>Sizlere Dekopaj Resmi hediye edebilir miyim?

>

Ama şimdi benim gibi yufkayürekli birine böyle güzel şeyler yazıyorsunuz..Sonra da sizler için bir türlü ne yapacağımı bilemiyorum…

Biliyorum, resimlerimize bayılıyorsunuz…

Bari dedim, bir kaç resim hediye edeyim…

Aşağıdaki resimler atölyede orijinal sayfalarından taranarak buraya aktarıldığı için iyi bir yazıcıdan aynı orijinali kalitesinde çıktı alabilirsiniz. Tabi en iyisi resimleri CD’ye kayıt edip, iyi bir fotokopicinin yolunu tutmak….

Güle güle kullanın…

img-Z16161059-0001

img-Z16161033-0001

img-Z16160648-0001

Gelelim hediye çekilişimize mesaj gönderenlere….

DSC_0109

14 Aralık tarihi itibari ile bloga yorum bırakanlar ya da ece_aymer@hotmail.com’a mesaj bırakanları 20 Aralık akşamına kadar aşağıdaki tabloda yayınlayacağım.

Herkese…. o güzel, yüreklerinden gelerek yazdıkları muhteşem sözlere….
binlerce kez teşekkür ediyorum, yanaklarınızdan öpüyorum…
(Zannederim, en kısa zamanda blogumda “en güzel yorumlar” köşesi açmam gerekecek…
İçim sıkıldıkça,açıp bir çırpıda hepsini okurum ve hemen bomba gibi olurum…)

1.MARİFETLİ PERİ
2.SERPİL AKSUNGUR
3.KITCHEN WITCH
4.BAHAR
5.GÖKÇE
6.EBRU
7.BEYAZ KELEBEK
8.ÇİĞDEM
9.CEYCEY
10.İFFETİN GÜNLÜĞÜ
11.SEVÇA
12.DSHANDMADE
13.ÖZLEM
14.NERİ
15.NEDUK
16.NUR
17.LAVANTABAHÇESİ
18.NANELİMON
19.ZEYNEP BAYRAM
20.BEYHAN-MUAMMER
21.ÖZNUR NİĞDELİ
22.SONAY KIZILYEL
23.NİHAL ÇAĞLAR
24.SİBELLA
25.YILDIZ111
26.LOLİPU
27.HERŞEYDEN AZICIK
28.MELEKİZCİ
29.NUR
30.HOBİGİLLER
31.HAYRİYE AYŞE DEMİR
32.GÜLNAZ DEMİREL
33.OYA YILDIRIM
34.DAKİKADANONCE
35.PINAR
36.RIMMA
37.ZEYNEP MELTEM
38.ELİF TUNÇ
39.GÖZDE GİZEM UYSAL
40.MÜRVET BAYDEMİR
41.HUZUNLU37
42.RABİA GÖKSALTIK
43.MERAL GARİPOĞLU
44.BEHNUR YAVUZ
45.ŞEYDA BARUTÇUOĞLU
46.DERYA ÖZEN


22 Yorum on “>Sizlere Dekopaj Resmi hediye edebilir miyim?”

  1. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Edemez olur musunuz edin tabi edin:) Hani nerede? Ben göremiyorum ama…

  2. lolipu diyor ki:

    >ayyy ne güzel olurrrr:)

  3. >Çok çok güzeller çok teşekkür ederim ama hala primer boyayı sipariş veremedim ne fiyatı ne de alışveriş sitenizde sipariş formu bulamadım size mail çektiğimde sanırım size ulaşmıyor:((

  4. Melek İZCİ diyor ki:

    >Merhaba Ece hnm, ben pek anlamıyorum bloğ işlerini ama sizi kanal B den takip ederik buldum sitenizi çok beğeniyorum.Hediyenizde ayrı bir güzellikte bakalım kime çıkacak.Resimler için çok teşekkürler.

  5. Anonymous diyor ki:

    >Sizin içiniz hiç sıkılmasın ece hanım …o kadar güzel bir yüreğiniz var ki bu yüzünüze sayfanıza ,ellerinizin değdiği heryere yansıyor…dileğim içiniz hiç sıkılmasın , o güzel kalbiniz üzüntü verecek hiç bir durumla karşılaşmasın .. siz bize hiç bir çıkar gözetmeksizin emek veriyorsunuz bilgilerinizi paylaşıyorsunuz…bu büyüklüğü ancak kocaman içinde yalnızca sevgi barındıran sizin gibi yürekler yapabilir…binlerce teşekkür ne mutlu bizlere ki sizin gibi bir kalbi tanıdık …hep her an sağlık ve mutlulukla kalın sevgilerimle nur…

  6. sevça diyor ki:

    >hiiii diye bir iç çektim yan masada oturan arkadaşım korktu :)) nasıl güzel geldi o dekopaj resimleri, ay nasıl mutlu oldum anlatamam. benim gibi sitenizi dört gözle takip eden bir çok arkadaşımda eminim çok sevinmişlerdir. siz gerçekten çok tatlısınız… sizi sevgiyle kucaklıyorum ve sımsıkı sarılıyorum.

  7. zeynep bayram diyor ki:

    >ay zaten ortadakine bayılmıştım.siz çok güzel duvar süsü yapmıştınız onunlan resmini burd görmüştüm.resim koleksiyonuma yenileri geldi.çokkk öpüyorum

  8. NERİ diyor ki:

    >Daha öncede resimlerini almıştım,bunlarda çok hoş…sağol,ellerin dert görmesin,güzel yüzün,yüreğin hiiiç solmasın emi,sevgiler

  9. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Çok güzeller, çok teşekkürler Ece Hanım. Öpüp, kucaklıyorum sevgiyle…

  10. hobigiller diyor ki:

    >merhaba. bende takipçilerinizdenim.yaptıklarınıza bayılıyorum.hele kullandığınız resimler harika.zaman zaman masa üstü olarak kullanmaya çalışıyorm ama o kadar canlı ve renklilerki bu seferde masa üstü dosyaları bulmakta zorlanıyorum.benim yapmadığım tek hobi bu galiba.kursa gitme imkanım yok.belli bi eğitim almadan da yapilabileceğini zannetmiyorum.zaten kurs olmayan yerde malzemede yok.ben sadece yorum yazmak istedim.eğer o güzel resimlerinizden alma gibi bi hakkım varsa seve seve bu işi yapan arkadaşlara hakkımı devrediyorum.sevgiler yolluyorum.sizlere sağlıklı,huzurlu,mutlu ve bol verimli bir yıl diliyorum.

  11. PINAR diyor ki:

    >İsmimi listede görmeyince ben bir kıskan bir kıskan :(( çocuk gibi üzüldüm..istanbuldayım da pek takip edemedim son zamanlarda..En mutsuz zamanlarımda beni umutlandıran yazıları ile kalbime su serpen Ece hanım..iyi ki varsınız..Kocaman öpücükler

  12. NEFİSE diyor ki:

    >Sonunda bu hafta seni izleyebildim..senin o sakin halin çok hoşuma gidiyor..sevgiler. Beni kuraya katma zaten yapabiliyorum inşallah yapamayan birine gider…n

  13. Rimma diyor ki:

    >Ece Hanım,her gün blogunuzu açıyorum,yeni bir şey görmek o kadar güzel,siz her zaman harika şeyler yapıyorsunuz,sizin bloğunuza bakmak benim için en güzel zaman geçirmesi,sizin hakkınızda okumak,aile resimlerinize bakmak çok interesandı,çok güzeldi.Özellikle son resminizi beğendim,siz o kadar güzel ailesiniz,çok mutlu görünüyorsunuz,ben size her zaman o resimdeki gibi sevinç ve mutluluk diliyorum!İyi ki ben sizinle tanıştım,siz harika bir insansınız.Kiss you and wish you happy New Year!!!Rimma

  14. zeynepmeltem diyor ki:

    >Sen ne güzel bir insansın sevgili Ece.Bir önceki yazınla beni de derinlere daldırdın,ne zamandır benim de içimden geçen şeyleri yazında görünce yalnız olmadığımı hissettim.Benim de 2000 yılından beri hayatım 180 derece değişti gerçekten. 2000 yılında yeni bir işe girmiştim, eşimle tanışmıştım, evlilik, çocuklar, ev değiştirmeler, 15 sene sonra iş hayatını bırakma vs derken karşıma sen çıktın. Bahsettiğim dönüm noktalarından biri sayılacak kadar değerlisin benim için. Şimdiden 2010'un sana gönlündeki tüm güzellikleri getirmesini dilerim. Çok sevgiler

  15. dshandmade diyor ki:

    >Ankara'da yaşamadığıma sadece sizinle birşeyler paylaşma imkanı olmadığı için üzülüyorum. çok yetenekli ve cömertsiniz. sevgiler…

  16. Anonymous diyor ki:

    >merhaba ece hanım ben bu işle 2 aydır uğraşıyorum fakat buralarda hiç atölye yok onun için blogdan sizi bula bildiğime çok sevindim bir kaç sorum olucak . sorularım şunlar: benim 4 yaşında bir oğlum var ben bir sehpeye eskitme sürerken olum yanlışlık la yanın dan geçerken hem halıya hemde sehpanın üzerine tüm eskitmeyi döktü halıdan sildiğim halde çıkmadı ne yapabikirim.Ve sehpamı nasıl düzeltebilirim .Ben Elif Tunç cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

  17. >Ah, Elif Tunç,Çok üzüldüm…Bilmem ki halıyı neyle temizleyebilirsin?Halı açık renk ise belki selülozik tiner kullanabilirsin…Ben yıllardır sadece Amway ürünleri kullandığım için onu önerebilirim…Amway'ın halı şampuanı ile LOC temizleyicisini karıştırıp, silip sonra da süpürge ile çekebilirsin…Hay allah, nasıl yaptınız? Sehpa kolay…zımpara yapıp, kapatıcı ile kapatıp tekrar boyarsın ama halıya üzüldüm…Genel halı temizleyen firmalar var, ben yılda bir kere koltuk ve halılara çağırıyorum, herşeyi temizliyorlar…(Kediler var malum)Sevgiler

  18. behnur diyor ki:

    >merhaba ece hanımcım pozitif enerjiniz çalışma azminiz,yaratıcılığınız ve bizlerle paylaşımlarınız inşallah 2010 da da devam etsin inşallah :)resimler süper süper süper çok düşüncelisiniz çok teşekkürler…acaba beni de hedşye çekilişine katar mısınız ??? yoksa zamanı geçti mi?? bende burda malzeme bulmakta çok zorlanıyorum küçük yerde olmanın dezavantajları sanırım ne yapalım sağlık olsun…artık ankara yolu bize bir kerede olsa şart🙂 sevgiler ece hanım behnur yavuz

  19. BEYAZ KKELEBEK diyor ki:

    >HEDİYE BANA ÇIKMADI😦 YAAAAAAAAMA TEBRİK EDERİM İFFETTİN GÜNLÜĞÜNÜ O MUHTEŞEM HEDİYE KENDİSİNE ÇIKTI.GÜLE GÜLE KULLANIN.

  20. ceycey diyor ki:

    >sabahki programı ilk kez izleyecektim ama kaçırdım…çok üzüldüm.her hafta mı,yoksa 15 günde bir mi çıkıyorsunuz?mümkünse hamurla boyut çalışmanızı izleyerek ögrenmek istiyorum..daha önce kısmet olmadıda..bir de hazır hamurları nerden temin edebilirim..hobi marketlerdenmi almam gerekiyor?adını,markasını ögrenebilirmiyim?iffet hanımı ben de tebrik ediyorum..

  21. Anonymous diyor ki:

    >Ece Hanım tekrar merhaba. Daha öncede mail göndermiştim fakat ulaşmadı sanırım size. Ben bir konuda sizden bilgi almak istiyorum. Ahşap boyama yaparken özellikle zeminde beyaz boya kullanıyorum fakat ahşap üzerinde en az 4 kat boyadıktan sonra zemini kapatabiliyorum. Boyama yapmadan önce herhangi bir ön çalışma yapıyor musunuz? Bir de çalışmalarım son aşamaya kadar güzel gidiyor ama ne zaman verniklemeye başlasam tüm çalışmam bozuluyor. Özellikle önerebileceğiniz bir sprey vernik markası var mı? TeşekkürlerimleNihal ÇAĞLAR ZENGİN

  22. >Merhaba Nihal,Zemin boyarken benim özellikle kullandırdığım bir malzeme yok…Dediğin gibi hele bir de beyaz boyuyorsak çok fazla kat boyamamız gerekiyor. İstersen daha iyi bir zemin oluşturacağı için ilk önce kapatıcı atabilirsin. Belki o şekilde daha az kat boya atmış olursun.Evet, vernik işi zor…Sprey vernik kullanıyorsan, 20 cm uzaklıktan hiç duraksamdan çok hızlı bir şekilde, hatta objeye bakmadan, sadece spreyi sıkmaya odaklanarak atman lazım…Kullandığımız spreyler Cadence ve Folk Art…Hepsinin matı, yarı matı ve parlağı var.Sevgiler


Bir Cevap Yazın

