>Free High Resolution Images

>I purchased this “1896 calendar” from an Internet site who sells online vintage images…It was a digital download and was really very cheap…I paid just 5$…

High resolution, high quality fine art and vintage art by instant digital download. Created in 300-3000 dpi, up to 6000 pixels at their longest sides, without any usage limitations or commercial licensing restrictions.

Now I want to give them as a gift to you….

I
t is all yours….

12 December

Merhaba Arkadaşlar,

Dün gece sadece 5$’a internetten satın aldığım bu güzel vintage takvimin resimlerini sizlere hediye ediyorum…Yüksek çözünükleri olduğu için istediğiniz boyutta bastırıp kullanabilirsiniz.
Eminim bu resimlerle harika objeler yaratacaksınız.

B
ol yaratıcılı günler diliyorum.

11 November

10 October

09 September

08 August

07 July

06 June

05 May

04 April

03 March

02 February

01 January


12 Yorum on “>Free High Resolution Images”

  1. NERİ diyor ki:

    >Eskiyi seven birisi olarak bu resimlere sahip olduğum için teşekkürler Ece'ciğim,sağol…Sevgiler

  2. zeynep diyor ki:

    >takvim için çok teşekkürler Ece abla çok güzeelllllllll.

  3. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >çok güzeller hemen kaydettim ama April eksik sanki..

  4. >Lavanta Bahçesi….Çok teşekkür ederim…Nisan'ı gerçekten kaydetmeyi unutmuşum…Hem de en güzellerinden biri.Hemen ekledim. Bye…

  5. zeyno diyor ki:

    >sayende arşivim genişliyor.teşekkür ederim.yeni proje nasıl gidiyor(çok merak ettim)öpüldünüz zeynep bayram

  6. Sibella diyor ki:

    >Ahh Ece'cim yorumunu okudum ama bu seeferde ben bir türlü cevap yazamadım. Bodrum haberine çok ama çok sevindim. Eğer gelirsen ister yardımcı olarak ya da en azından öğrenci olarak orada olacağıma emin olabilirsin. İnşallah gerçekleşir. Resimler de çok güzel bu arada. Güzel haberlerini bekliyorum. Öpüyorum, sevgiler :))

  7. Rimma diyor ki:

    >Ece Hanım, resimler harika,tam vintaj resimler.Teşekkürler!Siz de harikasınız,bizi unutmuyosunuz,hatta hediye ediyorsunuz!Siz çok çok iyi,zengin gönüllü ve iyi kalplı bir insansınız!Size her şey en güzel,en iyi diliyorum,sevgiler!!!Rimma

  8. zeyno diyor ki:

    >degrade boymayıda gösterirmisiniz?süt şişeside harika oldu.ellerinize sağlık,iyi çalışmalar. zeynep bayram

  9. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay hariak resimler Ece hanim. valal bu paylasimlar cok iyi oluyo. Yoksa benim arkadasim yazik sizden alip ban postaliyor resimleri.. boylece onu eziyetten kurtariyorum birazciikkk. cunku kagit olmasada sagolsun baska siperislerimi alip bana buralara yetistiriyo.. Bu arada tesekkurler koseside harika olmus..🙂

  10. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Teşekkürler Ece Hanım. Bu resimleri kullandığınız objeleri merakla bekleyeceğim. İyi çalışmalar. Sevgiler.

  11. Anonymous diyor ki:

    >Good internet site.Reliable search engine optimization service including submissions and on site optimization (sokmotoroptimering).[url=http://www.smotop.se]Sokmotoroptimering[/url]http://www.smotop.se/sokmotoroptimeringskonsult.html

  12. Anonymous diyor ki:

    >reductil weight loss pillsalesse contraceptive pills[url=http://www.bebo.com/buylevitraonline1]buy levitra online gameday de[/url]


Bir Cevap Yazın

