>15 günlük tatil!!!

>Ah…. biliyorum sizi nasıl ihmal ettiğimi…Bloguma bugün yazarım, yarın yazarım derken kendimi tatilde buldum. Sizleri hiç unutur muyum? Ama inanın, bir süreliğine teknolojiden uzak kalmak insana çok iyi geliyor…Mesela 2 gündür yattığım yerde ne projeler ürettim sizin için bir bilseniz….Emin olun, dönüşte sizlerle birlikte çok daha güzel şeyler yapacağız!!!! Bu yazıyı küçük bir internet cafeden sizlere yazıyorum..Lafı çok uzatmadan 15 gün sönra görüşmek üzere diyorum …Kendinize çok iyi bakın…Sizleri kocaman kocaman kucaklıyorum.


5 Yorum on “>15 günlük tatil!!!”

  1. Gokce diyor ki:

    >epey zamandır işlerimin yoğunluğundan ne 2 cümle yazabiliyorum, ne de okuyabiliyorum. Bu arada sizin sömestr tatilinde İstanbul'a geleceğinizi yazdığınızı hatırladım. Hemen bir gireyim de bakayım bu yoğunlukta gene kaçırmayayım dedim, başlığı görünce de çok sevindim bir an, yoksa geldiniz mi diye ama içeriğini okuyunca biraz buruldum, ama inanın bu burulma sizi tanımak için olan isteğimden, yoksa tatile bu kadar şahane şeyler üreten sizin çooook hakkınız var🙂 siz şimdi dinlenin iyice ki bizim bitmek tükenmek bilmez meraklarımıza sabrınız, gücünüz olsun🙂 Bir de ailenizde sizin zamanınızı bu kadar çaldığımız için artık bizlere kızıyorlardır herhalde, sizle doya doya vakit geçirmek için bu arayı dört gözle beklemişlerdir eminim. İyi tatiller, iyi dinlenmeler, sevgiler🙂

  2. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >İyiy tatiller Ece'ciğim. Çok yoğun bir dönemden sonra, tatil çok iyi gelecektir eminim. Enerji dolu, yenilenmiş, yepyeni projelerle geri dönün. Çok dinlenin, çok eğlenin… Döndüğünüzde biz yine buradayız. Sevgiler.

  3. ceycey diyor ki:

    >iyi tatiller…:)

  4. Kitchen Witch diyor ki:

    >ne komik, burda da yaz tatili yeni bitti, okullar aciliyor p.tesi gunu..size iyi tatiller dilerim.. yeni projelerle gorusmek uzere, merakla bekliyorum..bu 15 gun tatilde tv programi dami olmayacak?

  5. zeyno diyor ki:

    >bak şimdi günler geçmek bilmez…. sorunu ben cevaplayım şebnemcim evet tv programıda yok.


Bir Cevap Yazın

