>Everyday, 3 beautiful things from the workshop part 4

>197

101

103

Big kisses and hugs…



10 Yorum on “>Everyday, 3 beautiful things from the workshop part 4”

  1. zeynep diyor ki:

    >ama siz harika şeyler yapıyorsunuz ne yazacağımı bilemedimm=)

  2. zeyno diyor ki:

    >bak bir hafta yoktum neler olmuş böyle,evinizdeki yenilikler süper olmuş zaten çok güzeldi,ayrı bir renk gelmiş,ece hanım bahçenizdeki güzellikleride yayınlayın lütfen,sevgiyle kalın öpüldünüz.

  3. Çiğdem diyor ki:

    >merhaba Ece hanım bencede harika çalışmalar.Bende bartın bir kurs buldum bu arada biraz geç kalmışım ama haziranda kurs sezonu kapatacak ama yinede bulduğuma sevindim henüz bir tepsi boyamadım fena olmadı ama sizin yaptıklarınız çok güzel ilham veriyor , teşekkürler.Ellerine Sağlık

  4. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Ece hnmmm, sizden dekupaj sitelerini 4 gözle bekliyorum.Ayrıcada bu yaptıklarınız süper olmuş, öğrencilerinizinde ellerine sağlık.

  5. >Merhaba Beyaz Kelebek,Ben scrapbooking ( senin deyiminle) dekopaj sitelerini yazacağımı unutmuştum…İyi ki hatırlattın…En kısa zamanda…

  6. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >Ama bu cross stitch çerçevelemedeki başarı beni çok kıskandırıyor :D:Dkocaman tebrikler kocamannn🙂

  7. guest from izmir diyor ki:

    >Yine hersey cok guzel.Ama ben duvar kagitlariniza ve beyazlarla uyumuna bayildimmm.Size yalnizca ahsap ve dekoratif boyama egitmeni demek yetersiz bence,ben muhtesem bir dekorator ve iyi bir terapisti de eklemek istiyorum.Yaptiklarinizla gozumuzu,guzel kisiliginizle ruhumuzu tazeliyorsunuz.Butun ictenligimle tekrarliyorum; 'iyiki varsiniz' Seyda

  8. >Sevgili Guest from Izmir, ŞeydaŞimdi sabah 7.oo ve yazdıkların sabah sabah öyle güzel geldi ki….Çok teşekkür ederim…Ben de, sizler gibi aynı bakış açısından dünyaya olumlu, ılımlı bakan insanlarla tanıştığım için çok mutlu olduğumu söylemek istedim…Çok huzurlu bir gün diliyorum.

  9. Kitchen Witch diyor ki:

    >Sevgili beyaz kelabek.. iste bircok resim bulabilecegin bir site.. uye olman gerekiyor.. alacagin resimler dijital ortamda bilgisayarina iniyor.. sen sonra basip basip kullan,,Ece haniminda kullandigi resimlerden buldum ben, hatta sormustum web sayfasini verirmisiniz diye. Ama araya taraya buldum kendim. ;)www.digiscrapkits.com

  10. demet diyor ki:

    >Ece hanımm,Baştan sona 2. taramam.Duvar kağıtları Laura Asley midir.


Bir Cevap Yazın

