>Everyday, 3 beautiful things from the workshop part 3

>

(This post is linked to Susan at Between Naps on the Porch and to DIY show off.)

Sooooo…

I can see that you liked the lilac distressed frame with cross-stitched hedgehog very much…
Okay, then let’s start the day with another beautiful cross-stitches…..

184

Aren’t they amazing?They are so gorgeous and very simple!! at the same time.. We just cut the frames according to the cross-stitches and then painted all of them with white water-based paint and then decorated with blue roses which were cut from a dinner napkin. You see….if you combine the right pieces, they will always look perfect even they are so simple to do….

184-1

Now, really ( Beril, my student spent more than 3 days on it) a difficult project….
211

208-1

209

This is a embellishment stencil work…It is for a little bit advance stenciler…There were 4 pieces of stencil sheets which we had to use one top on another…It was a really hard work…But the result was amazing…

If you ever interested in,I purchased this “mixed floral arch” from www.madstencilist.com.

Let’s look at to a little bit easier one…A distressed table with flowery stencil work on it…
207

206

205

METAMORPHOSIS MONDAY by Between Naps on the Porch

and DIY Show off

Thank you very much for your lovely comments for my new wallpaper in my entry…These beautiful comments gave me courage to share the pictures which will show you how my entry changed during the years!!!!

Bu arada kapı girişime kapladığım kağıt tahminimden çok ilgi görmüş!!!!…Çok ilgi gördüğü için, bari dedim…..girişimin……. en eski halini……………, eski halini………….. ve şimdiki yeni halini sizlerle paylaşayım…

BEFORE

On the right hand side, you see our main entry!!!



When we bought the house, there was a small “guest restroom” on the right hand side of the main door…But the entry was so narrow so I decided to break down that restroom and make a shoe closet and coat stand instead..

Year 2008: The main entry was awful!!!!! when we first moved to the house….That ugly main door and my famous “cabinet with 16 drawers” stayed over there with us for a year…

Year 2009: little changes but still there wasn’t enough money to achieve my real ideas…Soooo…….we used our main entry, like in the picture below for a year..
.

AFTER

070

084










Sevgili Rimma,
Nasılsın, her zamanki gibi içimi okşayan bir yazı yazmışsın…Çok teşekkür ederim…Sorularına gelince,
1)Evet, burada mumla eskitme yaptık…Aşamaları şöyle;önce objenizi alt zemin rengine boyayın, bu boyanın en az 3-4 kat olması gerekiyor ki, zımpara yapılırken aniden tahtaya erişmeyelim diye…Her kat çok iyi kuruduktan sonra, katkısız ve yumuşak, basit bir mumla heryerini mumlayın. Mumlama ne çok az olmalı, ne de üzerinde topaklar oluşturacak kadar çok olmalı…Yani üzerinde mumu bir tabaka halinde görmelisiniz ama hem de pütürükler kalmamalı.Fazla sürdüklerini hafifçe elinizle temizleyebilirsiniz. Üzerine üst zemin renginizi boyayın…Burada boyanın hafifliği çok önemli…Yani kalın bir tabaka boyayı zımparalarken güzel bir görüntü ortaya çıkmaz…En iyi sonuç Folkart boyalarla oluyor…Alt zemine ne kullanırsanız kullanın ama üst zemin renginde mümkünse Folkart boya kullanın. Üst zemin rengi tam oluşana kadar boyayın.Ama mümkünse 2 katı geçmeyin. Yine dediğim gibi kalın bir tabaka oluşmaması gerekiyor…Boyanın ilk kuruduğu zaman da sert bir zımpara ile öncelikle tüm kenarları ve köşeleri zımparalayın. Uzaktan objenize bakın, daha nerelri yaprsanız gerçekten eskimiş görüntüsü oluşur diye düşünüp tekrar oraları da zımparalayın…Zımparalama işini asla bir gün sonraya bırakmayın, boya kemikleşeceği için istediğiniz sonucu vermez. Objenizi verniklemeyi unutmayın!!!
2) Her hangi bir objeye sır vernik sürmek gerçekten çok zor…Pek anlatılınca öğrenilecek bir teknikte değil..Televizyonda bir kaç defa göstermeye çalıştım, belki arşivden tarayıp sürme aşamalrına bakabilirsin…Olmazsa tekrar bir programda yaparım…Detaylı biligiyi ancak o zaman verebilirim.
Sevgili Rimmacığım, kendine çok iyi bak…

Have a wonderful, sunny week Girls!!!!

15 Yorum on “>Everyday, 3 beautiful things from the workshop part 3”

  1. Kitchen Witch diyor ki:

    >ay harika bi sayfa olmus gene.. resimlere bak bak icim acildi valla.. Gunun tum yorgunlugunu attim bide heves geldi icime.. hadi bende biseyler boyayim bari hazir bebis gece uykusuna yatmisken.. Dis cikarma donemindeyiz her gunum yorgun geciyor ve en iyi terapi biseyler yaratmak olucak sanirim.. :))

  2. Behnur diyor ki:

    >ece hanımcım rimma hanımın mesajını gördüğünüze göre umarım benimki ni de görmüşsünüzdür….😦 en kısa zamanda yardımcı olmanızı bekliyorum çoookk teşekkürlerbehnur trabzon

  3. Rimma diyor ki:

    >Ece Hanım,cevaplarınız için çok çok teşekkür ederim,mum eskitme nasıl yapılır anladım,ben daha önce de yaptım,ama bazı yaptıklarımda güzel oldu,bazılarda muml eskitme nasıl olduğunu beğenmedim.ama şimd anladım niye.Siz belki hatırlıyorsunuz benim yaptığım martı ile panosu,İstanbula geldiğiniz zamanda size göstermiştim,o panoda mumla eskitme çok iyi oldu,ve sadece şimdi hatırladım o zaman üst zemin olarak beyaz Folart boya kullandım,demek gerçekten fark ediyor.Siz bunu açıkladığınız için çok teşekkür ediyorum.Sır vernik nasıl sürüyorsunuz programlarınızda gördüm,ben de aynı yapıyorum,ama bazen iyi olmuyor.Siz hangi marka sır vernik kullanıyorsunuz?Ben Cadence markayı aldım,iki gün önce bir tabak yaptım,sır vernik sürdüm,bu sefer dahaiyi oldu,ama yine de tam düz yüzey olmadı,sanki nokta nokta olmuş,ben düşünüyorum köpük yüzünden öyle oluyor,çünkü vernik sürülürken biraz köpükleniyor..Yine size çok teşekkür etmek istiyorum çabuk cevap için,size güzel,ağlıklı,neşeli ve keyifli günler dilyorum,siz de kendinize iyi bakın,öpüyorumRimma

  4. evcilik diyor ki:

    >Harika bir blog artık yabancı bloglara bakıp feyz alma dönemi bitti.içim açıldı baktıkça fırçalara sarılasım geldi,eşyaların yerlerini değiştirdim biraz balkonla uğraştım,beni gaza getirdiniz ellerinize sağlık..sevgiler.

  5. Barb~Bella Vista diyor ki:

    >So very lovely!!Barb ♥

  6. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >Çarpı işlerine ve çerçevelemedeki yaratıcılığa bayılmış durumdayım yine… yani üretmek tabii ki meziyet ama yaratıcılık daha büyük meziyet. Yapanların ellerine emeğine sağlık, darısı başımıza :))

  7. Anonymous diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanım,Ben sizin sessiz takipçilerinizdenim…İnanın size hayranım, Mersin'den sevgiler…"Evcilik"in dediğine o kadar katıldım ki, yazmadan geçemedim..Gerçekten artık yabancı bloglara, hatta hiçbir bloga bakmıyorum bile…Sizi okumak, fikir almak yetiyor…Kendince ahşap boyama ile uğraşan biriyim…Sizinle herşeyi yapmak istiyor canım…Kendinize çok iyi bakın, Allah sizi kem gözlerden korusun…Meryem

  8. Nur diyor ki:

    >Kesinlikle zevk sahibisiniz Ece hanım kesinlikle, asla cesaret edemem sanırım kırmızı bir duvar kağıdına bayıldım inanın bayıldım…

  9. >You are a talented lady! I think those little teapot frames are the cutest things I have seen today. And I love your red wallpaper!Scribblerhttp://scribbler-unfocused.typepad.com

  10. PINAR diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım, yaklaşık 1.5 aylık İstanbul seyahatimin sonuna gelerek sonunda yine italyaya döndüm..Hemen sayfanıza bakarak yine ne şahaserler yarattınız diye baktım ve bayıldımmmmm hepsine tek tek bayıldım..Tüm açık yürekliliğimle söylüyorumki Kıskanıyorummmm orada sizinle beraber yaratma şansına sahip herkesi kıskanıyorum ..ve buralardan size öpücükler gönderiyorum :)))Pınar

  11. PINAR diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım, yaklaşık 1.5 aylık İstanbul seyahatimin sonuna gelerek sonunda yine italyaya döndüm..Hemen sayfanıza bakarak yine ne şahaserler yarattınız diye baktım ve bayıldımmmmm hepsine tek tek bayıldım..Tüm açık yürekliliğimle söylüyorumki Kıskanıyorummmm orada sizinle beraber yaratma şansına sahip herkesi kıskanıyorum ..ve buralardan size öpücükler gönderiyorum :)))Pınar

  12. Barb~Bella Vista diyor ki:

    >Thanks for leaving such a gracious comment at Bella Vista.Sending smiles!Barb ♥

  13. maya30 diyor ki:

    >sevgili Ece Hanım çalışmalarınızı gıptayla takıp eden bir izleyicinizim.muhteşemler…ellerinize sağlık ..benim sizden özel bir ricam olacak sizinde belirttiğiniz gibi dikişle ilgili resim çok guzel acab onu benım mail adresime göndermenız mumkunmu yada bir linki varsa oda olur .yardımcı olursanız beni çok mutlu edersiniz .mail adresim:yagci.gokce@gmail.com

  14. maya30 diyor ki:

    >sevgili Ece Hanım çalışmalarınızı gıptayla takıp eden bir izleyicinizim.muhteşemler…ellerinize sağlık ..benim sizden özel bir ricam olacak sizinde belirttiğiniz gibi dikişle ilgili resim çok guzel acab onu benım mail adresime göndermenız mumkunmu yada bir linki varsa oda olur .yardımcı olursanız beni çok mutlu edersiniz .mail adresim:yagci.gokce@gmail.com

  15. Pamela diyor ki:

    >LOve your new entry way! It is beautiful!


Bir Cevap Yazın

