>ŞÜKÜR KAVUŞTURANA!

>

Sizi ne çok özledim.

Görüşmeyeli neler oldu, neler….
İffetin Günlüğü bana çok cici hediyeler göndermiş…

Koltuk şeklinde peçetelik..Bebekli lambamın yanına koydum, o kadar yakıştı ki…
Öbürleri de…minyatür yün sepeti ve lavanta kesesi…“Bugün blogda yayınlarım, yok, yarın yayınlarım” derken neredeyse bir ay geçti üzerinden…Artık alıştınız benim gecikmeli cevaplarıma, teşekkürlerime…Umarım kusuruma bakmıyorsunuzdur...Çok çok teşekkür ederim Hasibe Hanım…Beni düşünmeniz beni nasıl gururlandırıyor bir bilseniz…

Avustralya’dan sevgili Kitchen Witch bakın neler yapmış?

“Ece hanim
Hep soru soracak degiliz ya.. Bakin sora sora neler yaptim uzaktan uzaga.. Ilk defa yaptiklarimi begendim. yani %100 basarili degiller tabi ama genede fena olmadi bence.. ne dersiniz.. Ogrencinizle gurur duyuyormusunuz.??
Neler basariyorsunuz gordunuzmu ekranin basinda ve blogdan paylastiklarinizla.. Ben sifirdan baslayan biri olarak herseyi sizden ogrenerek yaptim.. Malzemeleri ya sizden siparis verdim arkadaslarim yolladi yada burda ne bulduysam boyayarak ( bebise ragmen ) kendimi gelistirmeye calistim. Bu benim oldugu kadar sizin de basariniz ..
Tesekkurler
Sevgiler… “


Ellerine sağlık Şebnem’ciğim,
Bayıldım, bayıldım….Bu resimlerden hiç böyle çerçeveler yapmak aklıma gelmemişti.Nefis olmuşlar…Yeni anne olarak bunlara zaman ayırabiliyorsun ya, helal olsun sana…

Biraz kendimi kötü hissediyorum diye, sevgili Filiz Türkocağı, bana bu aralar, arka arkaya, o kadar güzel mesajlar gönderiyor ki…Kendimi nasıl şanslı ve farklı hissediyorum anlatamam…Aşağıda, Filiz Türkocağı’nın zahmet edip bana gönderdiği “Kibrit çöpü” hikayesini hepinizin okumasını, hatta bunu çocuklarınızla da paylaşmanızı isterim…

Geçen haftasonu Alaçatı’daydım. Biliyorsunuz ben dekorasyon işi de yapıyorum ama tabi ancak yaza doğru bu çok sevdiğim işime vakit bulabiliyorum. Şimdi, Alaçatı’da 9 odalı bir butik otelin iç dekorasyon işini aldım…Ne kadar zevkli olduğunu tahmin edersiniz…Otelin sahipleri Candan Bey ve Cemile Hanım bana “İncirli Ev” diye çok cici bir butik otelde yer ayırttırmışlar.Hala aklıma geldikçe Ankara’da ne işim var diye düşünüyorum…

Kaldığımız oda…
Bu güzel mutfakta kahvaltımız hazırlandı.
Sonra da bu güzel bahçede kahvaltımızı yedik.
Ancak orada bir hasta oldum ki…Zaten gitmeden boğazım ağrıyordu fakat uçak, seyahat, hava değişimi, yorgunluk, bahar derken çok kötü hasta oldum..Hevesle planladığımız Alaçatı pazarı gezimizi bile yapamadan yatağa düştüm…Canım oğlum da benimleydi, allaha çok şükür ki benimleydi, odada bana bir güzel baktı ki.Onsuz ne yapardım acaba? Yani aşağıdaki resimlerde, ben,39 derece ateş ile ayakta gülümsemeye çalışıyorum!!!


Aslında Cumartesi sabahı daha iyi idim. Otelin sahipleri ile oteli gezdik, daha sonra Alaçatı’da biraz gezindik.






Herşeye rağmen Alaçatı çok güzeldi.Tabi ki otelin “Asmahan” ‘ın dekorasyon işleri bitince sizlere tüm detayları ile resimleyeceğim.

Bazılarınızın bildiği gibi Pazartesi televizyon programına da katılamadım,, perşembeye kadar atölyeye de gidemedim…

Bakalım atölyede görüşmeyeli neler yapıldı?







































































Kalın Sağlıcakla…

30 Yorum on “>ŞÜKÜR KAVUŞTURANA!”

  1. lolipu diyor ki:

    >Çok çok geçmiş olsun Ece Hanım öncelikle; Alaçatı hep görmek istediğim bir yer. Ne güzel gitmişsiniz ama ne yazık hasta olmuşsunuz. Yine çok güzel çalışmalar yapılmış atölyenizde, hayranlıkla baktım hepsine. Öğrencilierinizin emeğine sağlık:)

  2. >Beğenmenize sevindim Ece hanım…Filiz hanımın hikayesinden de çok etkilendim.Paylaşımınız için teşekkürler.Filiz hanımın yüreğine sağlık..Dekorasyon işinizde kolay gelsin..Güzellikleri yayınlarsanız bizde istifade ederiz:)Selamlar..

  3. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Ece hnm, ilk başta çok geçmiş olsun bencede Alaçatı çok hoş ve güzel bir yer inşallah bir gün gideriz🙂 Bu arada yaptıklarınız harika ve öğrencileriniz çok şanslı ne güzel şeyler yapmışlar resimlere bakınca dalıp gidiyorum hepsi ayrı ayrı güzellikteler. Herkesin ellerine sağlık Sevgi ve tebessümle kalın

  4. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Bugün izledim yine sizi. Hastalığınızın geçmesine çok sevindim. Çok keyifli görünüyordunuz. Hep iyi, keyifli olmanızı dilerim. Yorumlara geç cevap vermeniz mühim değil, okuduğunuzu bilmek güzel…Resimlere hızlı hızlı bakıp yorum yapmaya geldim. Şimdi hepsini tek tek incelemeye gidiyorum. O kadar güzeller ki, haftaya bu güzellikle başlamak çok iyi gelecek.Mutlu haftalar, sevgiler.

  5. NERİ diyor ki:

    >Ececim,geçmişler olsun…Senin blogunda kendimi çok mutlu hissediyorum.Hepside çoook güzeller.Kbartma tarzı tasarımlar beni mest ediyor ama bu resimleri nereden bulalım,müthişler.Ellerinize sağlık.

  6. NERİ diyor ki:

    >Sizden bir sehba hakkında bilgi istemiştim,hatta bana o sehbayı yapabilir misiniz diye sormuştum.Ne dersin yapabilir misiniz.Sevgiler,sağlık ve mutlulukar dilerim.

  7. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >Ece Hanım çok geçmiş olsun.Atölyenizin yeni eserlerine bayıldım. Artık kanaviçeye biraz ara verip ahşap boyamaya kaysam hiç fena olmayacak, ya da ikisi birden😀

  8. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >Bu arada sayfada değişiklikler olmuş, zevklerimiz aynı işte, buyurun bakın benim sayfama, aynı güller, ne hoş ne hoş🙂

  9. Sibella diyor ki:

    >Çok geçmiş olsun Ece'cim. Yine harika şeyler yapılmış, herkesin ellerine sağlık. Benim de çok görmek istediğim Alaçatı işi de ne güzel olmuş, çok güzel işler çıkaracağından eminim. Bodrum'a gelme haberini de dört gözle bekliyorum inşallah, sevgiler🙂

  10. zeyno diyor ki:

    >iyileştiğinize sevindi,bahçedeki yaşlı ağaç çok etkileyici,alaçatı evleri muhteşemdir zaten,yapılan işlerde her zamanki gibi çok zevkli işler çıkmış ortaya,bir kere bakmakla olmuyor.sürekli inceliyorum,yeni fikirler çok iyi geliyor.kendinize iyi bakın, öptüm

  11. Sibella diyor ki:

    >Ben senin yazılarını dört gözle bekliyorum her zaman ve o güzellikler karşısında yorum yapmadan da geçemiyorum çoğu zaman. Ben de bir iki hafta sonra Bodrum'a geçiyorum, sen geldiğin zaman da beni unutma olur mu, mutlaka haber ver, harika olacak :))

  12. zeynep diyor ki:

    >Çok geçmiş olsun Ece abla. umarım en kısa surede ıyılesırsın. sayenızde alaçatıya gıtmış kadar oldum. teşekkürlerrr. ne kadar da çok özlemişim oraları.

  13. >Merhabalar Ece Hanım;Çok geçmiş olsun diyorum ben de geç de olsa biraz. Umarım şimdi daha iyisinizdir.Yine çok güzel çalışmalar var fotoğraflarda bayıldım. Ankaraya geldiğimde size mail yollamıştım atölyenize uğramak istemiştim ama mailime yanıt alamadım. Bir daha da haberleşemedik. İnşallah bir dahaki sefere diyorum. Bir de merak ettiğim bir şey var sormadan edemeyeceğim. Süs olarak kullandığınız objeler var bir çok şeyin üzerinde görüyoruz böyle kabarık kabarık duruyorlar. Kelebekler,çaydanlıklar v.s onlar tahtadan mı acaba da öyle süslenecek objenin üzerine aplike edildiğinde kabarık gibi duruyor. Bir türlü çözemedim. Bu işe uzak olduğum için bilemiyorum.Ama o kadar çok beğeniyorum ki öyle kabarık durmalarını. Farklı bir hava katıyor süslenen eşyaya. Bana yazarsanız bir müsait zamanınıza çok memnun olurumSevgiler çalışmalarınızda kolaylıklar

  14. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Sevgili Tuğba, Ece Hanım'ı yormayalım. Bir çok kez cevapladı bu soruları. Bu kabartmaları kendi kendine kuruyan hamur veya polimer kil ile yapıyor. Tahta değiller. Sitede biraz gezinirseniz yapım aşamalarını da bulabilirsiniz. Ayrıca her pazartesi saat 9:00-9:30 arası Kanal B'de bütün bunları, yaparak anlatıyor. Kanalın arşivinden eski programları da izleyebilirsiniz. Yorumu okuyunca haddim olmayarak yardımcı olmak istedim. Sevgili Ece Hanım, ben böyle ortaya atladım ama kızmadınız umarım.

  15. Myangel diyor ki:

    >Merhaba Ece hnm, nasılsınız.Yine bu haftada süperdinizzzzzBu arada Lolipu biz kimiz diye bizi mimlemiş bizde sizi daha yakından tanımak için bizde sizi mimledik.Sitenizde bu konu hakkındaki cevaplarınızı görürsek izleyicileriniz olarak çok sevineceğiz. http://beyazkkelebek.blogspot.com/2010/04/ben-kimim-mimi-biz-kimiz_05.htmlŞimdiden teşekkürler

  16. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Merhaba Ece hnm, nasılsınız.Yine bu haftada süperdinizzzzzBu arada Lolipu biz kimiz diye bizi mimlemiş bizde sizi daha yakından tanımak için bizde sizi mimledik.Sitenizde bu konu hakkındaki cevaplarınızı görürsek izleyicileriniz olarak çok sevineceğiz.http://beyazkkelebek.blogspot.com/2010/04/ben-kimim-mimi-biz-kimiz_05.htmlŞimdiden teşekkürler

  17. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay Ece hanimmm;Yaptiklarimi yayinlamissiniz.. Nasil simardimm, hemen esime gosterdim.. Baakk Ece hanim benim yaptiklarimi koymus bloguna diye..😀 Valla aslinda vakit bulmak coook zor.. Derin uykusuz bi bebek. Gunduz uykulari 40 dakika.. Gece ise hala 2 saatte bir uyaniyor.. Yani 5 aydir straight 3 saat uyumadim. Ama bunlari yaparak ruhumu dinlendiriyorum.Aksamlari 1 kat bile boya yapsam huzur buluyorum inanin. Gelelim sorularimaaaa.:D1-Bu sayfada yer alan boyanmis terakotta saksilari boyamadan once altina bi kat herhangi bisey surmek lazimmi? Yani icine gercekten cicek ekilirse suladikca terakotta suyu disari vericektir. boyada uzerindeki dekopajda zarar gorur gibime geldi ? 2-Beyaz boyanmis bir objeye sentetik cila atsak boya sarariyo.. cok cirkin bi renk aliyo.. bunu onlemek icin bi yerde icine biraz tiner katin gibi bisi okumustum.. Ne yapmak lazim..? 3-Country welcome yazi ve objeleri icin kullandiginiz tel nedir ? Ben hep parlak tel buluyorum bi turlu oyle bisi bulamadim.. Cevaplar icin Simdiden Tesekkurler..

  18. >merhaba ece hanımm..bu postta bir sürü şey beğendim bunlardan sipariş üzerine yapıyormusunuz?

  19. >Merhaba Bebek ve Nikah Şekerciniz,Tabi ki ne beğeniyorsanız atölyeye sipariş verebilirsiniz.

  20. >Merhaba Kitchen Witch,1.Boyanmış ve süslenmiş terracota saksılar, bana göre biraz dekoratif kullanılmalı..Dediğin gibi su sızdıracağı için dışı mutlaka bir süre sonra bozulacaktır.2.Dediğin gibi beyaz boyanmış objeler sentetik vernik atılınca sararıyor. Dedikleri gibi içine tiner katarak biraz rengini açabilirsin ama yine de pek güzel bir görüntü olmuyor.O yüzden beyaz boyanmış objelerde sadece su bazlı veya sprey vernik kullanıyoruz. Su bazlı vernik tepsiye kullanılmamalı. Bu sefer de sızak bardak gibi şeyler içinde çok durursa iz yapıyor.3. Kullandığımız tel inşaat teli, yani bildiğimiz uyduruk inşaat teli, burada en yakın hırdavatçıdan alıyoruz, çok da ucuz.Öptüm.

  21. >Merhaba Marifetli Peri,Çok teşekkür ederim cevapların için.Ne güzel yazmışsın.Artık herkes öğrenmiştir, aslında her sabah, akşam yorumlarınızı ayakta da olsa okuyorum ama cevap yazmaya başına oturana kadar 3-4 gün geçiyor. O yüzden böyle arada sizin cevap vermeniz çok iyi oluyor.

  22. Kitchen Witch diyor ki:

    >Tesekkurler Ece hanim.Bu cila isi pek oneli ama bende hic beceremiyorum. aceleci davraniyorum sanirim.. Bi soru daha.. Diyelimki yaptigimiz bi objeden sikildiikkk.. degistirmek icin napmak lazim.. hele bide hamur kabartmaliysa meselaa..

  23. Beyazkkelebek diyor ki:

    >Ece hnm, ne demek hemen soruları size yolluyorum.Bu soruları cevaplayın ve blog sitenizde yayınlayın ayrıcada sizde 3 kişiyi bu sorularla mimleyeceksiniz ve sitelerinizde blog adreslerini belirteceksiniz.Örnek bakınız🙂 http://beyazkkelebek.blogspot.com/2010/04/ben-kimim-mimi-biz-kimiz_05.htmlKolay gelsin.Sizi daha yakından tanıyacak ne güzelllllSevgilerimle İsminiz:Yaşınız: Mesleğiniz: Boyunuz: Kilonuz: Ayak Numaranız: Saç Renginiz: Göz Renginiz: Kaç kardeşsiniz ve Meslekleri: Anneniz: En beğendiğiniz huyunuz: Hiç beğenmediğiniz huyunuz: En beğendiğiniz yeriniz: Hiç beğenmediğiniz yeriniz: Çantanızda mutlaka bulunmalı: Çantanızda asla bulunmaz:Arabanızın markası: Hayalimdeki araba: En sevdiğiniz yemek: Hiç sevmediğiniz yemek: En sevdiğiniz hayvan: En korktuğunuz hayvan: Kullandığınız parfüm:Kullandığınız cilt bakım ürünleri: Her gün mutlaka yaparsınız:Her gün yapmayı ihmal edersiniz: Karanlıktan korkar mısınız: Korkutmayı sever misiniz: Giyim tarzınız: Asla giymeyeceğiniz: Cep telefonunuzun markası: Bilgisayarınızın markası: Karşı cinste aradığınız özellikler:Karşı cinste hoşlandığınız tip:En beğendiğiniz oyuncu:Benzetildiğiniz bir oyuncu:Film çevirmek istediğiniz ünlü:Başka bir şey yapmak istediğiniz ünlü:Tuttuğunuz takım:Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz:En büyük hayaliniz:Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz:Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık:Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık:

  24. Anonymous diyor ki:

    >beyhan sevgili ecem her bloga girişimde ilk defa izlermişim gibi bir saatimi geçiriyorum öyle güzel ve çok zevkli şeyer benim bütün sıkıntılarımı gideriyor hayata daha renkli bakmamı sağlıyor.renkli baktığında hoşgörü gelişiyor.canım bir daha söylüyorum iyiki tanımışım seni sevgilerimle

  25. Anonymous diyor ki:

    >beyhan sevgili ecem her bloga girişimde ilk defa izlermişim gibi bir saatimi geçiriyorum öyle güzel ve çok zevkli şeyer benim bütün sıkıntılarımı gideriyor hayata daha renkli bakmamı sağlıyor.renkli baktığında hoşgörü gelişiyor.canım bir daha söylüyorum iyiki tanımışım seni sevgilerimle

  26. aksungur46 diyor ki:

    >sevgili ece,güzel yüzün hiç solmasın,evrenin senin gibi renkli insanlara ihtiyacı var.atölye gene döktürmüş.istanbuldan kıskançlıklarımı gönderdim.hepinizi çok seviyorum.sağlıklı mutlu günler.

  27. şehnaz diyor ki:

    >ece hanım.merhabalar,yaptıklarınız öyle muhteşemki..eminim bu sözleri çok duymuşsunuzdur…ama ben yinede tekrarlamak istiyorum…her yaptığınız harika ötesi şeyler…keşke ankarada yaşamış olsaydım…..alaçatı resimleri ile beni aşık olduğum yere götürdünüz….geçtiğimiz sokaklardaki resimleri sizinle tekrar anımsadım….tek kelime ile yaşanacak bir alaçatı…..sizinle öyle karşılaşmak istiyorumki…inşallah birgün bir yerlerde buluşuruz….sevgiler….

  28. pasta evim diyor ki:

    >Harikaaaaaaa, yok yok harika ötesi yok yok harikanın ötesininde ötesi .Elleriniz dert görmesinnnn.

  29. guest from izmir diyor ki:

    >Anket cevaplarinizi okurken cok keyif aldim.Bana hazirladigim 110 soruluk anket defterini ve onu sabirla cevaplayan sevgili arkadaslarimi animsattiniz.Cevaplarinizi okurken sizi neden bu kadar yakin hissettigimi ve sevdigimi anladim.O kadar cok benzer yonumuz var ki.Yapmak istediginiz en cilgin sey icin parasutle atlamak demissiniz.Efeste bunu gerceklestirmeniz mumkun.Hatta esim de atladi.Bende cok istememe ragmen,yaklasik 30-40 saniye suren serbest dusme kismini goze alamadigim icin atlayamadim.Atlayan herkes muhtesem bir duygu oldugunu soyluyor.Pazar nesemizi opuyorum kocaman.sevgiler…:))


Bir Cevap Yazın

