>HELLO LADİES 3

>

Tam ekran yakalama 12.10.2009 212801

Yukarıdaki resmin nasıl yapıldığını anlayabildiniz mi?
Tam ekran yakalama 09.12.2009 200831
Ya bu noel babanın nasıl yapıldığını…….?

Ya da bunların?


Bütün bu resimler birer STENCIL şablonu…Ne kadar güzeller değil mi? Ben bir stencil hastasıyım, herşeyi stencil ile süsleyebilirim…Maalesef Türkiye bu konuda çok kısır…Eskiden Delta markası Türkiye’ye getirilirken meğer ne kadar şanslıymışız…Artık Türkiye’ye hemen hemen hiç güzel stencil gelmiyor, zaten en ucuz ve güzel stencilleri üreten Delta markası da çoktan kapandı…Biz atölye olarak arada yurtdışından stencil istiyoruz ama çok pahalıya mal oluyor…

Mesela aşağıdaki stencil yaklaşık 100$’a mal oluyor…

Yukarıdaki stencili yaklaşık 5 sene evvel Amerika’dan internet aracılığı ile satın aldım ve çeşitli yerlerde kullandık…Hatta Angora Evleri’nde Bilim Teknik dergisinin genel yayın yönetmeninin evindeki banyo dolaplarının tüm kapaklarını bu stencil ile süsledim..Maalesef hiç resim çekmemişim. Ama aynı stencili daha sonra Beyhan kullanmıştı.. Neyse ki, Beyhan’ın dolabının bir resmi var…


Yurdışında fırçaları olsun, yapıştırıcıları, boş kağıtları, stencil kesicileri bile her yerlerde satılıyor..Ahhhh, burada ancak elimizdekilerle yetiniyoruz…Laf aramızda ellerinde o kadar bol imkanlar olsa da, yabancılar bile bizim blogda yaptıklarımıza feci şekilde hayranlar…Atölyemle bir kere daha gurur duyuyorum…

İsterseniz şimdi atölyede yapılan stencil örneklerine bir göz atalım…Dikkatle incelerseniz, aslında 8-9 stencilin etrafında dönüp duruyoruz ama yine de güzel şeyler yapabilmişiz…Siz ne dersiniz?













Gelen mesajlara binlerce kez teşekkürler…


Sevgili Ebru
‘nun dediği gibi (aslında yılbaşı hediyesi benim yaptığım küçücük bir hediye) yorum bırakmanız için hediye vermeme gerek yok, her zaman öyle güzel şeyler yazıyorsunuz ki….Hediye sadece biraz ortamı neşelendirmek ve heyecanlandırmak için keyifli bir vesile…”Sevgili Ebru‘cuğum….., nasıl koltuklarımı kabartan, kalbime yumuşacık dokunan bir söz söylemişsin… “Türkiye’nin Donna Dewberry’si olur musunuz?” diyerek…Bu sözünü uzun zaman unutmayacağım…Güzel yanaklarından çok çok öpüyorum…

Sevgili Zeynepmeltem…..Bana hitaben, “Varlığıyla arkadaşlarının ve blog takipçilerinin hayatına renk katan bu özel insan…”diye başlayan o güzel yazı için seni öpüyorum……Ahh, çok mahçup oluyorum, canım Zeynep‘ciğim, senin ağzından böylesine değerli bir sıfatı duyabilmek için ne yaptım acaba? Çok çok teşekkür ediyorum.

Herkesin ama gerçekten taaaa yüreğimin derininden söylüyorum, herkesin yazdıkları benim için çok çok değerli….

Sevgili Sevgi Saygı, geçenlerde bana muhteşem bir mektup yazmış.”Ece hanım, bizi uzun zaman susuz bırakmayın” demiş (Bu mektubu da uzun zaman unutmayacağım, her canım sıkıldığında açıp derin bir nefes alarak tekrar tekrar okuyorum…Sevgili Sevgi Saygı, sizi de o güzel yanaklarınızdan mutlulukla öpüyorum…Mektuptan öyle etkilendim ki, o şevkle 2-3 gündür, sizleri susuz bırakmamaya çalışıyorum…

Bu gece, yatağımda, üşenmeyip bana yolladığınız güzel mesajlarınız sayesinde aşağıdaki kız gibi uyuyacağım.

Tam ekran yakalama 09.12.2009 222147

Tam 3 saattir blog yazısı yazıyorum…

Tüm sorularınıza yarın cevap vereceğim.

İyi geceler…

Tam ekran yakalama 09.12.2009 220913

5 Yorum on “>HELLO LADİES 3”

  1. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Aman Ece Hanım, dalga mı geçiyorsunuz, "yine de güzel şeyler yapabilmişiz… ne dersiniz?" derken. Elinizdeki imkanlarla bu kadar ilerlemeniz, bu kadar güzel işler çıkarıp, onları bizimle, üstelikte çok mütevazi bir dille paylaşmanız, gerçekten takdire şayan…Biz de sizinle ve atölyenizle gurur duyuyoruz. Muhteşem örnekler sergiliyorsunuz. Feyz alıyorum sizden. Bu arada, hergün yeni bir sayfa görmekten çok mutluyum.Size de iyi geceler, sevgiler.

  2. >Birkaç stencil şablonunun etrafında dönmek bu oluyorsa ben birinede razıyım:)) Varsın az olsun sizin yaptıklarınız bu kadar güzelken hiç önemli değil.Primer boya hakkında size mail atmıştım bu kadar sıkışıklıkta azıcık bilgi verirseniz çok çok mutlu olurum size de iyi geceler:))

  3. ALACATI diyor ki:

    >Merhabalar,Ben bu konuda cok fazla fikir sahibi degilim ama belki http://www.stencilkingdom.com/catalogue sitesine fikir edinmek icin goz atabilirsiniz…Basarilarinizin devamini diliyorum…

  4. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay Ece hanim , bu stencil calismalarida bir harika.. Programda da uygulamistiniz bitane ama aslinda o gun tam anlasilmadi kat kat nasil calisildigi.. Belki birazdaha basit bitane yaparsiniz tekrar..

  5. guest from izmir diyor ki:

    >Atölye Beyaz ın sıcacık Ecesi,Merhaba:)Öncelikle Atölye Beyaza girdiğim andan itibaren sıcacık karşılamanız ve misafirperverliğiniz için çok çok teşekkürler.Blog sayfanızı sürekli takip ettiğim için,etrafımda gördüğüm herşey o kadar aşinaydıki,birde sizin sempatik karşılamanız eklenince kendimi evimde hissettim.Atölyedeki herşey o kadar güzel ,o kadar özenli ve cici biciydiki gerçekten büyülendim.Sizi farklı kılan şeyde bu bence.İzmire döner dönmez heyecanla sizden aldığım malzemeleri çıkardım.Ama çok kötü bir sürprizle karşılaştım.fiskos masasına dekupe etmek için hazırladığımız fotokopilerin bir parçası kaybolmuş:(O resmi bana mailleyebilirseniz çoook mutlu olurum.Bir sonraki Ankara ziyaretimde Atölye Beyaz için birkaç gün ayırmayı planlıyorum,çünkü gerçekten doyamadım:)Yeniden görüşmek dileğiyle izmirden kucak dolusu sevgiler…şeyda


Bir Cevap Yazın

