>TEŞEKKÜRLER ÖZNUR

>

Ben şimdi sizi nasıl sevmeyeyim?Öyle tatlısınız, öyle içimi heyecanlandırıyorsunuz ki…Bakın blog arkadaşım ÖZNUR bana ne göndermiş…Çok hoşuma gitti…


Nice senelere, tüm sevdiklerinle birlikte Öznur’cuğum…

İnan, hala gülümseyerek bakıyorum ekrana, tekrar tekrar çok teşekkürler….


7 Yorum on “>TEŞEKKÜRLER ÖZNUR”

  1. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >Öznur Hanım'ın ellerine sağlık, pek hoş görünüyorsunuz Ece Hanım, harika olmuş.Hepinize Mutlu Seneler!Ahu

  2. Ayça diyor ki:

    >Öznur'un gerçekten ellerine sağlık, inanılmaz zevkli bir kart olmuş.Mutlu yıllar diliyorum size de, sevgilerimle…Ayça

  3. NUR diyor ki:

    >Öznur hanımın ellerine sağlık sıradan bir kartı nasılda şahane bir mutluluğa çeviri vermiş…bu kartı gülümseten güzel yürekli ece ve tüm takipçi güzel yürekli insanlara …tüm güzel dileklerinin gerçek olduğu sağlık ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum sevgimle sarıldım.

  4. Kitchen Witch diyor ki:

    >2010 HERKESE 12 AY MUTLULUK,52 HAFTA BAŞARI365 GÜN SAĞLIK,8760 SAAT ŞANS,52600 DAKİKA BOL KAZANÇ3153600 SANIYE EĞLENCE DOLU OLUR.. IYI YILLAR ECE HANIM VE TUM TAKIPCILERII..

  5. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Mutlu yıllar Ece Hanım, sağlıklı huzurlu, tüm sevdiklerinizin yanınızda olduğu, bol kazançlı, paylaşımlı, güzelliklerle dolu bir yıl diliyorum.

  6. Daria diyor ki:

    >Happy New Year 2010!

  7. Rimma diyor ki:

    >Happy New Year,dear Ece Hanım!!!İ wish a health to you,a wealth o you, and the best that life can give to you.May happines brighten your days,prosperity greets you in your ways,may success be with you in every way that you do!wishng you every joy and Happy New Year!!!


Bir Cevap Yazın

