>2009’a güle güle………

>

Merhaba 2010.

Merhaba yeni Ocak ayı.


Merhaba sevgili arkadaşlarım.

Yeni bir yılda yine burada sizlerle olmak çok güzel…

2009.
Çok çabuk geçti.
Ya da ben çok yoğundum, pek birşey hatırlamıyorum.

2010 yılı çok güzel olacak gibi bir his var içimde…

Yeni senenin günleri hızla geçmeye başlamışken, haydi bana elinizi uzatın…elele tutuşup, Atölye Beyaz’da, 2009 nasıl geçti…bir gezinti yapalım…..

2009’da bol bol kırmızı vardı…








Bol bol cam boyadık.





Bugünlük bu kadar….ama merak etmeyin daha çooookkk devamı var….
Hayatımın bir parçası olduğunuz için teşekkür ediyorum…

15 Yorum on “>2009’a güle güle………”

  1. >Nice güzel senelere sevgiler

  2. Ufuk'ta mutfak diyor ki:

    >BUNLAR NE KADAR GÜZEL ŞEYLER BÖYLE. ELLERİNİZE SAĞLIK. İZLEMEYE DOYAMADIM. SEVGİLERİMLE…..

  3. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ece Hanım, asıl ben teşekkür ederim, bu güzellikleri paylaştığınız için. Ayrıca bu yıldan ben de çok umutluyum. Herşey çok güzel olacak. Çalışmalarınızı büyük merakla bekleyen bir kitle var burda, unutmayın lütfen🙂

  4. NEFİSE diyor ki:

    >Ece..herşey çok güzel.. böyle devam et inşallah..

  5. neduk diyor ki:

    >Umarım bu güzelliklere niceleri katılır yeni yılda.Sevgiler.

  6. sevça diyor ki:

    >Merhabalar,Yeni yılda yeni umutlar, yeni heyecanlar, yeni çalışmalar sizinle olsun. Lütfen ama lütfen arayı çok açmayın, kendinizi ve çalışmalarınızı özletmeyin. Sevgilerimle…

  7. zeyno diyor ki:

    >ece hanım çok güzeller.zaten hepsi ezberimde,şu büyük cam fincanı(kaseyi) nerden aldınız çok şirin,porselenini görmüştümde camı hiç görmedim.bende alıp boyamak istiyorum.

  8. mycitycottage diyor ki:

    >Ece hepsi cok guzel olmuslar

  9. CRESCENT diyor ki:

    >Sizi Evim dergisinde haberiniz çıktığı günden beri merakla ve hayranlıkla takip ediyorum.Sizin cam boyama kavanozlarınızdan ben de yaptım ve izninizle sayfamda linkinizi verdim.Sayenizde ara verdiğim ahşap boyama merakım yeniden canladı, sevgiler…

  10. ceycey diyor ki:

    >seni tanıdıgım için gerçekten çok mutluyum…elinin degdigi her obje muhteşem…ellerine nazar degmesin…

  11. nur diyor ki:

    >..SEVGİLİ ECE inanın sizde hayatımı(zı)n bir parçasısınız hemde en kıdemliler köşesinde şanslıyı(z)m ve çok mutluyum varolun…haydi sağlıcakla..

  12. >herşey harika yine.ellerinize sağlık..evim dergisindeki köşenizide hayranlıkla takip ediyorum.fincanı bende merak ettim.paşabahçe mi acaba..

  13. inci diyor ki:

    >Ece Hanım,Hepsi çok güzeller. Yaşadığım şehirde objeleri bulmak mümkün, ben kaplamasında kullandığınız peçete, resim, vb. şeylere ulaşabilmek için tavsiye istiyorum. Sizin online satışınız var mı?Teşekkürederim. Sevgilerimle…

  14. zeyno diyor ki:

    >ama yine arayı açıyorsunuz.

  15. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >ECE HNM, bende sizi tanıdığıma o kadar çok memnunumki anlatamam, çok değerli bir hazine bulmuş gibiyim zatende öyle oldu:DBU YIL BÜTÜN YILLARIN EN GÜZEL YILLI OLSUN HERKES İÇİN sevgilerimle


Bir Cevap Yazın

