>FREE DECOUPAGE PICTURES

>

Tam ekran yakalama 06.02.2010 174405

12 Ocak’ta , Rabia Göksaltık, bana mail atmış…Neredeyse bir ay olacak, insan hiç mi hotmaillerine bakıp cevap yazmaz…Yapamamışım demek ki…Rabia’dan utancımdan sorusunu buraya taşıdım..Hem belki verdiğim cevaplar sizleri de ilgilendirir ..

Tam ekran yakalama 06.02.2010 174448

Çok sevgili dostlarım, hotmailim yerine bana blogdan her istediğinizi yazarsanız çok daha sevineceğim. Güzel sözlerinizi de, başkalarının görmesinden son derece mutluluk duyuyorum, hele tekniklerle ilgili sorularınızı buradan cevaplamam herkes için zannederim daha iyi….Şimdi saydım, sabahtan beri hotmailime gelen 22 mesaja cevap yazmışım…Gerçekten bu güzel mesajları blogda görmek isterim…

Gelelim Rabia’nın sorularına……
“Merhaba Ece hanım,
Her gun sizden yeni birşeyler görmeyi umarak blogunuzu açıyorum. Bugun eklediklerinizi gorunce cok mutlu oldum.Yeni çalışmaların hepsi de çok güzel. Herkesin ellerine sağlık.

Ben yine sizi sorularımla birazcık bunaltacagim. Müsait oldugunuz zaman blogtan cevaplarınızı takip ederim.

1. Ekmeklik yaptım. 3 boyutlu ve dekupaj çalışarak. İnanmayacaksanız ama başardım. sizin blogta ve tvde verdiğiniz bilgiler eşliğinde.
Yalnız ekmekliğin içini henüz boyamadım. Akrilik su bazlı boyayla boyadığımda herhangi bir problem yaratır mı? Koku gibi. Yoksa pvc tarzı kağıtlarla kaplama mı yapmalıyım? Cadence su bazlı akrilik boya kullanıyorum.Ve kullanacağım vernik türü ne olmalı? (içine gıda konacağı için)Yine elimde cadence su bazlı vernik var.

Rabiacığım, ellerine sağlık…Eminim, çok güzel olmuştur…Ekmekliğin içini su bazlı boya ile boyarsan hiç kokmaz…Daha sonra da su bazlı vernik atman gerekir…Zaten bu ürünler elinde varmış…Ben Cadence kullanmıyorum ama herhalde diğerlerinden pek farkı yoktur…Yiyecek ile temas edecek her yerde mutlaka su bazlı boya ve su bazlı vernik kullanmamız gerekiyor…Tüm işlemler bittikten sonra da birkaç gün kapaklarını açık bırakıp verniğin iyice kurumsaını beklersek kokusuda kalmayacaktır.

2.Ekteki resimde gordugum deseni maskeleme bantlarıyla mı yaptınız yoksa kumaştan fotokopi mi çekildi? Ben maskeleme bantlarla yapmaya çalıştım oldu ama çok vakit oluyor kolay yolu vardır diye umuyorum. (122-3)Rabiacığım, burada gördüğün ekose deseni bir peçeteye ait…Piyasada puantiyeli, ekoseli, çizgili bir sürü peçete satılıyor. Sende bizim yaptığımız gibi önce peçeteyi tüm olarak objeye yapıştırıp, daha sonra üzerine dilersen yukarıdaki çalışmamız gibi hamurla dekopaj yapıştırabilirsin.

3.Bir de hatırlatma amaçlı size ceviz renkli fiskos sehpamın rengini değiştirmek istediğimi soylemiştim. istediğim rengin resimlerini de gonderdim. O rengi elde etmek için kullanmam gereken teknik ve malzemeler konusunda yardımınızı bekliyorum.
Elimde kapatıcı var sizden aldığım onu fiskosa uyguladım. O resimleri de terkar maile ekledim.
Eveeett, bu renk nasıl yapılır acabaaaaa?????????Eğer boyayacağımız obje koyu renkse mutlaka kapatıcı sürmemiz gerekir..Çünkü burada görünen renk açık renk üzerine uygulanması gereken bir çalışma…Objemizi kapatıcı ile tüm kapattıktan sonra bir kaç gün kurumaya bırakalım. Şimdi, eğer yukarıdaki gibi kaçaağaç türü bir renk istiyorsak, objemizi bütün beyaza boyamamız gerekir…Obje tam bembeyaz olana kadar boyamaya devam edelim. Üstünü yağlı boya ile eskitmeye gelince….Bu gibi eskitmelerde bazı renkleri birbirine karıştırarak istediğimiz her rengi elde edebiliriz.Ben akçaağaç gibi eskitmeyi, “Raw Umber, Van Dyke Brown, Yello Ochre ve White” yağlı boyayı karıştırarak yapıyorum…Kuru kıl fırça ile beyaz boyanmış yüzeye azıcık bu karışımdan alıp iyice yedirmeniz lazım, ta ki yukarıdaki görüntü çıkana kadar…Aslında yağlı boya eskitme farkındaysanız çok blogdan yapmamaya çalışıyorum…Televizyondan daha çok anlatmaya gayret ediyorum çünkü izlenmeden yapılması zor bir teknik…Yağlı boya eskitmemiz bitince iyice kuruması için 4-5 gün bekliyoruz…Daha sonra da 2 kat sentetik vernik atıyoruz.

ilginiz için şimdiden çok teşekkürler
İyi akşamlar
Rabia”

Tam ekran yakalama 06.02.2010 174601

Bu arada söylemeyi unuttum mu acaba? Bu yazımdaki tüm resimler de benden size hediye…..Aslında siz daha çoğunu hakediyorsunuz…Eeeee, ne yapsak o zaman??? Bari tesadüfen bulduğum resim linkini olduğu gibi size armağan edeyim. En aşağıdaki linke tıklayıncanız…Bayılacaksınız….Yorumlarınızı bekliyorum.

Tam ekran yakalama 06.02.2010 172603

Ben, tabi, blog yapmaya başlayınca fotoğrafçılık sitelerini de download ettim ve resimleri yayınlarken, anlayacağınız üzere azıcık üzerlerinde oynayıp daha güzelleştiriyorum ama aşağıdaki linkteki tüm resimleri yapmama zaten zamanım yetmezdi, onun için tesadüfen bulduğum bu linki size olduğu gibi armağan ediyorum….Resimleri güzelleştirmekte artık size kalmış….İyi boyamalar…

(lütfen aşağıdaki linke tıklayınız.)
Yüksek çözünürlü Dekopaj Resimleri

Tam ekran yakalama 06.02.2010 172403

31 Yorum on “>FREE DECOUPAGE PICTURES”

  1. zeynep diyor ki:

    >Ece abla Resımler ve link için teşekkürler harıkasın.Bende ekose desenı nasıl yaptıgnızı merak edıyordum.rabıa hanıma soruları için sana da cevapların için teşekkur edıyorum.Sevgilerle…

  2. >Merhaba Ece hanım,cevaplarınız için çok teşekkürler. Birkaç gündür sayfaya bakamamıştım. Bugün kendi adımı ve sorularımı sitede görünce çok mutlu oldum.Aradan ne kadar zaman geçerse geçsin sizin mailime müsait olduğunuz ilk fırsatta cevap vereceğinizi biliyordum.sevgiler… Rabia

  3. >Paylaşım için teşekkür ederim sır vernik kullanımı hakkında bilgi verirseniz mutlu olurum sevgiler.

  4. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ece Hanım, çok hoş resimler bunlar. Ayrıca link için de teşekkürler. Bilgisayarımda Ece Aymer adında bir dosya var. Bizimle paylaştığınız resimleri orada saklıyorum🙂 Rabia Hanım, bizim de merak ettiklerimizi sormuş. İyi çalışmalar, sevgiler.

  5. NEFİSE diyor ki:

    >Sevgili Ece link için teşekkürler.. daha sık yazman dileğimle..

  6. zeyno diyor ki:

    >ay ececim bitanesin resimlere bayıldım…seni çooooook seviyorum

  7. Nur diyor ki:

    >Çok faydalı bir yazı oldu hakikaten, soruları lütfen buradan soralım hep birlikte bu bilgi hazinesini paylaşalım.Teşekkür ederim Ece hanım link içinde ayrıca çok çok teşekkürler özelikle ekose ile ilgili bilgi beni çok mutlu etti.Yalnız 3 boyutlu işlere birtürlü cesaret edemiyorum bu durumu mutlaka aşmalıyım.Öpüyorum sizi çok çok, kocaman da kucaklıyorum.Sevgiyle kalın.

  8. lolipu diyor ki:

    >ECE HANIMMMMM SÜPERSİNİZZZZ, paylaştığınız resimler ve link için ben de teşekkür etmek isterim. Şu aralar pek bir şey yapmak istemiyordum. Bu güzel resimleri görünce acayip gaza geldim şimdi. Hemen bunlardan birşeyler yapmalıyım. belki cesaret edip 3 boyut bile deneyebilirim. OLEYYYY:))))sevgiyle kalın:)

  9. zeynep diyor ki:

    >programı izledim harikaydınız Ece ablaaaaaaa. bilgiler için teşekkürler.sayeniizde güne güzel başladım.sevgilerle..

  10. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Sır vernik ve 100 kat verniği uygulamalı görmek çok iyi oldu. Elinize sağlık. Tatil yaramış, ışıl ışıl görünüyordunuz. Sevgiler Ece Hanım.

  11. nur diyor ki:

    >Yaşşasın:))) çok teşekkürler sevgili ece paylaşımın için emeklerin için herşey için çook teşekkürler…herkese çook mutlu akla hayale gelmeyecek güzellikte süprizlerle dolu bir hafta hatta koca bir ömür dileğimle …sevgimle sarıldım nur

  12. >Harikasınız, iyiki varsınız Ece hanım…Resimlere bayıldım…Alttaki sepetide en kısa zamanda deniyeceğim.

  13. ebru diyor ki:

    >Yuppiiii!!! Ece hanım mükemmelsiniz!!! Her hafta programı kaydediyorum ama dün kaydedemedim :(( Internetten izlerim artık. Ankaraya çok gelmek istiyorum ben yaaa…. Tatilinizin harika geçtiğini umuyorum ama geri döndüğünüze çok sevindim ne yalan söyliyim. Harika günler diliyorum tekrar teşekkürler resimlere. Sevgiler, Ebru

  14. Kitchen Witch diyor ki:

    >Yasasin.. Artik kanalB arsivdeki programi ikiye bolmus. boylece butun programi download etmek zorunda kalmadim.. Ece hanim ilk bolumde yer aliyo nasilsa.. :))

  15. zeyno diyor ki:

    >ece hanım siz bir sandalyeye demlik şeklimde kesilmiş kara tahta yapıştırmıştınız ya omu nereden aldınız?

  16. >Zeyno'ya cevap:O gibi tahtaları atölyede biz kendimiz kesiyoruz. İsteyenler olursa siparişde yapıyoruz.ÖpüyorumEce Aymer

  17. Rimma diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım!Sevgililer gününüz kutlu olsun!Size bol bol aşk,sevgi ve mutluluk diliyorum!!!Yanınızda her zaman sizi seven insanlar olsun!Rimma

  18. >Çok tatlısın Rimmacığım,Güzel yüzünü çok özledim…Sana da en huzurlu günleri diliyorum.Ece

  19. Rimma diyor ki:

    >Ece Hanım,merhaba!internette bir site buldum,Polonyalı bir kadın çok çok güzel şeyler yapıyor,zamanınız olursa,mutlaka o siteyi ziyaret ediniz,eminim çok beğeneceksiniz.http://pasjadecoupage.pl/index.php?gallery=images/___galeria_przedmiotowSizi öpüyorum,Rimma

  20. fatma diyor ki:

    >Sevgili Ece Aymer,Kısa zaman önce keşfettim sizi:) Fırsat buldukça da sitenizi ziyaret edip okudum hepsini. Bayıldım çalışmalarınıza ve özellikle sizin içtenliğinize. Size komşu sayılırım, ümitköyde oturuyorum. Havalar düzeldiğinde çalışmalarınızı yakından görmek ve sizinle tanışmak için atölyeye gelmek isterim. Aslında ders almak isterim ama şu aralar büyütmekle meşgul olduğum bir bebeğim var. Çalışma hayatına geri döndüğümde düzenimi sağlayınca düşünmüyor değilim sizden ders almayı:))Siteniz sayesinde gözlerime ve ruhuma yaşattığınız bayram için teşekkürler…fatma

  21. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ece'cim yine çok güzel bir programdı. Bir çırpıda bitiyor, doyamadım. Sevgiler…

  22. zeyno diyor ki:

    >ece hanım program çok güzeldi,yine yaratıcılığınızı konuşturdunuz,güzel fikirler verdiniz ama haftada bir gün yarım saat yetmiyor.lütfen süre uzasınnnnnnn zetnep bayram

  23. Fatı, diyor ki:

    >Merhaba Ece hanım🙂 yoğun çalışmalarınız var sanırım yazışmalara zaman ayıramıyosunuz..resimler harika yapılan objeler harika iyi çalışmalar dilerim :)Bir gün mutlaka ziyaretinize gelicem sevgiler:) ahsabindunyasiblogspot.com

  24. Fatı, diyor ki:

    >Merhaba Ece hanım🙂 yoğun çalışmalarınız var sanırım yazışmalara zaman ayıramıyosunuz..resimler harika yapılan objeler harika iyi çalışmalar dilerim :)Bir gün mutlaka ziyaretinize gelicem sevgiler:) ahsabindunyasiblogspot.com

  25. Anonymous diyor ki:

    >good day everyone. I'm really into shoes and I have been digging allowing for regarding that particular make. The prices seeking the shoes were about 340 bucks on every page. But finally I bring about this locate selling them as a remedy for half price. I really like these [url=http://www.shoesempire.com]prada sneakers[/url]. I will probably purchase those. what can you say about it?

  26. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım size fazla yazamadım son zamanlarda ama sanmayınki sizi takip etmiyorum veya TV programınızı seyretmiyorum..:)) hala en büyük hayranınız beniimmm :)) Sizi o güzel yanaklarınızdan kocaman öperim..Pınar

  27. zeyno diyor ki:

    >hayır benimmmmmmmm,zeynep bayram

  28. PINAR diyor ki:

    >Zeynepciğim seni de kocaman öperim yanaklarından :)))

  29. zeyno diyor ki:

    >bende seni tatlım

  30. zeynepmeltem diyor ki:

    >Pınarcım merhaba,Eceyle italya seyahatini planlayalım dedik, kulaklarını çınlattık:-)mailini kaydetmiştim ama bulamadım, bana bir mesaj atabilir misin?meltem@ozeker.com

  31. Anonymous diyor ki:

    >herşey süper.


Bir Cevap Yazın

