>New year’s coming!

>

Tam 1 yıldır, blogumda, benimle birlikte birşeyler paylaşan siz sevgili dostlarım…
Sizler yuvayı yapan dişi kuşlarsınız.

Kalbinizle, sabrınızla, hoşgörünüzle, güzel evinizi ve sevdiklerinizi hep aynı güleryüzle kucaklıyorsunuz.
Ben inanıyorum ki, sınırlı bir bütçeyle bile olsa, evinizdeki gerekli değişiklikleri yapmasını, kırılmışları tamir edip, onarmasını, ve sonuçta evinize yepyeni güzellikler katmasını çok iyi biliyorsunuz..
Kullanılmayan eşyalarınızı, yeniden hayata döndürmek için her yöntemi deniyorsunuz, dergiler karıştırıyorsunuz, internetten birşeyler öğrenmeye çalışıyorsunuz...

Üretken olmayı tercih edip, boyuyorsunuz, dikiyorsunuz, işliyorsunuz, çiçekler yetiştiriyorsunuz, yemekler yapıyorsunuz, onarıyorsunuz, yamalıyorsunuz, yenilikleri hep takip ediyorsunuz…

DİLERİM,
hayatınızın en güzel rengini 2010’da keşfeder ve daha güzel renkler buluncaya dek, hayatınızı onunla dekore edersiniz.
DİLERİM,
eviniz, kollarını kocaman açmış, gülümseyerek her yeni geleni karşılar ve herkes, ön kapınızdan huzurla ve mutlulukla evinizden içeri girer.

Her şeyden daha fazla,
DİLERİM Kİ,
herkes, hep düşlerini kurduğu, dalıp dalıp rüyasını kurduğu, hayalindeki en mutlu, en güzel evine, yani “benim evim, güzel evim”‘ine bu yıl, 2010 yılında kavuşur.

(“Hep derdim ki, “meyve ağaçları ile dolu bir bahçem olsun yeter… Ankara’da… İmkanı var mı?…..Ece, kendine gel, hiç olabilir mi?, nasıl alırız, bir sürü para lazım, hem nereden buluruz?”….deerkeeeennn…kocaman vişne ağacı olan bir ev bizim oluverdi…Bu yaz, erik, şeftali, kiraz ve elma ağaçlarımın resimleri ile birlikte sizlerle olmaya devam edeceğim….)

Ne dersiniz?Artık, biraz da böyle bir evin hayalini mi kurmaya başlasam?…

Kalın sağlıcakla…


16 Yorum on “>New year’s coming!”

  1. zeyno diyor ki:

    >canımmm,tüm güzelikler senin olsun,bu yılda istediğin herşey gerçekleşsin,ailenle mutlu bir sene diliyorum.(kiraz ağacınıda özlemişim nede güzel oldu)öptüm.

  2. çınar diyor ki:

    >güzel dilekleriniz için teşekkürler. sizinde tüm dileklerinizin gerçekleştiği bir yıl dilerim

  3. Kaymaklı Kadayıf diyor ki:

    >Ece Hocam; mutlu yıllar,herşey gönlünüzce olsun.Her yeri sizin renkleriniz doldursun.Sevgiler.Bora doranın annesi sinem:))

  4. Sibella diyor ki:

    >Harika dileklerin için teşekkür ederim Ececim.Ben de sana ailenle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu yeni yıllar dilerim🙂

  5. neduk diyor ki:

    >Güzel dileklerinizi Allah misliyle size versin.O evi isteyin mesalâ.Allah yağ mumu yakana yağ, bal mumu yakana bal verirmiş.Hele çalışıp gayret edenden neyi sakınır ki?Seneye, haydi şunu birkaç sene sonra yapalım, öyle bir evin içinde çekilmiş resimlerinizi görmek dileğiyle, mutlu yıllar.

  6. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Güzel insanların dilekleri gerçek olur… Siz de her anlamda güzel bir insansınız. Umarım her yeni yıl size en güzel hediyeleri sunar, dilekleriniz gerçek olur. Mutlu, huzurlu, sağlıklı, bir yıl diliyorum. Tabi ki sevdiklerinizle birlikte…Sevgiler.

  7. >Umarım sizin de dilekleriniz kabul olur 2010 gönlünüzdeki herşeyle beraber kapınızı çalar (ama o evi temizlemek çok zor olur :))))

  8. nur diyor ki:

    >Sevgili ece nekadar güzel bi post bu böyle..güzel yürekli sevgi dolu ece tüm güzel dileklerine çoook içten amin diyorum…evet yuvayı dişi kuş yapar ama sen bu her diyardan ayrı ayrı sayfana konan kuşlara ilham vermesen,bilgilerini paylaşmasan bu kadar güzel olmazdı sanırım…iyiki varsın mutluluk ve sağlıkla tüm canı gönülden dilediğimiz hayallerimizin gerçeğe dönüştüğü şahane bir yeni yıl dileğimle sevgimle sarıldım

  9. >bütün hayırlı dilekleriniz gerçekleşir inşallah..

  10. NERİ diyor ki:

    >Harika dilekler,aynen geri iade ediyorum ve sayfamdaki 2010 dileğimi okumanı istiyorum,sevgiler

  11. sevça diyor ki:

    >Harika bir post hazırlamışsınız. Bu siteyi okuyan tüm güzel insanların gönlünden geçen her dilek gerçek olur inşallah 2010 da. Kucak dolusu sağlık ve mutluluk seli yaşayalım. Hoş gel 2010… Hayalinizdeki evin verandasında güzel günler geçirmeniz dileğiyle Ece abla…

  12. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım siz tanıdığım en şeker en gönlü büyük insanlardan birisiniz. Size ve ailenize şimdiden sağlık dolu huzur dolu bir yeni yıl diliyorum. kocaman öpüyorum yanaklarınızdan. İtalyadaki en büyük hayranınızPınar

  13. nazardeymesin07 diyor ki:

    >Ece hanım öyle içten samimi dileklerki bende içimdem gelerek herkes için amiiinn diyorum Herşey gönlünüzce olsun yüreği güzel insan sevgiler…

  14. hepsusluydum diyor ki:

    >Mutlu yıllar, sevgiyle ve dostlukla Zehr@

  15. Kitchen Witch diyor ki:

    >ECE HANIM.. EN UZAK DIYARDAKI HAYRANINIZ OLARAK BENDE TUM DILEKLERINIZIN GERCEKLESMESINI UMUYORUM.. SIZIN VE TUM BLOG TAKIPCILERININ..🙂 IYIKI VARSINIZ… IYIKI SIZI KESFETMISIM.. HAYATIMI RENKLENDIRDINIZ.. SAYENIZDE YENI ARKADASLIKLAR KURDUM.. HIC GORMEDIGIM TANIMADIGIM.. AVUSTRALYADAN SEVGILER..

  16. >Yaptığınız şeyler takdire şayan doğrusu. O kadar beğendim ki takdir etmeden geçemedim. Onları ortaya çıkaran sihirli ellere ve bize sunan herkese paylaşımından ötürü çok teşekkürler.


Bir Cevap Yazın

