>Everyday, 3 beautiful things from the workshop part 2

>

How are you today my dear friends?

I hope you all enjoyed with my new “everyday 3 beautiful things from workshop” idea…Well!!!Spring is coming and I thought it’s about time!🙂 And it’s time for a new look…

Okay, let’s see what we have today………………

185

204

203

200

As I am participating Show and Tell Friday by CINDY, I have to show you something from my home which I like…
Hmmmmm…Let’s see what I have…….

Actually you know this cute “Welcome Girl” from my other postings but I redecorated my entry and wallpapered it…Now, she looks more prettier than ever over there…So I want to share her pictures with you again…

Here she is!!!!

002

004-1

005


I am sooo thankful for such wonderful friends and followers, you all have blessed me more than you’ll ever know.
I never imagined that having a blog would expand my world in so many wonderful ways………….Thank you , friends..


9 Yorum on “>Everyday, 3 beautiful things from the workshop part 2”

  1. ÖZNUR diyor ki:

    >Sevgili Ece,Günün aydın olsun. Romantic Home'un katıldığın Show and Tell Friday etkinliğine gönderdiğin Hoşgeldin Kızlar'ının yeraldığı duvar kağıdını çok beğendim. Atölye çalışmalarına ise zaten söylenecek söz yok.Emek veren arkadaşların ve senin ellerinize sağlık. Herşey gönlünce olsun. Sevgiler.

  2. Hootin' Anni diyor ki:

    >Such, bright, wonderful and very colorful decor!!!I've been a domestic goddess this week …making new SOUTHWEST CURTAIN TIE-BACKS Stop by for a visit and viewing if you can find time! Have a great weekend.

  3. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >Hepsi harika! İlk resim çapı işi sever ben için harika bir fikir :)Muchos gracias😀

  4. Susan diyor ki:

    >WOW! That is the brightest, most cheerful paper I have ever seen on walls in my LIFE! Congratulations! Sincerely, Susan

  5. Rimma diyor ki:

    >Ece Hanım,merhaba! blogunuz açıp her gün yeni yaptıklarınızı görmek çok güzel.Bütün çalışmalar harika,ellerinize sağlık! Bir de sizin evinizdeki yeni dekor,duvar kağıdı o kadar güzel ki,çok yakışmış,aslında kırmızı benim favori renk değildi,ama sizin kırmızı renkli yaptıklarınızı gördükten sonra,ve şimdi bu muhteşem duvar kağıdı gördüm,ne söyleyebilirim..kırmızı rengi çok sevmeye başladım artık)))Bu arada size iki soru sormak istiyorum:1)birinci resimdeki çerçevede eskitme mumla mı yapılmıştı?nasıl o kadar güzel oluyor?siz mum bütün yüzeyde mi sürüyorsunuz,ama kenarlarında daha çok herhalde,doğru mu anladım?bi de ilk kat boya sürdükten sonra akrilik vernik kullanıyor musunuz,yoksa boyanın üzürene hemen mum sürüyorsunuz ve sonra başka renk boya sürüyorsunuz?2)Ben sır vernik kullanmaya denedim cam tabakta,ama iyi olmadı(Bazen yerlerde sanki verniksiz damlalar oldu(nasıl başka anlatıcam bilmiyorum,umarım anlarsınız,anlamazsanız size o tabağanın resmini maile gönderebilirim)Belki biliyorsunuz niye öyle oldu?ne yanlış yaptım?Bazen düşünüyorum belki köpük yüzünden,yani vernik karıştırırken azcık köpük oluyor,ama o köpükle ne yapmak gerekiyor bilmiyorum..Zamanınız olursa cevap yazarsanız çok mutlu olurum.Size çok teşekkür ediyorum.Rimma

  6. Karen Hanim diyor ki:

    >Yaptıklarınızı çok beğeniyorum.

  7. Kitchen Witch diyor ki:

    >Aman da aman Ece hanim atolye dokturuyor gene.. Harika olmus calismalar.. Hele evinizin yeni duvar kagidi bir muhtesem. Turkiyeme bahar gelirken citircitir cicek acmis sizin duvarinizda.. Bayildim.. cok carpici.Ayrica da cesaret isteyen bir kagit.. Kirmizi cok hakim ama siz harika suslemissiniz tabi ..Emegi gecen herkesin eline saglik..

  8. Behnur diyor ki:

    >merhaba Ece hanımcım iyisin inşallah…televiztyonda gayet hoş ve iyi görrünüyorsun valla🙂 benim bir sorum olacaktı.Sizi takip etmeden( keşfetmeden daha doğrusu :)) önce ben salondaki seramiklerimi altın varak görünümü olsun diye hepsini altın parlak spreyle boyadım çok şık oluşladı fakat zaman geçtikçe aşınmalar parmak izleri oldu tabi çünkü hiç vernik falan kullanmamıştım😦 şimdi ne yapmalıyım sizce??? altın,gümüş parlak sprey boyaların üzerine hangi vernik kullanılmalıdır???trabzon da yaşıyorum ankara ya bir gelsem inşallah yolum düşerse ilk yanınızda olacağım inşallah iyi çalışmalarumarım en kısa zamanda mesajıma cevap verebilirsiniz yoksa atölyeyi aramayı düşünüyorum çok çaresizim ne olur yardımcı olun Ece hanım:)))görüşmek üzere behnur yavuz trabzon NOT:bu mesajı bir önceki post a da yollamıştım ama çok acil onun için tekrar mail attım ece hanım🙂

  9. hayatadair diyor ki:

    >Etamin cercevesi coookk güzel olmus,benim etaminler de böyle olacak mi acabaa?hevesle bekliyorumm..1 yildan azicik fazla kaldi burada,atölyeye gelene kadar ben de yeni fikirler topluyorum,umarim biz de beraber birseyler boyariz bir gün :))


Bir Cevap Yazın

