>IŞIL’IN MUTFAĞI

>

Sizleri çok seviyorum.

Bir evvelki kasvetli yazım için size bir özür borçluyum…Çok ilginç….Nedense o gece duygularımı aniden sizlerle paylaşmak istedim, niyetim tabi ki sizi üzmek değildi….

Yalnız….itiraf etmeliyim ki, herkes beni o kadar telefonla aradı, mesajlar yazdı ki….acaba diyorum…arada böyle melankolik yazılar yazıp kendimi bol bol aratsam mı? Ha ha ha….tabi ki şaka, ama ne yalan söyleyeyim, hoşlanmadım diyemeyeceğim….Yorumlarla, herkes ne kadar güzel duygularını ifade etmiş, içten temennilerde bulunmuş, bana kendimi iyi hissettirmek için onlarca güzel kelimeyi bana yazmak zahmetinde bulunmuş. …

Şöyle düşünüyorum…Bu blog ve belki diğer bir sürü blog aracılığı ile birbirimize ne kadar güzel mesajlar veriyoruz…İnanılmaz birşey….Bu kadar pozitif düşünceli arkadaşım olmasından çok mutluyum…Eminim benim yazılarımı okurken yorumlara da göz atıyorsunuzdur. Bakamıyorsanız, bundan sonra, mutlaka okumanızı tavsiye ederim…İnanın, yazılarımdaki bilgiler kadar, yorumlarda da bir o kadar biligi var…
Herkese çok çok teşekkür ediyorum.

Sevgili “Kitchen Witch” benim bu aralar bazen unuttuğum birşeyi bana hatırlatmış. “Sizin o yilmayan, neseli halinizi seviyor ve ornek aliyorum. En moralsiz oldugum zamanlarda, açıp kanalB deki bi programi izlemek bile bana keyif veriyor. Sizin bir misyonunuz var artik, ….bizleri dusunup hoooooop hemen o keyifli halinize donebilirsiniz kolayca..
Burdan sizi takip eden herkes ayni derecede cok seviyor ve takdir ediyor.
Iyiki varsiniz..
Bana buradaki yeni hayatima tutunmam icin bir dal olgunuzdan dolayi tesekkur ederim.


Sevgili “Sibella“nın dediği gibi, “
Baharla birlikte bu keyifsiz halimizden kurtulup güzel günlerin geleceğini umuyorum ben canım.”

Sevgili Zeynep, ben de seni kucaklıyorum….“Seni seviyorum buna dayanamam.tüm iyilikler senin peşini bırakmasın.sıcacık kucaklıyorum,öpüyorum zeynep bayram

Şeyda’nın yazdıklarına öyle duygulandım ki…“Guzel gulen gozlerinizden isik hic eksik olmasin.Hayatimizin her doneminde malesef enerjimizi azaltan,bizi uzen insanlar oluyor.Ama sizin o kadar guzel bir enerjiniz,hayata o kadar guzel bir bakisiniz var ki bunu tuketmeye kimsenin gucunun yetecegine inanmiyorum.Yeni gelen baharin tum tazeligi,gunesin tum sicakligi ustunuzde olsun.Unutmayin siz bizim isik kaynagimizsiniz.Sizi cok seviyoruz. Seyda
Tüm yorumlar için binlerce kez sizleri kucaklıyorum ve öpüyorum….
Evet, evet, biz sanatçılar!!(öhö, öhö…) baharda biraz melankolikleşebiliyoruz ( aman ne zor bir kelimeymiş bu böyle!), eminim çiçeklerin açması, havanın aydınlanması gibi herşey farklılaşınca, güzelleşince, uyanınca bizde farklı duygulara bürüneceğiz.

İnanın, kendi kendime konuşmaya başladım…”Haydi Ece, kalk bakalım, yapılacak çoook proje var, hayata geçirilmesi gereken bir sürü fikir var, fikirlerini bekleyenler var, dekorasyon işleri var…Haydi, kolları sıvama zamanı….”

Gerçekten , herkesin yararlanabileceği, sizlere kolayca ulaşıp, boyama tekniklerimi paylaşabileceğim nefis bir projem var, henüz üstünde çalışıyorum, gerçekleşince çok beğeneceğinizi biliyorum…Bu konu ile ilgili bilgileri biraz daha şekillenince mutlaka size aktaracağım…

Gelelim Işıl’ın mutfağına….Sevgili Işıl, ne kadar uzun zamandır bu güzel mutfağı ortaya çıkarmak için uğraştık değil mi?..Duvar kağıtlarını bile amma aradık…Ya kirazların çizimi? Şimdi hepsi güzel birer anı oldu…Ama değdi doğrusu…Ne diyeyim, bakmaya doyamıyor insan…Neyse, sizleri Işıl’ın “kirazlı mutfağı” , güzeller güzeli oğlunun odası ve evin içinde yaptığımız diğer ufak tefek uygulamalar ile başbaşa bırakıyorum.

Işıl’ın derste yaptığı objeleri de evine ne kadar yakıştı, dikkatinizi çekerim…..

Evin tüm ahşaplarını sevgili Savaş Usta boyadı…Aşağıdaki askılık ve bank kahverengi idi, haliyle eskimişti…Savaş Usta ve benim fikirlerim birleşince nasıl kılık değiştirdiler, görüyorsunuz değil mi?

Bu ayna Atölye Beyaz‘ın internet sayfasındaki, ham olarak satışta bulunan oval ayna….İsterseniz siz de satın alıp beyaza boyayıp, kahverengi antik eskitme ile sulu sulu boyayıp, hemen silip bu aynanın aynısına sahip olabilirsiniz. Tabi Işıl’ın evinde, dekorasyon aşamasında, biz Savaş Usta’dan yararlandık, o bizim talimatlarımız doğrultusunda böyle güzel bir ayna yarattı.

Işıl’ın aşağıdaki banyo dolabı ile hiçbir ilgim yok.Fakat o kadar çok beğendim ki…Eline sağlık Bekir Usta…Bu arada evin tüm ahşap doğramalarını, ahşap eşyaları Bekir Usta ve ekibi hazırladı. Tekrar ellerinize sağlık…



Bu ilginç yan sehpayı yıllar evvel bir dergide görüp çok beğenmiştim ve kesip saklamıştım..Uzun zamandır da nerede kullansam diye düşünüyordum….Yaptırtmak ve kullanmak Işıl’a nasipmiş….Güle güle kullan Işıl’cığım…


İşte “Kirazlı mutfak”….

Dolapların tüm kiraz boyamalarını tek tek günlerce boyayan Ela Cin’in ellerine sağlık.Enfes oldular, başka ne diyeyim…..
















Kirazlı mutfaktan sonra işte size “Mavi Oda”

















18 Yorum on “>IŞIL’IN MUTFAĞI”

  1. Sibella diyor ki:

    >Çok güzel bir ev, mutfak da, çocuk odası da, çalışmalar da bir harika, ellerinize sağlık🙂 Bir de bir önceki yazındaki sehpanın dekupaj deseniyle ilgili bir soru sormuştum Ece'cim, ne diyorsun ? Ah bir Ankara'ya gelebilseydim, hiç bir sorunum kalmayacaktı ama :))

  2. zeyno diyor ki:

    >sevgili ece bu mutfaktan bahsediyordun harika oluyor yayınlarım demiştin gerçektende harika olmuş.home tv de MUTFAHIMI YENİLE diye bir progrm var.dünya paralara ne yapabiliyorlar ki hiç ,sizinkilerin yanında çok basit kalır.eminim bunlar o kadar maliyetli de değildir. `marifetli ellere 41 kere maşallah` zeynep bayram

  3. Zeynep diyor ki:

    >Işıl Hanım guzel evınde hep guzel gunler geçirsin.ev sıcacık olmuş mutfağa bayıldım.böyle güzlleiklerin yaşanmasını sağladığınız içinnn güzellikler yaşamınızdan hiç eksik olmasın.umarim ben de bir gun sizin öğrenciniz olabilirimmmmm. Yarın ki programı sabırsızlıkla bekliyorumm. haftaya sizinle başlamak çok güzellll.sevgilerimleeee

  4. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay ne harika sicacik bi ev.. Isil hanimin bebisi de cok tatli masallah. BEnde oglusuma boyle odalar hazirlayabilmek isterdim.. Gule gule otursunlar insallah iyi gunlerde saglikla.. Mutlulukla..

  5. PINAR diyor ki:

    >Çokkkk keyifli herşeyyyyy :))) Güle güle ağız sağlığı ile otursunlar inşallah ..Ece Hanımmmm yakın zamanda ben de bebek odası tavsiyeleri isteyeceğim sizden haberiniz olsun ..20 Martta cinsiyetimiz belli olacak ondan sonra pembe mi mavi mi şeyler yapacağız ve neler yapacağız beraber karar vereceğiz. Bebek odasındaki duvar panolarına bayılldıımmmmmm..onları özellikle nasıl yapıldığını istiyoruummm …Kocaman öperim yanaklarınızdan…Pınar

  6. Ufuk'ta mutfak diyor ki:

    >Herşey ne kadar güzel, izlemeye doyamadım. Sizin ve Işıl Hanımın zevkine sağlık. Güle güle otursun… Sevgilerimle….

  7. aksungur46 diyor ki:

    >ay bu kadar mı güzel olur.aklımı yedim.tek kelime ile süper.emeği geçen herkesin ellerine sağlık bu güzel evde sağlıkla,sevgi ile mutlulukla yaşasınlar.en güzel dileklerim sizlerle olsun

  8. neduk diyor ki:

    >Siz kadınların yüz akısınız. Ne zaman içinize hüzün çökse, kendi değerinizi düşünün ve rahatlayın.Bu günü kutlamaya en lâyık, çalışan, üreten bir hanımınız.Dünya Kadınlar Günü'nüz kutlu olun.Sevgiler.

  9. guest from izmir diyor ki:

    >Ohh iste budur.Iste bizim bicir bicir Ecemiiiizzz:)))Isil hanimin mutfagina bayildim.Vernikli yuzey uzerine dekupaj yada stencil uygulamasi yapip verniklesek ayni sonucu alabilir miyiz acaba,ne dersiniz?Bu arada sozunu ettiginiz proje beni cok heyecanlandirdi.Merakla bekliyorum.Sizi kocaman opuyorum.Sizin ve butun blog arkadaslarimin kadinlar gununu kutluyorum.Sevgiyle kalin… Seyda

  10. Anonymous diyor ki:

    >It's so easy to choose high quality [url=http://www.euroreplicawatches.com/]replica watches[/url] online: [url=http://www.euroreplicawatches.com/mens-swiss-watches-rolex/]Rolex replica[/url], [url=http://www.euroreplicawatches.com/mens-swiss-watches-breitling/]Breitling replica[/url], Chanel replica or any other watch from the widest variety of models and brands.

  11. inci diyor ki:

    >Sözün bittiği yer diyorum. :)) Muhteşem !(Aramızda kalsın, kimseler duymasın hele ki Işıl Hanım, çok kıskandım :)) )

  12. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >ay çok şık ve çok güzel zaten böyle bir evede bu tür fikirler yakışırdı.Mutfak harika ne güzel yemekler yapılır orada:) güle güle oturun.Bu arada Ece hnm, pazartesi günü programınız yokmuydu.Bu konuda bilgi alırsam sevinirim.Kaçırdıysam arşivden indiririmde .Sevgi ve tebessümle kalın

  13. zeyno diyor ki:

    >şu yeni proje dergi gibi birşeymi,çok merak ettim şimdi.

  14. Fernanda Eick diyor ki:

    >Olá!Seu blog é encantador.Parabéns!!1 grande abraçoFernanda ERick – atelier tapera urbana

  15. guest from izmir diyor ki:

    >Bu nasil sik,nasil cici bir masa boyle.Pecetenin uzerindeki desen ve pastanizin ayni olusu inanilmaz hos bir detay.Bayildim gercekten:)Olaganustu bir estetik anlayisiniz var.Bu arada caydanlikla ilgili aciklamaniz soruma cevap niteliginde olmus,cok tesekkur ediyorum.Sevgiler…

  16. tuku diyor ki:

    >Çok tatlı ve cok samimi bir mutfak burası. Hep keyifli sohbetler olsun🙂

  17. guest from izmir diyor ki:

    >Blog sayfanizin yeni sekli cok guzel olmus.Bu arada size de cok gecmis olsun.Umarim kisa zamanda iyilesirsiniz.Pazartesi gunu sizi programda goremeyince ilk basta buyuk hayal kirikligi yasadim,fakat Beril Hanim oldukca basariliydi.Ogrencileriniz bile muthisler.Oylesine imreniyorum ve kendi kendime hayiflaniyorum ki neden Ankarada yasadigim donem sizi kesfedemedim diye.Alacatidaki dekorasyon isine cok sevindim.Ne zaman geliyorsunuz izmire:))

  18. Roberta Granada diyor ki:

    >Merhaba, ben de, genel olarak ilgili el sanatları, çeşitli yemek tarifleri, beijokas ile benim blog ziyaret blogunuzun bütün olarak her zaman çok güzel aşkhttp://agulhaetricot.comhttp://agulhaetricot.blogspot.comhttp://titacarre.elo7.com.br


Bir Cevap Yazın

