>A HAPPY PLACE-OUR WORKSHOP

>
I am not an arrogant person but I must say that I am a really good creator…It doesn’t matter the subject….I can be creative while cooking, painting, sewing, knitting, preparing school projects for my son or gardening…I don’t like working something ordinary….I like putting my style while doing any kind of decoration.

Aslında kendini beğenmiş biri değilimdir ama her işi yaparken (ne olursa olsun, bahçede, evde, yemekte, alışverişte) yaratıcı olmaya bayılıyorum ve galiba iyi yapıyorum…Daha doğrusu kendime has, başkaları görünce, tereddütsüz “aaa, bunu Ece yapmıştır” denecek bir stil katmaya bayılıyorum…
Öhö Öhö…Bu kadar mütavizilikten sonra , stilimi aktardığım sevgili öğrencilerim, 2009’da neler yapmışlar, bir bakalım mı? Yapılanları, mozaikler halinde size sunmak istedim Çünkü , Little Red House’da”Mosaic Monday“‘e katıldım. Ziyaret ederseniz inanılmaz bir hanımla tanışacaksınız.
Benden söylemesi…

And, of course I am soooo lucky that I can teach my (kind of) style to my students at my workshop…So here are some what they had done in 2009….

By the way, did I tell you that I attended to “Mosaic Monday” of Little Red House? She is a great photographer and I like reading all her stories in her posts...Do not hesitate, go and visit her and say hello….




Ne kadar güzel çalışmalar yapılmış, değil mi? Pekiiiii, bu sene??? Bayramlar, yeni yıllar, haftalar geçiyor..Biz hala atölyede karıncalar, arılar gibi çalışıyoruz…Hem de çok mutlu mutlu çalışıyoruz…Eminim, herkesin o kadar ayrı sıkıntıları, sorunları vardır ki….Güzel olan… herkes…atölyeye girince her derdini unutuyor….Buyrun mutlu, gülen yüzlere….

Well, it was nice to show you some of the projects which we had done in 2009…

How about this year?… Well, well, well….we are still working very hard….and very happily…

Do you want to see some happy faces?
































I love you all, sweethearts…………

Well Ladies, it’s time to go and eat some food…It is really cold tonight…After dinner, all I want is to have a cup of coffee and thank God how lucky I am…. seeing the beautiful side of the world by the help of all those beautiful women ( best friends….students at the workshop…sweet blog friends…)in my life… Thanks so much for stopping by ! I hope you enjoy a wonderful week !

Did you really think that I will finish my post without loading some new projects? Come on….Here are some amazing objects from my great students… Bye again…




















Umarım bunu söylememden bıkmamışınızdır ama ne yapayım sizleri, hepinizi, öğrencilerimi, blog arkadaşlarımı çok çok seviyorum….Evet güzel bayanlar…Galiba çok acıktım…Gidip birşeyler atıştırmam lazım…Bu diyet işi beni mahvetti…

İnanın bana, yemekten sonra, bu soğuk ve romantik gecede, kendime güzel bir kahve yapıp, koltuğuma oturup, battaniyeme sarılıp, kedilerimi kucaklayıp, dışarıyı seyrederken hep Tanrı’ya şükredeceğim…

Hayatıma güzellik ve renk katan herkes….

Şükürler olsun ki,çeşitli vesilelerle karşıma çıkıyorsunuz ve iyi ki varsınız.

17 Yorum on “>A HAPPY PLACE-OUR WORKSHOP”

  1. DOLUNAY diyor ki:

    >Biz de sizi (atölyedeki herkesi-Çağla-Yasemin-Duru) seviyoruz.Cumartesi görüşmek üzere….

  2. zeyno diyor ki:

    >sevgili Ece,kendinle ne kadar övünsen azdır.bunlar gerçekten sanat eseri çünkü hepsi hepsi harika işler.bunlara içimiz açılıyor det tasa kalmıyor.her seferinde kahroluyorum Ankarada oturmadığıma,tanıştıkya aslında bunada çok şükür.artık diyet filanda yapma nolur.bu sabahta izledim seni gerçekten çok güzel görünüyosun(iltifat değil GERÇEK)kendine çok iyi bak öpüldün

  3. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ağzım açık, hayranlıkla baktım bütün fotoğraflara. Tarzınız o kadar belli ki… Bazen 10marifette sizin yaptıklarınız yayınlanıyor. Nasıl da ezberlemişim, hemen tanıyorum:)Ekmekliğimi nasıl yapacağıma hala karar veremedim. İnşallah bu sene bitecek:) Sevgiyle kucaklıyorum sizi. İyi geceler.

  4. hayatadair diyor ki:

    >ben de orada olmak isterdim,projeler birikiyor ece hanim,Allah bu mutlulugunuzu bozmasin…Etaminler artiyor,uzun zaman onlarla ugrasacagiz herhalde..

  5. chany tzera diyor ki:

    >Usted tiene un blog adorable!!!! Y las cosas más bellas , las pinturas más preciosas, la felicito de todo corazón, es usted y su equipo de pintoras una inspiración para mi, y para tantas mujeres que hacemos artesanías, con cariño Chany desde Argentina

  6. zeyno diyor ki:

    >ece hanım,cam fincan(kase) varya onu paşabahçedenmi aldınız?birde belirteyim ben zeynep bayram

  7. Catherine Holman diyor ki:

    >Your blog is such a treat to the eyes. Beautiful art, happy faces, and whatever that food was on the plate (looks like chocolate with a dusting of snow), it can't get any better than that!Hugs,Cathie

  8. Carol diyor ki:

    >Wow!! Everyone looks like they're having the best time & the projects are great!

  9. Kitchen Witch diyor ki:

    >cok kiskandim cok kiskandim cok kiskandim… bende orda olmak istiyorum. photoshopla kendimi de koyayim bari grup resminin icine.. :)) hayir yani yapilanlari zaten cok kiskaniyordumm ama ordaki ortam da kiskanilmicak gibi diilki.. Insanin sevdigi kisilerle sevdigi isi yapmasi ne guzel.. bu yaz Trukiyeye gitmeyi cok istiyorum.. ve ayarlayabilirsem mutlaka bir ankara yapacagim.. Ee hanim sizinle tanisip yaptikalrinizi yakindan gorup dokunmam lazim herbirine birbir..:)bu arada azimli uzaktan kumada ogrenciniz bebegi 2.5 aylik yapip tekrar calismalara basladi..🙂

  10. aksungur46 diyor ki:

    >sevgili ececiğim,gene harikalar yaratmışsınız.size hayran olmamak mümküm değil.ankarada oturmadığım için kahroluyorum.ama ankara gelip sizleri ziyaret edeceğim.valla allahın emri oldu.herkese selamlar sevgiler

  11. amofti diyor ki:

    >Sevgili Ece; ruhumu katmadığım hiçbirşeyi benim kabul edemediğim bir dönemde güzel sitenle tanıştım. İşte bu dedim benim de evimde derhal kişiselleştirme çalışmaları yapmam lazım. Bu ne güzel tasarım bu ne güzel bir yansıma çok ama çok güzel özellikle şu paşabahçe cam kavonozlarınızı boyama yönteminizi öğrenmek ,istiyorum.Yol çok uzun olamasa bir solukda geleceğim ama şimdilik çok mümkün değil sevgiler ve ellerinize sağlık AMOFTİ

  12. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ece Hanım Ece Hanım, ne güzel sık sık yeni yazılar yazıyordunuz. İhmal etmeye başladınız bizi yine😦 Bir merhaba deyin, bir renk ekleyin, gözümüz gönlümüz şenlensin yine. Bize de yaranılmıyor değil mi? Ne yapayım, sizi ve yaptıklarınızı seviyorum🙂

  13. aksungur46 diyor ki:

    >sevgili ececiğim.sana bir dergi adı yazacam.googledan gir süper bir dergidir.ben amerikadan getirttim.çok değişik şeyler var.beğenirsin umarım sevgilerimi gönderdim.adı.country sampler

  14. zeyno diyor ki:

    >ece hanım nerelerdesiniz.bu gün sizi izlemek için kanal b yi açtım ama yoktunuz.kötü birşey yoktur inşallah,kendinizi özlettiniz yine.sevgiler zeynep bayram

  15. Anonymous diyor ki:

    >Evet,doğru,ben de sabah kalktım,televizyon açtım,ama sizi göremedim(çok üzüldüm,çünkü geçen pazartesi de programınızı izleyemedim,bu azartesi çok bekledim,sizi özledim,ama maalesf yoktunuz(neredesiniz,Ece Hanım???çok özledik sizi

  16. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Arkadaşlar Beyaz Atölye yi aradım meraktan çatlamamak için neyseki Ece hnm iyi ve 15 gün ara verilmiş programa. Sunucuda söylemedi çünkü neyse olsun ara verilsin ama bitmesin🙂

  17. zeyno diyor ki:

    >beyaz kelebek bizide haberdar ettiğin için sağol(ece hanım olmayınca sınıf yine kendi arasında konuşuyor).


Bir Cevap Yazın

