ağır geliyor:)))Mailimizi nereye atacağız?Ben ki hiç bir hediye veriyorum kampanyasına katılmış değilim.Sizinkini kaçırmak istemem.Sizden gelecek en küçük şey bile şanslı kişiyi çok mutlu edecek inanın.Sevgiler.

  9. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay Pinarcim kiskandim vallaa.. Bende gelmek isterim.. En iyisi once sen gel bana kazandigim hediyeyi getir, sonada ben geleyim Italya ya,,😀

  10. sevça diyor ki:

    >Sevgilerr :))Yaptıklarınıza bayılıyorum, dakikalarca inceliyorum, bu bile beni nasıl deşarj ediyor size anlatamam Ece abla. Ebru hanımına katılıyorum bu birbirinden şahane, albenisi olan dekupaj kağıtlarını lütfen ama lütfen sitenizde satışa sunun. Ayrıca yetenekli ustanızın yaptığı materyalleri de lütfen bizlerle paylaşın. ham halleriyle fotoğraflayıp satışa sunun bence bu sitenizi takip eden herkesin çok hoşuna gider. Sizi kocaman öpüyorum. Şimdiden huzurlu, sağlık dolu, yepyeni çalışmalara imza atacağınız bir yıl diliyorum.

  11. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanım yine harika birşey öğrendik sizden.bu çelenk süsleme yöntemiyle yılbaşı süsleri yapıp ağacıma asıcam.evim dergisi aldım orda beyaz yılmaşı ağacı var gördünüzmü bilmiyorum sizin atölyeye öyle bişey çok yakışırdı doğrusu.öpüldünüz

  12. Gokce diyor ki:

    >Ece hanım bu çelengi nasıl bir hevesle eşimi yanıma çağırarak gösterdim anlatamam, benim heyecanla çağırmama o bile "ne var noluyor" niye panikle geldi🙂 Ve şimdi bugün yapımını gördüğüme ne kadar sevindim anlatamam, ama dekupaj kağıtlarını nasıl bulucaz, lütfen yardım :)çok teşekkürler,sevgilergökçe

  13. miray taşkıran diyor ki:

    >merhaba Ece hn. ve güzel ekibi..tabii marifetli öğencilerini de unutmamam lazım!herkesi sevgiyle selamlıyorum..yaptığınız şeyler o kadar güzel ki..tebrik ediyorum hepinizi..Ankara'ya geldiğimde kahve davetinize mutlaka icabet edeceğim..dekopaj kağıtlarınıza hayran oldum,nasıl temin edebilirim?görüşmek dileğiyle..(kavanozlara beni de yazın😉 ) teşekkürler!


Bir Cevap Yazın

