>Everyday, 3 beautiful things from the workshop part 1

>I have sooooo many things to show you which my lovely students have done during the last month at the workshop. They are really amazing so I didn’t make you confuse by showing all of them at the same time…

Sooooo I offer you to check my blog everyday, -especially in the morning- to have a day full of energy, happiness and freshness….
126

177

045


8 Yorum on “>Everyday, 3 beautiful things from the workshop part 1”

  1. Behnur diyor ki:

    >merhaba Ece hanımcım iyisin inşallah…televiztyonda gayet hoş ve iyi görrünüyorsun valla🙂 benim bir sorum olacaktı.Sizi takip etmeden( keşfetmeden daha doğrusu :)) önce ben salondaki seramiklerimi altın varak görünümü olsun diye hepsini altın parlak spreyle boyadım çok şık oluşladı fakat zaman geçtikçe aşınmalar parmak izleri oldu tabi çünkü hiç vernik falan kullanmamıştım😦 şimdi ne yapmalıyım sizce??? altın,gümüş parlak sprey boyaların üzerine hangi vernik kullanılmalıdır???trabzon da yaşıyorum ankara ya bir gelsem inşallah yolum düşerse ilk yanınızda olacağım inşallah iyi çalışmalarumarım en kısa zamanda mesajıma cevap verebilirsiniz yoksa atölyeyi aramayı düşünüyorum çok çaresizim ne olur yardımcı olun Ece hanım:)))görüşmek üzere behnur yavuz trabzon

  2. lolipu diyor ki:

    >yine süper, yine süper:)) özellikle mavi eskitilmiş dolaba bayıldı.

  3. zeynep diyor ki:

    >mavi dolaba hayran oldum nekadar güzel..

  4. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >Harikalar! Özellikle 1 ve 2 numaradaki tasarımlar benlikmiş. Bu arada sayfanızın yeni görünümü de süper olmuş.Sevgiler,Ahu

  5. Nur diyor ki:

    >Mavi dolabı görünce 2 yıldır yarım yamalak beyaz renge boyanmış kapakları telli dolabım aklıma geldi acaba bu eskitme işini mumlamı yaptınız çok hoş olmuş bende denemeyi düşünüyorum. Ece hanım rica etsem müsait bit vaktinizde cevap yazabilir misiniz?

  6. zeyno diyor ki:

    >ayy ben bu dolaba aşık oldum ece hanımmm

  7. Nur diyor ki:

    >Çok teşekkür ederim Ece hanım çok öpüyorum sizi..

  8. fidoş diyor ki:

    >sevgili Ece'cim ,hepsi insanın içini açıyor:))))))bana kelebekli böcekli olan beyaz kutudaki dekupajı yolarmısınız?hani tam ekran atıyorsunuz ya,öyle olsun lütfen:)))))şimdiden teşekkürler


Bir Cevap Yazın

