>DERİN HANIMLARA BUYURMAZ MIYDINIZ?

>

Tebrikler İffetin Günlüğü…..

Ne güzel bir duyguymuş, tanımadığım birine hediye vermek…..Eeee, şimdi İffet’in benle haberleşmesini beklemem lazım…Umarım hemen bana adresini yazar da, yılbaşından evvel kendisine hediyemi ulaştırırım….

Hediye işi de bittikten sonra, normal blog hayatıma döneyim ve sizi çok çok güzel bir ev gezmesine davet edeyim dedim.

Sevgili Derin Hanım…
Galiba 5 yıldır tanışıyoruz…Hatırladığım kadarı ile Arcadium Alışveriş Merkezi’nde, yaptığımız bir sergide annemle tanışmışlar…Annemle tanışan bir hanım, hiç kursa yazılmadan ayrılabilir mi sergiden acaba?
Ah, birdakika….Derin Hanım’a döneceğim ama bir dakikalığına annemden, Sevinç Hanım’dan bahsetmem lazım….Şimdi sevgili dostlarım…Hizmet sektöründe verilen bütün kişisel gelişim derslerinde temel kural şudur: (hani bu aralar çok moda ya, “Yaşam Koçluğu Dersleri”……., yaklaşık 20 senedir hizmet sektöründe ve hep çok iyi yerlerde çalıştığım için, o kadar çok “müşteri nasıl iyi hissettirilir” dersi aldım ki….)….nerde kalmıştık, evet, daha iyi bir yaşam, daha iyi hizmet, daha iyi bir insan olmak için temel kural şudur:

Her insana, sanki önlerinde, “Bana kendimi çok iyi hissettir” tabelası asılıymış gibi davranacaksın….

İşte hiç bu gibi kurslara gitmemiş olmasına rağmen, annem bunu hep çok iyi yapan biridir. En karamsar anınızda bile tesadüfen çarşıda, restoranda, markette onun yanına düşerseniz, mutlaka sohbet edecek bir konu bulur ve inanın, karamsarlığı bir kenara atıp gülümseyerek hatta kahkahalar atarak, yolunuza devam edersiniz…O yüzden annemin eline düşmüşseniz, hayatta, kursa yazılmadan sizi bırakmaz…Herşey için çok sağol canım anneciğim….Tabi, aynı evde yaşayınca ve her iki karakter de oldukça baskın olunca bizim evde neler oluyor, varın siz düşünün ama yok, yok….Bu koca dünyada, hep iyiliğimizi isteyen, ne yapsak , onların gözlerinde en iyi, en güzel, en mükemmel, en kahraman olduğumuzu düşünen, bir tek kim var sizce?...Annelerimiz…..

İşte Derin Hanım ve arkadaşları da annemden kurtulamadılar!!! ve kursa yazıldılar….Yazılış o yazılış….. 5 senedir, (yoksa 6 sene mi oldu??)

sevgili Derin hanım,
sevgili Türesin Hanım
sevgili Meltem Hanım sevgili Selda’cık sevgili Defne’cikatölyemizdeki en değerli dostlarımızdan birkaçı….Herşey için çok teşekkürler….

Derin Hanım bizi ” Hoşgeldin 2010″ partisine çağırdı…Nefis yemekler yedik, (ben de “ailenin fotoğrafçısı”), bol bol resim çektim, hep beraber sohbetler ettik……Zaten böyle güzel buluşmalar, böyle özel günler olmasa hayat dümdüz geçip gidiverecek……

Sizi resimlerle ve Derin Hanım’ın güzel evi ile başbaşa bırakıyorum…..

Resimlerdeki ahşap boyamalar, tüm etamin işlemeler, goblenler, porselen boyamalar, Derin Hanım tarafından yapılmıştır.






























































25 Yorum on “>DERİN HANIMLARA BUYURMAZ MIYDINIZ?”

  1. Sibella diyor ki:

    >Ne güzel dostluklar ve yine harika bir ev, bayıldım. Ben de şimdiden iyi seneler diliyorum, sevgiler :))

  2. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ece Hanım, kavanozumu İffet Hanım kazanmış, e n'apalım artık güle güle kullansın🙂 iyi günlerde…Derin Hanım'ın evine bayıldım. Çok zevkli.Sevgiler.

  3. nur diyor ki:

    >Sevgili ece bayıldımmmm…her karesi ayrı bir mutluluk ve enerji …anneciğinizin ellerinden öperim hem sevgi dolu kalbi ve de böyle eşi benzeri olmayan bir yüreği dünyaya getirdiği için ne mutlu ona tabi ne mutlu bizlere sizin gibi bir yüreği tanıdığımız için …ben nasıl geleceğim oraya hava kötü yollar kötü ama ne yapıp edip gelmeliyim inanın bunu düşünüyorum çalışıyorum birde bulacağız bir fırsatını elbet:))… ayrı bir dünya orası..atölyede nasıl bir tılsım var bilemiyorum ama oraya giren orada bulunan her yüreğin yüzüne aydınlık getiriyor ..bizler sanaldan bukadar aydınlanıyorken daha ne söylenebilir ki…emeklerinize sağlık …paylaşımlarınız için; (hissede biliyorum yorugunluğunuzu) böylesi candan özveriniz için herşey için binlerce teşekkür sevgili ece …istanbul dan nurcan kısaca nur…buralara yolunuz düşerse sizi ağırlamaktan şeref duyarım burada da bir eviniz olduğunu unutmayın sakın …haydi kalın sağlık ve mutlulukla kucak dolusu sevgilerimle…

  4. zeyno diyor ki:

    >ece hanım,siz ve öğrencileriniz sanki seçilmiş zevkli insanlarsınız,yine yapılanlara hayran kaldım, emeğine sağlık derin hanımın,anneciğinizide tanımış olduk çok sevgiler. zeynep bayram

  5. NEFİSE diyor ki:

    >OĞLUM DERS ÇALIŞMAK İÇİN ÇOK ERKEN KALKMIŞTI.. BEN DE UYUMASIN DİYE OYALANAYIM DEDİM.. AMA OLMAZ Kİ…NASIL BİR EMEKTİR BU YAAA.. GOBLENLER HARİKA .. BEN DERİN HANIMA ALLAHTAN ÖNCE SAĞLIK DİLİYORUM .. EVİNDE GÜLE GÜLE OTURSUN.. AMA TABİİ Kİ HERŞEY GİBİ O DA DOSTLARLA ANLAM KAZANIYOR…DÜNYA SENİN OLSA NE YAZAR…ALLAH NAZARDAN SAKLASIN..

  6. >Ece Hanım çooook teşekkür ederim..görünce bir çığlık attım.hala inanamıyorum tekrar tekrar baktım durdum ben miyim diye..hediye postunu ilk okuduğumda içime doğmuştu zaten:))adresimi buraya mı yazacağım bilemedimDerin hanımın evine de bayıldım.ellerine sağlık..böyle dostluklara özeniyorum.herkes mutlu görünüyor..

  7. Beyaz KKelebek diyor ki:

    >Söyleyecek bir şey bulamıyorum.Hepsi ama hepsi süper birbirinden şık ve zarif.Tam anlamıyla 2010 partisi olmuş. Derin hnm'in evide çok güzel güle güle otursun.Valla ne güzel bir dostluk, sohbetler ne diyebilirim ki keşke o ortamda bende olsaydım😀 insan sevdiği bir işi yapması ne güzel. Yazılarınızı bekliyoruz çünkü onları okuyunca bizde çok mutlu oluyoruz.

  8. lolipu diyor ki:

    >Derin Hanımın evi masal evi gibi, her obje ayrı ayrı çok güzellll.İffetin günlüğünü de tebrik ediyorum, çok imrendim:)))

  9. lolipu diyor ki:

    >Derin Hanımın evi masal evi gibi, her obje ayrı ayrı çok güzellll.İffetin günlüğünü de tebrik ediyorum, çok imrendim:)))

  10. >Ece hanım adres bilgileri yorumum yayınlanmış galiba,kaldırabilirmisiniz.

  11. hepsusluydum diyor ki:

    >Derin Hanım, ne güzel objeler bunlar ve ne güzel uymuşlar birbirlerine..Sevgili Ece keşke ben de gelseydim şu davete :)) Mutlu yıllar şimdiden Zehr@

  12. NERİ diyor ki:

    >Yaaa kıskandım vallahi,ne güzel görüntüler harikasınız…Ececim,resimlerin arasında üstü daire olan iki katlı bir sehba var.Ondan istiyorum.Mutfak tezgahının altındaki.istediğim bir boyama rengi ve tasarımla yapabilir misiniz acaba.Sevgiler

  13. NERİ diyor ki:

    >Haa unuttum!Derin hanımı sevgiyle KUCAKLIYORUMMMM….

  14. hayatadair diyor ki:

    >Harika karika olmus her sey,Derin hanimin zevkine bayidim,tam benlik,ankaraya gelince benim evi de bu hale getirelim lütfen Ece Hanim…Bu arada etaminler isleniyor,yorumlarinizi bekliyorlar,herkes cerceve soruyor,Ece Hanimin ellerinden öpecekler diyorum ben de…

  15. hayatadair diyor ki:

    >AAAA NE GÖRÜYORUMMM;AMAN AMAN MUTFAK TEGAHINDAKI BICAKLIK BOYASIZZZ!!!!!SIZDEN BUNU BEKLEMEZDIM…

  16. Cris diyor ki:

    >¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)……..|___|…Desejo-te……..|000|…Um Feliz Natal……..|000|…Cheio de……..|000|…saude…amor……..|000|…e prosperidade……..|000|… Feliz ano Novo de 2010………0/…. Que este ano seja carregado………./….. de bons projectos…………..||…… Que todos os teus desejos e da tua familia se concretizem………..||……Feliz Natal!!!!………..||……Bom Ano Novo………._||_…..Jinhos grandes………._||_…..CRISTINA♥¸.•*¨)¸.•*¨)(¸.•´♥♥.¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

  17. Ufuk SITKI diyor ki:

    >Sayfanız da, yaptıklarınız da, yazdıklarınız da harika. Ben artık size sık sık uğrar, sessizce bir köşeye kıvrılıp sizi ve yaptıklarınızı izlerim.Eskilerini aratmayacak, mutlu, huzurlu ve sağlıklı yeni bir yıl dileğiyle..ve Sevgiyle kalın……

  18. Anonymous diyor ki:

    >Merhaba Ece hanım, mumla eskitme ile ilgili programda verdiğiniz bilgiler için teşekkurler. Bu hafta biraz koşuşturmalı geçtiği için hemen size teşekkur edemedim.Ben de ilk fırsatta evde kullanmadığım bir çerçeve bulup boyamaya başlayacağım.Bu arada size yine bir sorum olacak. Ben evimdeki klasik fiskos masamı boyamak istiyorum. Kapatıcıyı sizden sipariş ettim. Sorum şu. Aynı odada huş rengi bir kitaplığım var. Sehpayı da o renge boyamak istiyorum. ama yakın rengi nasıl yakayabilirim bilmiyorum. Kitaplığın renginin resmini çektim. Maile ekliyorum. Boyarken hangi renkleri yada hangi teknikleri kullanmam gerektiği konusunda bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Normalde kitaplığın dokusunda budak çalışmasıyla elde ettiğimiz ağaç dokular da var. Umarım resimden renk konusunda fikir sahibi olabilirsiniz. Çok teşekkurler. Huzurlu bir yeni yıl dileğiyle…. SevgilerRabia

  19. >Sevgili Rabia,Gönderdiğin resimdeki en kolay yağlı boya eskitme ile elde edebiliriz zannederim. Önce kapatıcı ile tüm objeyi boyaman lazım.1-2 gün kemikleştikten sonra kapatıcının üzerini kırık beyaz akrilik boya ile boya….Plaid, Folkart'ın "warm white" rengi gibi olmalı. Boya her yerrinde aynı renk olana kadar (3-4 kat) boyaman lazım…Daha sonra zannederim yağlı boya rengi "burnt umber'a" çok az beyaz yağlı boya katarak huş rengini elde edebilirsin. Yağlı boya şöyle uygulanır. Kuru bir fırça ile hazırladığımız yağlı boya renk , kırık beyaz akrilik boya boyanmış ve kurumuş objenin üzerine sürülür ve fırça çok bastırılarak ağacın kendi dokusu imiş gibi iz yapmaya çalışılır…Hep çok düzgün hareketlerle objenin bir tarafından öbür tarafa kadar fırça çekilir. 3-4 gün kurumaya bırakılır, daha sonra verniklenir…İşte böyle Rabiacım, olmazsa yine televizyonda böyle birşey yaparım, çünkü yağlı boya eskitme biraz anlatması zor bir teknik…Sevgiler

  20. NERİ diyor ki:

    >Ece'cim,bende seni sevgiyle kucaklıyorum.İstediğim obje; Derin Hanımlara Buyurmaz mıydınız yazındaki resimlerin 46. olanı…üzeri yuvarlak tepsi.Anlatabildim mi acaba,sevgiler

  21. burcuu diyor ki:

    >Sevgili Eca Hanım, blogunuza bugün rastladım, büyük bir şans, iyiki rastladım!! Kelimenin tam anlamıyla blogunuzun içine düştüm, çıkamıyorum!! Harikasınız, ellerinize sağlık.. Ben de naçizane bir kurabiye pişirme severim, çok da yeni bir blogcuyum, hemen sizi izleme listeme ekledim, bundan sonra sıkı bir takipçiniz daha var..İnanın içimi açtınız, ruhum şenlendi, tekrar ellerinize sağlık..şimdiden mutlu yıllar!Burcuwww.pastatika.blogspot.com

  22. Ufuk'ta mutfak diyor ki:

    >Ece Hanım merhaba, daha önce yazdığım kodla kar efekti başarılı olamadıysa aşağıda vereceğim linkte nasıl yapılacağı tarif ediliyor. Kolay gelsinhttp://emregs1905.blogspot.com/2008/12/blogger-blogunuza-kar-efekti-ekleyin.html

  23. >Ece hanım hediyeniz dün bana ulaştı. çok teşekkür ediyorum.ellerinize sağlık..boş bırakmam ben bu kavanozu,sık sık kurabiye yaparım artık..sevgiler.

  24. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ece hanım, ne yapalım? Acaba sizin sürenizi uzatmaları için, pankart mı açalım, yoksa kanala mı yürüyelim… Süre yetmiyor bize, sohbetiniz de yaptıklarınız da şahane. Yine çok güzel bir program oldu. Ellerinize sağlık.


Bir Cevap Yazın

