>1977 Anket Defterim

>pinch and dash preview 4 copy


Size bir resim hediye ederek yeni günüme başlayabilir miyim?

Bu resmi görünce bayıldım ve hemen satın aldım…Eminim bu resimle harika objeler yaratacaksınızdır. Ben şimdiden planlamaya başladım.

Sevgili, “Beyaz Kelebek” bana çok hoş bir mesaj yazmış ve beni mimlediğini söylemiş!!! Ben bir blog sahibi olarak!! önce ne dediğini anlayamadım… “Bloggerland” diye adlandırdığım bu muhteşem dünyada çok gezinemediğim için terimlerini çok iyi bilmiyorum.Beyaz Kelebeği kendi blogunda ziyaret edince öğrendim ki, bazı soruları cevaplamam gerekiyor.Beyaz Kelebek’e mesaj attım ne yapacağım diye, o da hemencecik bana cevap yazmış ve aşağıdaki soruları yollamış. Daha sonra da bunu 3 kişiye daha göndermemi istemiş…Hiç durur muyum, hemen başladım cevaplamaya…Yalnız benim gibi aldığı işi en detayına kadar yapan, mükemmeliyetçi birine bu soruları sormakla pek iyi yapmadınız…Uzuuuuun, uzuuuun cevaplara hazır olun.

Şimdi sorulara bakınca………

Ah Beyaz Kelebek, bana nasıl derinden dokundun bir bilsen…Taaaa 30-33 sene evvelime döndürdün, pazar sabahı depoya girdirip, ortalığı talan edip ortaokuldaki ilk anket defterimi buldurdun…Neler hatırladım neler…Anket defterimi doldurtma heyecanımı hatırlattın, ilk minik aşklarımı hatırlattın, ilk kız ev toplantılarımı hatırlattın, anket defterlerindeki cevapları okuyup okuyup nasıl kikirdeştiğimizi hatırlattın, hayallerimi, o zamanki kurduğum ilk gelecek planlarımı….daha neler neler geldi aklıma….Çok çok teşekkür ederim…Böyle bir şeye ne kadar da çok ihtiyacım varmış…Sizin de gülümsemeniz için biraz nostaljik bir resim geçidi ile devam ediyorum.

İlk Anket Defterimin kapağı…Sene 78-79 yılları..

Sorulardan bazıları…Resme dikkat!! O zamanlar Alain Delon’a bayılıyormuşum demek ki!!Gerçekten ne de yakışıklı ama….

Sorular tam 75 tane…Cevapla cevapla bitmez…Herkes sabırla da defterimi doldurmuş.Ne meraklıymışım meğer.Bu arada Farah Fawcett nasıl güzel değil mi? O zamanlar, gülüşüne, saçlarına, vücuduna, giydiklerine, zaten tümden, Charlie’nin Melekleri’ne bayılırdım…

Gelelim cevaplara…sevgili Gülriz, ortaokul, lise en iyi arkadaşım…Üniversiteyi İzmir’de kazanınca, İzmir’e giden ve bir daha Ankara’ya dönmeyen sevgili dostum…En son Alaçatı ziyaretimde, üşenmeyip, sadece beni görmek için akşam vakti bütün aileyi de yollara düşüren vefalı arkadaşım…Bakar mısın 33 sene evvel ne cevaplar vermişsin? Ah, ne güzel günlerdi değil mi? Seni çok seviyorum canım arkadaşım.

Ya Şebnem Sürereker‘in cevaplarına ne demeli…Bir zamanlar aynı sınıfta 2 arkadaş iken, bizim sınıfı liseye geçerken terk etti, bir daha ondan haber alamamışken, yıllar sonra Facebook’ta tekrar arkadaş olduk…Şimdiki hayat felsefesine hayranım. İstanbul’da olsam Şebnem’in dibinden ayrılmazdım.

Umarım sizi sıkmamışımdır ama birden o kadar eskilere gittim ki, bu keyifli zamanı sizlerle paylaşmak istedim…


Gelelim Beyaz Kelebek’in sorularına…

Tam 33 sene sonra ilk defa bir anket dolduruyorum…
Çok heyecanlıyım.

İsminiz: Ece Aymer

Yaşınız: 45

Mesleğiniz: Ekonomist, otelci, eğitimci, ahşap boyama sanatçısı


Boyunuz:1,60


Kilonuz: Çok fenasınız..Maalesef 66

Ayak Numaranız:38,5

Saç Renginiz: Esas orijinal rengi koyu kestane…Ama hayatım boyunca hemen hemen her rengi denedim. Bu aralar bakır..

Göz Renginiz:Kahverengi

Kaç kardeşsiniz ve Meslekleri: Annem ve babam ben 8 yaşındayken ayrılmışlar. Babam 2 sene sonra evlendi…Asuman ablanın ( üvey annemin) eski eşinden Burak adlı bir oğlu vardı..Aramızda hiçbir bağ olmamasına rağmen hep Burak’ı çok sevdim… Kendi kardeşim gibi düşündüm. Adapazarı’nda yaşıyorlar. Bu aralar sağlık açısından biraz dinlenmedeler…Daha sonra Asuman Abla ve babamın bir erkek çocukları oldu. Altuğ…O da İstanbul’lu…Kendileri çok feci zekidir. Boğaziçi genetik mühendisliği mezunu, fakat senelerdir bir bilgisayar firmasının sahibi….

Anneniz:Sevinç Çelikiz…Annemin gençlik resmini koymadan geçemeyeceğim.Merak etmeyin, hala çok güzel.. En beğendiğiniz huyunuz:1)İnsanlarla empati kurmak.2)En kötü anlarımda bile hemen toparlandığım, iyimser yaşam felsefem…

Hiç beğenmediğiniz huyunuz:Yaşam çerçevem herhangi bir şekilde kısıtlandığı zaman,heyecanım durdurulduğu zaman, içsel bir biçimde hemen alt üst oluyorum.

En beğendiğiniz yeriniz:Gözlerim

Hiç beğenmediğiniz yeriniz: Bacaklarım

Çantanızda mutlaka bulunmalı: Ama ben bir tane bir şey yazamam ki…Cep telefonum, gözlüğüm, törpüm, kalemlerim, el kremim, cikletim, diş ipim vs….

Çantanızda asla bulunmaz:İçim bayıldığında, karnım guruldadığında ufacık atıştıracak bir kuru meyve veya herhangi bir diyet bisküvi hayatta çantamda olmaz.

Arabanızın markası:Peugeout 307

Hayalimdeki araba:Siyah Aston Martin En sevdiğiniz yemek:Patlıcan Kebabı

Hiç sevmediğiniz yemek:Bakla

En sevdiğiniz hayvan:Kedi

En korktuğunuz hayvan:Aslında yok diyeceğim ama çölün ortasında vahşi bir hayvanla, mesela bir çita ile karşılaşırsam ne yaparım düşünemiyorum.

Kullandığınız parfüm:DOLCE&GABBANA the one…Ama Selda’nın kokusuna hastayım..Mutlaka bitince onu alacağım.

Kullandığınız cilt bakım ürünleri:Amway-Artistry Ürünleri

Her gün mutlaka yaparsınız: O kadar çok şey var ki.Her gün sabah çay yaparım. Mutlaka dişlerimi fırçalarım, kedilerin yemek ve su kaplarını tazelerim, annemin köpeğini dışarı çıkarırım, her sabah annemin bitmeyen sorularına sabırla yukarıdan aşağı kata bağırarak cevap veririm, geceleri mutlaka yatakta birşey okurum, yatmadan her gece süt içerim..vs…

Her gün yapmayı ihmal edersiniz: Cildime gece kremi sürmeyi…

Karanlıktan korkar mısınız:Hayır

Korkutmayı sever misiniz:Hayır, kesinlikle…

Giyim tarzınız:Yaşadığınız yaşam, çalışma ortamınız, istemediğiniz kilolarınız, maddi koşullarınız, tam sizin kafanızdaki tarzı uygulamaya elvermiyor ki…Atölye çalışma ortamı ve 3 senedir yaşadığımız maddi sıkıntılar dolayısı ile artık bende pek tarz marz kalmadı, ama inşallah bu yaz kendimi toparlayacağım.Gelin size, biraz kilo verirsem, 4-5 sene evvelki maddi durumumuza dönünce, atölyede üstüme boya bulaştırmadan, gün içinde on ayrı kalitede ( Laura Ashley mağazasından çıkıp, boyacı Savaş usta ile buluşmaya gitmek gibi..)yere uğramayacak şekilde o günümü ayarlayabilirsem neler giymek istediğimi şöyle görsel olarak bir göstereyim.
page-1


Asla giymeyeceğiniz:Cafcaflı, bağıran renkli, asimetrik desenli giysiler

Cep telefonunuzun markası:LG

Bilgisayarınızın markası:HP

Karşı cinste aradığınız özellikler: Offf, çok karizmatik bir soru!!Herşeyimle ilgilenmesini isterim, hep şımarayım ama o hep olgun davransın, alttan alsın, beni güldürsün, hep hediyeler alsın, benim kafamdakini benden evvel tahmin edip yapsın..Daha yüzlerce aradığım özellik yazabilirim…

Karşı cinste hoşlandığınız tip:Bruce Willis tipi

En beğendiğiniz oyuncu:Sandra Bullock

Benzetildiğiniz bir oyuncu:Sevgili Gülgün beni yabancı bir artiste çok benzetiyordu, gösterince ben de hayret etmiştim ama bir türlü ismini hatırlayamadım.

Film çevirmek istediğiniz ünlü:Hiç böyle bir hayalim olmadı.

Başka bir şey yapmak istediğiniz ünlü:Ben de onlar kadar ünlü olup aynı masada yemek yiyip sohbet etmek isterim.

Tuttuğunuz takım:Yok

Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz:Yüzme

En büyük hayaliniz:İngiltere’de yaşamak

Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz:Uuuuu, sürüyle, hemen hemen ne istiyorsam yapan, deneyen, risk tanımayan, pozitif düşünen biriyim..Onun için her istediğimin -eğer hayırlıysa- olduğuna inanıyorum…

Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık:O kadar çabuk fikir değiştiren biriyim ki…Asla yapmam dediğim bir sürü şeyi zamanı gelince yaptığım için bu soruya da cevabım olmayacak.

Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık: Paraşütle atlamak

Ne yoksa bitti mi? Neyse ne yapalım…

Sevgili Beyaz Kelebek, sayende çok güzel bir pazar sabahı geçirdim, eski sandığımı açtım, şimdi oğlumla eski resimlere bakıyoruz. Oğlum tüm anket defterimi baştan sona okudu (ona göstermek daha evvelden hiç aklıma gelmemişti)Benim “scrapbook” defterlerimde vardır.Birazdan onları inceleyeceğiz.

Kendimi bana çok iyi hissettirdiğin için çok teşekkür Sevgili Beyaz Kelebek.

Şimdi bende 3 kişiyi mimleyecekmişim…..Peki o zaman, zevkle takip ettiğim 3 blog sahibini mimliyorum…..
ufukmutfakta.blogspot.com
scrapbookinginturkey.blogspot.com
sadeturkkahvesi.blogspot.com

Güzellik dolu ve bol güneş ışıklı bir hafta diliyorum.



10 Yorum on “>1977 Anket Defterim”

  1. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >annenizin fotoğrafına ve fotoğraftaki o duruşa bayıldım ben🙂

  2. Nur diyor ki:

    >Biliyor musunuzu ben bloglarda ki mimleri hiiç okumam🙂 içim bayılır sıkılırım v.s… ama sizinkini zevkle okudum çünkü her kelimesinde doğallık saklıydı sanki🙂

  3. NERİ diyor ki:

    >Ececiğim,78-79 resimlerini görünce ne güzel yıllardı diye düşündüm,anılar canlandı sağol…mim cevapların çok içten olmuş,sevgiler

  4. Anonymous diyor ki:

    >çok güzel bi fotoğraf gerçekten,resim ve içten cevaplar için teşekkürler.sabah sizi görmek heycanıyla şimdilik hoşçakal.zeynep bayram

  5. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay ne keyifli okudum anket cevaplarinizi.. Boylece sizi daha iyi tanimis olduk Ece hanim..

  6. hayatadair diyor ki:

    >Mim icin cok tesekkür ederim Ece Hanim,en kisa zamanda cevaplayip burada da bildirecegim..Etaminler devam ediyor,paskalya dolayisiyla kisa bir tatil yaptik,dün döndük evimize..Umarim her sey yolundadir,sizi özledim..Ayak islerine ve ilerki ortakliga birini ayarlamadiniz insallah :)))Sag tarafta görünce cok hosuma gitti..Sevgiyle kalin…

  7. yıldız diyor ki:

    >ece hanım merhaba ,ben yıldız:) harika şeyler bunlar vallahi , giyim tarzı olarak seçtiğiniz tamda sizlik vallahi hem romantik bi okadar yumuşacık:)kalbiniz gibi;)http://yildizlimakyaj.blogspot.com/bloğuma beklerim;)sevgiler, öpücükleryıldız

  8. Anonymous diyor ki:

    >Merhaba Ece Abla,Sizi boyama ile ilgili gezinirken tesadüfen keşfettim ve yaklaşık 1 saattir inceliyorum ve bu işlerin hala Türkiye'de yapıldığına inanamıyorum. Gerçekten Ankara'da mısınız?Neden ankara'dasınız? Ellerinize sağlık…Nasıl birisiniz siz böyle?İyice inceledikten sonra size mutlaka tekrar yazacağım.Banu Aksoy

  9. beyazkkelebek diyor ki:

    >Merhaba Ece hnm , ilk başta sizi mutlu ettiğim için ve anlamlı bir gün geçirdiğiniz için ben teşekkür ederim. Ne mutlu bana, bu mimi ilk okuduğumda hemen siz geldiniz çünkü sizi yakından tanımak beni çok mutlu edecekti. Herşey gönlünüzce olsun sevgilerimle Beyazkkelebek

  10. Ufuk'ta mutfak diyor ki:

    >Ece Hanım, çok güzel bir yazıydı.Keyifle okudum. Ayrıca miminiz için de teşekkür ederim. İlk fırsatta cevaplamaya çalışacağım. İstanbul'dan kucak dolusu sevgiler….


Bir Cevap Yazın

